home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  1 Bruger, 702 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken
| | | | |-+  Standby...14-"Din vej" af Oli (Freaks United)
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 21 Udprint
Forfatter Emne: Standby...14-"Din vej" af Oli (Freaks United)  (Læst 66175 gange)
randers-man500
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: 6-"Din vej" af Oli (Ny)
« Svar #105: 17 Jun 2011, 19:45 »

Rigtig god og længe ventet update.  Thumbs Up

Dejligt at jeg lige kunne stå for 3 af vores mål mod Wrexham og så det heller ikk helt dårligt der er så mange klupper der har meldt deres  interesse i mig  Opstemt

Jeg kunne vel ikke også få er ss af min spiller?
Logged

Oli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 6-"Din vej" af Oli (Ny)
« Svar #106: 17 Jun 2011, 21:05 »

Rigtig god og længe ventet update.  Thumbs Up
 
Dejligt at jeg lige kunne stå for 3 af vores mål mod Wrexham og så det heller ikk helt dårligt der er så mange klupper der har meldt deres  interesse i mig  Opstemt

Jeg kunne vel ikke også få er ss af min spiller?
Hov har lige været offline lidt, men jo det kan du da godt Wink

Stats:


Personlighed:


PS: Vil da ikke lige frem sige det er godt med alt interessen...så mister vi jo stjerne kantspilleren Græder
Logged

randers-man500
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: 6-"Din vej" af Oli (Ny)
« Svar #107: 17 Jun 2011, 21:10 »

PS: Vil da ikke lige frem sige det er godt med alt interessen...så mister vi jo stjerne kantspilleren Græder

Så lad os håbe at selvom der er stor interesse at jeg så forbliver tro mod vores klub.

Hvordan ser det egentlig ud med økonomien i klubben?
Logged

Oli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 6-"Din vej" af Oli (Ny)
« Svar #108: 17 Jun 2011, 21:13 »

Økonomien funger helt fint (har givet os godt med penge) Rullende Øjne Og vores indkomst for hver kamp er ca. tre gange så stor som udgifterne... så det går da ok Smiley

EDIT: Det her er fra denne måned.

« Seneste Redigering: 17 Jun 2011, 21:24 af Oli » Logged

randers-man500
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: 6-"Din vej" af Oli (Ny)
« Svar #109: 17 Jun 2011, 21:15 »

Lyder virkelig godt, så tvinger økonomien dig ikk til at sælge nogen.
Logged

Oli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 6-"Din vej" af Oli (Ny)
« Svar #110: 17 Jun 2011, 21:16 »

Nope Smiley Men vil heller ikke gøre spillerene utilfredse ved at holde på dem...
Logged

Oli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 6-"Din vej" af Oli (Ny)
« Svar #111: 17 Jun 2011, 21:19 »

BONUS INFO:

Thomas Gabe månedens unge spiller i BSP


Thomas Gabe månedens (nr. 2) bedste spiller i BSP

Logged

tjacobt
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: 6-"Din vej" af Oli (Ny)
« Svar #112: 17 Jun 2011, 23:57 »

Det er da altid noget at jeg topper assist listen Opstemt Men synes jeg er faldet lidt i gennemsnitsbedømmel se Peace Btw. må jeg se et ss af mine stats og min personlighed? Smiley
Logged

Jarto
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: 6-"Din vej" af Oli (Ny)
« Svar #113: 18 Jun 2011, 00:14 »

God update. Virkelig lækkert Smiley Godt med økonomien og det også Smiley Er jeg fast mand i midter-forsvaret?
Logged

19-18 nuff' said.

Gabe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: 6-"Din vej" af Oli (Ny)
« Svar #114: 18 Jun 2011, 00:15 »

Nice, jeg giver den gas!!
Logged

Oli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 6-"Din vej" af Oli (Ny)
« Svar #115: 18 Jun 2011, 00:28 »

Det er da altid noget at jeg topper assist listen Opstemt Men synes jeg er faldet lidt i gennemsnitsbedømmel se Peace Btw. må jeg se et ss af mine stats og min personlighed? Smiley
Jo selvfølgelig Smiley

Stats:


Personlighed:


God update. Virkelig lækkert Smiley Godt med økonomien og det også Smiley Er jeg fast mand i midter-forsvaret?

Tak tak Wink Og ikke rigtigt. I disse krise tider med mange skader bliver der rokeret meget. Så fast mand, kan man ikke kalde dig, men du får godt med spilletid Thumbs Up

Nice, jeg giver den gas!!
Ja, det er jo dit store gennembrud! Opstemt
Logged

hoegdk
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: 6-"Din vej" af Oli (Ny)
« Svar #116: 18 Jun 2011, 00:29 »

Dejligt med en god update.

Også er det også dejligt at man er med på 2 lister og fik månedens detalje.
Logged

SønderjyskE

Superliga: 2017-2025
Chl: Semifinale. 2026
Euro cup:Kvartfinale.
pokal tunering:[b]2013, 17, 18, 20, 24, 25

[b]Dato:
oktober, 2027

Oli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 6-"Din vej" af Oli (Ny)
« Svar #117: 19 Jun 2011, 16:41 »

7. Update

Nyt år, med nye udfordringer


Vi har fået skudt det nye år i gang, og vores spillere virker dog ikke til at have tømmermænd. Vi fortsætter vores gode stime, og bliver ved med at uddele klask! I denne måned er transfervinduet også gået i gang, og interessen er fortsat meget stor for de unge spillere. Vi har, trods hele 9 bud, fået holdt på vores spillere helt uden utilfredshed, og med en uge igen af vinduet, ser det ud til at hele truppen er med til at vinde trofæ i denne sæson Thumbs Up

Resultater:



Bath - Freaks Utd
Denne dag fik vi både skudt et nyt år i gang, og en rigtig flot fodboldkamp i gang. Det hele startede dog ret tømmermændsagttig, da vi (efter sløvt forvarsspil) kom bagud efter sølle 3 minutter. Efter scoringen vågnede vi dog op, og resten af kampen, stod på total Freaks United-dominans. I første halvleg var vi rigtig gode på indlægene, og Thomsen og Gabe, fik begge scoret med hovedet. I starten af 2. halvleg virkede det hele meget lige, men 10 minutter inde i halvlegen, lavede Baths keeper en fuldstændig hjernedød aflevering til Gabe, som let kunne skyde si andet mål i kampen, i mål. I det 71. minut, skulle Thomsen da lige lægge prikken på i'et, og sparke os på 1-4. Sådan startede vi året på en flot måde!

Freaks Utd - Newport Co
I denne kamp skulle vi spille mod en af ligaens andre storhold, der på dette tidspunkt lå nr. 3. En kamp, der allerede efter 4 minutter, viste sig at blive spændende. Andrés Sánchez lavede en smart vending og udplacerede målmanden, med et fladt skud i det korte hjørne. Det gik dog ikke helt som håbet, da deres stjerneangriber, udlignede på et flot langskud. I anden halvleg gik det endnu mere nedad, da vi halvejs inde i halvlegen blev sendt til tælling med 1-2. Det lignede også længe klubbens første nederlag, men 10 minutter før tid, viste indskiftede Thomas Gabe, at vi ikke er til at spøge med. 2-2 endte det, og et godt resultat, når man tænker på hvor galt det var ved at gå.


Stillingen:



(Topscorerlisten, assistlisten, flest gange kampens spiller-listen og bedste gennemsnitsbedømmel se-listen, er kun taget efter de "officielle" kampe, og ikke venskabskampene)

Holdets Topscoreliste:
Andés Sánchez 23 mål
Thomas Gabe 14 mål
Daniel V. Jensen 8 mål
Daniel V. Thomsen 7 mål
Morten Aggergaard 4 mål
(med flere)

Holdets Assistliste:
Jacob Træholt 9 assists
Thomas Gabe 7 assists
Andreas Høgsberg 7 assists
Daniel V. Thomsen 7 assists
Andrés Sánchez 6 assist
(med flere)

Holdets Flest gange kampens spiller-liste:
Andrés Sánchez 9 gange
Daniel V. Thomsen 3 gange
Daniel V. Jensen 3 gange
Thomas Gabe 2 gange
Morten Jørgensen 2 gange
(med flere)

Holdets Bedste gennemsnitsbedømmel se-listen
Andrés Sánchez 7.76
Thomas Gabe 7.65
Morten Aggergaard 7.28
Daniel V. Thomsen 7.27
Daniel V. Jensen 7.25

Eftertragtede spillere:
Nu var transfervinduet skudt i gang, og det vrimler med rygter om spillere der skulle forlade Freaks United til fordel for en storklub. Men interessen er dog ikke kun rygter, for vi har modtaget et hav af bud, fra mange forskellige klubber, der alle vi have fingrene i vores unge stjerner. Her er en liste over de bud, klubben har modtaget:

Bordeaux har budt 2,4 mio. på Daniel V. Jensen.

Newcastle har budt 3,5 mio. på Thomas Gabe.

Burnley har budt 3,25 mio. på Jacob Træholt.

Burnley har budt 3 mio. på Stefan Sørensen.

Palermo har budt 2,7 mio. på Mikkel Bundgaard.

Aston Villa har budt 2,7 mio. på Daniel V. Thomsen.

Blackpool har budt 1,45 mio. på Mads Hoeg.

Bristol City har budt 2,5 mio. på Nikolaj Schimek.

Bolton har budt 3,75 mio. på Andrés Sánchez.

Alle tilbud er selvfølgelig afvist, og ingen blevet utilfredse...heldig vis.

Skadede spillere:
Vi har stadig nogle skadesproblemer. Stefan Sørensen vendte dog hurtigt tilbage, og medvirkede i 3 af vores kampe. Her er vores nuværende skadesliste :

Jonas Petersen: 3-4 måneder
Benjamin Vinje: 3-6 uger
Frederik Theisen: 13 dage-4 uger


Som i nok kan se, har jeg valgt at lave en pris til hver position, så jeg ikke kun foretrækker holdets topscore i stedet for en spiller der f.eks. har klaret sig godt i forsvaret.

Månedens Forsvarsspiller/Målmand:
Denne pris har jeg valgt at give til Aron Vidarsson der, efter at være kommet tilbage fra sin skade, har været meget stabil i centerforsvaret. PS: har lige et billede jeg ikke rigtig fik vist da jeg tog det. Det er Vidarsson der, tilbage i oktober, leverede en fantastisk landskamp for Island U-19! Opstemt


Månedens Midtbanespiller:
Denne måneds midtbanespiller, har faktisk været lidt svær at vælge, da midtbanen har været vores største problem i et stykke tid nu. Jeg er dog nået frem til at overrække den til kantspilleren Daniel V. Jensen, der ikke har overimponeret, men har været mere imponerende end de andre.

Månedens Angriber:
Månedens angriber, har i mine øjne været Thomas Gabe, der bliver ved med at finde vej til nettet. Han er blevet en vigtig brik for holdet, og danner en god duo med Andrés Sánchez på toppen.

Månedens Flop:
Månedens flop er i denne måned blevet tildelt til Mads Bye Marboe, der ikke rigtig finder sit spil inde på midten for tiden. "Tillykke" Mads Tunge

Månedens Detalje:
Månedens Detalje er endt hos Philip Rosenholms frisparksmål mod Forest Green. Philips andet mål i karrieren, og samtidig også hans anden Månedens Detalje. Godt klaret Thumbs Up

http://www.youtube.com/v/PMERmRsmAgQ

(Månedens "sjove" Detalje):
Et andet mål, jeg ikke rigtig kan lade være med at grine af, er Thomas Gabes mål mod Bath... ja i kan selv se det Grin

http://www.youtube.com/v/POZctfpea3w

Mvh. Oli Opstemt
Logged

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 7-"Din vej" af Oli (Ny)
« Svar #118: 19 Jun 2011, 17:15 »

super update jeg kan vel ikke lige som de andre overtale dig til at give mig et SS af mine stats og personlighed(Jonas Petersen), BTW gode updates, gode resultater og godt at du kan holde på os alle indtil videre, er klubben fuldtidsprofer?
Logged

Tidligere: Baloo38

Oli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 7-"Din vej" af Oli (Ny)
« Svar #119: 19 Jun 2011, 18:00 »

super update jeg kan vel ikke lige som de andre overtale dig til at give mig et SS af mine stats og personlighed(Jonas Petersen), BTW gode updates, gode resultater og godt at du kan holde på os alle indtil videre, er klubben fuldtidsprofer?
Tak for det baloo Smiley Og jo selvfølgelig kan du det.

Stats:
http://imageshack.us/photo/my-images/193/jonaspetersenstatsttved.png/

Personlighed:
http://imageshack.us/photo/my-images/683/jonaspetersenpersonligh.png/

...fuldtidsprofer?  Rullende Øjne
« Seneste Redigering: 19 Jun 2011, 18:04 af Oli » Logged

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 21 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010