home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:12:15 TindraTindra Blogs Chat GPT Gratis: En oö...
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 243 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2011
| | | | |-+  The wings of an eagle
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: The wings of an eagle  (Læst 40687 gange)
-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The wings of an eagle
« Svar #30: 10 Apr 2011, 00:14 »

Jeg synes det er en hjernedødt flot blog med god grafik og højt skriftligt niveau, men jeg savner noget mere fremgang i historien. Jeg har kun ganske kort skimmet dine tidligere blogs igennem, for i mine øjne så går historien for langsomt, når du efter otte updates kun er noget til august. Jeg skriver selv en blog i konkurrencen og har pt. 6 updates, og to-tre på lager, og jeg kommer til at være færdig med sæsonen når de er lagt op. Nu er det op til individet om hvad man foretrækker, men personligt foretrækker jeg selv, at det gik lidt hurtigere. Jeg har for lang tid siden, selv skrevet lange blogs, men det gik jeg død i.

Men tag det ikke som en kritik. Bare en holdning. For som sagt. Det skriftlige niveau og grafiske niveau, kan nok ikke matches af nogle andre i konkurrencen! Smiley
Logged

Krile
Gæst
 
Sv: The wings of an eagle
« Svar #31: 10 Apr 2011, 12:47 »

Jeg synes det er en hjernedødt flot blog med god grafik og højt skriftligt niveau, men jeg savner noget mere fremgang i historien. Jeg har kun ganske kort skimmet dine tidligere blogs igennem, for i mine øjne så går historien for langsomt, når du efter otte updates kun er noget til august. Jeg skriver selv en blog i konkurrencen og har pt. 6 updates, og to-tre på lager, og jeg kommer til at være færdig med sæsonen når de er lagt op. Nu er det op til individet om hvad man foretrækker, men personligt foretrækker jeg selv, at det gik lidt hurtigere. Jeg har for lang tid siden, selv skrevet lange blogs, men det gik jeg død i.

Men tag det ikke som en kritik. Bare en holdning. For som sagt. Det skriftlige niveau og grafiske niveau, kan nok ikke matches af nogle andre i konkurrencen! Smiley
Mange tak for kommentaren -LFC-, og jeg kan godt følge dig noget af vejen med hensyn til tempoet i bloggen. Men jeg kan "trøste" dig med, at i de kommende updates, omhandlende ligaen, vil der komme mere tempo på Smiley
Logged

Krile
Gæst
 
Sv: The wings of an eagle
« Svar #32: 10 Apr 2011, 17:36 »


Crystal Palace overrasker i ligaen
The Palace ▪ 01.09.10
Efter de seneste års skuffelser, havde de færreste forventet at Crystal Palace for alvor skulle blande sig i oprykningskampen allerede i denne sæson. Da Steve Coppellblev ansat, blev kritikken blot endnu skarpere. Men siden sæsonen gik i gang, har kritikernes munde dog været lukket; Crystal Palace har vist en styrke der aldrig er set før.

I starten af august, tog sæsonen sin start for Crystal Palace og de hårdtprøvede fans så uden tvivl med ærefrygt frem mod sæsonen. Ipswich lignede dog på forhånd en overkommelig modstander for Coppells tropper, men allerede i første minut kom holdet ned på jorden, da et hurtigt Ipswich-angreb gav en chance til den hurtige angriber Tamás Priskin, der sikkert sendte bolden ind bag Alex Smithies. Scoringen resulterede i et tydeligt rystet Palace hold, og i det 13. Minut, kunne tjekken på en kontra bringe Ipswich yderligere foran, med sin anden scoring.

Det var ikke lige den start som det nye Crystal Palace hold havde drømt om, og spillerne virkede heller ikke særlig optimistiske da de gik til pause, - bagud 0-2. I det seksoghalvtredssens tyvende minut vendte det hele dog på hovedet, da det unge talent Alex Wynther headede bolden ind på et hjørnespark. Målet skabte en lille smule spænding i kampen, men det rystede ikke Ipswich, som bare 11 min senere bragte sig foran med to igen. Denne gang var det Trinidad & Tobago angriberen Jason Scotland, som kunne prikke bolden indbag Smithies. En scoring som reelt dræbte kampen, og selvom begge hold formåede at score en enkelt gang hver, ændrede det ikke på et nederlag til The Eagles i den første kamp.

I runden efter, var det en af nedrykkerne fra Premier League der ventede, da Crystal Palace skulle en tur til Hull. Modsat den første kamp, kom gæsterne fra London noget bedre fra start, da Kieron Cadogan efter 13 minutter bragte Crystal Palace foran på et flot gennemspillet angreb. Den fantastiske start, udnyttede holdet til at ligge et stort pres på Hull, og i det 27. minut udbyggede James Vaughan føringen. Dermed var kampen afgjort og det endte med lidt af en afklapsning, da The Eagles med to scoringer mere vandt hele 4-0 over Hull City. I sæsonens tredje kamp, måtte Palace for første gang gå fra banen uden at have scoret et eneste mål. Det skete da Coventry sikrede sig en smal 1-0 sejr, på Freddy Eastwoods mål i det femte minut.

I fjerde runde skulle Barnsley en tur til London, og det udviklede sig til en spændende kamp. Til trods for The Eagles sad på deres modstander fra første til sidste minut, kunne Barnsley forlade London med æren i behold, men et nådigt nederlag på 2-1. Som i første runde var det unge Alex Wynther der stod bag det forløsende mål i det 88´minut, som sikrede Crystal Palace sejren. En uge efter besøgte Palace endnu engang en nedrykker, da Burnley stillede op til kamp. En kamp som udviklede sig på Burnleys præmisser, og det var derfor fuldt fortjent at de kunne sikre sig en 2-1 sejr, med Martin Patersons sejrsmål i det 73´minut.

I sjette runde kom Preston på besøg på Selhurst Park, hvor højt solskin og lige knap 18.000 mennesker bød indenfor. De kunne se en kamp der endte med endnu en ét måls sejr. Hjemmeholdet spillere formåede dog at holde fansene på pinebænken længe, da Preston holdte stand i seksogfirs minutter. Men med fire minutter tilbage, kom James Vaughan først på bolden, på en retur fra Andrew Lonergan i udeholdets mål. Seksten dage senere var det Scounthorpe der ventede, og også her blev det til en sejr. Denne kamp var dog ikke ligeså spændende, i og med james Vaughan med to scoringer før pausen reelt lukkede kampen. Demba-Nyren syntes dog at de medrejsende fans skulle have et mål at gå hjem på, så i det 83´minut hamrede han bolden i mål på et frispark.



I ottende spillerunde var det Sheffield United, der gæstede Selhurst Park og The Eagles. Dette gik dog ikke som gæsterne havde ønsket sig, da Demba-Nyren allerede i det andet minut bragte sit hold foran. Ti minutter senere kunne selvsamme Nyren øge sin og holdets samlede score, og samtidig sikre hjemmeholdet deres tredje sejr på stribe. Tre sejre som sendte klubben godt opad i tabellen.

Et andet hold placeret i toppen af tabellen ventede i den næste runde, da City Ground og Nottingham Forrest lagde græs til et vaskeægte topbrag. Allerede inden dommerens første fløjt, var kampen i medierne blevet udråbt til en afgørende kamp. Selve kampen blev aldrig den store oplevelse. Her forsvandt spændingen simpelthen for hurtigt, da først Robbie Findley og derefter Chris Cohen bragte hjemmeholdet foran før pausen. Den føring formåede Crystal Palace aldrig at true, og da Luke Chambers i det 68´minut scorede, afgjorde han kampen, og The Eagles måtte rejse hjem med en lussing på 3-0.

Efter lussingen mod Forrest, var det nogle oplagte Palace spillere, som løb ind på hjemmebanen imod et andet af rækkens tophold. Reading havde inden kampen vundet samtlige kampe, og de fleste forventede da også at kampen mod Crystal Palace ville blive en formsag. Men med tre scoringer i første halvleg lukkede hjemmeholdet kampen, og dermed vandt Steve Coppell over sit gamle hold med hele 3-0.  Runden efter ventede Bristol City, i en kamp hvor The Eagles skulle vinde hvis de ville holde sig med i toppen. Der var da også en tydelig forskel på de to hold, og selvom hjemmeholdet kom tidligt foran, sikrede James Vaughan med to scoringer, The Eagles en sejr på 2-1.

Dermed kan Palace supporterne se tilbage på de første ti runder, hvor klubben har lukket overraskende mange mål ind. Men hvad vigtigere er, ser holdet fra London ud til at have fundet en magisk opskrift, for klubben har præsteret langt bedre end hvad der var forventet af dem, og spørgsmålet er bare om de kan holde succesen kørende.

« Seneste Redigering: 10 Apr 2011, 17:38 af Krile » Logged

Krile
Gæst
 
Sv: The wings of an eagle
« Svar #33: 13 Apr 2011, 21:37 »


Passionen, lidenskaben og gnisten der var blevet tændt den sommer, var blevet til et bål, der indvendigt brændte ham op. Han var tilbage. Tilbage i hans klub. Der hvor han hørte hjemme - På toppen! Han rettede på jakkesættet før han vendte ryggen til spejlet og forlod lokalet. Køligt smilede han til receptionisten, da han passerede hende. Det var længe siden han sidst havde mærket denne form for selvtillid.

Klar over vigtigheden af alle facetterne, manøvrerede han igennem livet. Han kunne styre dem. Om end det blot var en påtaget rolle, spillede han den til perfektion. Ikke på samme måde som inden. Slet ikke. Han havde genopfundet sig selv. Blevet den person som han havde ledt efter så længe. Han var blevet den person, som han på samme tid savnede og frygtede. Han havde forandret sig siden sidst, ikke blevet mindre betydningsfuld, - blot anderledes.

Langsomt gik han henover parkeringspladsen, og over til den parkerede bil. Hurtigt forlod han klubbens parkeringsplads, og satte så ellers kursen mod huset. Ikke hans – men hans skabers. Minderne bevægede sig elegant over nethinden, mens han kørte. Få minutter efter at han havde sat sig ind i bilen, forlod han den igen. Med lette trin bevægede han sig over til døren. Stoppede så op. Læste skriften på døren. Trak vejret dybt, - og gik så igennem døren.

Han slog et kors for brystet da han kom ind, som han havde gjort så mange gange før, - som man burde gøre. Han
vidste godt at han ikke kom her tit. Slet ikke om søndagen, som de fleste. Alligevel sad forældrenes hårde opdragelse fast i ham. Han sendt et kort blik opad, inden han sagte hviskede " Forgive me…". Han håbende at han kunne tilgives, - håbede at hans synder ville blive glemt. Så han kunne se sig selv i spejlet når hans sagde stop.


***

Det var en af de allersidste sensommeraftner, og han havde sat sig for at nyde den fuldt ud, - på trods af de mørke tanker som kom frem hvert sekund. Langsomt førte han glasset op til munden, og mærkede hvordan dets indhold bevægede sig ned igennem kroppen. Virkningen kom hurtigt, og de mørke tanker forsvandt.
Logged

chackpercom
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The wings of an eagle
« Svar #34: 13 Apr 2011, 22:41 »

Smuk blog du har gang i her
Logged

Krile
Gæst
 
Sv: The wings of an eagle
« Svar #35: 15 Apr 2011, 19:22 »

Smuk blog du har gang i her
Mange tak!

Du er en af mine favoritter, og tror også min stemme falder på dig, da du besidder nogle fantastiske egenskaber som skribent.

Indlevelsen fremgår tydeligt i historien, hvilket er et fantastisk grundlag for din blog. Din grafik er ligeledes flot, og du er som sagt en god blogger.

Også udmærket resultater, og glæder mig til at se mere af Crystal Palace. KIU, Krile! Smiley
Tusind mange tak Daniel  Smiley
Jeg håber du og andre vil fortsætte med at følge med!
Logged

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The wings of an eagle
« Svar #36: 16 Apr 2011, 16:37 »

Flot blog, Krille.

Savner en update her en lørdag eftermiddag. Thumbs Up
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Krile
Gæst
 
Sv: The wings of an eagle
« Svar #37: 16 Apr 2011, 16:38 »

Flot blog, Krille.

Savner en update her en lørdag eftermiddag. Thumbs Up
Mange tak Smiley

- Så er det godt der er en på vej Wink
Logged

Krile
Gæst
 
Sv: The wings of an eagle
« Svar #38: 16 Apr 2011, 17:00 »


Crystal Palace fortsætter det gode spil
The Palace ▪ 29.09.10
Crystal Palace er braget frem i denne sæson. Klubben fra London har været exceptionel til at afgøre kampene, og trods de mange skader, har holdet alligevel holdt et rigtig højt niveau og skaffet imponerende 43 point i 20 kampe. The Eagles nye træner, Steve Coppell, har gjort en fantastisk indsats, hentet de rigtige spillere til klubben, og derved skabt et stærkt kollektiv uden de store stjerner. Et hold som sammen spiller holdet godt, - og hvem ved hvor langt de kan komme?

The Eagles skulle i den 11. kamp i sæsonen, hjemme møde et stærkt Leeds hold. Kampen stod meget godt til Crystal Palaces spil, for Leeds United valgte at stille op med én enkelt angriber, i form af Ross McCormack. Det gjorde at hjemmeholdets bagerste fire kunne få meget plads at spille på, hvilket de i så sandelig grad også gjorde. Backerne, Geary og Easton gjorde hvad der passede dem, og efter 16. minutter drønede Easton op og smækkede bolden ind i panden på Vaughan som sikkert sendte den i kassen til 1-0. Jublen var enorm hos hjemmeholdets lige godt 20.000 fans som var mødt op. De fik endnu mere at glæde sig over i det 74. minut, hvor den unge Alex Wynther hamrede bolden i kassen fra 25 meter.

Efter kampen imod Leeds, skulle Palace i de fem følgende opgør møde; Norwich, Millwall, Doncaster, Leicester og Swansea. Alle kampene blev fuldstændig domineret af Crystal Palace. Norwich blev besejret med 1-0, Millwall og Doncaster blev besejret med 2-0, mens Leicester blev besejret med 3-1 inden Swansea blev massakreret med en stor sejr på imponerende 5-1. De mange flotte sejre sendte klubben helt op i toppen af rækken, og snakken om oprykning begyndte så småt at blive en dagligdagsting i Crystal Palace.

I den næste kamp mødte The Eagles for første gang i lang tid modstand. Middlesbrough gjorde rigtig god figur og ramte træværket op til flere gange. Det lignede dog langt ind i anden halvleg, at Palace kunne tage hjem med det ene point i tasken, selvom spillet mildest talt ikke var specielt prangende. Det ville Billy Sharp dog ikke acceptere, så da han fik chancen på en friløber, udplacerede han sikkert Alex Smithies og sikrede Middlesbrough de tre point.

Minderne om den dårlige kamp ude imod Middlesbrough, skulle vaskes væk og glemmes i hjemmekampen imod Portsmouth. Kampen startede dog ikke som hjemmeholdet havde håbet på, og allerede efter 4 minutter var man bagud med to mål, efter mål af Dave Kitson og Hayden Mullins. Chokstarten fik dog startet The Eagles, og allerede to minutter efter havde Wilfried Zaha reduceret. Reduceringen resulterede i et massivt pres fra hjemmeholdet i jagten på en udligning. Hjemmepublikummet måtte vendte helt indtil det 50´minut, førend Kieron Cadogan bragte balance i regnskabet, og sikrede Palace det ene point.

Efter to små skuffelser var det et meget sultent Palace-hold der hjemme tog imod Q.P.R, og gæsterne fik da heller ikke et ben til jorden i kampen der endte med en flot 3-1 sejr. Sejren kunne sagtens have været større, hvis klubbens angribere havde været mere skarpe foran mål. Specielt efter at James Vaughan, efter bare 11 minutter, måtte forlade banen med en overreven lægmuskel der vil holde ham ude i op til 3 måneder, manglede angrebet kreativitet.

Et stort chok for klubbens fans, og et knæk for oprykningsdrømmene i Crystal Palace, da Vaughan med 9 scoringer er en vigtig faktor i den flotte sæson som klubben er i gang med. Alligevel ser man positivt på fremtiden i Palace, hvor man håber på at manager Coppell kan fortsætte med at lave mirakler.

« Seneste Redigering: 16 Apr 2011, 17:01 af Krile » Logged

Krile
Gæst
 
Sv: The wings of an eagle
« Svar #39: 17 Apr 2011, 20:56 »


I det bløde varme mørke, under det blåternede vattæppes skyggefulde dale og blå bløde højdedrag, som strakte sig fra hovedgærdet til fodenden af sengen, lå det placeret, præcist dér hvor han havde placeret det. Udefra trængte efterårsmorgenens første lyde ind; Biler og gamle busser, der med korte mellemrum kørte forbi og den lokale vagts fløjte fra den nærliggende holdeplads, hvor han prøvede at holde en hvis orden i køen.

Efterårslyset, som de mørkeblå gardiner fik til at virke blegere, sivede gråtungt ind værelset. Endnu søvndrukken betragtede han dette brev, som på så mange måder var vigtigt. Han havde svært ved helt at fatte vigtigheden af den opgave som han nu skulle ud på, men han vidste hvad der ville ske hvis han mislykkedes. Efter en indvendig kamp rejste han sig, og begav sig af sted.

Konsultationen lå højt oppe og man kunne se havet lyse op i det fjerne, mens den indre by vågnede op. Inde i konsultationen lugtede der rent og rummene var indrettede med en udsøgt smag. Billederne på væggene var beroligende og fulde af landskaber, der åndende af håb og fred. Han følte det som et stort paradoks, men glemte hurtigt da øjnene fortsatte på opdagelse.

Hylderne der var overalt, var fulde af imponerende bøger der udstrålede autoritet. De ansatte bevægede sig som dansere og danserinder hen over gulvet og smilede venligt, når de, af og til, kom forbi. Han mærkede spændingen stige, mens klokken nærmede sig det aftalte tidspunkt. Hans øjne havde opgivet opdagelsesrejsen, og var nu fast indstillet på døren med det gyldne skilt.

- ”De kan komme ind til doktoren nu, hr.!”
Logged

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The wings of an eagle
« Svar #40: 17 Apr 2011, 22:34 »

Det er virkelig imponerende Krile. Dit skriftlige niveau skriger virkelig på ros. Det er så malende og beskrivende, at det er ligesom at læse noget en forfatter kunne have skrevet. Jeg er til tider målløs over din måde at bruge sproget på, og syntes virkelig du er med til at sætte standarden i denne konkurrence, det er simpelthen så flot.

Jeg følger med, og du er bestemt en af de skribenter der er i spil til min stemme.
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Krile
Gæst
 
Sv: The wings of an eagle
« Svar #41: 18 Apr 2011, 19:48 »

Det er virkelig imponerende Krile. Dit skriftlige niveau skriger virkelig på ros. Det er så malende og beskrivende, at det er ligesom at læse noget en forfatter kunne have skrevet. Jeg er til tider målløs over din måde at bruge sproget på, og syntes virkelig du er med til at sætte standarden i denne konkurrence, det er simpelthen så flot.

Jeg følger med, og du er bestemt en af de skribenter der er i spil til min stemme.
Tusind mange tak The Red!

Det varmer meget! Jeg håber, jeg kan blive ved med at være med i kampen om din stemme Smiley
Logged

Krile
Gæst
 
Sv: The wings of an eagle
« Svar #42: 18 Apr 2011, 21:53 »


Crystal Palace stadig med i kampen om oprykning
The Palace ▪ 27.12.10
Tiden løber derudaf, og året 2010 er snart færdigt. Dermed er det snart seks måneder siden at Steve Coppell kom til Crystal Palace, og man kan allerede nu konstatere at det har været en succes. Coppell har givet hovedstadsklubben et ekstra pust, og han har virkelig fået sit hold til  at fungere til det fulde. Den ene spiller har overstrålet den anden, og sådan noget kan en træne kun elske at se på.

Derby var dog tæt på at give Steve Coppell flere grå hår, end han allerede havde i forvejen. Claudio Beauvue bragte de undertippede i front efter masser af førstegangs afleveringer. Til sidst huggede han til den udenfor feltet, og Alex Smithies måtte se sig passeret. Dette satte gang i The Eagles og allerede få minutter efter havde talentet Alex Wynther scoret på et hjørnespark. Scoringen så ud til at tilfredsstille topholdet, så de trak sig tilbage og overlod en del af spillet til Derby Country. Dette udnyttede Callum Ball i det 77´minut da han scorede på et flot angreb. Føringsmålet vækkede Palace, der satte et massivt pres på hjemmeholdet og det pres gav bonus i det 88´minut, da Wilfried Zaha sikrede Crystal Palace det ene point.

Herefter ventede der en vigtig udekamp imod Cardiff, hvor Palace skulle prøve at sikre vigtige point til topkampen. Kampen startede med et meget defensivt udgangspunkt fra begge mandskaber, og tilskuerne skulle vente helt frem til første halvlegs overtid, førend Cardiff sikrede sig føringen. Målscoren var waliseren Craig Bellamy, og han var på plads igen i det 59´minut. Den føring kom The Eagles sig aldrig over, og måtte se sig besejret og indse at have mistet vigtigt skridt i kampen om oprykning.

Ipswich ligger og kæmper i bunden for overlevelse, mens Crystal Palace kæmper i toppen af rækken. Det var dog ikke lige til at se i kampens hede. Udebane holdet spillede længe lige op med Steve Coppells hold, men som så ofte før kunne man se forskellen på top og bund, når man kiggede på effektiviteten. Wilfried Zaha var første mand på måltavlen efter en halv time. Ipswich svarede hurtigt tilbage, der skulle kun gå to minutter, før David Norris udlignede på et hjørnespark. Zaha bragte igen London-klubben i front med en halv time igen. Ti minutter senere fik Darren O´Dea sit gule kort nummer to, og han måtte opleve resten af kampen i bruseren. Herfra kunne han høre, at Crystal Palace løb med alle tre point.

Et andet hold, der ligger og roder rundt i bunden, er Hull City. Men også de formåede at udfordre Crystal Palace. Sergio Suárez scorede for Hull efter blot 16. minutter, da han snød Easton ude på backen og kom alene igennem med Alex Smithies. Ti minutter senere udlignede Sean Scannell, da han flot lobbede den over keeperen. Steve Coppell fik endnu engang en 2-1-sejr hjem, da Kieron Cadogan scorede et flot mål fra kanten af feltet, og sikrede at de tre point igen havnede i London! 

I den sidste kamp i 2010 skulle The Eagles en tur til Watford, hvor rækkens nummer 14 ventede. Begge hold var opsatte på at vinde den sidste kamp i året, men ingen af de to hold formåede at score langt ind i anden halvleg. Tilskuerne skulle faktisk vente indtil det 81´minut førend der kom gang i scoringen, da Zaha bragte Palace foran. Derefter gik det stærkt, da først Don Cowie tre minutter efter udlignede og Kieron Cadogan fem minutter efter igen sikrede The Eagles sejren i den sidste kamp i 2010.

Året er som sagt snart slut, og det betyder, at transfervinduet snart skal gå sin gang. Det betyder at der venter et kommende hektisk transfervindue for The Eagles, hvor flere af klubbens spillere bliver attraktive på markedet. Samtidig skal klubben forsøge at forstærke truppen, hvis klubben skal fortsætte med at være med i kampen om oprykning.


Logged

Krile
Gæst
 
Sv: The wings of an eagle
« Svar #43: 19 Apr 2011, 19:06 »


The Eagles henter belgisk forstærkning
The Palace ▪ 13.01.11
Med James Vaughan skade og den efterfølgende mangel på angribere, var Crystal Palace næsten tvunget ud på markedet for at hente endnu en angriber til truppen. Det gjorde Steve Coppell da også, da han hentede Emile Mpenza som klubbens eneste forstærkning i dette transfervindue.

Mange fans verden over ser frem til den ene vintermåned, hvor klubben må forstærke sig inde i en sæson. For mange ender det dog med en lidt fesen oplevelse i forhold til sommertransfervindu et, hvor mange klubber henter forstærkninger ind for store pengebeløb. I Crystal Palace var der ikke de store forventninger til transfervinduet, udover at hente en forstærkning.

En forstærkning som blev fundet i aserbajdsjansk fodbold, hvor en kender af engelsk fodbold løb rundt i den lille klub Neftçi. Emile Mpenza har spillet i store klubber som HSV og Manchester City. Men han er nok mest kendt for sin tid i Schalke (2000-2003) hvor han sammen med danske Ebbe Sand dannede en farlig angrebsduo, som skabte frygt og rædsel i den tyske Bundesliga.

Noget som man håber på gentager sig i Crystal Palace, hvor han med sin erfaring skal holde hovedet koldt i kampen for oprykning, og sikre klubben vigtige point dertil. Mpenza støder til klubben med det samme, og kan få sin debut allerede i den næste kamp, hvor Burnley venter i den direkte kamp om førstepladsen. Netop den flotte start som The Eagles har fået på sæsonen, var medvirkende til at belgieren med 57 landskampe accepterede kontrakten;

”Da jeg hørte fra min agent at Crystal Palace var interesserede, blev jeg meget glad og stolt, for Palace er en stor klub. Da jeg så fandt ud af at klubben lå placeret i toppen af den næstbedste række, var jeg ikke i tvivl om at jeg ville sige ja til tilbuddet. Lige siden jeg forlod Manchester City, har jeg drømt om at komme til at spille i Premier League igen, og det tror jeg at jeg kan komme til at gøre her i Crystal Palace.”
Logged

Krile
Gæst
 
Sv: The wings of an eagle
« Svar #44: 20 Apr 2011, 11:20 »


Han vågnede af tømmermænd, der var så smertefulde, som om der var en presse der lukkede sig om hans tindinger. Smerten var uudholdelig og han opgav til sidst at falde i søvn igen. I et stykke tid lå han og prøvede at huske aftenen før, men det hele var væk. Fuldstændig forsvundet. Langsomt rejste han sig, og flyttede sig over foran spejlet.

I begyndelsen kunne han ikke genkende sit eget blik i spejlet, og lod blikket falde over ansigtet. Det var hans ansigt og hud, som han så i spejlbilledet, men øjnene var en fremmedes. Uklare, mørke og fulde af ondskab. Han flyttede blikket og mærkede kvalmen stige op i sig på ny. Yderst uelegant satte han sig, nærmest faldt han, ned på stolen ved bordet og trak vejret dybt.

En bitter latter redede ham, og klarede hans hoved så han langsomt genvandt fornemmelsen af hvor han var, og hvad han var kommet med og efter. Han skulle til at forlade stolen, rummet, huset og bare tage hjem, da hans så den. En uforarbejdet, mørk bog uden synlig titel på ryggen. Den lå oven på fire andre bøger for enden af bordet.

Langsomt tog han den op i hænderne. Omslaget så ud til at være indbundet i læder eller en eller anden slags garvet skind, mørknet snarere af berøring end af farve. Ordene i titlen, der var trykt på omslaget med noget, han formodede var en slags brændejern, var udviskede, men på fjerde side stod den samme titel tydeligt og til at læse; ”De fordømtes by”
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010