home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 340 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Athletic Bilbao
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Athletic Bilbao  (Læst 2587 gange)
dissing10
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Athletic Bilbao
« : 25 Mar 2011, 14:11 »

Athletic Bilbao, det sværeste hold at være i Football Manager.


Ja, som overskriften siger omhandler denne tråd den spanske klub Athletic Bilbao. Denne klub er dog noget af en udfordring i vores alle sammens elskede Football Manager. Man må KUN hente baskiske spillere (folk fra Baskerlandet). Dette betyder at man allerede før man starter er låst fast på at være et 100% spansk (og baskisk) hold. Denne udfordring har jeg taget op, hvad med jer?

Post jeres erfaringer i denne tråd, og lad os hjælpe hinanden med at føre denne klub til tops i Spanien.
« Seneste Redigering: 25 Mar 2011, 14:44 af dissing10 » Logged

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Athletic Bilbao
« Svar #1: 25 Mar 2011, 14:31 »

Har altid overvejet at starte et save med denne klub, jeg har dog aldrig fået gjort det. Måske det er ved at være tid?

Jeg tænkte på, om det er muligt at hente udenlandske trænere til klubben eller må de også kun være baskiske? Smiley
Logged

Arsenal <3

theALEXANDER
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Athletic Bilbao
« Svar #2: 25 Mar 2011, 14:33 »

Jeg synes at Athletic Bilbao er et beundringsværdigt projekt som kræver respekt fra resten af Europa og Spanien i særdeleshed. At en klub som denne fortsat år efter år præstere flot og markere sig stærkt, kun med spillere fra deres egen region tager jeg hatten af for. Vilkårene er bestemt ikke nemme da de bedste af deres spillere ofte ryger til andre klubber i Spanien, og da dette mønster går igen i FM, hvor spillere som Llorente, Javi Martinéz og Iker Muniain ofte er hurtigt ude af døren, er jeg meget interesseret i at læse hvordan dit projekt med Bilbao kommer til at forløbe.. Smiley

+1
Logged

FC Barcelona - Mes que un club <3

dissing10
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Athletic Bilbao
« Svar #3: 25 Mar 2011, 14:41 »

Man kan godt hente ikke baskiske trænere. Men jeg synes da at I to skal, som Alexander meget rigtigt siger, så har man nogle gode spillere (Llorente, Muniain m.m). Med den rette taktik, kan du nok godt komme med i CHL i første sæson. Også gælder det bare om at have nogle talentspejdere der hele tiden er på udkig efter unge baskiske talenter.

Men jeg synes da I skal prøve dem.
Logged

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Athletic Bilbao
« Svar #4: 25 Mar 2011, 14:47 »

Jeg starter sku med dem senere i dag. Smiley

Jeg skal nok komme med lidt update herinde, hvis det ønskes.
Logged

Arsenal <3

dissing10
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Athletic Bilbao
« Svar #5: 25 Mar 2011, 15:01 »

Det lyder godt, Seller. Jeg kommer nok også snart med en update fra min første sæson
Logged

Roman
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Athletic Bilbao
« Svar #6: 25 Mar 2011, 15:27 »

Spillerne skal ikke være født i baskerlandet, men de skal derimod have et familietræ indenfor baskerlandet.

Fx er en spiller som Fernando Amorebieta født i Venezuela..
Logged

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Athletic Bilbao
« Svar #7: 25 Mar 2011, 20:38 »

Så er jeg også kommet i gang med Bilbao. Efter en lidt sløv start har jeg nu 3 kampe uden nederlag, 0-0 hjemme mod Barca, 1-0 ude mod Valencia og 1-0 hjemme mod Zaragoza. Holdet spiller egentligt meget godt, men jeg laver bare for få mål, 8 mål i 8 kampe siger vist alt.



Min topscorer er som forventet kæmpen Llorente, som har scoret 4 mål i 8 La Liga kampe. Smiley

Logged

Arsenal <3

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010