home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 357 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Hampton • The next London darling
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint
Forfatter Emne: Hampton • The next London darling  (Læst 27591 gange)
Anden_ark
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Hampton • The next London darling
« Svar #30: 24 Feb 2011, 17:11 »


Sæson 2012/13


Sæsonen der gik

Efter den første sæson BSP var overstået med så overraskende positivt et resultat, så var vi nu klar på at tage fat på en ny sæson, hvor fokus udelukkende vil være på oprykning. Den første halve sæson kørte fuldstændigt som planlagt og vi spillede som et hold der vil vinde ligaen. Efter et godt resultat mod de to nedrykkede hold fra NPower, så havde holdet nu fået blod på tanden og det blev starten på en lang stime med sejre. Til Januar lå vi klart nummer 1 og vi var skadesfrie det meste af sæsonen indtil nu.
Ligeså god den første halvdel havde været ligeså ringe blev den anden halvdel næsten. En lang række dårlige resultater satte os ud af spillet om mesterskabet og en række skades problemer gjorde det ikke bedre. Vi havde dog stadig en 3. plads, som vi gerne ville beholde i forbindelse med vores håb om oprykning. I stedet for at holde fokus, er vi ved at smide det hele på gulvet i slutningen af sæsonen, hvor  vi smed point i 4 ud af de 6 sidste kampe.  Men heldigt for os, så havde de andre hold i toppen en ligeså ringe afslutning på sæsonen. Det gjorde vi fik en 4. plads. Tre kampe i træk mod Torquay stod nu foran os. Først en slutspilkamp, så en finale i FA pokalen og sidst returkampen i slutspillet. Den første af de tre kampe var på hjemmebane og blev en målrig affære. 4-2 til hjemmeholdet i en underholdende kamp, som tilfredsstillede vore fans. Inden retur opgøret, skulle Hamptons helte en tur til Wimbley, som skulle danne ramme for årets finalen i FA pokalen. Hele 22.800 fans kunne se en kamp styret af Hampton. Dog måtte publikum nøjes med 0-0 ved pausen. De chancer Torquay havde i kampen var baseret på kontra angreb og ikke så meget andet. Det lykkedes dem dog at få scoret på et kontra angreb og kommer foran 1-0. Vi formår ikke at få genetableret et pres efter det chokerende mål og taber derfor vores første finale. Op med humøret, der er stadig en kamp om oprykning hvor vi ligger godt til. På udebane kommer vi hurtigt bagud 1-0 og derefter var der et massivt pres mod vores mål i resten af kampen. Vi formåede ikke at skabe nogle chancer når vi havde bolden og spillede en helt elendig kamp. Men når modstanderen ikke forstår at udnytte deres chancer, så betyder det at vi er videre i finalen. Sæsonen skal slutte som den startede, nemlig mod Bury. Bury ville utrolig gerne tilbage i NPower og vi ville gerne rykke op med det nye Hamton hold. Det blev en meget tæt kamp med få chancer, men vi går til pause med en 2-0 føring og er så godt som i NPower League 2. Den kom Bury aldrig tilbage fra, på trods af en reducering i det 80. minut.

 

Blue Square Premier

Daniel Philiskirk - Midtbanespiller - Hampton

« Seneste Redigering: 26 Feb 2011, 15:01 af Anden_ark » Logged


Anden_ark
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Hampton • The next London darling
« Svar #31: 24 Feb 2011, 17:45 »


Sæson 2013/14


John-Joe O'Toole
Midtbanespiller
Hampton






Økonomien

Økonomien i klubben var efter sidste sæson fremragende.  Med et overskud på hele kr. 3,2 mio. Det må siges at være positivt. For første gang i min tid her i Hampton, var der nu mulighed for at stille et transferbudget til rådighed.  Da vi sidste år omsatte for næsten kr. 10 mio. så var der nu råd til at stille kr. 1mio. til rådighed for køb af nye spillere. Det blev dog også meget dyre at skrive kontrakter med spillere for fremtiden. Nu ville spillerne have fuldtidskontrakter og det vil give dobbelt så store lønudgifter. Lønbudgettet er på kr. 3,7 mio. om året.

Hamptons

Skal jeg opsummere på hvad der er sket i Hampton, så vil det være uundgåeligt at kommer omkrign det hav af spillere som har forladt klubben på en fri transfer. Spillerne det drejede sig om, havde alt for store krav til lønnen i forhold til de kvaliteter de havde at tilbyde Hamptons. Derfor var truppen nu utrolig smal og jeg havde problemer med at anskaffe de spillere jeg gerne ville. Ind kom nogle utrolige dygtige spillere dog alligevel.

Transfer

Mark McAllister, har erfaring fra den bedste række i Nordirland, hvor han nåede at spille op mod 200 kampe. Han har også været inde omkring det nordirske landshold, hvor det er blevet til 4 kampe. Den 24 årige angriber kom til klubben på en fri transfer.

John-Joe O’Toole, er nok sæsonens scoop. Den unge midtbanespiller har spillet på et helt utrolig højt niveau. Han er bl.a. spillet mange Championship kampe for Watford. Han formåede ikke at slå igennem hos Colchester og prøver nu at genfinde sit gamle spil i London.

Nathan Clarke, er en rutineret herre og har også erfaring fra de bedre ligaer i England. Han har spillet et hav af kampe for klubben Huddersfield. Helt præcis blev det til 284 optrædener i klubbens midterforsvar.

Derudover kom amerikaneren Kyle Veris også til klubben. Fra moderklubben Bristol City kom en ung angriber også til klubben på en lejeaftale. Samlet blev der brugt kr. 100.000 på spillerindkøb og det var dem der skulle gøre forskellen i kampen om at undgå nedrykning.

« Seneste Redigering: 26 Feb 2011, 15:07 af Anden_ark » Logged


Anden_ark
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Hampton • The next London darling
« Svar #32: 24 Feb 2011, 20:09 »


Sæson 2013/14



Kyle Veris
Midterforsvar
Hampton




Forventninger

Da jeg skulle sætte mine forventninger til denne sæson, så havde jeg det lidt svært. For efter så god en sæson i BSP, så havde jeg jo stor tro på mine drenge. Med nogle nye gode forstærkninger til truppen, så turde jeg stadig ikke sætte forventningerne for højt. Jeg havde nemlig problemer med at finde en ny venstre back og fløj, hvor jeg op til denne sæson havde mistet mine forhenværende to startere på disse positioner. Men i stedet for at gå ud og handle hasarderet ind, så tog jeg chancen med den trup jeg nu havde til rådighed. Derfor blev mine forventninger sat til at, vi skulle forsøge at undgå nedrykning. Pokalturneringerne interessere mig ikke i denne sæson.

Npower League 2

Min debut som NPL manager, var som forventet svær. Vi startede ud på fremmedgrund og tabte kampen 3-0 i en kamp hvor at niveau forskellen kunne ses. Drengene skulle tilpasse sig hinanden og den nye liga og det så allerede bedre ud i den næste kamp, hvor vi var på hjemmebane. En lige kamp med ufattelig få chance så ud til at skulle ende uafgjort. Men på en dødbold i det 81. minut, kommer det nye midterforsvar, Nathan Clarke, højest på bolden og header os i front. Om ikke mere, så så det nu ud til at vi som minimum skulle have vores første point i NPL. Vi holdte nullet kampen ud og kunne fejre vores første sejr og tre point på kontoen.
De næste 14 kampe bød på en masse blandede resultater, vi fik to sejre, 6 uafgjorte og hele 6 nederlag. Det gjorde at vi, overraskende for de fleste managers i ligaen, lå over nedrykningsstregen. Men så kom skaderne og problemerne begyndte at opstå på vores venstre side. Både i angrebet men så sandelig også i forsvaret. De næste kampe hen mod Januar og transfervinduet, blev til intet ringere end 7 kampe med nederlag. Min mest elendige rekord i min manager karriere og holdet var ved at falde fra hinanden. Moralen var helt i bund og vi havde en kamp tilbage inden nytåret skulle skydes ind. Det så ud til at blive en svær opgave at runde året positivt af, for nu lå vi i den grad under nedrykningsstregen. Det gjorde det ikke bedre at den sidste kamp skulle spilles på udebane. Men drenge var ligeglade. De gav alt for klubben i den kamp og kæmpede en 0-2 sejr i hus. En god afslutning på en skuffende første halv sæson, med Hampton under stregen.
En masse forberedelser skulle nu gøres her i transfervinduet, for nu skulle den overlevelse sikres.

 
« Seneste Redigering: 26 Feb 2011, 15:10 af Anden_ark » Logged


Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hampton • The next London darling
« Svar #33: 24 Feb 2011, 20:11 »

En skidt start på sæsonen, men jeg tror på det Thumbs Up

Dejlig blog.
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Anden_ark
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Hampton • The next London darling
« Svar #34: 24 Feb 2011, 20:15 »

En skidt start på sæsonen, men jeg tror på det Thumbs Up

Dejlig blog.

En MEGET skidt start på sæsonen. Men som manager, så tror jeg selvfølgelig også på det Wink
Dejligt at høre Smiley
Logged


Anden_ark
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Hampton • The next London darling
« Svar #35: 24 Feb 2011, 21:29 »


Sæson 2013/14


Billy McKay
Nord irsk
Angriber








Transfer

Transfervinduet var nu igen åbent og alle klubber kunne nu igen være aktive. Som en solid bundprop i ligaen, havde jeg da i løbet af sæsonen været ude at kigge på forstærkninger til truppen. En position jeg ikke var interesseret i  at hente forstærkninger til var den centralemidtbane, som jeg så som værende utrolig stærk og med en god bredde. Derudover var der stort set frit slag.

Billy McKay, blev hentet ind i Januar. 25 årig angriber med hurtige fødder. Han har spillet mange NPL 1 & 2 kampe for hans tidligere klubber og skal derfor bringe holdet mere selvtillid og tro på tingene.

Scott Griffiths, blev hentet ind som en direkte løsning til vores massive defensive problem på venstrebacken. Den 28 årige englænder har også erfaring, endda også fra The Championship.

Daniel Carmichael, var den 3. spiller, som blev tilføjet til klubben. Han skulle også tage sig af problemerne i den venstre side, men hans opgave skulle blive i det offensive. Daniel er venstrekant og skotten er kun 23 år.

Niel Etheridge, engelsk født målmand, som spiller for det filippinske landshold. Hele 49 kampe har han på internationalt niveau i en alder af kun 24 er imponerende. Han skal være med til at give forsvaret ro.
Et par andre spillere blev hentet ind for breddens skyld. Samlet blev der brugt kr. 300.000 på transfers.


Npower League 2

Det nye hold med forstærkninger i alle kæder, skulle nu ud og sikre Hampton overlevelse i rækken. Solidt placeret i bunden, så vidste vi at opgaven blev utrolig svær. De to næste kampe var uden alle de nye ansigter og de blev ikke overraskende tabt. Næste kamp var med en masse nye ansigter. Det blev også en helt anden oplevelse. Pludselig var vi meget bedre med i kampene. Ikke dominerende, men vi spillede heller ikke som et bundhold længere. Dog tabte vi også den næste kamp i et tæt opgør. Den næste stime skulle vise sig at blive positiv og alle de transfers der var blevet lavet begyndte at betale af. Med 3 uafgjorte i træk havde holdet igen fået fornemmelse af, at en sejr ikke ligger så langt fra. Den næste kamp var imod et af de hold, som også slås for at undgå nedrykning. Morecambe lå tre pladser over stregen og skulle en tur til London i dette opgør. Et opgør der bød på spændende og underholdende fodbold. Heldigvis kun fra det ene hold, nemlig Hampton. Drengene spillede gæsterne ud af banen og gjorde det onde ved dem. 4-1 endte kampen og alle fansene var glade. En god stime kom nu. 6 kampe med 4 sejre og 2 uafgjorte. Oppe over overfladen, over nedrykningsstregen og spillerne kunne igen få luft. En dejlig følelse, og nu skulle det hele gå godt. Desværre ramte vi igen en af de dårlige formkurver. 4 kampe 4 nederlag. Stadig over stregen, men skulle det hele nu gå galt? Drengene svarede for sig selv og vandt de næste tre kampe. Dermed var de sikret en sæson mere i rækken.
« Seneste Redigering: 26 Feb 2011, 15:13 af Anden_ark » Logged


Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: Hampton • The next London darling
« Svar #36: 24 Feb 2011, 21:36 »

Fedt hold.. Held og lykke i kampen for oprykning.

Er selv til LLM...  KEEP IT UP
Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Anden_ark
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Hampton • The next London darling
« Svar #37: 24 Feb 2011, 21:57 »

Fedt hold.. Held og lykke i kampen for oprykning.

Er selv til LLM...  KEEP IT UP

Tak skal du have, men da nedrykning var lige ved at blive aktuelt i sidste sæson, så tror jeg vi nøjes med lidt mindre end oprykning Wink
Logged


Anden_ark
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Hampton • The next London darling
« Svar #38: 24 Feb 2011, 22:46 »

Nogle ønsker til bloggen? Angående forbedringer osv.? Smiley
Logged


xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hampton • The next London darling
« Svar #39: 24 Feb 2011, 23:38 »

jeg tænkte på om det var muligt at du nogen gange lagde ss op af spillerne du køber? Peace Kender ikke så mange af dem og ved ikke hvor gode de, så kunne godt tænke mig at få det at se Smiley
Logged


Anden_ark
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Hampton • The next London darling
« Svar #40: 24 Feb 2011, 23:42 »

jeg tænkte på om det var muligt at du nogen gange lagde ss op af spillerne du køber? Peace Kender ikke så mange af dem og ved ikke hvor gode de, så kunne godt tænke mig at få det at se Smiley

Kan lave en update, hvor jeg samler klubbens nøglespillere, knytter et par ord til dem hver og smider et SS op af dem? Smiley
Men nej, du kender vel de færreste Smiley
Logged


xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hampton • The next London darling
« Svar #41: 24 Feb 2011, 23:47 »

Det kunne være fint. Måske en trup gennemgang, hvor du plukker den bedste spiller ud fra hvert sted eller lign.? Smiley
-men det er jo ikke mig der skal bestemme Opstemt
Logged


JRex
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Hampton • The next London darling
« Svar #42: 24 Feb 2011, 23:51 »

Meget fedt du fik fat i Philliskirk, O'Toole og vores alle sammens favorit fillipinmålmand = Etheridge Opstemt
Fed blog, må jeg sige. Keep it up!
Logged

''Other players have great talent - Ronaldinho, Kaka, Andrei Shevchenko - but I wouldn't swap Lampard for any of them'' - José Mourinho

Anden_ark
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Hampton • The next London darling
« Svar #43: 24 Feb 2011, 23:54 »

Det kunne være fint. Måske en trup gennemgang, hvor du plukker den bedste spiller ud fra hvert sted eller lign.? Smiley
-men det er jo ikke mig der skal bestemme Opstemt
Ja noget i den retning. Ser på det i morgen. Smiley Er syg, så tiden er der.

Nej, det har du ret i, men vil gerne gøre den bedre og bad jo selv om forslag, så tak Smiley
Logged


Anden_ark
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Hampton • The next London darling
« Svar #44: 24 Feb 2011, 23:55 »

Meget fedt du fik fat i Philliskirk, O'Toole og vores alle sammens favorit fillipinmålmand = Etheridge Opstemt
Fed blog, må jeg sige. Keep it up!
Ja var også helt i chock da jeg fandt dem uden klub og ikke mindst at de gav udtryk for interesse i Hampton Peace
Og tak skal du have.
Logged


Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010