home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 145 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2011
| | | | |-+  15# Fremad Amager -> ? -> LFA
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: 15# Fremad Amager -> ? -> LFA  (Læst 23386 gange)
Katanka
Freelance Grafiker
******

Offline Offline


 
Sv: Fremad Amager #5
« Svar #15: 04 Apr 2011, 16:37 »


Fremad Amager - FC Øresund 1:1 (1:0)
1:0 Rune Knudsen 37'
1:1 Lasse Rostholm 70'

MoM Rune Knudsen 7.8

Tilskuer: 83
Fremad var knap så Fremad

24. juli 2010

Inden kampen var Fremad Amager favoritter til at sejrer ude over Avedøre. Men det skulle vise sig at være svære end forventet. Det var en kamp som var meget jævnbyrdigt, men det var Avedøre som skabte flest chancer mod målet end udeholdet. Det var også fortjent at Rune Knudsen kunne bringe hjemmeholdet foran, og så var det opad bakke for Fremad. Efter pausen var Fremad som forvandlet, og man skulle tro at Ivan Nielsen havde talt med store bogstaver. Man sad mere på spillet, men foran målet var man særdeles uskarp. Dog fik Lasse Rostholm med ca. 20 minutter tilbage orden i regnskabet, da han kunne udligne på en forsvarsfejl, nok en af de nemmere mål fra hans støvler i karrieren. Derefter kom Avedøre mere frem på banen, men uden at være farlige. Dermed sluttede kampen 1-1 mellem to hold som helt sikkert er til at finde i toppen af Danmarksserien, når sæsonen lakker mod enden.
Logged

Katanka
Freelance Grafiker
******

Offline Offline


 
Sv: Fremad Amager #6
« Svar #16: 04 Apr 2011, 17:53 »

Fremad Amager præsenterer tidligere landsholdspiller

26. juli 2010

Her til eftermiddag har Fremad Amager haft indkaldt til pressemøde, hvor dagsorden var tilgang til truppen. Første mand til at blive præsenteret var den unge angriber Mark Hjort, som tidligere har spillet i B 1913, FC Midtjylland og senest Esbjerg fB. Mark Hjort kommer til at blive den nye spids angriber sammen med Lasse Rostholm, og der er også forventninger til den nye angriber.

På venstrekant er man også blevet forstærket, og det er af den tidligere Superliga spiller Henrik Eggerts. Henrik startede først i Hvidovre, hvorefter turen gik til Køge, FC Nordsjælland, AB, samt Fram og Valur på Island, før han nu skal sparke Fremad i 2. Division. Henrik kommer med en masse rutine, og vil med det samme overtage venstre wing pladsen.

Sidst mand som blev præsenteret var noget af et scoop, og var helt klart det store samtale emne efter pressemødet. Det har lykkedes Fremad at hente den tidligere Juventus back Alessandro Birindelli til holdet. Birindelli kommer med en masse rutine, til et ellers meget ungt Fremad forsvar. Birindelli har fået sin fodbold opdragelse i Empoli, inden han i 1997 skiftede til Juventus, hvor han spillede mere eller mindre fast på højre back pladsen.

”Det er fantastisk at kunne byde en spiller af denne kaliber til en klub som Fremad Amager. Jeg har ikke i min vildeste fantasi kunne drømme mit til dette scenarie, men nu er det en realitet. Jeg glæder mig til at arbejde sammen med Alessandro, som jeg ser som en vigtig spiller med han erfaring. Han vil her i starten komme til at gå meget op af Esposito, som er den eneste i truppen som kan italiensk. Men vi håber han falder til her på Amager.” – sagde Ivan Nielsen.
Logged

Katanka
Freelance Grafiker
******

Offline Offline


 
Sv: Fremad Amager #7
« Svar #17: 05 Apr 2011, 00:49 »

Fremad Amager får ny landsholdsspiller

5. august 2010

Fremad har her til aften kunne offentliggøre at Simon Richter er blevet udtaget til det gambianske landshold, som skal møde Seychellerne i en venskabskamp. Simon som er født i Danmark men har gambiansk blod i årene, har nu fået chancen for at blive landsholdsspiller. Dog var det ikke spillerens førsteprioritet, men nu er realiteterne noget andet.

”Det var ikke planen, at det var Gambia jeg skulle stille op for. Men når man kigger på mine chancer for det danske landshold, så er den meget minimal. Derfor har jeg taget imod tilbuddet om at komme med Gambia på tur, og de har også et godt landshold. De har en del spillere som spiller til dagligt i norden, så jeg har rig mulighed for at indhente nogle informationer omkring landet.” – sagde Simon Richter om sin udtagelse.

På landsholdet bliver han holdkammerat med Njogu Demba-Nyrén, som tidligere har spillet i Esbjerg og OB, men som nu slår sine folder i Al-Gharrafa i Qatar.
Logged

Philips
Gæst
 
Sv: Fremad Amager #7
« Svar #18: 05 Apr 2011, 13:43 »

Fed blog med et spændende hold kunne man se et ss af Brindelli virkeligt sygt køb ligyldigt hvad pga. rutinen som FCN fan ville det også være fedt med et ss af danmarks uheldigste talent nogensinde Simon Richter. Og så også et ss af taktikken generelt hvis du er spillet forud så i det mindste forklare det.
Logged

Fernando
Gæst
 
Sv: Fremad Amager #7
« Svar #19: 05 Apr 2011, 14:16 »

ligastilling?
Logged

Katanka
Freelance Grafiker
******

Offline Offline


 
Sv: Fremad Amager #7
« Svar #20: 05 Apr 2011, 15:37 »

Fed blog med et spændende hold kunne man se et ss af Brindelli virkeligt sygt køb ligyldigt hvad pga. rutinen som FCN fan ville det også være fedt med et ss af danmarks uheldigste talent nogensinde Simon Richter. Og så også et ss af taktikken generelt hvis du er spillet forud så i det mindste forklare det.

Kommer SS senere.. Smiley Taktikken er en flad 4-4-2 med uden det tekniske fodbold eller en 4-4-2 med diamant, samme indstillinger som ved 4-4-2

ligastilling?

Ligger på en 5. plads efter to kampe.
Logged

Katanka
Freelance Grafiker
******

Offline Offline


 
Sv: Fremad Amager #7
« Svar #21: 07 Apr 2011, 16:52 »

Fed blog med et spændende hold kunne man se et ss af Brindelli virkeligt sygt køb ligyldigt hvad pga. rutinen som FCN fan ville det også være fedt med et ss af danmarks uheldigste talent nogensinde Simon Richter. Og så også et ss af taktikken generelt hvis du er spillet forud så i det mindste forklare det.

Birindelli SS:


Richter SS:
Logged

Philips
Gæst
 
Sv: Fremad Amager #7
« Svar #22: 07 Apr 2011, 17:00 »

Brindelli er jo syg i hovedet han ville kunne profil på langt de fleste 1div. hold og du spiller i danmarksserien!
kan vi forvente en update i aften?
Logged

Katanka
Freelance Grafiker
******

Offline Offline


 
Sv: Fremad Amager #8
« Svar #23: 07 Apr 2011, 17:03 »

Skader rammer Fremad hårdt

Fremad Amager - AB Tårnby 0:0 (0:0)

MoM: Martin Heisterberg 7.3 (AB Tårnby)

Tilskuer: 411


8. august 2010

Op til dagens kamp hjemme mod AB Tårnby, var hjemmeholdet hårdt ramt på midtbanen. Mohammed Abdalas og Jacob Neestrup var begge ude med skader, og man måtte derfor spille kampen med en ny central midtbane. AB Tårnby kom til kampen med en sejr og et nederlag, og var derfor meget engageret for ikke at miste flere point allerede. Ligesom i Avedøre kampen var det en rodet affære. Fremad brændt mange chancer, og var aldrig rigtig nærgående. Sølle ni chancer havde hjemmeholdet, hvor de tre af dem sendte AB Tårnby keeper Martin Jakobsen på prøve. Endnu en gang måtte Fremad gå fra banen uden de tre point, men desværre med en voksende skadesliste. Først blev kampens debut Henrik Eggerts skadet efter godt en halv times spil, og må se frem til en pause på et sted mellem to og tre måneder. En streg i regning for den nye Fremad spiller. Samme skæbne måtte den anden debutant Mark Hjort også lide, da han kort før tid også måtte forlade banen, dog er der ikke meldinger om, hvor længe en pause han må holde. For at gøre ondt værre måtte Simon Richter i overtiden også humpe ud, og ligesom Mark Hjorth er der stadig uklart, hvor lang en pause den ny udnævnte gambiansk landsholdsspiller må holde pause.
« Seneste Redigering: 07 Apr 2011, 21:37 af Katanka » Logged

Katanka
Freelance Grafiker
******

Offline Offline


 
Sv: Fremad Amager #7
« Svar #24: 07 Apr 2011, 17:04 »

Brindelli er jo syg i hovedet han ville kunne profil på langt de fleste 1div. hold og du spiller i danmarksserien!
kan vi forvente en update i aften?

Ja han er rimelig vild.. Du kan læse en update nu Wink
Logged

Katanka
Freelance Grafiker
******

Offline Offline


 
Sv: Fremad Amager #9
« Svar #25: 07 Apr 2011, 17:16 »

Gambianer skriver med Fremad Amager

9. august 2010

Først blev Simon Richter udnævnt som landsholdsspiller, og nu har Fremad to af slagsen. Spilleren der er tale om er den 26-årige Assan Jatta, som tidligere har spillet i belgiske Geel og Lierse og i hjemlandet for Steve Biko. Nu venter der et nyt eventyr for angriberen, som ud fra træner Ivan Nielsens udtagelser, har et fremragende spark, samt en teknik og speed, som gør at han sagtens kunne begå sig i Viasat Sport Divisionen. Hovedpersonen var dog mere nede på jorden.

”Jeg glæder mig til at prøve Danmark af. Jeg har snakket en del med Njogu omkring Danmark, og han kunne klart anbefale landet og stilen. Så nu glæder jeg mig bare til at komme i gang med at spille kampe. Det er et stykke tid siden jeg sidst har spillet fast fodbold, så nu skal jeg bare lige bankes af for rust, så må vi se hvordan det kommer til at gå.” – sagde en meget smilende gambianer.
Logged

Katanka
Freelance Grafiker
******

Offline Offline


 
Sv: Fremad Amager #10
« Svar #26: 07 Apr 2011, 21:35 »


Birkerød - Fremad Amager 5:2 (4:1)

1:0 Patrick Payberg 12'
1:1 Rasmus Pedersen 19'
2:1 Mike Petersen 27'
3:1 Patrick Payberg 30'
4:1 Patrick Payberg 37'
4:2 Anton Smedegaard 71'
5:2 Mike Petersen 88'

MoM: Patrick Payberg 9.6 (Birkerød)

Tilskuer: 135

Skaderne koster dyrt

15. august 2010

Skaderne til to af klubbens bærende kræfter på midtbanen, har kostet Fremad sit første nederlag i Danmarksserien. Ude mod Birkerød ramt klubben hovedet mod muren, og Birkerød var simpelthen klasser bedre end Fremad. Efter 12 minutter var hjemmeholdet foran 1-0, da Patrick Payberg var først på et hjørnespark, men hurtigt svarede Fremad tilbage syv minutter efter ved Rasmus Pedersen ligeledes på hjørne. Men derefter var der kun et mandskab på banen, og det var Birkerød og Patrick Payberg. Mike Petersen bragte Birkerød foran efter 27 minutters spil, og bare tre minutter efter gjorde Patrick Payberg det til 3-1. Desværre for Fremad var Patrick Payberg ikke færdig der, og syv minutter efter sit mål til 3-1 gjorde han det til 4-1. Det kunne have været 5-1 ved pausen, men heldigvis for Fremad missede han chancen fra 11-meter pletten. Efter pausen var der mere gang i Fremad, men det blev kun til et enkelt mål ved Anton Smedegaard. To minutter før tid lukkede og slukkede Birkerød en regulær lussing til Fremad, da Rene Petersen sikkert kunne slå sejren fast med målet til 5-2.
Logged

Fernando
Gæst
 
Sv: Fremad Amager #10
« Svar #27: 07 Apr 2011, 22:50 »

Kan du ikke please kommer med en ligastilling i hver update?! Smiley
Logged

Katanka
Freelance Grafiker
******

Offline Offline


 
Sv: Fremad Amager #10
« Svar #28: 07 Apr 2011, 23:15 »

Kan du ikke please kommer med en ligastilling i hver update?! Smiley

Jeg er foran i spillet på dette tidspunkt, så jeg har ikke taget SS af stillingen.. Men vil gøre det fremover.
Logged

KongFjong
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Fremad Amager #10
« Svar #29: 08 Apr 2011, 10:29 »

Fed blog gamle dreng Smiley
Logged

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010