home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 384 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Cykling
| | | |-+  Cykelløb
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 23 Udprint
Forfatter Emne: Cykelløb  (Læst 126229 gange)
JG7
Gæst
 
Sv: Cykelløb
« Svar #255: 10 Maj 2014, 00:37 »

Når vi taler om Mads Pedersen, så skal Michael Carbel Svendgaard også nævnes. Han er måske det største rendyrkede sprintertalent vi har (haft) i DK.

Og hvor var det da pisse ærgerlig at spurten i dag ikke lige var 2 meter længere for Valgren. Jeg tror virkelig at fremtiden ser lys ud for ham, men det er stadig alt for tidligt at spå om, ligesom det er med Lasse Norman.

Ah ja, Carbel er også en, der skal nævnes. Det kunne være ret fedt med rytter, der kan blande sig i massespurterne. Jeg er ret misundelig på Norge og Kristoff, for selvom det da er fedt at heppe på Fugslang i bjergene, så er det sus man får af at heppe på en rytter i en spurt lidt noget andet, synes jeg. I et splitsekund er alt muligt - modsat i bjergene, hvor man ok hurtigt ved om Fuglsang kan vinde eller ej.

Og ja, klart, du har helt ret i at det er for tidligt at vurdere nogen endnu.

Jeg tror faktisk, at Valgren kunne ende med at blive en rytter som netop Chavanel - igen: for tidligt, afgjort - men han kunne sagtens ende med at blive sådan en rytter.
Logged

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Cykelløb
« Svar #256: 10 Maj 2014, 00:47 »

Jeg tror faktisk, at Valgren kunne ende med at blive en rytter som netop Chavanel - igen: for tidligt, afgjort - men han kunne sagtens ende med at blive sådan en rytter.

Altså han kommer jo oppe fra Thy, og har forcerne på de skarpestigninger og i hårde vindpræget løb. Derfor var det også næsten en selvfølgelighed at han vandt LBL 2 gange som U23.

Men helt generelt så føler jeg mig overbevist om at vi i løbet af 5-6 år ser en del flere ganske blande sig i toppen af nogle af klassikerne (specielt Adennerne). Det er den ryttertype der pt. er flest af i dansk cykelsport (i junior og U17). Det er den langsigtede strategi fra DCU, som ligger vægt på at lære rytterne at tage ansvar for cykelløbene, og det giver bare vindertyper.
Logged


JG7
Gæst
 
Sv: Cykelløb
« Svar #257: 18 Maj 2014, 01:20 »



Altid sjovt.
Logged

Vinokourov
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Cykelløb
« Svar #258: 18 Maj 2014, 01:23 »

Opstemt!!!

https://www.youtube.com/v/4L6tulskQik <- cirka ved 9:50. Man får lidt ondt af ham i situationen!
Logged

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Cykelløb
« Svar #259: 18 Maj 2014, 06:05 »

Logged

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Cykelløb
« Svar #260: 18 Maj 2014, 20:06 »

Ærgerligt Chris Anker ikke fik lov at køre væk, for jeg tror han kunne have kørt et topresultat hjem. Der ville nok også have været en stærk rytter med fra Movistar eller Quick-Step, men jeg tror stadigvæk han kunne have kørt et godt resultat hjem.

Mon ikke der sker noget mere den næste uge? Det tror jeg i hvert fald. Til på tirsdag bør de også være kommet over deres småskader, så de ikke påvirker dem så meget mere.
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Cykelløb
« Svar #261: 10 Jun 2014, 09:54 »

http://www.bt.dk/cykling/tour-de-france-stjerne-meldt-forsvundet

Dopingkontrollen kan forhåbentlig finde ham, så han kan være til rådighed for at blive testet af dopingkontrollen, men de kommer jo heller ikke særlig meget i Colombia alligevel. Hvis ikke han har opgivet sine korrekte whereabouts, virker det lidt mistænkeligt.
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Cykelløb
« Svar #262: 10 Jun 2014, 11:06 »

Det er holdet der ikke kan få kontakt til ham. Jeg er sikker på at UCI ved hvor han er, men de må jo ikke udlevere whereabouts til medierne, da de trods alt stadig er en privatsag (mellem rytter og UCI/WADA, etc.)

Veloropa/Kim Plesner har opsnust et rygte om at han angiveligt vejer +5 kg for meget og derved ser ud til at være yderst tvivlsom til touren.
Logged


Naustratze
Gæst
 
Sv: Cykelløb
« Svar #263: 25 Jun 2014, 17:49 »

Tja, ser ud til at Ulissi ikke udelukkende vandt Giro-etaper pga. hård træning. Han påstår dog at være uskyldig, så vi må vente til B-prøven og se hvad den fortæller. Ærgerligt hvis han bliver taget, men det er vel ingen overraskelse at nogen tager doping.
http://www.feltet.dk/nyheder/lampre_suspenderer_diego_ulissi/
Logged

JG7
Gæst
 
Sv: Cykelløb
« Svar #264: 26 Jun 2014, 01:02 »

Det er ikke "cykelløb"
Logged

Naustratze
Gæst
 
Sv: Cykelløb
« Svar #265: 29 Jun 2014, 17:03 »

Fantastisk spændende DM i dag. Vi manglede lige Fuglsang og Bak, ellers var alle de store med. Cort og Breschel var favoritter, men Cort skuffede ved at sidde i den forkerte gruppe hele dagen. Guldhammer fortjener også at blive nævnt, da han også indledte et angreb mod slutningen, men punkterede desværre midt i angrebet.
Michael Valgren vinder efter et flot soloangreb, foran Michael Carbel og Michael Mørkøv. Så der er desværre ingen DM-trøje under TDF, men et flot løb i dag.
Logged

U-4-E
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Cykelløb
« Svar #266: 20 Aug 2014, 21:37 »

Vi mangler måske lidt en tråd til generelle nyheder.. Orker dog ikke lige at lave en.

http://www.cyclingquotes.com/news/cannondale_and_garmin_confirm_merger/

Cannondale og Garmin slår sig sammen fra næste år.
Logged

Bradley Beal
Gæst
 
Sv: Cykelløb
« Svar #267: 20 Aug 2014, 21:40 »

Det er fint nok for nogle af talenterne. Cannondale har tonsvis af dem, men er ikke synderligt gode til at udvikle dem. Det er Vaughters, fordi han ikke kan betale for dem, når de er bedre. Villella, Mohoric og især Formolo er ret gode.
Logged

Bradley Beal
Gæst
 
Sv: Cykelløb
« Svar #268: 30 Aug 2015, 18:04 »

Årets Tour de l'Avenir er overstået, og det var ret godt for det danske hold. Til gengæld var det et kedeligt klassement. Marc Soler (Movistar) vandt. Jeg er ikke vildt imponeret over hans talent, og jeg kunne godt mistænke det for at være en blanding af god form og så det faktum, at han har kørt på WorldTour-niveau hele sæsonen. Jeg ser i al fald ikke noget kæmpe talent i hverken ham eller nr. 2, Jack Haig. Haig har kørt som hjælper for Power hele sæsonen, men Power kunne desværre ikke stille op.

Sebastian Henao klart den største skuffelse i løbet. Laurens de Plus går desværre også ned til sidst, og Simone Petilli mangler endnu lidt før han for alvor er et stort talent. De Plus skifter til Etixx-Quickstep efter sæsonen, mens Petilli har fundet sin fremtid hos Lampre.

En anden skuffelse er Odd Christian Eiking. Jeg forstår ikke, hvordan han kan blive ved med at fejle i de store etapeløb: Giro Valle d'Aosta og l'Avenir især.
Logged

JG v25
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Cykelløb
« Svar #269: 09 Maj 2021, 21:21 »

Giro d'Italia er skudt i gang. Løbet kan følges på Eurosport/Discovery hver dag. Følte ikke lige for at lave en længere tråd om Giro d'Italia med tanke på aktivitetsniveauet, så jeg hiver lige en seks år gammel tråd frem! crazy

Ryttere som Egan Bernal, Remco Evenepoel, Aleksandr Vlasov, Simon Yates, Mikel Landa m.fl. kæmper om sejren. Her kan man læse mere om Giro d'Italia-ruten og en længere Giro d'Italia-optakt. Ruten byder blandt andet på Monte Zoncolan og grusveje på 11. etape!

Som altid hepper jeg allermest på Mikel Landa, men ligesom Landa også måtte erkende for et par år siden, da Richard Carapaz triumferede, ja, så vinder han næppe de store løb - han håber bare at få et par gode oplevelser med sig fra landevejskarrieren. Jeg håber nu alligevel til det sidste.

Der er ellers muligheder for Landa eller en anden overraskelse: Egan Bernal, der er løbsfavoritten, har haft ondt i ryggen siden sidste år. Simon Yates - en anden løbsfavorit - har det med at skuffe i lange etapeløb. Og megatalentet Remco Evenepoel, der er den sidste store løbsfavorit, kører sin første Grand Tour og har været skadet de seneste ni måneder. Med andre ord: der er store spørgsmålstegn ved alle.

Derfor vælger jeg alligevel at skyde med hjertet: Mikel Landa vinder Giro d'Italia 2021.
« Seneste Redigering: 09 Maj 2021, 21:23 af JG v25 » Logged

Sider: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 23 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010