home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 351 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  [9] - Chelsea FC - Keep The Blue Flag Flying High
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: [9] - Chelsea FC - Keep The Blue Flag Flying High  (Læst 18013 gange)
MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Chelsea FC - Keep The Blue Flag Flying High
« Svar #15: 16 Mar 2011, 22:12 »

Det blev straks meget bedre. Jeg kan desværre ikke hjælpe dig med opsætningen, men synes faktisk det ser udmærket ud Smiley
Logged

jskovc
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Chelsea FC - Keep The Blue Flag Flying High
« Svar #16: 16 Mar 2011, 22:38 »

Et lille fif er at gå ind på en af de andre blogs du synes er "pæne", tryk citer, og så kan du se nogle af de ting der er blevet brugt der Smiley

EDIT: Desuden kan du bruge en side som denne her : http://www.online-image-editor.com/ til ganske gratis at sætte rammer om dine billeder Smiley
Logged

"Du kan jo ikke stå og blaffe på landevejen uden en rygsæk og en studenterhue"
-Citat Jørgen Leth

Baztik
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Chelsea FC - Keep The Blue Flag Flying High
« Svar #17: 16 Mar 2011, 23:32 »

Tak skal i have. - Tror allerede jeg ved hvor problemet ligger. Smiley

EDIT: Har allerede ændret på det, og imo ser det meget bedre ud.
- Kan dog ikke få de 2 lister "Ind:" og "Ud:" til at være lige ud fra hinanden, men det en mindre detalje.

Vil i min næste update arbejde mere på kanterne på billedet m.m..

Tak for hjælpen alle sammen.
« Seneste Redigering: 17 Mar 2011, 00:28 af Baztik » Logged

Følg min første og nuværende blog.
Chelsea F.C. - Keep The Blue Flag Flying High

Baztik
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Stimen fortsætter
« Svar #18: 17 Mar 2011, 20:04 »


Chelsea F.C.

- Stimen fortsætter -


Transfervinduet var nu lukket, og Canales havde på 1 måned taget alle med storm, med kæmpe potentiale til at blive assist-kongen som lige nu er Malouda med 17 assists.

Inden Høgsted havde set sig om var han i Carling Cup finale, dog med et meget let kampprogram, men Manchester City at vente i finalen. Chelsea havde mødt henholdsvis Ipswitch, Bolton, Aston Villa, og West Brom på deres vej til finalen, mens City havde mødt henholdsvis Everton, Wolves, Swansea, og West Ham, hvilket også var en meget let vej. Der var derfor lagt op til noget af en kamp, hvor begge hold endelig kommer til at have noget konkurrence i turneringen.

Kampen skulle til at fløjtes i gang på Wembley, og der sad tusindvis af fans på tribunerne, forventningsfulde for deres respektive hold. Kampen blev dog aldrig til det helt store hit, begge hold stod utroligt godt på banen, men offensivt var der ikke meget at byde på. Drogba ude af opgøret, gjorde Chelseas kanter ikke have meget godt at byde på mht. indlæg. Begge hold prøvede i stedet at snyde off-side fælden, dog uden held. 0-0 slut på de 90 minutter, og videre til forlænget. 2 meget trætte mandskaber kunne derfor gå fra banen og få en teamtalk.  Det ændrede dog ikke kampen det store, men alligevel i det 118 minut, kunne Malouda finde indskiftet Ramires i et hul, som pludselig var bag forsvaret, og havde ingen problemer om at få skudt kuglen i nettet. Chelsea var derfor vinder af en dårlig kamp, og kunne dermed sætte et kryds under Carling Cuppen, som de ikke har vundet siden 2007.

Ikke nok med Chelsea havde haft succes i Carling Cuppen, så fortsætter stimen også i Champions League. Chelsea havde trukket Marseille som var noget af en ønske modstander. Det beviste Chelsea også i første opgør på udebane ved at slå dem 2-1, de viste sig derimod at være en hård mundfuld på hjemmebane. Chelsea prøvede at presse på fra start, og allerede efter 9 minutter kunne Chelsea øge den samlede føring da Alex gjorde det til 1-0, med et flot hovedstød fra et flot oplæg fra Lampard, som tog frispark. Allerede efter 2 minutter kunne L. Remy dog udligne, og ellers var der ikke meget andet ved denne halvleg, bortset fra Drogba kunne nå at score endnu et mål, i overtiden. I anden halvleg lignede det stortset kun at Chelsea kunne vinde endnu en smal kamp, men i det 79 minut kunne Gignac score et tilfældigt mål, på ripost fra Petr Cech. Chelsea var derfor forberedt på at stå defensivt resten af kampen, men formåede alligevel at score et mål i det 94 minut, der sikret Chelsea sejren. Ivanovic løb op gennem venstre kanten, og fandt en Kevin i dybden ned til baglinjen, som slog et fladt indlæg mod fjerneste stolpe efter Essien. Meget usikkert skyder Essien på stolpen, som tilfældigt ramte Torres, men han havde dog roligheden til at sende kuglen i nettet.

Chelsea trak i kvartfinalen Schalke, og kan komme til at møde Arsenal eller Manchester United i en eventuel semifinale.

« Seneste Redigering: 21 Mar 2011, 16:07 af Baztik » Logged

Følg min første og nuværende blog.
Chelsea F.C. - Keep The Blue Flag Flying High

jskovc
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Chelsea FC - Keep The Blue Flag Flying High
« Svar #19: 17 Mar 2011, 21:12 »

Hvis jeg lige må komme med et enkelt råd mere, så ville jeg lave billederne større hvis det var mig Smiley Ellers ser teksten som tidligere sagt helt fin ud.
Logged

"Du kan jo ikke stå og blaffe på landevejen uden en rygsæk og en studenterhue"
-Citat Jørgen Leth

Baztik
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Chelsea FC - Keep The Blue Flag Flying High
« Svar #20: 17 Mar 2011, 22:30 »

Det vil jeg gøre til næste så jskovc Smiley
Tak! Smiley
Logged

Følg min første og nuværende blog.
Chelsea F.C. - Keep The Blue Flag Flying High

Baztik
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Mathias Høgsted, Årets træner?
« Svar #21: 19 Mar 2011, 20:18 »


Chelsea F.C.

- Mathias Høgsted, Årets træner? -


Det var ikke nogen stor overraskelse hvem der vil vinde mesterskabet i år, set Chelseas form in mente. Det skulle derfor heller ikke være nogen overraskelse hvem der vil blive årets træner, især efter Chelsea havde afgjort hvem der vil vinde mesterskabet med 5 kampe igen. Høgsted havde allerede sikret sig 3 trofæer i Community Shield, Carling Cuppen og nu i den engelske Premier League, derudover er man i finale i FA Cuppen mod de overraskende liga to’er Tottenham. Høgsted har virkelig modsagt kritikkerne i sin første sæson, og har stadig 2 pokaler at høste for at få en perfekt drømme debut. 2 turneringer han ligger meget godt i, mens man mener FA Cuppen er den eneste mulighed for Tottenham at få trofæ for i denne sæson. Tottenham er godt nok i kvartfinalen i Champions League, men med deres styrke er de ikke ligefrem favoritter. Champions League er et nyt territorium, og i en modstander af Barcelonas kaliber ser deres vej til Champions League triumf ikke lyse ud. De viste sig også til at være en tand for hård en modstander til Tottenham, da Barcelona kunne tage en solid 1-0 sejr hjem til Catalonien. Tottenham skulle derfor have en offensiv indstilling på Camp Nou, men det opnåede man ikke helt, for først i det 90 minut kunne Peter Crouch scorer, et meget ligegyldigt mål da David Villa i forvejen havde scoret 2 mål. Derfor var eventyret i Champions League slut for Harry Redknapp og Spurs.

Chelsea havde dog ikke store problemer mod det tyske hold Schalke, da man i første opgør kunne score 2 mål i de første 11 minutter, begge på mål af Fernando Torres, 0-2 blev også resultatet, og derfor skulle Chelsea rejse med oprejst hoved hjem til London. Schalke som dog nok må se sig slået af en bedre modstander allerede nu, skulle derfor vise storspil, da man først og fremmest skal vinde i London, men også scorer mindst 2 mål. Schalke viste også offensiv indstilling, men Chelseas solide defensiv viste sig at være ret hård i første halvleg, derfor kunne Malouda scorer på Chelsea kontra, da han får ripost af Fernando Torres. Allerede 4 minutter efter var Malouda på spil igen, og kommer frem til en chance, den bliver bare pareret, dog til en ripost, og denne gang var det Torres som kunne skyde den ind. Malouda og Torres havde derfor byttet roller. Med i alt 4 mål nede så det meget svært ud for Schalke.
Anden havleg var Chelsea forsvaret ikke så solidt, og med dårlig opdækning kunne Matip scorer til 2-1. Blot 5 minutter efter slog Torres sejren fast, godt kombinationsspil med Benayoun og så var det hans andet mål i kampen. Huntelaar kunne dog reducere til 3-2 med godt kombinationsspil, men det viste sig til bare at være et trøstemål.


Chelsea skulle derfor op imod Manchester United i semifinalen, som slog Arsenal ud.



« Seneste Redigering: 21 Mar 2011, 16:07 af Baztik » Logged

Følg min første og nuværende blog.
Chelsea F.C. - Keep The Blue Flag Flying High

Baztik
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Chelsea FC - Keep The Blue Flag Flying High
« Svar #22: 19 Mar 2011, 20:30 »

Nå men nu prøvede jeg at ændre størrelsen på billederne.

Den vil dog ikke ændre på hverken width eller height når jeg prøver at ændre i koden, ved ikke om det er fordi det er .jpg billeder eller hvorfor den gør det. Jeg vil dog stadig prøve at gøre teksten mere "spiselig", og så snart jeg finder en løsning vil jeg da rette op på det.

Der kommer nok allerede en ny "update" igen i aften Smiley
- Håber stadig der er læsere derude Wink
Logged

Følg min første og nuværende blog.
Chelsea F.C. - Keep The Blue Flag Flying High

nicolas-nth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Chelsea FC - Keep The Blue Flag Flying High
« Svar #23: 20 Mar 2011, 07:23 »

Dejligt med en Chelsea-blog!
Og sikke en vild sæson
Logged

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

Baztik
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Chelsea FC - Keep The Blue Flag Flying High
« Svar #24: 20 Mar 2011, 14:23 »

Haha!
Tak skal du have. - Forventninger er rimelige høje til næste sæson Opstemt.

Arbejder på updaten, som kommer om lidt.
Logged

Følg min første og nuværende blog.
Chelsea F.C. - Keep The Blue Flag Flying High

r-mand
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Chelsea FC - Keep The Blue Flag Flying High
« Svar #25: 20 Mar 2011, 14:32 »

Følger helt sikkert med! God opstart, og fantastisk køb af Sergio Canales! Wink
Logged

Supra Societatem Nemo

fckfanen4ever
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Chelsea FC - Keep The Blue Flag Flying High
« Svar #26: 20 Mar 2011, 14:36 »

EN blog der er værd at læse  Thumbs Up jeg følger klart med Smiley
Logged

Reporter : why do you always cause trouble
Balotelli : because I'm different, I'm mario

What a legend

Duffk90
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Chelsea FC - Keep The Blue Flag Flying High
« Svar #27: 20 Mar 2011, 14:43 »

god blog, men syntes du skal droppe billederne de ødelægger lidt det overordnede billede - og gør det en smule "uprofessionelt" Smiley
Logged

Baztik
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Går han hele vejen?!
« Svar #28: 20 Mar 2011, 15:45 »


Chelsea F.C.

- Går han hele vejen?! -

Efter Tottenhams Champions League exit, har de nu kun FA Cuppen tilbage, imod den værst tænkelige modstander i Chelsea. Det kunne derfor godt tyde på Tottenham ville give alt de har i denne kamp, og burde satse på et mindre motiveret Chelsea mandskab.

En meget lige kamp skulle det også vise sig at blive, i hvert fald hvis man taler statistik. Set over hele kampen havde Tottenham 54 % af spillet, og var kommet frem til hele 16 skud, Chelsea havde kun 10 i forhold til dem, men at Tottenham havde haft 10 langskud ud af de 16 skud, viser hvor lidt de egentlig kom frem til, til samligning havde Chelsea kun 1 langskud. Tottenham forsøgte under hele kampen at ligge et pres på Chelsea, men et Chelsea forsvar var som sædvanligt ret solidt, hvor de ikke kunne komme igennem. Chelsea levede mest på kontra, men lagde aldrig et pres på Tottenham. Så længe de ikke var under kontra, spillede de den stille og roligt rundt, og resulteret tit i store åbninger i Tottenhams forsvar. Men man skulle hen i det 40’ minut før der kom et mål. Canales tog hjørnespark, og ramte en veloplagt Alex lige i panden, men i første omgang måtte han se sig snydt af stolpen, men kunne derefter sætte en fod på i riposten. Kampen flød som den hele tiden havde gjort, og denne gang kunne Canales sætte en kontra i gang. Han fandt Torres med ryggen til forsvaret, og sendte den derefter videre i dybden til Anelka som gjorde det let til 2-0. Et meget ustabilt forsvar, som ikke kunne holde linjen. Derefter havde Tottenham sluppet op for kræfter, og lagde aldrig et pres på Chelsea igen. Chelsea var derfor opsluppet for kontra, men kørte i stedet bolden flot rundt, og Tottenham er heldige med at Chelsea ikke vandt større end 2-0.

5 kampe igen og Chelsea havde vundet det engelske mesterskab, og så endda lige før Champions League semi-finalen mod Manchester United. De havde derfor kun 100 % fokus på Champions League, da nederlag i Premier League kunne være lige meget. Derimod havde Manchester United underpræsteret i ligaen, og skulle kæmpe om 3. pladsen med Manchester City, så det krævede fokus i begge turneringer.

Første kamp for Chelsea var på udebane, og skulle derfor op til den nordlige del af England. Første kamp var dog noget helt sensationelt for Chelsea, og Manchester United havde intet at byde på. I det 38’ minut måtte United også smage skarphedens sødme, Canales modtog bolden fra indkast, og sendte bolden mod forreste stolpe, hvor Anelka løb i dybden, en flot førsteberøring, og et flot mål fra en skarp afstand. I det 62’ minut kunne Fernado Torres udbygge føringen. United var i angreb, hvor Brown slog et skidt indlæg, Alex ryddet op og ramte Anelka der slog den direkte hen til Torres, der havde Evra at sætte af, uden problemer kunne Torres det, og endda runde Van der Sar inden CL-topscoren kunne gøre det til 2-0. Men allerede kun 2 minutter efter kunne Torres udbygge føringen nok engang, Ramires fik bolden fra kanten af feltet, og slog den til Torres, med 2 mand i ryggen, var et enkelt træk og en afslutning nok til 3-0, som blev slutresultatet.
Anden kamp var oddsene bestemt imod Manchester United, og de fleste eksperter spåede Wayne Rooney til at spille en brandkamp hvis de skulle gå videre. Det viste sig også at være en kamp med nerver, allerede i det 37’ minut mistede Cole bolden meget klodset til Berbatov, der sendte et indlæg ind mod Rooney der flugtede den direkte ind. I det 56’ minut slog Hargreaves et frispark ind mod Petric der headet den sikkert ind, og pludselig kunne United se lys, og alle Chelsea fansene begyndte at mærke nerver. Men i stedet for en defensiv tilgang, valgte Chelsea en offensiv, og Torres tog et løb fra midten mod baglinjen, Ramires var løbet ind i feltet, og Torres sendte den fladt mod det lille målfelt, United forsvaret var bag Ramires, og derfor en umarkeret Ramires kunne sende den sikkert ind. Men kun 2 minutter efter var Cole nok engang i søgelyset, han kunne ikke clear en bold ordenligt væk, og så kunne Brown sende et udafskruet indlæg mod bagerste stolpe, og ramte en veloplagt Rooney, der for anden gang kunne flugte bolden ind. United skulle derfor kun bruge et enkelt mål for at gå videre, men Phil Jones ødelagde den drøm der fik en helt fri bold af Lampard på frispark i det 78’ minut. Berbatov kunne dog alligevel sætte United tilbage i kampen, med et flot langskud, i det 82 minut. Og nu kunne Manchester United for alvor sætte Chelsea i pres, især da Mikel kunne få sit andet gule kort i det 90’ minut. United kunne dog ikke formå at score endnu et mål, og derfor er Chelsea i finale dog uden Mikel.

Finalen skal spilles mod Inter på Wembley.



« Seneste Redigering: 21 Mar 2011, 16:05 af Baztik » Logged

Følg min første og nuværende blog.
Chelsea F.C. - Keep The Blue Flag Flying High

Baztik
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Chelsea FC - Keep The Blue Flag Flying High
« Svar #29: 20 Mar 2011, 15:48 »

god blog, men syntes du skal droppe billederne de ødelægger lidt det overordnede billede - og gør det en smule "uprofessionelt" Smiley
Hvis du hentyder til indlægget "Mathias Høgsted, Årets træner?", så er jeg enig i det ser meget uprofessionelt ud.
Det skyldes lidt billedet af Redknapp.

Dog mener andre læsere jeg bør have billeder ind, men de skal dog være større, hvilket de af en eller anden grund ikke gider.
EN blog der er værd at læse  Thumbs Up jeg følger klart med Smiley
Det sætter jeg pris på! Smiley

Følger helt sikkert med! God opstart, og fantastisk køb af Sergio Canales! Wink
Tak skal du have, og ja Sergio Canales har i den grad også være fantastisk!


Jeg undskylder at den seneste update også ser lidt "uspiselig" ud, tildels fordi der er så meget at læse, men også pga. de små billeder, der ikke rigtig bryder ind.
Logged

Følg min første og nuværende blog.
Chelsea F.C. - Keep The Blue Flag Flying High

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010