home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 277 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Hampton • The next London darling
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint
Forfatter Emne: Hampton • The next London darling  (Læst 27573 gange)
JRex
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Hampton • The next London darling
« Svar #45: 25 Feb 2011, 00:02 »

Ja var også helt i chock da jeg fandt dem uden klub og ikke mindst at de gav udtryk for interesse i Hampton Peace
Og tak skal du have.

Så lidt, da.
Kan godt forstå du blev chokeret, specielt må jeg sige at O'Toole altid i de tidligere spil har været et af mine favorittalenter.
Logged

''Other players have great talent - Ronaldinho, Kaka, Andrei Shevchenko - but I wouldn't swap Lampard for any of them'' - José Mourinho

Anden_ark
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Hampton • The next London darling
« Svar #46: 25 Feb 2011, 00:11 »

Så lidt, da.
Kan godt forstå du blev chokeret, specielt må jeg sige at O'Toole altid i de tidligere spil har været et af mine favorittalenter.
Er også spændt på at se hvad jeg kan skumme ud af ham Peace
Logged


Jyden
Gæst
 
Sv: Hampton • The next London darling
« Svar #47: 25 Feb 2011, 00:25 »

Kan man få et SS af ham din nye målmand?
Logged

Anden_ark
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Hampton • The next London darling
« Svar #48: 25 Feb 2011, 00:47 »

Kan man få et SS af ham din nye målmand?
Selvfølgelig. Arbejder i øjeblikket på en trupgennemgang og der kommer han med Smiley
Logged


Anden_ark
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Hampton • The next London darling
« Svar #49: 25 Feb 2011, 01:05 »


Sæson 2014/15


Trent McClehanan
Højreback
Hampton







Hamptons

Hampton holdte sig med nød og næppe inde i varmen i NPower League 2, da vi sikrede os endnu en sæson i rækken. Det var ikke kun de sportslige præstationer der var vaklende i sæsonen. Den økonomiske tilstand i klubben var også på tilbage gang. Et underskud på kr. 1,7 mio. var resultatet efter sæsonen og det gav os en klubkasse på kr. 1 mio. Det var ikke meget at gøre godt med og derfor var klubben igen tvunget ud i de mange træningskampe for at skrabe de ekstra penge ind til klubben og da TV rettighederne også kom ind varmede det godt i klubben. Balancen var nu banket op på kr. 3,6 mio.
Generelt er klubbens værdi vokset siden jeg kom til. Fra en værdi på kr. 1,2 mio til nu kr. 5,25 mio. Tilskuere gennemsnittet er også på vej i den rigtige retning. Fra 485 i den første sæson til 1.756  i den sidste sæson.


Transfer

Klubben har for første gang i min historie solgt en spiller for et pengebeløb. Det drejer sig om et af holdets profiler, Paul Tayloer, som var blevet uklar med klubben og jeg. Han ønskede en urimelig høj kontrakt, som vi ikke var i stand til at give ham. Derfor blev vi enige om at skilles. Paul blev sat til salg og der gik ikke længe før de første tilbud kom ind. En håndfuld tilbud blev accepteret og Paul skiftede til Aberdeen for en sum af kr. 200.000. Hele 5 andre spillere forlod klubben på en fri transfer for at skære ned på lønningerne og gøre plads til nye bedre spillere i truppen.
Jeg hentede seks spillere til Hampton, som skulle hjælpe i kampen om overlevelse. Engelsk fødte, Benik Afobe, kom til klubben som en erstatning for Paul Taylor. Han er en eksplosiv angriber med fart i føderne og gode afslutninger. Holdets svage punkt var nu min højreback, som hidtil er blevet spillet af en centralforsvar. Trant McClenahan blev hentet ind til denne rolle. Med hans store erfaring fra både NPL 1 og The Championship ville kunne gavne holdets defensiv. En ung fyr ved navn, Carl Gray(regen), løb rundt og spillede til diverse prøvetræninger i det sydlige England, indtil mine øjne faldt på den 16 årige klubløse knægt. Hans hurtighed var imponerende og hans driblinger var smukke. Jeg tog mig en snak med den unge mand og forklarede ham om mine idéer med ham. Han blev bidt af tanken om førsteholdsfodbold på et nogenlunde højt niveau og skrev under på en aftale med vores klub frem til 2017.

« Seneste Redigering: 26 Feb 2011, 15:15 af Anden_ark » Logged


Anden_ark
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Hampton • The next London darling
« Svar #50: 25 Feb 2011, 12:18 »


Sæson 2014/15


Trup gennemgang

Jeg vil nu give jeg er gennemgang af truppen i Hampton inden sæsonen bliver skudt i gang. Jeg vil give hver kæde stjerner fra 0 til og med 6. En vurdering af bredde og klasse i forhold til den respektive liga og ikke forhold til de bedste spillere i verden.

Målmænd

På målmandsposten i Hampton har vi to dygtige målmænd om pladsen. James Dunn har været i Hampton ligeså længe som jeg og var en af de første spillere jeg hentede til klubben. Den kun 23 årige målmand er excentrisk målmand, der er god i en mod en situationer og har gode reflekser. Han blev langsomt spillet af holdet da Neil Etheridge kom til klubben. Han har et år mere på bagen og er en mere alsidig målmand. Han har gjort det fornuft siden han kom til klubben og var i sidste sæson med til at redde Hampton fri fra nedrykning.
Neil Etheridge
• • • • • •


Forsvaret

Center forsvaret består af to garvede herre. Amerikanske Kyle Veris er den ene af de to. Den stærke Kyle har en fornuftig fysik og hans højde gør ham næsten uovervindelig i luftrummet. Hans makker er Nathan Clarke, som jeg betegner som nøglen i centerforsvaret. Med hans overblik og gode lederegenskaber, formår han at opretholde et disciplineret forsvar.
På backerne er der også to herre med mange år på bagen. Scott Grifiths tager sig venstrebacken og med hans solide taklinger skal han sørge for ro på den sidde af forsvaret. Trent McClenahan tager sig af den anden sidde. Han er en holdspiller og arbejder hele tiden hårdt.
Med den gode bredde i forsvaret ville vi godt kunne klare en kort periode med skader.

Nathan Clark
• • • • •

 
Midtbanen

John-Joe O’Toole, ser jeg som min general på midtbanen. Det Irske talent er hårdtarbejdende og er en rigtig motor inde på midtbanen. Han danner makkerpar med Daniel Philiskirk, som er en beslutsom spiller, der slår nogle fantastiske afleveringer, fra hans plads på den centralemidtbane. Albert Adomah skal brillere på højrekanten i hans første sæson for Hampton. Den komplette kantspiller skal udfordre modstanderen med hans hurtige driblinger. Daniel Carmichael skal tage sig af den anden kant. Skotten spiller hans anden sæson i klubben og har hidtil vist at han er i stand til sætte sin direkte modstander af med hans kreative driblinger.
Bredden på midtbanen er rigtig god især på den centralemidtbane, hvor en Alex-Ray Harvey godt kan se frem til en masse kampe.

John-Joe O'Toole
• • • • •

 
Angrebet

16 årige Carl Gray, er måske den bedste spiller i hele Hampton. Det er svært at forstå så ung en knægt kan have så store talenter. Det bliver spændende at følge ham i hans første sæson i klubben. Hans partner bliver også en ny spiller i klubben. Benik Afobe er også en hurtig spiller, men en meget bedre afslutter.
Mark McAllister skal også forvente at han få en masse spilletid i denne sæson.

Bredden i angrebet er næsten for god og nogle spillere er da også på salgslisten.
Carl Gray
• • • • • •

« Seneste Redigering: 26 Feb 2011, 15:19 af Anden_ark » Logged


Anden_ark
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Hampton • The next London darling
« Svar #51: 25 Feb 2011, 16:46 »


Sæson 2014/15



Albert Adomah
Højrekant
Hampton




Npower League 2











Forventninger

Det var tid til Hamptons anden sæson i Npower League 2. Transferne var gjort og truppen var blevet væsentlig forstærket. Da jeg skulle fastsætte mine mål og forventninger med denne sæson, der var jeg en anelse forsigtig. Medierne var dog ikke forsigtige med at dømme Hampton. Vi blev dømt helt ude og de placerede os på en sidste plads i tabelen. Jeg var ikke i tvivl om at de tog grueligt fejl. Jeg gik dog stadig med den forsigtige og sagde ”undgå nedrykning”. Men til Januar er vi en helt del klogere på de ting.
Med hensyn til pokal turneringerne, så havde jeg ikke de helt store personlige mål, da overlevelse stå øverst på min liste i denne sæson.


Npower League 2 - Part I

Min første kamp på den nye sæson var bestemt ikke nem. Det var imod Hartlepool på deres egen bane og inden sæson var de spået til en 7. plads af medierne. Men som kampen løber an, skulle man tro rollerne var byttet rundt. Allerede efter 6 minutter var vi i front. Inden pausen fik Hartlepool en smule ufortjent udlignet. Efter pausen går det helt galt for Hartlepool. De røre ganske sjældent bolden og skaber ingenting. I ren frustration, bliver der begået en svinestreg af et frispark og nu måtte de nøjes med at spille med 10 mand i resten af kampen. Det udnyttede Hamptons drenge og fik en sejr i åbningskampen. En god start på sæsonen fortsatte i de næste to kampe hvor det også blev til sejre. Det første nederlag kom i 5. runde, men nederlaget slog os ikke ud af kurs og vi kom igen tilbage på sporet. Vi spillede fornuftigt hele vejen hen mod Januar, hvor vi var med helt fremme i ligaen. En 5. Plads i ligaen efter 24 runder, så kunne vi nu lukke munden på alle kritikerne. En dejlig følelse og vi kunne måske rykke op i denne sæson.

Pokalturneringen

De tidlige runder af Ligacuppen skulle også spilles og vores første modstander hed Crystal Palace. Et hold der til dagligt figurere i The Championship, så i den grad et bedre hold. Heldigvis kom de til London for at spille, så den fordel havde vi da at læne os op af. Allerede efter 16 minutter udnytter de deres kvaliteter og kommer foran. En hurtig udlignet af Hampton håbet, Carl Gray, sikrede os uafgjort ved pausen. 5 minutter efter pausen skete det utrolige. Gray slog til igen og løb fra Palace-forsvaret. Vi var nu foran of skulle bare holde dem fra at score. Det lykkedes og vi fik oveni købet sparket bolden over stregen endnu en gang. Videre til næste runde på en helt fantastisk indsats. Næste modstader blev et Premier League hold og hed Blackburn. Kampen skulle spilles på udebane, så vores chance for videre avancement ikke var store, overhovedet! Kampen var utrolig lige dog var Blackburn farligst foran mål. Trods det, så var 0-0 stadig resultatet ved pausen. Kort inden halvleg blev en Blackburn spiller sendt tidlig i bad med et rødt kort. Vores spil var bygget op omkring kontraspillet og det var da også et mål på kontra der sendte os i front. Helt utrolig, så var vi foran mod et af Englands bedste hold. Men kort før tid, skete det der måtte ske. Blackburn får udlignet og vi skal nu i ekstratid. Det bliver to halvlege uden chancer og derfor var det nu alt sammen lagt på fra 11 meter pletten. Desværre for Hampton og drengene, så sejre rutinen og vi måtte forlade turneringen.
De to andre pokalturneringer gik slet ikke og vi røg overraskende ud i første runde i begge. To skuffende resultater og et positivt.

 
« Seneste Redigering: 26 Feb 2011, 15:24 af Anden_ark » Logged


Jyden
Gæst
 
Sv: Hampton • The next London darling
« Svar #52: 25 Feb 2011, 16:59 »

Selvfølgelig. Arbejder i øjeblikket på en trupgennemgang og der kommer han med Smiley
Mange tak (: gode updates, følger helt sikker med (:
Logged

Anden_ark
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Hampton • The next London darling
« Svar #53: 25 Feb 2011, 17:38 »

Mange tak (: gode updates, følger helt sikker med (:

Godt at høre. Næste update kommer vel i aften Smiley
Logged


Anden_ark
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Hampton • The next London darling
« Svar #54: 26 Feb 2011, 16:05 »


Sæson 2014/15


Npower League 2 - Part II

Den første halvdel var vel overstået og klubben havde formået at holde sig i toppen af ligaen. Overraskende for mange, var det at Hampton var at finde i den ende af tabelen. Med et godt forsvar, anført af Clarke og Veris, var vi med deroppe hvor det er sjovt. I Januars transfervindue, så jeg det ikke som nogen nødvendighed at hente nye spillere ind i truppen. Selvom klubbens økonomi var stigende, valgte jeg at spare pengene i dette vindue.
Det var en dejlig fornemmelse at have prøvet at ligge nummer et for første gang i min tid som manager, men det holdte dog ikke så længe desværre. Men med ligaens bedste angriber, Carl Gray, og et forsvar der var godt spillende, så skulle vi nu ud at kæmpe for at blive i oprykningszonen.
Hamptons gode stime fortsatte vi scorede mål på samle bånd og efter nogle sejre på både 5-1, 5-3 og 4-1, så var vi det mest scorende hold i League 2. Knægten fra gaden (Carl gray), scorede massere af mål og med hans hurtighed og fantastiske driblinger, havde han nu slået sig fast som forsvarspillernes værste marridt. Han kunne ikke kun score mål. Han lagde også op til et hav af mål og har bevidst at han er en rigtig holdspiller.
Med otte kampe tilbage af turneringen lå vi stadig med i oprykningsfeltet, men vores præstationer var begyndt at halte lidt efter. I kampen mod ærkerivalerne fra Wimbledon, som lå til nedrykning, viste det sig at gå galt. Kampen skulle spilles i Wimbledon. Gæsterne startede bedst ud med et højt pres på det nervøse forsvar. Hampton kom da også foran på et mål af Carl Gray, som hidtil har været sæsonens bedste spiller. Hampton blev dog senere i kampen sat til vægs og på rigtig bundholdsmanere. De farlige dødbolde havde drillet os det mest af sæsonen og vi havde smidt mange dumme point væk via dette element, som mange bundhold kan praktisere på verdensklasse niveau. Først en reducering på et hjørnespark og derefter kommer vi bagud på et frispark og taber lokalderbyet 2-1. Næste kamp rejste holdet sig og spillede Shrewsburry ud af banen. Carl Gray score to flotte mål i kampen og ligeledes gør hans makker i front, Benik Afobe, som har spillet i oplæggerens rolle det meste af sæsonen. Kampen ender 5-0 og vi håbede på at være tilbage på rette kurs. Men de næste kamp bød på en række skuffelser og med 2 nederlag og 2 uafgjorte i de sidste 4 kampe, så var vi desværre endt uden for oprykning. Det skulle ikke være denne sæson vi skulle rykke op og det er måske heller ikke så skidt at det ikke er godt for noget, da jeg vurdere at holdet ikke har hvad der skal til for at spille i League One.
 

 

Npower League 2
Bedste 11

Neil Etheridge - Mælmand - Hampton
« Seneste Redigering: 26 Feb 2011, 16:18 af Anden_ark » Logged


Anden_ark
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Hampton • The next London darling
« Svar #55: 26 Feb 2011, 16:26 »


Sæson 2014/15


Pressemeddelelse

15. Juni 2015
Manchester United kan i dag præsentere en ny samarbejdspartner. Hampton & Richmond er klubben der i den næste fremtid skal danne makkerpar for klubben der de sidste 4 sæsoner har hevet hele 3 mesterskaber i hus. Et nationalt samarbejde, der vil kunne give United muligheden for at få førstekøbsret på de talenter og spillere der er at finde i London klubben. United har også mulighed for at låne spillere ud til Hampton, som derigennem kan få førsteholdsfodbold. Lønnen vil blive stadig blive betalt af Manchester. Hampton er ikke forpligtigt til at sætte disse spillere i kamp. En årlig venskab skal også finde sted i Hampton, hvor at alle indtægter vil gå til Hampton. Aftalen koster årligt Manchester United kr. 425.000.
 
 

 


Old Trafford - Manchester
Logged


Anden_ark
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Hampton • The next London darling
« Svar #56: 27 Feb 2011, 12:56 »


Sæson 2015/16


James Vaughan
Angriber
Hampton













Hamptons

Hamptons var nu etableret det af League Two og var det meste af vejen også med i den sjove del af ligaen. Klubben er i en periode hvor væksten er til at få øje på. Ikke kun på banen bliver præstationerne og niveauet bedre, men også alt rundt om klubben bliver bedre. Staben i klubben blev også bedre. Vi far også formået at vende sidste års underskud til endnu et overskud. Kr. 2,4 mio. lød overskuddet på og balancen var derfor igen i plus. Klubbens værdi var steget til kr. 5 mio. Det høje niveau på boldbanen var også noget der kunne trække tilskuere til. Stadionet med de 3.000 tilskuerpladser var næsten fyldt op til hver kamp og med et gennemsnitlig salg på 2.658 biletter per kamp. Vi er inde i en god periode og også den bedste i Hamptons historie. Carl Gray’s første sæson i klubben endte lykkeligt. Med hans kåring som den bedste spiller i ligaen i en alder af 16 år, var han nu en eftertragtet knægt. Klubber som Man City og Tottenham holder øje med den unge London dreng.

Transfer

Truppen skulle rettes til og spillere hvis fremtid i klubben var uvis, skulle sælges. Vi befinder os stadig i en situation hvor at spillere på dette niveau går for et slik. Derfor blev det kun til et samlet salg på kr. 240.000. 5 spillere forlod klubben denne sæson. Det var bl.a. angriberen Billy McKay, som havde en sløv anden sæson uden mål for klubben. Den anden angriber Mark McAllister havde heller ikke overbevist mig om at han havde en fremtid i klubben. 5 mål på 34 kampe er bare ikke godt nok. Den New Zealandske kant, Andrew Milne, havde i to sæsonen forsøgt at spille sig på holdet i London, men måtte ende samarbejdet med klubben og vinke farvel til et miserabelt ophold i England.
Ind kom også 5 spillere. Hovednavnet i denne sæson var der ingen tvivl om. Klubbens største handel nogensinde og den første spiller med erfaring fra Premier League var kommet til Hampton. Tidligere ungdomsspiller på det engelske landshold og 57 kampe i den bedste række. Hamptons fans gik i ekstase da navnet blev afsløret. James Vaughan skulle de næste par år spille for Hampton. Han kom til klubben efter at hans kontrakt med Everton udløb. David Ritchie (regen) blev den anden profil der i år kom til klubben. Den unge skotte skulle forsøge at spille sig på en stam plads i centerforsvaret. En konkurrent til ham kom fra moderklubben Manchester United, som sendte den unge spanioler, Ander Talledo, til klubben på en lejeaftale.



Forventninger

Klubbens fans har aldrig haft det bedre og deres forventninger til klubben er nærmest tilfredsstillet for de næste mange år. Men det er mine ikke. Godt nok har vi leveret utrolige ting over en kort tidsperiode. Alligevel var vi ikke mættet. Derfor blev målet for denne sæson også sat højt. Med den bredde trup var vi igen i stand til at spille med i pokalturneringerne samtidig med vi også var tilstede i ligaen. Var sæsonen sidste år blevet afsluttet i Januar måned, så var vi endt med oprykning og med et bedre hold i år, så var vi nu klar til at satse på den oprykning. Målet med sæsonen er at komme i slutpillet, på trods af mediernes prognose om en 18. plads i ligaen. Min drøm er at komme til at møde Arsenal elller Tottenham i et FA cup opgør. FA cuppen er en turneringen jeg personligt elsker og ville nyde hvis vi kunne overraske i denne turnering. Med gode lodtrækninger og gode præstationer, så ville vi måske kunne komme til 3. runde.
« Seneste Redigering: 27 Feb 2011, 13:09 af Anden_ark » Logged


Anden_ark
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Hampton • The next London darling
« Svar #57: 27 Feb 2011, 15:02 »


Sæson 2015/16




Npower League 2 - Part I

24 runder er spillet og vi skriver nu 1. Januar. Når jeg kigger på tilbage på sæsonen hidtil, så kan det ikke undgås at det bliver med et lille smil på læben. Turneringen startede helt formidabelt ud for de blå fra London. 3 kampe, 3 sejre. Intet mindre kunne gøre det. Vi fik vist vores styrke i angrebet. Med ligaens to bedste angribere i front, så havde vi scoret 8 mål i tre kampe og lå i toppen af ligaen. De næste to kampe ramte holdet modstand. To 1-målsnederlag blev det til, men der skulle og de fleste troede vi var et rystet hold. Vi skulle bevise dem modsat og næste modstander var frit fald klubben, Portsmouth, som til denne sæson var rykket ned i League Two. Kampen skulle spilles i Hampton og skulle blive vores rigtige prøve, da man inden sæsonen så Portsmouth, som den klare favorit til oprykning. Portsmouth, havde indtil dette opgør , været ubesejret i ligaen. Denne stime skulle der sættes en stopper for og vi skulle vise vi havde kvaliteterne til det. Med den 12. mand i ryggen i form af de fantastiske fans, så var vore chancer gode. Vi fik dog en skidt start på kampen og kom bagud efter kun 5 minutters spil. Allerede 3 minutter senere, var der ballade i Portsmouth defensiven. Carl Gray bliver stukket i dybden. Med hans hurtighed satte han Portsmouth defensiven af, hvor han til sidst runder målmanden med en fiks dribling og kan så lægge bolden i et tomt mål. Efter 21 minutter sparker John-Joe O’Toole Hampton i front, da han får en nedfaldsbold uden for feltet, som bliver behandlet på fornemvis af irlænderen. Men kun 2 minutter efter udligner Portsmouth. 4 mål på under en halvtime og stillingen var nu 2-2. En kamp med høj intensitet og god angreb i begge ender. Daniel Philiskirk skulle bringe os i front for anden gang i kampen, da han laver et drømmemål et godt stykke udenfor feltet. 3-2 og halvleg. Anden halvleg formåede vi rent taktisk at spille dem perfekt. Vi holdte godt i bolden og forhindrede Portmouth i yderligere chancer. Carl Gray lukker og slukker 7 minutter før tid på et kontra angreb og favoritterne er sat til vægs. Igen kom vi ind i en lang periode med gode resultater og vi lå også nummer 1 i ligaen da vi ramte Januar måned.

Pokalturneringene

I Carling Cuppen blev vi sendt ud til Premier League holdet Newcastle, som vi mødte på udebane i 2. Runde. 3-0 endte kampen hvor vi ikke havde de store chancer for at score mål. Tilbage var nu miniput turneringen Vans pokalen, som vi ikke satsede på overhovedet og spillere blev sparet i denne turnering. Trods det, så blev det til en Kvartfinale, hvor vi måtte forlade kampen som tabere efter en lang og spændende straffesparkskonkur rence. Den sidste pokal turnering vi havde deltagelse i var FA cuppen. Den største af dem alle. Nemt videre fra første runde mod Kettering, skulle vi nu møde Leyton Orient, som lå og tumlede rundt i midten af League One. Hjemmebanefordel til Hampton i en kamp hvor vi kig til pause med en dejlig 3-1 føring. Kampen blev egentlig aldrig spændende igen også selvom vi indkasserede et mål i den forlængede spilletid. Lodtrækningen var nu det næste skridt i denne turnering og med en god lodtrækning, så kunne der var mange penge for klubben at hente i denne turnering. Hampton – Watford, sådan så vores lodtrækning ud og vi kunne nu se frem til dette opgør i tredje runde af turneringen. 
 
Logged


Anden_ark
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Hampton • The next London darling
« Svar #58: 27 Feb 2011, 20:42 »


Sæson 2015/16



Npower League 2 - Part II


Et nyt år starter og vi skal forsvare vores position som ligaen nummer et. Indtil nu har vi været godt med i de fleste kampe og angrebsspillet har suverænt været det bedste i hele ligaen. James Vaughan er løbet ind i nogle små skader hist og her, men det har ikke betydet noget som helst for det offensive spil. Vi havde sidste sæson problemer med at holde fokus det sidste halve år af sæsonen. Det var noget vi skulle tænke på og sørge for ikke at få gummiben af alle de mange kampe der skulle spilles. Med vores deltagelse i andre turneringer, der var det vigtigt at holde rotationen i truppen i gang, for at undgå trætte og skadede spillere. Det kom ikke til at betyde det helt store for Hampton og vi kørte den ene modstander efter den anden over. Mod ligaens anden plads havde vi chancen for at slå et ordentlig hul ned til dem i tabelen. Kampen mod Darlington skulle spilles på hjemmebane i london, hvor hele 2.900 tilskuer var mødt op til dagens topbrag. Med en skade til James Vaughan, så var der blevet plads til Benik Afobe i startopstillingen. Hans taknemlighed for den plads, gav han tilkende, da han efter tyve minutter får en bold spillet i fødderne. Med ryggen mod forsvaret , får han bolden med rundt om hans direkte modstander via en fiks førsteberøring og alene med målmanden misser angriberen ikke. 1-0 var stillingen kort inden pause, da Shane Ferguson udligner for Darlington. Et flot gennemspillet angreb og kampen var igen lige. Med et kvarter spillet af anden halvleg, så viste Carl Gray også fra sin gode side, da han afdribler en mand på kanten af feltet, hvorefter han bliver nedlagt. Dommeren peger på pletten og midtbanegeneralen John-Joe O’Toole tager fat i bolden og placere den på pletten. Tilløbet er kort, men afslutningen utrolig sikker. Hampton var igen foran og skulle nu bare holde Darlington fra at score. I de sidste minutter af kampen kommer der et massivt pres mod London klubbens mål. Forsvaret for afværget i samtlige situationer og alene på toppen lå Carl Gray, som med hans hurtighed snyder Darlington i kontrafasen og lukker kampen med det sidste mål til resultatet 3-1. Et hul var slået og vi havde fået os det puste rum vi ønskede os. Resten af sæsonen blev kørt hjem på cruise control. Hele 4 runder før sæsonen var færdigspillet stod vi med mesterskabet og kunne fejre den direkte oprykning til League One.

FA Cuppen

Watford hed dagens modstander i FA cuppen. Vores modstander var den store favorit, men med deres semifinale plads i Carling Cuppen havde de en helt anden turnering i hovedet. Kampen gik derfor til Hampton, som spillede en fornuftig kamp og som nu var videre i turneringen. Endnu et hjemmebane opgør og en lodtrækning der bød på et Championship mandskab. Peterborough har tidligere været moderklub for Hampton og nu står de ansigt til ansigt med hinanden i kampen om videre avencement. Kampen var taktisk præget og var ikke nogen køn kamp. Præget af frispark og gulekort og ikke store chancer og flot fodbold. Alligevel snupper Hampton en sejre da Alex Pearce sparker bolden i eget net. Endnu en overraskelse fandt sted i FA cuppen. Drømmen om at møde Arsenal, Tottenham eller Chelsea var svær at få i opfyldelse, da både Arsenal og Tottenham var røget ud af turneringen. I femte runde kom modstanderen til at hedde Liverpool. Lodtrækningen blev fulgt på TV nede på den lokale pub, som var fyldte med klubbens fans. Da Liverpool og Hampton blev parret sammen, brød jublen ud på den lille pub og hele Hampton var klar til at tage imod den Engelske storklub.
Et fyldt stadion stod klar og stemningen var fantastisk. Syv minutter efter det første fløjt, der sætte den nye Liverpoolmand, James Rodriguez, en dæmper på de mange fans. Et skruet skud fra 25 meter snyder målmanden i Hampton målet, som i denne situation så ret skidt ud. Ti minutter senere koger det lille stadion over. Det sker fordi James Vaughan får kæmpet sig igennem forsvaret med bolden og til sidst sparker bolden hårdt op i nettaget. Udligningen var som en sejr i sig selv og vi har formået at score med et af de størst hold i engelsk fodbold. Troen på sejr levede, men kun i ganske kort tid. Lige inden pausen kommer Liverpool igen foran og efter det mål får vi os aldrig rejst. Kampen bliver tabt 1-2, men vi kan med stolthed se os selv i øjnene. Hvem havde regnet med at vi ville komme så langt i denne turnering og gøre så god en figur, som vi gjorde.
 



Logged


Anden_ark
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Hampton • The next London darling
« Svar #59: 28 Feb 2011, 16:35 »


Sæson 2016/17


Ross Smith
Forsvarspiller
Hampton

















Hamptons

Den nye dreng i klassen blev taget imod af de store drenge. Store klubber som Charlton, Hull og Sheffield Wednesday skulle vi nu omgås. Klubber med både ambitioner og ikke mindst historie. Økonomien er også på et mere sikkert grundlag og nogle stadionsne kan  rumme op mod 30.000 tilskuere. En helt ny dimension af fodboldverdenen lå nu for vore fødder. Med de få indtægter der er i klubben, havde vi sidste år et resultat med røde tal. Kr. 1,3 mio. manglede, da vore indtægter ikke kan følge med de lønomkostninger vi har i Hampton. Op til sæsonen har jeg derfor besluttet at skære ned på bredden i truppen og kun beholde de bedste. Vi drage fordele af vores aftale med mægtige United og evt. Låne et par spillere til bredden der. På den måde vil vi sænke de omkostninger vi har på lønningsfronten. Klubbens værdi er fordoblet på dette år fra kr. 5 mio. til kr. 10 mio. Carl Gray, er bl.a. en af dem jeg som træner kan takke for det. Slevom om niveauet og forventningerne til knægten stiger, så forstætter han sit fine spil. Vi håber selvfølgelig vi kan holde ham væk fra de mange klubber der er på jagt efter angriberen. Derfor har vi sikret os hans underskrift på en 4 årig aftale. Vi forventer til denne nye sæson at springe alle rekorder. Op mod et fuld stadion til hver kamp vil ikke være urealistisk.

Transfer

Oprydning i truppen skulle til på dette tidspunkt, hvor at økonomien var på vej ned. Spillere som Nathan Clarke, Kyle Veris og Lee Beevers, måtte vinke farvel og vi måtte takke dem for deres indsats i klubben. Hele 8 rotationsspillere forlod klubben i dette vindue til en samlet sum af kr. 200.000.
Til at løfte op i bredden i truppen, blev der lejet nogle unge svende i Manchester. 3 spillere kommer ind for resten af sæsonen og spiller gratis i et år. Alle tre regnes for rotationsspillere. Til at styrke defensiven blev der hentet 3 forsvarsspillere ind. Ross Smith, tidligere Dundee Utd, blev hentet ind til centerforsvaret. Den unge mand kan også spille pladsen som højreback. Ross’ kontrakt udløb og skrev under med Hampton. Ben Gordon, fik i sin ungdom sin fodbold opdragelse på Chelseas fodboldskole og senere kom han til Aberdeen. Han skal konkurrere med Scott Griffiths om venstreback positionen. Chris Hegarthy, blev hentet ind fra Derry City for den nette sum af kr. 500.000. Han har hidtil spillet 8 A landskampe for Nordirland og har mange flere i sig. Han spiller både midtbane og centerforsvar. Radek Dvorak  (Regen), kom også ind på en fri transfer og skal operere på midtbanen. Tjekken har desuden Walisisk statsborgerskab.
 



Forventninger

Mine forventninger til denne sæson er noget så simple. Undgå nedrykning. Som det bedste hold i League Two, så forventer jeg at drengene er i stand til at blive oppe i denne liga. Rent økonomisk er det vigtigt for klubben, der lige nu er inde i en skidt periode. Mit fokus er og bliver på League One og derfor betyder pokalturneringerne intet i denne sæson.
Logged


Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010