home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23286
  2 Brugere, 495 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pinkcitymodel
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  FIFA tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 641 642 [643] 644 645 ... 694 Udprint
Forfatter Emne: FIFA tråden  (Læst 934119 gange)
Guffenn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: FIFA tråden
« Svar #9630: 30 Sep 2014, 07:17 »

Er jeg den eneste som har den mening at der er blevet en del svære at score? Jeg har så mange skud som lige kører ved siden af eller hamre på stolpe eller overlækkeren, og samtidig så får jeg utrolig mange mål imod mig. Jeg kører med Osvaldo og Giroud i angrebet.
Logged

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

MoneyGang
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: FIFA tråden
« Svar #9631: 30 Sep 2014, 09:47 »

Er jeg den eneste som har den mening at der er blevet en del svære at score? Jeg har så mange skud som lige kører ved siden af eller hamre på stolpe eller overlækkeren, og samtidig så får jeg utrolig mange mål imod mig. Jeg kører med Osvaldo og Giroud i angrebet.
Du er ikke den eneste. Jo bedre spiller jeg har, jo sværere synes jeg det er at scorer.
Logged

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FIFA tråden
« Svar #9632: 30 Sep 2014, 12:16 »

Du er ikke den eneste. Jo bedre spiller jeg har, jo sværere synes jeg det er at scorer.

Conclusion get bronze strikers Grin
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

Guffenn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: FIFA tråden
« Svar #9633: 30 Sep 2014, 13:17 »

Conclusion get bronze strikers Grin

Og det er faktisk ikke helt forkert, for som reserve har jeg kun bronze udskiftere og det er lige før at der kommer flere mål ind når de er på banen.
Det tror jeg skal undersøges når jeg kommer hjem. Et par kampe med hver :p
Logged

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

Mathi89
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FIFA tråden
« Svar #9634: 30 Sep 2014, 14:15 »

Er det kun mig som har undret sig over at jeg hver kamp, både i 1. helvleg og 2. halvleg altid for +5 min tillægstid, også selvom der ikke rigtig har været nogle spilstop?
Logged

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FIFA tråden
« Svar #9635: 30 Sep 2014, 14:24 »

Mathi vil gætte på spillet prøver at udregne hvor meget der er gået til spilstop, men med +5 som max.
og den udregner så over 5 i utrolig mange situationer, måske en fejl, måske bevidst ? Ingen ved det Tunge
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: FIFA tråden
« Svar #9636: 30 Sep 2014, 16:01 »

Er jeg den eneste som har den mening at der er blevet en del svære at score? Jeg har så mange skud som lige kører ved siden af eller hamre på stolpe eller overlækkeren, og samtidig så får jeg utrolig mange mål imod mig. Jeg kører med Osvaldo og Giroud i angrebet.
Jeg lider under det samme problem. Har Alessandrini - Berbatov - Thauvin på mit Ligue 1 hold og Huntelaar - El-Kabir på mit hollandske. I modsætning til min egen målmand, så tager modstanderens målmand rigtig mange skud. Lige meget om det er hårdt eller finesse. Det er især, hvis man kommer tæt på målmanden, det er et problem: Det hårde skud går forbi, mens finesseskudet bliver sendt lige i favnen på keeperen.

Målmændene generelt ved jeg heller ikke lige, hvad jeg synes om. På den ene side, så er de vanvittige tæt på (med mindre, du har plads til at drible udenom dem), mens de konsekvent står og sejler på langskud. Jeg ved ikke, om mine keepere (Cillesen og Enyeama) er i særklasse dårligere, men jeg synes også problemet var der i demoen med bl.a. Hart. Målmændene står simpelthen for langt væk fra stregen, og modstanderen kan bare tyre en høj bold henover hovedet og i mål. Det er pænt irriterende, når man kan se, de bare står på kanten af det lille felt, selvom modstanderen er inden for skudafstand.


Det afholder mig dog ikke fra at spille spillet på nogen måde, men man sidder stadigvæk og bliver frustreret. Men FIFA har også en tendens til at få én til at føle, hele spillet er designet til at trolle dig, når først man begynder at tabe et par kampe.


Mathi vil gætte på spillet prøver at udregne hvor meget der er gået til spilstop, men med +5 som max.
og den udregner så over 5 i utrolig mange situationer, måske en fejl, måske bevidst ? Ingen ved det Tunge
Såååå?

Problemet med tillægstiden har jeg ikke tænkt over. Jeg synes ikke, jeg har oplevet noget mønster i tillægstiden, men prøver lige at tænke over det.
« Seneste Redigering: 30 Sep 2014, 16:03 af Don Abramovich » Logged

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FIFA tråden
« Svar #9637: 30 Sep 2014, 16:11 »

Jeg synes dog at keeperne er elendige tæt på, og elendige hvis man har lidt kontrol over sit finesseskud fra distancen (hvilket jeg ligesom jer andre ikke har), føler bare at keeperne skal holdes i målet, også må man håbe på det bedste.. selvom jeg har en del reflex med at sende ham udfra de foregående spil
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

Svartovich
Gæst
 
Sv: FIFA tråden
« Svar #9638: 30 Sep 2014, 16:47 »

føler bare at keeperne skal holdes i målet, også må man håbe på det bedste.. selvom jeg har en del reflex med at sende ham udfra de foregående spil
Helt enig. Det er klart bedst at lade målmanden blive i buret, men jeg kommer også ofte til at gå ud. Ubeslutsom
Logged

Sirstaal
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FIFA tråden
« Svar #9639: 30 Sep 2014, 20:40 »

Logged

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FIFA tråden
« Svar #9640: 30 Sep 2014, 20:43 »

Sååeh.
Jeg har fået anskaffet mig FIFA og jeg var en ret glad dreng da jeg gik ud fra Fona i eftermiddags.
Nu har jeg så spillet 3 kampe, scoret 0 mål og lukket 8 styks ind. Nu er det jo sådan at jeg starter på niveauet "Verdensklasse" og med et så usexet hold som Silkeborg IF. Men jeg føler nu ikke det er grunden til mine frustrationer.

1. Når jeg vil spille bolden så synes jeg til tider ikke rigtigt min spiller, spiller den spiller som jeg peger i retning mod, men derimod finder en længere oppe i banen, hvilket han jo ikke skal!? Er det bare mig som er en nar, eller er der nogle tips og tricks?

2. Jeg synes at mine spillere er nogle bøgser til at håndtere bolden. Selv når jeg ikke sprinter med den er de nogle idioter til ikke at lave et latterligt langt træk. Har det noget at gøre med at jeg spiller med et skodhold?

3. Er der nogle bestemte indstillinger i ændrer fra standard? (Der er jo et hav af instillinger!). Altså hvor lang tid varer jeres kampe? osv osv.

Skal jeg bare sætte niveauet ned eller spille med et andet hold indtil jeg bliver bedre, eller har i nogle råd?
Logged


Sirstaal
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FIFA tråden
« Svar #9641: 30 Sep 2014, 21:17 »

amatør. Real madrid (dig) mod silkeborg. Prøv det af og se om det hjælper.
Logged

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

Svartovich
Gæst
 
Sv: FIFA tråden
« Svar #9642: 30 Sep 2014, 22:00 »

Sååeh.
Jeg har fået anskaffet mig FIFA og jeg var en ret glad dreng da jeg gik ud fra Fona i eftermiddags.
Nu har jeg så spillet 3 kampe, scoret 0 mål og lukket 8 styks ind. Nu er det jo sådan at jeg starter på niveauet "Verdensklasse" og med et så usexet hold som Silkeborg IF. Men jeg føler nu ikke det er grunden til mine frustrationer.
 
1. Når jeg vil spille bolden så synes jeg til tider ikke rigtigt min spiller, spiller den spiller som jeg peger i retning mod, men derimod finder en længere oppe i banen, hvilket han jo ikke skal!? Er det bare mig som er en nar, eller er der nogle tips og tricks?
 
2. Jeg synes at mine spillere er nogle bøgser til at håndtere bolden. Selv når jeg ikke sprinter med den er de nogle idioter til ikke at lave et latterligt langt træk. Har det noget at gøre med at jeg spiller med et skodhold?
 
3. Er der nogle bestemte indstillinger i ændrer fra standard? (Der er jo et hav af instillinger!). Altså hvor lang tid varer jeres kampe? osv osv.
 
Skal jeg bare sætte niveauet ned eller spille med et andet hold indtil jeg bliver bedre, eller har i nogle råd?
Det er nok lige hårdt nok at starte ud på verdensklasse, og så med Silkeborg. Jeg har personligt startet en karriere med Silkeborg, da jeg tænkte det ville være sjovt at spille med Superligaens dårligste hold i Fifa. Og det er altså ikke let. Kasper Jensen er den dårligste keeper jeg har haft i Fifa uden at overdrive. Offensivt er Runsewe den eneste farlige spiller, og det er udelukkende på grund af hans fart. Agger er også ok, men resten er decideret lort.

Så mit råd ville være at starte med et noget bedre hold. Start en karriere med PSG, Real Madrid, City eller lignende. Du kan evt. prøve at spille på amatør, så på semi-pro osv., indtil du kan mærke at niveauet er passende. Nu ved jeg ikke om du har meget erfaring med Fifa, for så er professionel nok meget passende til at starte ud med, men for mig lyder det som om du ikke har spillet så meget, og i så fald ville semi-pro nok være et meget godt sted at starte. Amatør er jo mest til for at lære knapperne imo, så hvis du har den på plads er det niveau udelukket.

Mht. til indstillinger har jeg ændret kameravinkel for at have bedre overblik over banen. Men derudover er alt vidst på det normale. Smiley
Logged

Guffenn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: FIFA tråden
« Svar #9643: 30 Sep 2014, 22:08 »

Nok den dårligste kamp record, eller hvad det hedder, jeg nogensinde har haft.. Aldrig oplevet noget lignende.
Det er bare uanset hvad man foretager sig i det spil, så er modstanderen dobbelt så god. Jeg scorer 1 - 2 mål til at starte med, og så derefter kan mine spiller intet ramme og uanset hvilken måde jeg skyder på mål med, så rammer jeg ved siden af eller målmanden tager den. Men i mit felt? Der er der intet der kan gå galt for modstanderen, det er ligefør at han kan stå med målmanden i eget mål og bare hamre til den og så flyver den ellers igennem hele banen og så i mål, den venter jeg bare på. Jeg fatter det simpelthen ikke.
Lorte spil. Fuck dig fifa.

Edit; Når jo, kamp recorden hedder 15-4-25....
« Seneste Redigering: 30 Sep 2014, 22:11 af Guffenn » Logged

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FIFA tråden
« Svar #9644: 30 Sep 2014, 22:15 »

Det er nok lige hårdt nok at starte ud på verdensklasse, og så med Silkeborg. Jeg har personligt startet en karriere med Silkeborg, da jeg tænkte det ville være sjovt at spille med Superligaens dårligste hold i Fifa. Og det er altså ikke let. Kasper Jensen er den dårligste keeper jeg har haft i Fifa uden at overdrive. Offensivt er Runsewe den eneste farlige spiller, og det er udelukkende på grund af hans fart. Agger er også ok, men resten er decideret lort.

Så mit råd ville være at starte med et noget bedre hold. Start en karriere med PSG, Real Madrid, City eller lignende. Du kan evt. prøve at spille på amatør, så på semi-pro osv., indtil du kan mærke at niveauet er passende. Nu ved jeg ikke om du har meget erfaring med Fifa, for så er professionel nok meget passende til at starte ud med, men for mig lyder det som om du ikke har spillet så meget, og i så fald ville semi-pro nok være et meget godt sted at starte. Amatør er jo mest til for at lære knapperne imo, så hvis du har den på plads er det niveau udelukket.

Mht. til indstillinger har jeg ændret kameravinkel for at have bedre overblik over banen. Men derudover er alt vidst på det normale. Smiley

Tak. Det var meget brugbart Smiley

Jeg vil starte en karriere med et større hold og så smide niveauet ned på professionel. Har spillet FIFA før men det er mange år siden og er ret sikker på jeg ikke skal længere ned end professionel.

Og hvilken kamera vinkel spiller du med?
Logged


Sider: 1 ... 641 642 [643] 644 645 ... 694 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010