home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Maj 2024, 13:38 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23298
  0 Brugere, 563 Gæster Online.

Indlæg: 1132687 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: thinktwice35
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  l65l - Den evige toer + Cameroun
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 13 Udprint
Forfatter Emne: l65l - Den evige toer + Cameroun  (Læst 54780 gange)
DenGrimmeÆlling
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: l8l - Den evige toer
« Svar #45: 26 Maj 2011, 00:11 »

Kan specielt godt lide dine billeder med din sinsyge ansigtsudtryk Peace
Logged

NiklasV
Gæst
 
Sv: l8l - Den evige toer
« Svar #46: 26 Maj 2011, 00:14 »

Stadig utrolig lækker læsning! Smiley

- køre du med nogen form for "regler" for dig selv, altså i form af udnyttelse af ungdomsakademi osv.? Smiley
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: l8l - Den evige toer
« Svar #47: 26 Maj 2011, 00:41 »

Kan specielt godt lide dine billeder med din sinsyge ansigtsudtryk Peace
Havde ikke selv lagt mærke til det, men ja der er faktisk mange med sjove ansigter (:
Stadig utrolig lækker læsning! Smiley

- køre du med nogen form for "regler" for dig selv, altså i form af udnyttelse af ungdomsakademi osv.? Smiley
Mange tak (: som jeg skriver i en af de første updates, vil jeg satse på unge danske talenter, og allerhelst fra akademiet. Der er dog ikke nogle regler som sådan, udover 75% af mit hold skal bestå af danskere.
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: l8l - Den evige toer
« Svar #48: 26 Maj 2011, 00:42 »



Akademiets hotte navn
01 l 12 l 2010

Næsten en halv sæson er nu spillet og det er på tide at kåre "Akademiets hotte navn"

I kategorien "Akademiets hotte navn" kåre vi hver vinter årets håb fra FC Midtjyllands ungdomsakademi. Det kommer sikkert ikke bag på mange, at valget i år er faldet på det lysende talent Viktor Fischer, som igennem hele halvåret har vist et højt bundniveau, og tros han har været en del skadet, har han alligevel formået at banke fem kasser ind i hans 13 kampe. Selvom det ikke rækker til hverken en første, anden eller tredjeplads på ligatopscorelisten, må man alligevel anerkende den blot 16 årige knægt, som til dagligt kæmper med fyre der er op til tre år ældre end ham selv.

At Viktor skulle blive fodboldspiller, kunne man have sagt sig selv. Det ligger nemlig til familie. Viktors morfar, Poul Pedersen, var den første dansker til at opnå 50 kampe for A-landsholdet. Han deltog blandt andet ved OL i Rom 1960, hvor Danmark vandt sølv. Derfor kommer det lysende talent ikke fra ingenting, og de fleste fodboldeksperter spår også Viktor til at få en mindst ligeså lysende fremtid som hans morfar havde.  

Viktors karriere startede tilbage i klubben Lyseng, hvor han som ung purk hurtigt imponerede trænerne omkring klubben. Også en anden klub blev imponeret af den unge dreng, og derfor var de hurtigt ude med et kontrakttilbud til den unge angriber. Klubben der snuppede Viktor, var AGF. Hos AGF slog Viktor dog aldrig igennem, og allerede året efter kunne FC Midtjylland hente  Viktor på en fri transfer.

- Jeg er naturligvis meget glad for at modtage "Akademiets hotte navn", og det er noget der blot giver mig endnu mere lyst og motivation, for at arbejde videre mod målet. Målet er selvfølgelig at få debut for FC Midtjyllands A-trup en skønne dag. Et mere langsigtet mål ville være at blive solgt til udlandet, og allerhelst FC Barcelona, griner en glad Viktor Fischer.

« Seneste Redigering: 26 Maj 2011, 00:44 af Dida » Logged

NiklasV
Gæst
 
Sv: l9l - Den evige toer
« Svar #49: 26 Maj 2011, 00:49 »

Helt sikkert! Opstemt

- God idé, med den artikel der Smiley - han er sku en knægt der bliver til noget hos midtjylland, det er jeg sikker på Smiley

KIU!
Logged

jonaslund94
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: l9l - Den evige toer
« Svar #50: 26 Maj 2011, 00:55 »

Fed blog Dida!
Layoutet er nemt og overskueligt, og det skriftlige fejler heller ikke det store.
Lad os håbe, at du kan holde fast i toppen af ligaen

KIU! Opstemt
Logged

FC Barcelona - Mes que un club.

NiklasV
Gæst
 
Sv: l8l - Den evige toer
« Svar #51: 26 Maj 2011, 01:11 »

Havde ikke selv lagt mærke til det, men ja der er faktisk mange med sjove ansigter (: Mange tak (: som jeg skriver i en af de første updates, vil jeg satse på unge danske talenter, og allerhelst fra akademiet. Der er dog ikke nogle regler som sådan, udover 75% af mit hold skal bestå af danskere.
Dvs. 8/11 spillere SKAL være danskere, eller er du lidt large hvad det angår?  Thumbs Up
Logged

hedengran
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: l9l - Den evige toer
« Svar #52: 26 Maj 2011, 08:37 »


Rigtig god blog. Dine updates ikke i en fin længde, så amn ikke skal læse en hel roman. Så kan jeg også godt li den er så overskuelig, med topscoreliste og resultater uden i siden. Samtidig er billederne perfekte Smiley

Skide god blog!
Logged

“What Carew does with a football, I can do with an orange.” Zlatan Ibrahimovic som svar på kritik fra John Carew

Dida
Gæst
 
Sv: l9l - Den evige toer
« Svar #53: 26 Maj 2011, 10:50 »

Helt sikkert! Opstemt

- God idé, med den artikel der Smiley - han er sku en knægt der bliver til noget hos midtjylland, det er jeg sikker på Smiley

KIU!
Mange tak(: har også store forventninger til ham (:
Fed blog Dida!
Layoutet er nemt og overskueligt, og det skriftlige fejler heller ikke det store.
Lad os håbe, at du kan holde fast i toppen af ligaen

KIU! Opstemt
Mange tak Jonas, håber også jeg kan få fat igen, efter jeg slap grebet (:
Dvs. 8/11 spillere SKAL være danskere, eller er du lidt large hvad det angår?  Thumbs Up
tjae, det vil sige at i min A-trup, skal minimum 75% altså 3/4 være danskere (:
Rigtig god blog. Dine updates ikke i en fin længde, så amn ikke skal læse en hel roman. Så kan jeg også godt li den er så overskuelig, med topscoreliste og resultater uden i siden. Samtidig er billederne perfekte Smiley

Skide god blog!
Mange tak Hedengran, er jeg glad for at høre (:
Logged

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: l8l - Den evige toer
« Svar #54: 26 Maj 2011, 10:58 »

Hos AGF slog Viktor dog aldrig igennem, og allerede året efter kunne FC Midtjylland hente  Viktor på en fri transfer.


Undskyld det bliver lidt off-topic, men man kan ikke lade være med at få lidt kvalme  omkring det skifte.


Derudover så synes jeg sgu det er en god blog. Trods at du står i spidsen for FCM.
Fantastiske resultater du gjorde i starten af sæsonen. Især når man tænker du skulle køre et nyt system ind.
Jeg ser frem til de kommende updates.
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Dida
Gæst
 
Sv: l8l - Den evige toer
« Svar #55: 26 Maj 2011, 11:23 »


Undskyld det bliver lidt off-topic, men man kan ikke lade være med at få lidt kvalme  omkring det skifte.


Derudover så synes jeg sgu det er en god blog. Trods at du står i spidsen for FCM.
Fantastiske resultater du gjorde i starten af sæsonen. Især når man tænker du skulle køre et nyt system ind.
Jeg ser frem til de kommende updates.
Ja sjældent man ser skifte mellem FCM og AGF.
Tak for rosen, og godt du følger (:
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: l9l - Den evige toer
« Svar #56: 26 Maj 2011, 11:32 »



Vinteren er over os
10 l 12 l 2010

Efter at være sakket en smule bagud, er FC Midtjylland nu helt tilbage i topstriden.

Sneen daler ned over de danske fodboldstadions, og gør det umuligt at spille fodbold. Derfor er Superligaen blevet sat på en lille pause, indtil den 6. marts, hvor FC Midtjylland og AC Horsens tørner samme på Casa Arena.
Kampe:
2:1 v AaB
3:2 v Esbjerg
3:3 v København
2:2 v Odense

Topscore:
Igboun: 13 mål
Hvilsom: 10 mål
Thygesen: 10 mål
Fagerberg: 3 mål
Hassan: 3 mål

FC Midtjylland har sluttet vinteren særdeles godt af, og skrapt hele otte point sammen i de sidste fire kampe. Det betyder at Jyderne nu ligger på en delt andenplads sammen med OB. Midtjylland har dog en bedre målscore, og ligger derfor over Odense. ulvene har været ekstremt gode offensivt denne sæson, og med hele 45 mål i nitten kampe, er der ikke noget at sige til, at FCM pt. er det farligste hold i Superligaen. Riddersholm kan specielt takke den offensive trio bestående af Igboun, Thygesen og Hvilsom, som til sammen har scoret 31 mål.

Det er som sagt blevet til otte point for FC Midtjylland i løbet af de seneste fire kampe. To sejre og to uafgjorte er hvad kampene er endt med. FCM lagde ud med først af besejre AaB 2:1, og sidenhen vinde 2:3 over Esbjerg. Esbjerg førte dog ellers kampen, men da der var et kvarter igen fik fiskerne smidt Klaus Lykke ud, og så slog Midtjylland til og hentede tre point i hus.

kampene mod FCK og OB endte uafgjort, men i begge kampe havde FCM faktisk fortjent en sejr. Især mod københavnerne var FC Midtjylland i en klasse for sig. Jyderne var københavnerne overlegne og otte åbne chancer taler for sig selv. FC Midtjylland kunne da også gå til pause foran 1:3, men i anden halvleg kom FCK igen på to hurtige mål, hvor det ene var et selvmål fra Jonas Lössl, og så endte kampen 3:3. Hjemme mod OB var ulvene også skarpe, og selvom de hurtigt kom bagud, bragte Fagerberg FCM foran med ti minutter igen. I overtiden fik OB dog frispark på midten af FCM's banehalvdel, og den unge Bashkim Kadrill hamrede bolden i kassen lagt udefra.





Logged

DenGrimmeÆlling
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: l10l - Den evige toer
« Svar #57: 26 Maj 2011, 11:38 »

Det går da godt Smiley Spændene.
God update Opstemt
Logged

hedengran
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: l9l - Den evige toer
« Svar #58: 26 Maj 2011, 11:43 »

Mange tak Hedengran, er jeg glad for at høre (:

Sikke en masse fejl jeg fik lavet, i et ret lille indlæg Smiley
Logged

“What Carew does with a football, I can do with an orange.” Zlatan Ibrahimovic som svar på kritik fra John Carew

Dida
Gæst
 
Sv: l10l - Den evige toer
« Svar #59: 26 Maj 2011, 14:16 »

Det går da godt Smiley Spændene.
God update Opstemt
Mange tak (:
Sikke en masse fejl jeg fik lavet, i et ret lille indlæg Smiley
Helt i orden (:
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 13 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010