home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 344 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  FIFA tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 686 687 [688] 689 690 ... 694 Udprint
Forfatter Emne: FIFA tråden  (Læst 932491 gange)
STAAL
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FIFA tråden
« Svar #10305: 25 Sep 2016, 18:05 »

PES ser også godt ud, personligt kan jeg bare ikke se udover at rigtig mange klubber hedder mærkelige navne, og jeg ved ikke om dette også gældere spillerne.
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: FIFA tråden
« Svar #10306: 25 Sep 2016, 18:26 »

Spillerne er ægte nok.
Mht. klubberne, så er der jo en stor PES community, der bl.a. har taget sig tid til at lave en option fil, der giver klubber og landsholdene rigtige navne, logoer og spilletrøjer. Men det kommer jo an på hvad man gider bruge tid på for at få det korrekt Smiley

Personligt rører det mig ikke at jeg lige skal downloade en option-fil og importere den, når nu PES er så meget bedre end FIFA (efter min mening).
Logged

Snowflake
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: FIFA tråden
« Svar #10307: 27 Sep 2016, 07:36 »

Så har jeg fået fingrene i Fifa 17 (US Release) på PS4.

Glæder mig rigtig meget til at prøve kræfter med Journey.

Derudover er jeg helt vildt med de nye Squad Building Challenges i FUT. Mangler to fra at have gennemført alle (udover MLS og NOS som er for dyre), og synes virkelig det har vist sig at være pengene værd. Startede med omkring 7-8k, og har lige pt. packet bl.a. Otamendi, Payet og Verratti som jeg venter på at sælge. Og så har jeg Coman, Kante og et par andre franskmænd. Forventer dog at de skal sælges i weekenden, når priserne (forhåbentlig) stiger.
Logged

maUnit
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FIFA tråden
« Svar #10308: 27 Sep 2016, 15:01 »

Så har jeg fået fingrene i Fifa 17 (US Release) på PS4.

Glæder mig rigtig meget til at prøve kræfter med Journey.

Derudover er jeg helt vildt med de nye Squad Building Challenges i FUT. Mangler to fra at have gennemført alle (udover MLS og NOS som er for dyre), og synes virkelig det har vist sig at være pengene værd. Startede med omkring 7-8k, og har lige pt. packet bl.a. Otamendi, Payet og Verratti som jeg venter på at sælge. Og så har jeg Coman, Kante og et par andre franskmænd. Forventer dog at de skal sælges i weekenden, når priserne (forhåbentlig) stiger.

Hvordan her du fået fart i det?
Logged

Sirstaal
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FIFA tråden
« Svar #10309: 27 Sep 2016, 16:38 »

Så har jeg fået fingrene i Fifa 17 (US Release) på PS4.

Glæder mig rigtig meget til at prøve kræfter med Journey.

Derudover er jeg helt vildt med de nye Squad Building Challenges i FUT. Mangler to fra at have gennemført alle (udover MLS og NOS som er for dyre), og synes virkelig det har vist sig at være pengene værd. Startede med omkring 7-8k, og har lige pt. packet bl.a. Otamendi, Payet og Verratti som jeg venter på at sælge. Og så har jeg Coman, Kante og et par andre franskmænd. Forventer dog at de skal sælges i weekenden, når priserne (forhåbentlig) stiger.

har godt læst det skulle være der, SBC i FUT, men har slet ikke sat mig ind i hvad det går ud på. Men har jeg forstået det rigtigt, hvis man "skaber" et hold ud fra de rammer der bliver sat og så bytter dem for nogle pakker eller hvordan?

Og fedt fedt du har fået det.
Vi andre må vente til i morgen midnat Opstemt
Logged

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

Snowflake
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: FIFA tråden
« Svar #10310: 27 Sep 2016, 18:40 »

har godt læst det skulle være der, SBC i FUT, men har slet ikke sat mig ind i hvad det går ud på. Men har jeg forstået det rigtigt, hvis man "skaber" et hold ud fra de rammer der bliver sat og så bytter dem for nogle pakker eller hvordan?

Og fedt fedt du har fået det.
Vi andre må vente til i morgen midnat Opstemt

Ja lige præcis. Nogle af disse er ret simple, mens andre kan være ret så svære Smiley
Det kan være 11 forskellige nationaliter på samme hold, eller spillere fra 11 forskellige ligaer, men stadig med høj kemi. Mulighederne er mange, og det er sjovt og udfordrende. Og så er der mange gode præmier - fx. All Player Packs, eller Rare Player Pack.

Hvordan her du fået fart i det?

Har købt det på den amerikanske PS Store. 400 kr, og så har det release to dage før Smiley
Logged

AudereEstFacere
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FIFA tråden
« Svar #10311: 28 Sep 2016, 14:51 »

Jeg har fået løst alle SBC'erne i FUT.. Mangler bare spillet og pengene til at købe spillerne Smiley

Btw. smart at købe det via amerikansk konto...
Logged

SPURS - BARCA - NORDSJÆLLAND

Snowflake
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: FIFA tråden
« Svar #10312: 28 Sep 2016, 19:12 »

Jeg har fået løst alle SBC'erne i FUT.. Mangler bare spillet og pengene til at købe spillerne Smiley

Btw. smart at købe det via amerikansk konto...

Jep, og så er det væsentlig billigere Smiley

Der er heldigvis mange forskellige løsninger på de forskellige, men de mest "brugte" spillere i de forskellige løsninger har det med at stige i pris, så håber du er heldig Smiley Det er fx. helt umuligt at skulle lave Liga NOS og MLS. De er alt for dyre ift. hvad man får.
Logged

Sirstaal
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FIFA tråden
« Svar #10313: 28 Sep 2016, 20:28 »

Jep, og så er det væsentlig billigere Smiley

Der er heldigvis mange forskellige løsninger på de forskellige, men de mest "brugte" spillere i de forskellige løsninger har det med at stige i pris, så håber du er heldig Smiley Det er fx. helt umuligt at skulle lave Liga NOS og MLS. De er alt for dyre ift. hvad man får.

Væsentlig billigere? Så skal det da være fordi det er Deluxe udgaven. For jeg skal da ikke ikke give 400, når jeg køber det om 3½ time nede i føtex! Smiley

Derudover kan jeg nu engang godt lide at have den fysiske udgave på hylden, sammen med alle de andre Opstemt
Logged

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

Gungner
Gæst
 
Sv: FIFA tråden
« Svar #10314: 28 Sep 2016, 21:29 »

Og med et fysisk eksemplar er man også dækket ind, hvis ens PS harddisk f*cker op Tunge
Logged

Sirstaal
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FIFA tråden
« Svar #10315: 28 Sep 2016, 21:35 »

Og med et fysisk eksemplar er man også dækket ind, hvis ens PS harddisk f*cker op Tunge

Dækket ind? Man kan vel bare logge ind igen, på en ny harddisk og hente det? eller  Shockeret
Logged

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

Gungner
Gæst
 
Sv: FIFA tråden
« Svar #10316: 28 Sep 2016, 21:40 »

Vel ikke hvis der sker et eller andet så harddisken bliver slettet under dit bruger ID?
Så hjælper det vel ikke at få en ny harddisk og logge på den?
Logged

Snowflake
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: FIFA tråden
« Svar #10317: 28 Sep 2016, 22:16 »

Væsentlig billigere? Så skal det da være fordi det er Deluxe udgaven. For jeg skal da ikke ikke give 400, når jeg køber det om 3½ time nede i føtex! Smiley

Derudover kan jeg nu engang godt lide at have den fysiske udgave på hylden, sammen med alle de andre Opstemt

Holder de nat-åbent i Bilka grundet Fifa? Smiley

Men nej, det er en fin pris. Jeg giver dog gerne det samme for at have spillet to dage før Smiley
Logged

casperchristensen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FIFA tråden
« Svar #10318: 28 Sep 2016, 22:19 »

Vis man har modtaget en kode via mail til FIFA Pre order hva skal jeg med den har indtastet den på ps4 'en spillet kommer da ik frem. Hjælp
Logged

Vi tænker på det
i hårde tider
jeg tænker også på det når vi vinder
da faxe sage
nok kan vi tabe
men brøndby if vil aldrig ku besejres
allez allez
allez allez
for det er sådan det er på vestegnen
åhåhåhåh åhåhåhåh
vi vil altid slås for gul og blå

Sirstaal
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FIFA tråden
« Svar #10319: 28 Sep 2016, 22:21 »

Holder de nat-åbent i Bilka grundet Fifa? Smiley

Men nej, det er en fin pris. Jeg giver dog gerne det samme for at have spillet to dage før Smiley

Ved ikke med Bilka, men forskellige Føtex holder åben i alt fra 30-60 minutter (har jeg læst). Så jeg skal i hvert fald ned og hente der her til midnat, til den ringe pris af 395! Smiley
Logged

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

Sider: 1 ... 686 687 [688] 689 690 ... 694 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010