home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 508 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  FIFA tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 679 680 [681] 682 683 ... 694 Udprint
Forfatter Emne: FIFA tråden  (Læst 934169 gange)
Sirstaal
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FIFA tråden
« Svar #10200: 01 Okt 2015, 23:04 »

Har i osse problemer med at kampen ikke registreres/man mister forbindelsen til serveren, efter en kamp i FUT?
Det er pisse irriterende, da man ikke får nogen coins for kampen, men de spillere man har med bruger en kamp af deres kontrakt...

I online kampe, skal du lade highlights kører efter kampen, i stedet for at springe dem over. det virker både for mig og andre! Smiley
Logged

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

manutdman
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: FIFA tråden
« Svar #10201: 01 Okt 2015, 23:17 »

Det meget underligt jeg har lavet er serie a hold og Premier league hold.

Skifter alle 11 spillere efter hver kamp.

Alligevel er mange trætte til næste kamp.

Sådan var det ikke i fut 14 og 15

Og dejligt at spillet ikke bare handler om pace mere Smiley
Logged

Snowflake
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: FIFA tråden
« Svar #10202: 02 Okt 2015, 07:15 »

Sidder de spillere der ikke er på banen på bænken på det andet hold? For ellers får de ikke fitness Smiley
Logged

manutdman
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: FIFA tråden
« Svar #10203: 02 Okt 2015, 11:58 »

Sidder de spillere der ikke er på banen på bænken på det andet hold? For ellers får de ikke fitness Smiley

Haha skal de sidde på bænken? Vidste jeg ikke Smiley

Jeg holdet dem ude for truppen, troede det gav fitness Smiley mange tak

Er lidt trætte af de tynde straffespark der bliver lavet, har læst på nettet at det sker for mange
Logged

Snowflake
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: FIFA tråden
« Svar #10204: 02 Okt 2015, 13:06 »

Ja det skal de Smiley Når de sidder på bænken (eller reserverne) får de fitness. Hvis du skifter dem ind mister de selvfølgelig noget.
Logged

AudereEstFacere
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FIFA tråden
« Svar #10205: 02 Okt 2015, 14:34 »

Så er jeg nået lidt videre med mit FUT hold og har nu spillet hele 95 kampe... Holdet er nu Russisk-Belgisk-Italiensk og ser sådan her ud. http://www.futhead.com/16/squads/1998736/ Jeg har samtidig et 2 hold, hvor mit 1. hold er på bænken, og det hold ser sådan her ud http://www.futhead.com/16/squads/1874248/
Logged

SPURS - BARCA - NORDSJÆLLAND

Snowflake
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: FIFA tråden
« Svar #10206: 03 Okt 2015, 16:43 »

Ved ikke om det har været sådan i de tidligere år, men havde lige en fed oplevelse. I Fut spiller jeg ude imod Celtic. Både før kampen og i slutningen af den, synger tilskuerne "You never walk alone"! Ved ikke om de også gør det i Liverpool?
Logged

Snowflake
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: FIFA tråden
« Svar #10207: 07 Okt 2015, 23:08 »

Efter at have prøvet et hav af taktikker, tror jeg endelig jeg har fundet min taktik i Fifa 16.

Og det med et fransk-domineret hold:
https://www.easports.com/fifa/ultimate-team/web-app/show-off?showoffId=jP92VDnYnLZy9:FFA16PS4
Logged

Sirstaal
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FIFA tråden
« Svar #10208: 08 Okt 2015, 00:37 »

Ved ikke om det har været sådan i de tidligere år, men havde lige en fed oplevelse. I Fut spiller jeg ude imod Celtic. Både før kampen og i slutningen af den, synger tilskuerne "You never walk alone"! Ved ikke om de også gør det i Liverpool?

Hvordan spiller du mod Celtic i FUT?

Var du bare på Celtic stadion? Smiley


Jeg bliver stadig smidt af efter ca hver kamp. Så det er rigtig fedt!
Logged

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

Snowflake
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: FIFA tråden
« Svar #10209: 08 Okt 2015, 10:40 »

Det var på Celtic Stadion Smiley SingleSeasons Smiley

Er kun blevet smidt af én gang indtil videre.
Logged

Lausus
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FIFA tråden
« Svar #10210: 08 Okt 2015, 14:59 »

Nogle der spiller Karriere i FIFA 16?

Kan fortælle at jeg er startet et spil med Brøndby, hvor jeg er nået til 3. sæson. 1. sæson blev til en kvartfinale i UEFA cup og et mesterskab.
2. sæson bød på en 1/8-finale i CL, hvor Juventus blev endestationen. Mesterskabet blev vundet igen.

Af nævneværdige handler kan nævnes Daniel Amartey i 1. sæson (OVR 70, pris 3.5 mio euro). Trænede ham som en gal og han endte med at have 79 i starten af 2. sæson, hvor Wolfsburg købte ham for 32 mio euro. Fortryder det allerede lidt, da han havde 99 i udholdenhed, der betyder ALT for en CDM   Græder

Pengene blev brugt primært på 19-årige Breel Donald Embolo fra Basel, der skulle være et kæmpe talent (OVR 78, 15 mio euro). Han spillede en god sæson og endte med at have 82 ved starten af 2. sæson. Så kom West Ham (Huh) og købte ham for 55 mio euro.

Erstatningen fandt jeg i United, hvor Martial er hentet ind (OVR 77, 14 mio euro).
Jeg har også Yussuf Poulsen (OVR 77) så er dækket fint ind oppe foran.

Generelt synes jeg det er et fedt spil, og jeg er ret vild med de nye træninger, som rent faktisk giver lyst til at bruge noget tid på øvelserne  Thumbs Up

P.s. Spiller på verdensklasse.
Logged

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FIFA tråden
« Svar #10211: 08 Okt 2015, 16:17 »

Har spillet lidt online seasons her på det sidste, og primært været Frankrig - Og hold nu kæft hvor er Pogba da vild!
Logged

HrJensen
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: FIFA tråden
« Svar #10212: 08 Okt 2015, 17:55 »

Nogle der spiller Karriere i FIFA 16?

Kan fortælle at jeg er startet et spil med Brøndby, hvor jeg er nået til 3. sæson. 1. sæson blev til en kvartfinale i UEFA cup og et mesterskab.
2. sæson bød på en 1/8-finale i CL, hvor Juventus blev endestationen. Mesterskabet blev vundet igen.

Af nævneværdige handler kan nævnes Daniel Amartey i 1. sæson (OVR 70, pris 3.5 mio euro). Trænede ham som en gal og han endte med at have 79 i starten af 2. sæson, hvor Wolfsburg købte ham for 32 mio euro. Fortryder det allerede lidt, da han havde 99 i udholdenhed, der betyder ALT for en CDM   Græder

Pengene blev brugt primært på 19-årige Breel Donald Embolo fra Basel, der skulle være et kæmpe talent (OVR 78, 15 mio euro). Han spillede en god sæson og endte med at have 82 ved starten af 2. sæson. Så kom West Ham (Huh) og købte ham for 55 mio euro.

Erstatningen fandt jeg i United, hvor Martial er hentet ind (OVR 77, 14 mio euro).
Jeg har også Yussuf Poulsen (OVR 77) så er dækket fint ind oppe foran.

Generelt synes jeg det er et fedt spil, og jeg er ret vild med de nye træninger, som rent faktisk giver lyst til at bruge noget tid på øvelserne  Thumbs Up

P.s. Spiller på verdensklasse.

Det lyder til at være lidt for realistisk til mig.
Logged

ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FIFA tråden
« Svar #10213: 10 Okt 2015, 18:16 »

Er det værd at bruge de 15k på draft i fut? Hvad kan man potentielt vinde? Smiley
Logged

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FIFA tråden
« Svar #10214: 10 Okt 2015, 18:48 »

Er det værd at bruge de 15k på draft i fut? Hvad kan man potentielt vinde? Smiley

Ja hellere det end at bruge 15k på pakker!

Ved at vinde blot en kamp får får to premium guldpakker samt en sølvpakke (mener jeg) og vinder man 4 kampe, får man en jumbopakke og en guldpakke. Så ligger 2 og 3 sejres gevinst et sted derimellem.

Jeg har gjort det offline på professionel og gik hele vejen begge gange, så jeg kan godt anbefale det Smiley Fint twist til sit almindelige hold synes jeg også!
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Sider: 1 ... 679 680 [681] 682 683 ... 694 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010