home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 345 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2011
| | | | |-+  50# Tilbage På Sporet! - AaB [DONE]
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: 50# Tilbage På Sporet! - AaB [DONE]  (Læst 64468 gange)
Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 24# Tilbage På Sporet! - AaB
« Svar #90: 20 Apr 2011, 13:37 »


KNOCKOUTFASEN ER EN REALITET!
Efterårets kampe i Europa League er netop afsluttet, og det betyder, at samtlige grupper er afgjort. Lodtrækningen har fundet sted, og resultatet heraf er blandt andet, at AaB skal op mod franske FC Girondins de Bordeaux over to kampe. Nordjyderne gik flot videre som to'er fra sin gruppe, hvor holdet kun blev overgået af græske Olympiakos.

Tilbage dengang, da halvdelen af kampene var færdigspillet kunne vi bringe, at meget så lyst ud for AaB. Holdet havde indsamlet seks point af ni mulige, og tungen på vægtskålen havde været sejren over Basel. Netop Basel var det første hold, som nordjyderne igen skulle møde. Denne gang skulle kampen spilles hjemme i Aalborg, og trods Basels styrke, så var der flere, der denne gang forventede en sejr til nordjyderne.
EUROPA LEAGUE:
vs. BASEL (H) 0-1
vs. BEITAR JERUSALEM (H) 3-0
vs. OLYMPIAKOS (U) 0-2

*bemærk AaB altid nævnt først

De håbefulde tilskuere måtte dog alle gå skuffede hjem. Kampen blev ganske vist tæt og intens, men i sidste ende var det gæsterne der trak det længste strå. David Abrahams mål efter 53 minutter blev kampens eneste, og dermed fik Basel de tre point. I gruppestillingen betød dette, at Basel og AaB nu stod lige, dog med AaB forrest grundet bedre indbyrdes målscore.

I den følgende runde kunne meget blive afgjort, hvis blot at resultaterne udformede sig belejligt. AaB skulle hjemme op imod Beitar Jerusalem, mens Basel hjemme kunne tage imod Olympiakos. Såfremt AaB vandt og Basel tabte, så ville det være både sikkert og vist, at AaB ville tage andenpladsen i gruppen.

For de der fulgte begge kampe skulle det hele imidlertid vise sig at blive en spændende affære. Det første mål faldt i kampen i Schweiz, hvor Olympiakos bragte sig i front ved Derbyshire efter 38 minutter. Målet blev det eneste i første halvleg i begge kampe. AaB-mandskabet fik formentlig besked herom i pausen, for det var i hvert fald et forandret mandskab der gik på banen til anden halvleg.

Efter 65 minutter bragte Ronnie Schwartz nordjyderne i front på et flot hovedstød, og efter 77 minutter udbyggede Helenius så til 2-0. Sejren var dermed tæt på at være i hus. Netop som stemningen var på toppunktet kom der dog skår i glæden. Stadionspeakeren kunne efter 84 minutter meddele, at det netop var lykkedes Basel at udligne til stillingen 1-1. En besked der omgående fik smilet til at stivne en smule hos mange af tilskuerne.
Den upopulære stadionspeaker rodede dog hurtigt bod på den dårlige nyhed. Blot tre minutter senere tog han nemlig ordet igen, denne gang for at meddele, at Olympiakos endnu engang havde sendt sig selv i front, denne gang med 2-1 på mål af Albert Riera.

Helt symptomatisk for meddelelsen sluttede AaB af med et sidste mål. Et hovedstød af Augustinussen blev rettet af før det røg i mål, og dermed endte kampen 3-0. De to stillinger betød, at uanset udfaldet af kampene i den sidste spillerunde, så lå gruppens placeringer fast. Olympiakos ville vinde gruppen foran AaB, der overraskende henviste Basel til tredjepladsen. Sidst lå Beitar Jerusalem.


Derfor var det også helt uden nerver, at AaB-mandskabet kunne gå på banen i det græske. Trods et klart nederlag på 2-0 til hjemmeholdet, så festede AaB-spillerne side om side med hjemmebanemandskabe t efter slutfløjtet. Drømmen var en realitet - AaB var videre til knockoutfasen!



<a href="http://www.youtube-nocookie.com/v/kD9bbSD1ee0?fs=1&amp;amp;hl=da_DK" target="_blank">http://www.youtube-nocookie.com/v/kD9bbSD1ee0?fs=1&amp;amp;hl=da_DK</a>


EUROPA LEAGUE GRUPPE L

« Seneste Redigering: 20 Apr 2011, 13:38 af Swizz CataR » Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 25# Tilbage På Sporet! - AaB
« Svar #91: 20 Apr 2011, 14:36 »

Dette er simpelthen en blog, jeg er yderst imponeret af, og må give en kommentar med på vejen. Nu har jeg læst med i et stykke tid, da AaB er mit hold herhjemme i Danmark, og dine bedrifter er jo utrolige, taget AaBs virkelige position taget i mente. Mange updates, og med massere af kvalitet. Oftest vil niveauet falde med mængden af updates, men det ser jeg ikke som tilfældet her. Det skal du have stor cadeau for. Jeg glæder mig til at høre om kampene mod Bordeaux. Jeg tror du har en chance.

En rigtig flot blog. :-)
Logged

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 25# Tilbage På Sporet! - AaB
« Svar #92: 20 Apr 2011, 16:22 »


UDSKIFTNINGER I AAB:
Vintertransfervindu et er altid et meget omdiskuteret emne inden for topfodbold. Er det virkelig nødvendigt? Er det fair for alle? Umiddelbart noget man kan diskutere længe, men ikke desto mindre en fast del af moderne fodbold. Hos AaB har man gennem januar udnyttet transfervinduet til fulde, idet i alt seks handler er blevet foretaget. Tre spillere har forladt klubben, og ligeledes tre spillere er kommet til.

UD:
Henrik Dalsgaard -> Xerez - 600 K
Marcus Tracy -> Fri transfer
Louay Chanko -> Aue - 650 K


IND:
Martin Pedersen -> FC Hjørring - Fri
Johnnier Montaño -> Alianza - Fri
Stephan Andersen -> Fri transfer

Ud er røget to af klubbens angribere. Hverken Henrik Dalsgaard eller Marcus Tracy har fået meget tillid af Andreasen siden han overtog klubben, og nu er de begge omsider kommet videre i deres respektive karrierer. Dalsgaard, der i forrige sæson var udlånt til OB, er nu permanent røget til Xerez. Den spanske klub var villig til at betale 600 K for angriberen, trods hans ringe spilletid det seneste års tid.
Marcus Tracy derimod blev hentet til klubben som en kommende storspiller i front. Amerikaneren blev dog alt andet en succes, hvilket var en realitet allerede inden at Andreasen tog over. Nu er hans kontrakt så udløbet, og helt som forventet er den ikke blevet forlænget.

Den sidste spiller der røg ud var uden tvivl den mest overraskende. Louay Chanko er hermed fortid i klubben. Syreren havde ellers fået rigelig med spilletid for AaB, og midtbanemanden var i den grad bidragende til holdets flotte præstationer under Andreasen. I sidste ende blev hans høje løn og status som rotationsspiller dog for meget for den nordjyske klub. Chanko er derfor blevet skippet afsted til tyske Aue for 650 K.

Ind er i stedet kommet en målmand, en forsvarsspiller og en midtbanemand. Alle tre er de hentet til klubben på frie transfers. Allerede på transfervinduets første dag kunne AaB således præsentere den gamle kending, venstrebacken Martin Pedersen, samt det spændende offensive kort, Johnnier Montaño. Pedersen, der er AaB'er by heart, blev modtaget med stående bifald på lægterne under sin præsentation, mens mange af tilskuerne var mere tilbageholdne over for Montaño. Trods Andreasens tiltro til colombianeren, så er der ikke meget kendskab til hverken ham eller hans tidligere klubber.

Den sidste mand der blev hentet ind var en ny førstemålmand. Karim Zaza har været kritiseret gennem denne sæson, og med marokkanerens alder in mente, så var det på tide, at klubben så nye veje. Ind er derfor hentet den tidligere Brøndby-keeper, Stephan Andersen, der ligeledes er kommet til på en fri transfer. Den danske landsholdskeeper fik på underlig vis ikke sin kontrakt forlænget på Vestegnen, og nu er han så i stedet blevet optaget i den nordjyske lejr.

Det skal blive spændende at se, om disse transfers bliver en succes for AaB. Umiddelbart ligner det alle gode indkøb, men i sidste ende bliver spørgsmålet hvorvidt Montaño kan klare sig bedre end Chanko. Hvis ikke, så kan det vise sig at blive en dårlig udskiftning.



Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 25# Tilbage På Sporet! - AaB
« Svar #93: 20 Apr 2011, 16:24 »

Dette er simpelthen en blog, jeg er yderst imponeret af, og må give en kommentar med på vejen. Nu har jeg læst med i et stykke tid, da AaB er mit hold herhjemme i Danmark, og dine bedrifter er jo utrolige, taget AaBs virkelige position taget i mente. Mange updates, og med massere af kvalitet. Oftest vil niveauet falde med mængden af updates, men det ser jeg ikke som tilfældet her. Det skal du have stor cadeau for. Jeg glæder mig til at høre om kampene mod Bordeaux. Jeg tror du har en chance.

En rigtig flot blog. :-)

Mange tak for kommentaren Jakob. Den er jeg glad for Wink

@Seneste update:
Jeg vil lige gøre opmærksom på, at SS er taget i slutningen af 3. sæson, og altså intet har at gøre med det nuværende tidspunkt i bloggen Smiley
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Philips
Gæst
 
Sv: 26# Tilbage På Sporet! - AaB
« Svar #94: 20 Apr 2011, 17:53 »

Super indkøb og endu en flot updae KIU
Logged

SkjoldManden
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: 26# Tilbage På Sporet! - AaB
« Svar #95: 21 Apr 2011, 21:55 »

Mega flot blog, intet jeg kan se som kan laves bedre. Genialt KIU! Wink
Logged

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 26# Tilbage På Sporet! - AaB
« Svar #96: 22 Apr 2011, 11:40 »

Hey folkens.

Jeg vil lige sætte jeg lidt ind i mine planer for bloggen i den resterende tid af konkurrencen. Da jeg er taget hjem til familien i Sønderjylland fra igår og resten af weekenden, da kommer der færre updates i disse dage end vanligt gennem den sidste uges tid.

Planen er, at vi inden maj skal have rundet alle de tre sæsoner jeg har færdigspillet. Det betyder at der komme mange updates i den seneste uge, updates som endnu ikke er skrevet. Jeg håber at I vil tage godt imod dem, og såfremt I ikke når at læse dem alle inden 1. maj, så håber jeg at I vil læse dem inden I afgiver jeres stemme.

Så fat mod, selvom der formentlig ikke kommer en lindstrøm af updates her henover weekenden Smiley
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 26# Tilbage På Sporet! - AaB
« Svar #97: 22 Apr 2011, 11:52 »


STATUS: TERMINATED!
Så gik den ikke længere. Trods et ædelt fighterhjerte og en heroisk indsats, så blev kampene mod Bordeaux i sidste ende stopklodsen for Andreasens drenge. Nordjyderne er ude af turneringen med samlet 0-3 mod franskmændene, og holdet må nu i stedet se tilbage på holdets flotte indsats i gruppespillet for at finde trøst.

EUROPA LEAGUE:
vs. GIRONDINS BORDEAUX (H) 0-1
vs. GIRONDINS BORDEAUX (U) 0-2

*bemærk AaB altid nævnt først
Selvom det var ærgerligt, så var det forventet. De franske Ligue 1-mestre fra 2009 blev for stor en mundfuld for danske AaB, og fuldt fortjent gik franskmændene videre i turneringen. Den første kamp blev spillet på Energi Nord Arena, og det var faktisk kun med nød og næppe, at Bordeaux slap derfra med en sejr. Trods et solidt overtag i både spil og chancer, så formåede hjemmeholdet at holde franskmændene fra mål igennem 90 minutter, men så heller ikke mere.

Fuldt fortjent fik Bordeaux nemlig bolden over stregen kort før slutfløjtet. I dommerens overtid var det således ivorianske Christian Romaric der fik sendt bolden i nettet, da han udnyttede en unødvendig ripost fra nyindkøbte Stephan Andersen. Dermed blev det en meget nær umulig opgave for det danske mandskab, der nu skulle vinde 0-2 i Frankrig.

Det var et AaB-mandskab i noget nær stærkeste opstilling der skulle forsøge at hive sejren i land. Trods det fine danske holdkort, så var der dog ingen tvivl om, at franskmændenes var væsentligt mere profileret. Dette var også at se på både spil og chancer. Efter 38 minutter skete der så det, der ikke måtte ske for AaB. De fik et mål imod sig, denne gang sat ind af Nolan Roux, der udnyttede en dårlig clearing og klumpspil til nemt at trille bolden over stregen fra kort afstand.

Dermed så det for alvor sort ud for nordjyderne, der da også tydeligt begyndte at hænge en smule med hovedet. Gæsterne satsede dog offensivt, præcist som de var nødsagede til. Dette blev de dog straffet for sent i anden halvleg. En lang bold frem mod Plasil førte til et dødbringende kontrastød. Plasil trak rutineret tiden helt perfekt, for siden at sende bolden præcist ind over til en fremstormende Ben Khalfallah, der uden problemer bankede bolden i nettet.

Dermed endte det hele 2-0 i Frankrig, og dermed samlet 0-3 til Bordeaux. Et ærgerligt men dog forventeligt nederlag til nordjyderne, der nu kan se tilbage på kampene og takke for den vundne rutine mod et stort europæisk mandskab.



<a href="http://www.youtube-nocookie.com/v/iSzyjkgt5_M?fs=1&amp;amp;hl=da_DK" target="_blank">http://www.youtube-nocookie.com/v/iSzyjkgt5_M?fs=1&amp;amp;hl=da_DK</a>

Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 27# Tilbage På Sporet! - AaB
« Svar #98: 22 Apr 2011, 15:36 »

Fremragende blog, anderledes kan det ikke beskrives!

Du har holdt et super højt niveau i alle din updates. Rigtig højt skriftligt niveau, samt enkelt og flot opsætning. Flotte og præcise billeder.

Hold niveauet, og du kan ende som sejrsmand i denne konkurrence. Desværre kan du jo så ikke vinde noget. Wink
Logged

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 27# Tilbage På Sporet! - AaB
« Svar #99: 22 Apr 2011, 17:33 »

Hehe for mig er det mere vigtigt at vinde jeres ros end konkurrencens præmier Wink Jeg er meget glad for din kommentar, tak for den, og så håber jeg da, at det hele bærer frugt i form af et par stemmer Smiley
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 27# Tilbage På Sporet! - AaB
« Svar #100: 23 Apr 2011, 12:51 »

B-E-A-UTIFUL! Enough said Smiley
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 27# Tilbage På Sporet! - AaB
« Svar #101: 25 Apr 2011, 11:00 »


FCK vs. AAB!
Som Superligaen har udviklet sig i denne sæson, så ligner det mere og mere et opgør mellem sidste års vinder og sølvvinder, nemlig et opgør mellem FCK og AaB. De to mandskaber har igennem den seneste periode for alvor distanceret samtlige modstandere, og kun deres indbyrdes opgør virker til endnu at kunne skabe en smule spænding. Dette opgør er dog både tæt og glohedt, og forhåbentlig holder det ved sæsonen ud.

Den seneste periode fordeler sig på begge sider af vinterpausen, og meget har derfor ændret sig mellem de tre første og de tre sidste kampe. Ikke desto mindre, så tæller de alle med, og det vil de formentlig være mest glade for i AaB. I periodens første kamp blev det nemlig til en uhyre vigtig hjemmesejr over netop FC København.
Kampen blev som ventet rigtig tæt og med masser af nerve. I sidste ende blev det dog et uheld af Sölvi Ottesen der afgjorde kampen. Nicklas Helenius blev spillet flot afsted i dybden, og endte ud med at skyde mod mål. På vejen snittede Ottesen dog bolden, og den berøring var lige nøjagtig nok til snyde Wiland i buret. Bolden røg derfor i nettet, og da FCK ikke formåede at svare igen, da endte kampen 1-0 til nordjyderne.
SUPERLIGAEN:
vs. FC KØBENHAVN (H) 1-0
vs. ESBJERG fB (U) 0-1
vs. BRØNDBY (U) 1-0
vs. SILKEBORG (H) 2-1
vs. AGF (U) 1-1
vs. LYNGBY (H) 2-0

*bemærk AaB altid nævnt først

Det man vandt i kampen mod FCK blev dog på mange måder smidt på gulvet i den efterfølgende kamp. Her tog man til Esbjerg blot for at tabe med 1-0, hvilket var alt andet end godkendt. Hjemmeholdet fik lov til at dominere kampen i alt for høj grad, og da Smárason med et lille kvarter igen fik for meget plads, fandt islændingen flot Jesper Lange i dybden. Den chance udnyttede den danske frontløber kynisk, og dermed endte kampen som den gjorde. Et skidt resultat for AaB, der ellers havde muligheden for at overvintre på førstepladsen.

Det var derfor med nedslåede miner, at nordjyderne en uge senere gik på banen i Brøndby. Selvom holdet var tvunget til at vinde for at holde fast i FCK, så var det et hold uden tro på tingene der stillede til start. Hjemmeholdet startede flot ud, og var også tæt på i flere forsøg. Efter 22 minutter fik AaB dog tilkendt et straffespark, på hvilket Chanko flot scorede, i hvad der endte med at blive hans sidste kamp i AaB-trøjen.
Føringen på 0-1 holdt til halvleg, og dette var nok til at give nordjyderne den fornødne tro på tingene. I anden halvleg kom holdet bedre med, og med nød og næppe lykkedes det dem at holde Brøndby fra scoringer. Alle tre point gik derfor til nordjyderne, der dermed kunne overvintre på Superligaens 2. plads endnu engang.

Til forårets kampe var det et på mange måder nyt AaB-mandskab der skulle forsøge at overmatche FCK. Med Montaño som ny styrmand skulle nordjyderne således i første omgang forsøge at besejre Silkeborg i egen hule. Colombianeren skulle imidlertid vise sig at være hurtig på aftrækkeren. I sin Superliga-debut skulle han nemlig kun bruge et kvarter, førend at han havde lavet to assist der havde sendt AaB i front med 2-0. Chokstarten slog fuldstændig luften ud af Silkeborg, der blot hang på i resten af kampen. I dommerens overtid fik de reduceret, men der var aldrig tale om andet end et trøstemål.

I den følgende kamp skulle nordjyderne op mod denne sæsons sensation, AGF. Der var aldrig tvivl om, at holdet var bedre end 1. division, men holdet har mildest talt taget alle på sengen i denne sæson. Især aldrende Søren Berg har været fantastisk, og det er ikke mindst takket være hans mange mål, at de hvidklædte Århus-spillere har klaret sig så godt.
Netop Søren Berg var også tæt på at gøre livet surt for AaB-mandskabet denne eftermiddag. Allerede efter små tyve minutter sendte han nemlig bolden i nettet til 1-0. Den scoring skulle AaB tage lang tid at komme sig over. I anden halvleg fik nordjyderne dog udlignet til 1-1 på mål af Montaño. Colombianeren tog flot sagen i egen hånd, og langt udefra sparkede han flot bolden i kassen via stolpen, vel at bemærke med sit svage ben. Flot mål af colombianeren, der tilsyneladende har tænkt sig at tage Superligaen med storm i dette forår.

I periodens sidste kamp skulle AaB hjemme forsøge at slå Lyngby. Efter problemer i de første par opgør havde nordjyderne efterhånden haft godt styr på Lyngby i de seneste par kampe. Dette skulle vise sig også at holde stik i denne kamp. Med Montaño på bænken gennem første halvleg var det et AaB-mandskab i teten men dog uden mål i støvlerne. Mirakelmageren blev derfor sendt på banen i pausen, og indvirkningen heraf kom prompte - dog blot indirekte. Syv minutter inde i anden halvleg sendte Wæhler nemlig nordjyderne i front, da han flot pandede et frispark fra Schwartz i nettet. Det mål blev senere fulgt op af Schwartz selv, da han sikkert sparkede bolden i nettet fra sin position i feltet. Angriberen var blevet spillet helt fri af en gylden aflevering fra indskiftede Montaño.

Dermed holder AaB fast i FCK. Endnu er der to point op, men med endnu tolv kampe tilbage af sæsonen, da kan meget endnu ske. Vi krydser fingre!



<a href="http://www.youtube-nocookie.com/v/ONo10Sswp7A?fs=1&amp;amp;hl=da_DK" target="_blank">http://www.youtube-nocookie.com/v/ONo10Sswp7A?fs=1&amp;amp;hl=da_DK</a>


HOLDSTATISTIK   |   LIGASTILLING   |   SPILLERSTATISTIK

Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 28# Tilbage På Sporet! - AaB
« Svar #102: 25 Apr 2011, 11:32 »


RASMUS WURTZ - SLIDEREN OVER DEM ALLE:
Tilbage i år 2006 kom det som en stor overraskelse, at Fabio Cannavaro blev kåret til verdens bedste fodboldspiller. Jovist, alle vidste da godt at han var en rigtig dygtig forsvarsspiller, men verdens bedste fodboldspiller? Det var et andet spørgsmål.
Tendensen går altid mod, at det er de offensive kreatører, der render med alle priserne. Det er dem der modtager roserne, dem der modtager priserne, og dem der opnår kolossale fanskarer.

I virkelighedens verden, så er det dog begrænset hvad de kan udrette uden deres defensivt orienterede medspillere. Arbejdsmænd, der tør gå til den, både af lyst og af nødvendighed, det er ofte nøglen til sejr. Derfor er det heller ikke uden grund, at Rasmus Wurtz på mange måder kan udnævnes som AaBs vigtigste spiller gennem de seneste par sæsoner.

Gennem sine snart to sæsoner under Andreasen er det blot blevet til fem mål samt fem oplæg. En fin statistik hvis der var spillet ti kampe, men danskeren har trods alt optrådt i godt og vel tres kampe. Alligevel så har han været en fast mand hos Andreasen, der igen og igen har rost ham i medierne. Årsagen hertil er midtbanemandens store løbevillighed.  Andreasen udtaler sig således:

"Wurtz er hjertet på vores hold. Sammen med Augu sørger han for at vinde enormt mange bolde til os, og det er derfor de to vi alle bør takke. Mange roser er tidligere faldet hos Wichmann, Due og Helenius, og selvom de alle er fuldt fortjent, så var de ikke kommet uden tanke på vores midtbaneduo. Wurtz er slideren på midtbanen, manden der aldrig giver op, og af den grund er han blandt de vigtigste spillere for vores succes."

Midtbanesliderens store betydning for klubben er da også netop blevet gjort klart. Wurtz blev for kort tid siden tilbudt en ny og forbedret kontrakt, og den valgte han at takke ja til. Aftalen binder Wurtz til klubben indtil efter sæsonen 2013-2014. Til den tid runder Wurtz 30 år, og spørgsmålet er, om ikke han så fortsætter i klubben resten af sin karriere. På den måde kan han blive i den klub, der har været centrum for stort set hele hans karriere.



***

S K I V E   1998-2002
A A B   2002-2007
F C  K Ø B E N H A V N   2007-2008
V E J L E   2008-2009
A A B   2009-?

« Seneste Redigering: 25 Apr 2011, 12:18 af Swizz CataR » Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 29# Tilbage På Sporet! - AaB
« Svar #103: 25 Apr 2011, 11:36 »

Rigtig flotte updates Thumbs Up
Også meget flotte resultater Thumbs Up
Logged

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 29# Tilbage På Sporet! - AaB
« Svar #104: 25 Apr 2011, 11:57 »

To rigtig flotte updates og fremragende resultater Swizz! Vil dog lige påpege at Cannavaro ikke blev kåret til verdens bedste spiller i 2004, det var nemlig Ronaldinho. Han blev derimod kåret efter Italiens VM-triumf i 2006 Smiley
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010