home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 443 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2011
| | | | |-+  15# Fremad Amager -> ? -> LFA
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] Udprint
Forfatter Emne: 15# Fremad Amager -> ? -> LFA  (Læst 23395 gange)
Katanka
Freelance Grafiker
******

Offline Offline


 
Sv: Fremad Amager #10
« Svar #30: 08 Apr 2011, 11:57 »

Fed blog gamle dreng Smiley

Tak skal du have gamle Wink
Logged

Katanka
Freelance Grafiker
******

Offline Offline


 
Sv: Fremad Amager #11
« Svar #31: 09 Apr 2011, 17:04 »

Dagen derpå


16. august 2010

Det var en noget betynget trup der kom til træning i dag, ovenpå afklapsningen til Birkerød. Træner Ivan Nielsen var den første som var ude på banen, og hurtigt efter fulgte truppen med. Men man kunne tydeligt mærke på spillerne, at de var mærkede af det store nederlag. Gejsten under træningen manglede, samt kommunikationen mellem spillerne var minimal. Efter træning var Ivan Nielsen dog frisk til at snakke om gårsdagens kamp. ”Det er en kamp som hurtigt skal gå i glemme kassen. Vi kom aldrig rigtig ud fra omklædningsrummet, og det skal der ændres på når vi møder NB Bornholm om en uges tid. ” – sagde træner Ivan Nielsen.

”Det var rigtig øv at sidde og se det fra tribunen, så jeg glæder mig til at være med igen mod NB Bornholm. Vi skal virkelig rejse os mod dem, samt vi skal bevise overfor vores fans, at vi tager alle kampe seriøse. Det virkede som om, at spillerne havde regnet med en nem kamp mod Birkerød, når man sad og så kampen fra tribunen. Men der var en utrolig usikkerhed på midtbanen, hvor vi havde nogle unge spillere. Men vi skal se fremad og ikke tilbage. Vi kan ikke ændre resultatet nu.” – sagde Mohammed Abdalas, som vender tilbage i kampen mod NB Bornholm, efter en kort skadespause.
Logged

Katanka
Freelance Grafiker
******

Offline Offline


 
Sv: Fremad Amager #12
« Svar #32: 09 Apr 2011, 18:35 »

Blandet formkurve

Fremad Amager - NB Bornholm 1:1 (1:0)

1:0 Mark Hjort 12'
1:1 Jonas Steensig 79'

Brøndby II - Fremad Amager 1:0 (1:0)

1:0 Bruno 39'

Fremad Amager - FB 4:2 (2:0)

1:0 Mark Hjort 1'
2:0 Jacob Neestrup 39'
2:1 Michael Nielsen 50'
3:1 Assan Jatta 55'
4:1 Simon Richter 64'
4:2 Michael Nielsen 88'


10. oktober 2010

Det som så ud til at være en fantastisk sæson, med en ”stor” sejr over FC Øresund i første runde, er nu forvandlet til en ørkenvandring. Siden det smertefulde nederlag til Birkerød, er det kun budt på en sejr, to uafgjort og endnu to nederlag til Fremad drengene. Dette var ikke planlagt da man planlagde planen for sæsonen 2010/2011, men nu må man tage til takke med kendsgerningerne.

”Det er aldrig sjovt at stå i denne situation. Vi havde en kæmpe tro på os selv, da sæsonen startede, men det er som om at luften er gået ud af den ballon. Men vi må kigge fremad, og se det positive i de kampe vi har tabt, og ligesom begynde at tænke en kamp af gangen. ” – sagde Jeppe Hestehave, anfører for Fremad Amager.

Selv fansene har svært ved at se positiv på holdets præstationer.
”Det er en gang lort, for at sige det rent ud sagt. Men vi bakker op om holdet, vi er med dem i medgang og modgang, og de skal helt sikkert nok betale os tilbage før eller siden. Men når man har taget et kig på skadeslisten, så har vi haft nogle af de vigtige spillere ud en del af tiden.” – sagde Esben Mogensen, trofast Fremad Amager fan.









B 1903 - Fremad Amager 1:1 (1:1)

1:0 Michael Glad 10'
1:1 Jacob Neestrup 34'

Fremad Amager - GVI 2:3 (2:2)

1:0 Jacob Neestrup 10'
1:1 Daniel Jønsson 12'
2:1 Mark Hjort 26'
2:2 Morten B. Nielsen 40'
2:3 Søren Haustein 78'
Logged

Katanka
Freelance Grafiker
******

Offline Offline


 
Sv: Fremad Amager #13
« Svar #33: 10 Apr 2011, 23:23 »

Fremad forstærker sig yderligere

25. oktober 2010

Efter en række dårligere resultater, har træner Ivan Nielsen taget konsekvensen og oprustet forsvaret yderligere. Ind er kommet den guineanske center forsvar Oumar Cissé, som tidligere har spillet i FCV Dender i Belgien. Med sine 21år og kun erfaring fra Belgien, har Fremad stor tiltro til at han løfter det skrantende forsvar, som har været kendetegnet for Fremad i de sidste par kampe.

”Oumar skal styrke os i forsvaret, hvor vi har haft store problemer. Vi lukker for mange nemme mål ind, og det skal være slut nu. Vi håber at han kan være med til at skabe en ro og stabilitet i forsvaret, for det har vi også manglet. Det er træls at scorer to-tre mål i hver kamp, så alligevel stå som taber med en pind mere til modstanderen. Men det skal være slut nu!” – sagde formand Erik Truelsen.

Oumar kan få sin debut når Fremad Amager gæster Svebølle den 31. oktober, en kamp som skal være et vendepunkt for Fremad, som pt. sidder fast i bunden af Danmarksserien.
Logged

Katanka
Freelance Grafiker
******

Offline Offline


 
Sv: Fremad Amager #14
« Svar #34: 11 Apr 2011, 12:11 »


Svebølle - Fremad Amager 3:0 (2:0)

1:0 Robin Aabech 30'
2:0 Robin Aabech 41'
3:0 Martin Nielsen 73'
Farvel

31. oktober 2010

Efter endnu et nederlag ude mod Svebølle på 3-0, har Fremads bestyrelse fået nok, og har opsagt Ivan Nielsen. Grunden til denne fyring ligger i, at klubben har under præsteret over en længere periode. Nederlaget til Svebølle var som sagt den gyldne dråbe, som fik det eftertragtet bæger til at flyde over.

”Vi har set os nødsaget til at opsige kontrakten med Ivan, da han ikke har kunnet opfylde vores mål med klubben. Vi har over en lang periode underpræsteret, og det har været en meget turbulent tid, og vi syntes vi har givet Ivan mange chancer for at ændre det, dog uden virkning. Nu starter vi så endnu et kapitel, hvor vi skal ud og finde en ny træner, som har modet til at få Fremad væk fra bunden af Danmarksserien.” – udtalte formand Erik Truelsen efter fyringen af Ivan Nielsen.

Hovedpersonen selv var dog mere fattet, efter mødet med bestyrelsen og deres valg.

”Det er klart at jeg er skuffet, men jeg også meget afklaret med situationen. Nu kan jeg begynde at tænke på mit firma, men jeg vil stadig gerne være træner igen, så jeg må i gang med at kigge efter nye jobs. Hvor jeg ender, det må Guderne vide, men jeg er åben for det meste.” – udtalte Ivan Nielsen sig kort efter sin fyring.
Logged

lassenedergaard
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: 14# Fremad Amager -> ?
« Svar #35: 12 Apr 2011, 17:11 »

Jobcenter.
LOL Opstemt
Logged

West Ham!
no. 16 Mark Noble <3

Marchang
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 14# Fremad Amager -> ?
« Svar #36: 12 Apr 2011, 18:47 »

Ærgeligt med fyringen, håber du kommer stærkt igen Opstemt
Logged

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

Katanka
Freelance Grafiker
******

Offline Offline


 
Sv: 14# Fremad Amager -> ?
« Svar #37: 13 Apr 2011, 09:45 »

Ja, det er lidt skidt at man skal på Jobcentret.. Men sådan er moderne fodbold Smiley
Logged

Philips
Gæst
 
Sv: 14# Fremad Amager -> ?
« Svar #38: 14 Apr 2011, 06:50 »

Stopper du så bloggen?
Logged

Katanka
Freelance Grafiker
******

Offline Offline


 
Sv: 14# Fremad Amager -> ?
« Svar #39: 14 Apr 2011, 08:09 »

Stopper du så bloggen?


Vent og se Wink
Logged

Katanka
Freelance Grafiker
******

Offline Offline


 
Sv: 15# Fremad Amager -> LFA
« Svar #40: 14 Apr 2011, 08:18 »

Scandic Live Arena kalder

5. november 2010

Efter fyringen hos Fremad Amager har Ivan Nielsen været fri på markedet, men nu er jagten efter en ny klub overstået for en kort stund. Ivan Nielsens nye klub hedder fremover Lolland Falster Alliancen og ligger pt. på en 12.plads i 2. Division Øst, men stadig á point med holdene der ligger til nedrykning. Formand Axel Castenskiold var ikke sen til at indrømme, at der har været nogle andre emner og situationen i Fremad i træner overvejelserne.

”Ansættelsen af Ivan Nielsen er vi glad for er kommet i hus, også selvom hans ”skilsmisse” med Fremad Amager var en kedelig affære. Vi har valgt at se bort fra situationen han har været igennem, men vi har valgt at kigge på det spil som klubben spillede, og det var positivt. Desværre for Ivan, så var spillerne ikke med på hans planer, men det er jo godt for os, kan man jo så sige.”

Den ny udnævnte LFA træner var også en glad mand, da man mødte ham udenfor hans kommende hjemmebane.

”Jeg er glad for at komme tilbage til trænerbænken så hurtigt. Jeg skal tænke fremad og ikke tænke på det som er sket på Amager, nu gælder det LFA og deres overlevelse. Jeg ønsker Fremad held og lykke med deres projekt, og beklager situationen som klubben er i nu. Men jeg er overbevist om at de nok skal klare skærende.”
Logged

Marchang
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 15# Fremad Amager -> ? -> LFA
« Svar #41: 14 Apr 2011, 14:53 »

Fedt du bliver i de lavere divisioner i danmark. Smiley

Giver hvert fald point hos mig, at du spiller i andre klubber end man plejer Smiley
Logged

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

Katanka
Freelance Grafiker
******

Offline Offline


 
Sv: 15# Fremad Amager -> ? -> LFA
« Svar #42: 14 Apr 2011, 22:21 »

Fedt du bliver i de lavere divisioner i danmark. Smiley

Giver hvert fald point hos mig, at du spiller i andre klubber end man plejer Smiley

Jeg takker mange gange Smiley
Logged

Sider: 1 2 [3] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010