home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 239 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2011
| | | | |-+  Kim Jong Il til Brøndby
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: Kim Jong Il til Brøndby  (Læst 43542 gange)
-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kim Jong Il til Brøndby
« Svar #45: 07 Apr 2011, 20:02 »

Åh Mikkel, det er klassehumor det der. Hold kæft det er faktisk bedre end jeg havde regnet med, at det ville være, da du fortalte mig om idéen inden du startede. Jeg er dog ked af, at mit andet hjemland, det ægte Færøerne ikke får en smuk uafgjort mod onde onde Italien. Skuffet Men fuck det er sjovt det her!
Logged

cjensen94
Gæst
 
Sv: Kim Jong Il til Brøndby
« Svar #46: 07 Apr 2011, 20:33 »

Hvor er det fantastisk lavet :-D
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kim Jong Il til Brøndby
« Svar #47: 07 Apr 2011, 20:36 »

Jeg er stadig skuffet over, der indtil videre ikke har været nogen 1-0 sejre, efter et straffespark i 97. minut. På grænsen til det skandaløse. Ubeslutsom
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


zidan99
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Kim Jong Il til Brøndby
« Svar #48: 07 Apr 2011, 20:57 »

 fantastisk  blog , elsker den . bare bliver ved med at skrive om onde Italien
Logged

Corvette
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Kim Jong Il til Brøndby
« Svar #49: 07 Apr 2011, 21:11 »

Jeg er stadig skuffet over, der indtil videre ikke har været nogen 1-0 sejre, efter et straffespark i 97. minut. På grænsen til det skandaløse. Ubeslutsom
Lad os bare konstatere at Football Manager er dybt Urealistisk!  crazy
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Kim Jong Il til Brøndby
« Svar #50: 09 Apr 2011, 21:43 »

Atypisk italiensk sejr

Giorgio Chiellini var tilbage i truppen og startopstillingen, da vi tog til det blæsende Storbritannien for at møde Nordirland. Desværre fik Inzaghi influenza et par dage før kampen, og han måtte udgå. Jeg overvejede om vi bare skulle give op og ikke møde op til kampen pga. det store tab af Pippo, men i sidste ende kunne vi alligevel ikke blive væk fra en så vigtig landskamp. Pazzini fik dermed chancen fra start. Han overbeviste mig dog på ingen måde om at han skulle spille fremfor den gamle ræv.

Det viste sig at være en kamp hvor vi havde overraskende mange skud på mål, især skud lige på kanten af feltet havde vi mange af. Der skulle gå godt 21 minutter, og så havde Perrotta høvlet Italien i front. Ambrosini smed en fremragende aflevering ud på venstreflanken til Simone Perrotta, som first-timede bolden op i krogen. Publikum kunne ikke tro deres egne øjne, det var et meget atypisk italiensk mål, og det kom som et chok at Italien fik scoret på en så spektakulær måde.

Efter målet blev vi overraskende nok ved med at spille noget der minder om ægte fodbold, så på sin vis kan man næsten sige at den sejr der kom i hus var ganske fortjent. Men mon ikke reglerne for fortjent/ufortjent kan blive bøjet lidt, så Anti-italienerne kan tilpasse reglerne præcist efter kampens forløb. Nordirdland havde trods alt 53% boldbesiddelse. Haters gonna hate, og det bliver de uden tvivl ved med, især efter at målmageren, den centrale forsvarsspiller Gamberini, lavede kampens andet og sidste mål, og sit 3. mål i EM-kvalifikationen. Målet kom efter et hjørnespark, hvor Gamberini køligt headede bolden i kassen, da Nordirland beholdt mange folk fremme for at jagte en udligning.

Sejren bringer os op på 9 point, samme antal som Serbien også har, så de indbyrdes kampe mod netop de temperamentsfulde serbere bliver helt afgørende for hvem der vinder puljen.
« Seneste Redigering: 09 Apr 2011, 23:54 af Ghertesteas » Logged

3.v evaB
Gæst
 
Sv: Kim Jong Il til Brøndby
« Svar #51: 09 Apr 2011, 22:56 »

1. Hvorfor ikke Gilardino som Pippos arvtager?
2. Jeg kan ikke lide, at du er ved at transformere et hold fra ondskabens akse til et feel good hold.
3. I love this.
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Kim Jong Il til Brøndby
« Svar #52: 09 Apr 2011, 23:39 »

1. Hvorfor ikke Gilardino som Pippos arvtager?
2. Jeg kan ikke lide, at du er ved at transformere et hold fra ondskabens akse til et feel good hold.
3. I love this.

1. Kom op og skændes med Gilardino i kantinen, da han tog den sidste kyllingesandwich, så han blev vraget.
2. Det er forhåbentlig kun en enlig svale, og jeg har trods alt scoret halvdelen af mine mål på dødbolde.
3. Tak.
Logged

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kim Jong Il til Brøndby
« Svar #53: 09 Apr 2011, 23:48 »

Endnu en gang en fantastisk update med god sans for humor. Keep it up, Poldi Tunge
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kim Jong Il til Brøndby
« Svar #54: 10 Apr 2011, 00:05 »

Er dybt skuffet over dit meget anti-italienske spil i sidste kamp og er især utilfreds over, at du vinder en kamp med hele to mål, hvilket jeg anser som en skandale og en mangel på ondskab. Også vælger du stærke Pazzini, som bare er en iskold skarpretter istedet for Inzaghi-wannabeen Gilardino der har alt hvad Inzaghi har i lidt mindre grad.
Logged

Suckins
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Kim Jong Il til Brøndby
« Svar #55: 10 Apr 2011, 00:06 »

Nytænkende, skægt, underligt. Det er smukt! Det er sjældent man kan blive så godt underholdt i den efterhånden så ensformede blogverden. Sikker vinder!
Logged

former zoesuckins

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Kim Jong Il til Brøndby
« Svar #56: 11 Apr 2011, 17:00 »

Hvorfor spiller Italien 'fodbold'?

Den vigtigste kamp i kvalifikationen til EM 2012 stod for døren. Alle var klar over, at hjemmekampen mod Serbien absolut ikke måtte tabes, for så kunne vi godt vinke farvel til den 1. plads og direkte kvalifikation. Selvom det ville gøre resten af verden glade, hvis vi ikke kvalificerede os, så ville vi gerne vinde for vores egen skyld. Se os, vi spiller kedeligt og vi er også egoister! Før kampen var der absolut intet der skiilte de to lande ad i tabellen, og der var derfor lagt op til den første af formegentlig to gruppefinaler. Marchisio startede inde i stedet for Ambrosini på den defensive midtbane, men ellers var opstillingen den samme som imod Nordirland. Det betød også genvalg til Pazzini der ellers havde været ringe i den forrige kamp, og det viste sig ikke at være en helt tosset disposition.

Endnu en gang tog mit hold initiativet fra start, de spillede den flot rundt og skabte mange chancer, som om de slet ikke havde hørt efter under det taktiske oplæg. Pazzini var en helt anden spiller end i kampen mod Nordirland, og han virkede utrolig energisk, veloplagt og arbejdsom i kampen, hvor han også blev hovedpersonen. Allerede efter 10 minutter kom de første prøver på hans talent. Han modtog bolden på venstrekanten, og med en lang soloaktion, der bød på et par slalomture rundt om et utroligt passivt serbisk forsvar, kanonerede han bolden fladt ind på kanten af feltet.

Blot et kvarter efter var den gal igen for serberne. En simpel men genial indenomsaflevering fra Simone Pepe fandt en helt fri Pazzini, der ikke tøvede med at sende bolden op i nettaget. I det hele taget var det igen (desværre) en meget atypisk italiensk kamp fra vores side, men på den anden side føltes det også godt bare en enkelt gang at sætte kritikkerne på plads. Ting som 'basal boldomgang', '1-2 kombinationer' og 'reele målchancer' var nok ikke ord som man nogensinde havde tænkt kunne sættes i forbindelse med Italien, men det blev de på denne aften i Udine. Liverpool-legenden Milan Jovanovic bragte lidt spænding ind i opgøret med en rodet scoring i det 63. minut, men i overtiden dukkede Pazzini igen op, og lavede sit hattrick på en friløber. En stor kamp af Pazzini, som nu med dagens præstation fik vundet min tillid tilbage. Pladsen er dog stadig Pippos.
Logged

Lavezzi
Gæst
 
Sv: Kim Jong Il til Brøndby
« Svar #57: 11 Apr 2011, 17:21 »

Jeg håber, du kommer til EM, og skal møde Spanien efter gruppespillet. Du vinder naturligvis 1-0 på mål af Pippo, og den samlede boldbesiddelse ender på 85-15 til den ægte fodbold.
Efter kampen skal vi så hele rumlen igennem, hvor alle skal hulke over, hvilket nederlag den rigtige og smukke fodbold har lidt. Og ja, Italien bliver nok engang stemplet som ondere end Hitler, Idi Amin og Bin Laden. Det ville være så mega nice!

You can do it.
Logged

chackpercom
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Kim Jong Il til Brøndby
« Svar #58: 11 Apr 2011, 20:06 »

Elsker denne Blog!!
Logged

Fernando
Gæst
 
Sv: Kim Jong Il til Brøndby
« Svar #59: 11 Apr 2011, 20:36 »

Hey Ghert! Ekstrem god blog dine overskrift her fik mig til at læse videre i fordi synes den fangede mig! Smiley følger lidt med her. Det især din fede humor der gør bloggen så god! Kys
« Seneste Redigering: 11 Apr 2011, 20:38 af TheisHansen v.2 » Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010