home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:12:15 TindraTindra Blogs Chat GPT Gratis: En oö...
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 224 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Hampton • The next London darling
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint
Forfatter Emne: Hampton • The next London darling  (Læst 27556 gange)
Anden_ark
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Hampton • The next London darling
« Svar #15: 22 Feb 2011, 16:55 »

Allerede nu er den her blog 1000 gange bedre end den før...  Grin
Du spreder god karma i dag - herligt!   Thumbs Up
Logged


Anden_ark
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Hampton • The next London darling
« Svar #16: 22 Feb 2011, 16:57 »

Haha okay havde jo læst dine updates så har ikke lige læst de nye troede bare du havde slettet dem  Peace

BTW hvorfor en helt ny blog?  Smiley

De to første updates er magen til de to første i den anden tråd. Smiley

Den anden blog kom til at handle for meget om mig og for lidt om fodbold og managerSmiley
Logged


Corvette
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hampton • The next London darling
« Svar #17: 22 Feb 2011, 16:58 »

Okay Held og Lykke med v2  Wink
Logged

Anden_ark
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Hampton • The next London darling
« Svar #18: 22 Feb 2011, 16:58 »

Det er jeg skam indforstået med Smiley
- Jeg fandt bare det, jeg kalder for en "sjov" fejl, da man tit bliver rettet på det, og det var ikke min mening, at du skulle gå 100 % ind for at rette fejlen, men min mening var bare.. tja. det var egentlig ikke noget som helst. Jeg gjorde det vel bare, fordi jeg havde en "trang" til det Opstemt
Meget svært at formulere det, men jeg prøvede alt hvad jeg kunne. Bare skriv hvis det ikke giver mening Opstemt

Og det er også fair nok Wink
Logged


Anden_ark
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Hampton • The next London darling
« Svar #19: 22 Feb 2011, 16:59 »

Okay Held og Lykke med v2  Wink

Tak skal du have.  Smiley
Logged


Anden_ark
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Hampton • The next London darling
« Svar #20: 22 Feb 2011, 23:38 »


Sæson 2011/12




Transfers

Ind

Paul Deasy
Gordon Chin
Justin Thompson
Michael McGowan
Shane Fitzgerald
David Cassidy
Chris Fagan
Aaron Labonte
















Opsumering

Sæsonen var nu slut og alt i alt tilfredsstillende. Kigger jeg tilbage vil sæsonen blive husket for den oprykning vi sikrede os i oprykningsspillets finale. En spændende kamp, med den rigtige sejrsherre til sidst. De to cups vi deltog i, er dog ikke værd at mindes. Dog røg vi ud til AFC Wimbledon, som på nuværende tidspunkt bare er et bedre hold end os. De mange spillere jeg hentede til klubben i løbet af sæsonen har lagt deres præ på klubben. Både positivt og negativt. Den positive del er det de har bidraget med på banen og den måde som de i den grad har været med til at løfte holdet. Her tænker jeg især på Greg Kilkenny, som spillede en helt fantastisk sæson for hans nye klub og lavede ikke mindre end 26 mål i hans debutsæson. Den negative side er det økonomiske. Det er ikke helt billigt at hente spillere af den kaliber til klubben og derfor voksede mine lønomkostninger også gevaldigt. En hel million i underskud den første sæson var selvfølgelig langt fra imponerende og det er en ting der derfor skal rettes op på henover de næste par sæsoner. På trods af den ringe økonomi, så vælger klubben at tilbyde mig en ny kontrakt og jeg forlænger med klubben for en enkelt sæson.

Forberedelsen


Holdet skal nu spille i en betydelig bedre række og at kombinere det med nedskæringer på lønninger, hænger ikke sammen i de flestes øre. Men hele 23 spillere blev sorteret fra op til denne sæson og det gjorde at vi var i stand til at skære 400.000 DKK ned på det årlige lønbudget, hvilket er svare til 20-30 procent af klubbens lønninger. Dog blev der hentet 8 nye spændende spillere ind til førsteholdet, som skulle være med til at sikre Hamptons overlevelse i Blue Square. En anden ting der også vil ændre sig til denne sæson er salget af billetter til vore hjemmebanekampe. Sidste sæson havde vi entreindtægter på 1,2 mio. og det tal skulle forstørres i anden sæson og gerne fordobles. Entré og kampindtægter er og bliver vores levebrød, så det skal forbedres.

Forventninger

Mine forventninger til den kommende sæson er skruet en kende ned. Sidste sæson prøvede vi som sagt kræfter med  AFC Wimbledon, som på daværende tidspunkt var at finde i Blue Square,  og det var ikke ligefrem en positiv oplevelse. Der var klasseforskel på de to hold og derfor kan vi i første sæson ikke forvente mere en overlevelse i rækken. Spillerne skal tilpasse sig det høje niveau og det er det yngste hold i ligaen. Når det så er sagt, så har vi en revanche at tage i FA cuppen denne sæson. Sidste år kom ikke en gang med i den prestigefulde turneringen, men pga. Bedre rangering i år har vi en bedre chance for at komme til at spille FA cup. 
« Seneste Redigering: 26 Feb 2011, 14:43 af Anden_ark » Logged


Anden_ark
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Hampton • The next London darling
« Svar #21: 23 Feb 2011, 15:45 »


Sæson 2011/12
























Økonomien

Op til den nye sæson har jeg bevist overfor ejeren af klubben, at jeg har fortjent en ny aftale med klubben. Jeg skriver under på endnu en deltids kontrakt med klubben jeg er ved at begynde at elske.  Stadig var dette job ikke noget jeg kunne leve af, så jeg må stadig være yderst taknemlig for min onkels gæstfrihed. Klubbens økonomi var nemlig stadig en smule usikker. Med sidste års enorme underskud på Kr. 1.000.000 var der stadig et stort stykke arbejde at gøre. Heldigvis for klubben, så var mange unyttige spillere på vej væk fra klubben. De spillere der var ønsket i klubben indvilliget i at gå en smule ned i løn. Denne sæson fik vi også arrangeret nogle gode træningskampe, hvor vi tjente nemme penge. Og når der skal handles, så handler det om at være en god forhandler.

Staben


Træner staben skulle også shines op i denne sæson. Dog var der kun råd til de billigste af slagsen. Kvalitet og pris hænger jo som så ofte sammen, desværre. Derfor tog det mig lang tid at finde dem jeg gerne ville have til at være en del af min stab i løbet af den næste sæson. Det jeg lå vægt på under min søgen af en ny assisterende træner var egenskaberne, målrettethed, motivationsevne og mandskabsbehandling . Jeg fandt en engelsk træner som passede ind under mine krav og skrev under med ham for en enkelt sæson. En målmandstræner blev også hentet ind. Samt en træner der skulle være alsidig, da jeg kun kunne finde økonomi til én træner. En kvinde blev også et medlem af staben. Hendes ansvar bliver at tage sig af spillere med skader og småskavanker. Selve scouting arbejdet i klubben tager jeg mig selv af igen i år. Det gør jeg grundet af at jeg indtil videre kun henter spillere til førsteholdstruppen og ikke spillere som skal spille på ungdomsholdet, som senere skal blive en stor kanon. Dermed spare jeg små kr. 100.000 på lønninger til en evt. scout.

Pokalturneringer

FA cuppen havde jeg personligt store forventninger til og som alle lower league managers, så ville jeg gerne have mit hold skulle spille mod landets bedste. Det skulle desværre heller ikke blive i år vi skulle måle os med de bedste efter vi røg ud i første runde af turneringen. Tilbage var nu FA pokalen, som er knap så sjov. Men her blev det til en semifinale, hvor vi mødte se os slået af det hold, som senere viste sig at vinde turneringen.  

                                Blue Square Premier

Min første sæson i Blue Square Premier var som underdog. Inden sæsonen, var jeg som oprykkerhold, placeret under nedrykning stregen af medierne. Det var vigtigt for mig at formidle min tro på holdet videre til spillerne. De skulle ikke lade sig påvirke af den stempling og slet ikke med den trup vi nu havde. Jeg troede ikke vi ville komme til at kæmpe med om oprykning, men samtidig troede jeg heller ikke at vi ville få problemer i med nedrykning. Tiden ville vise hvad der skulle ske med Hampton.
Efter de første tre kampe af sæsonen, så var jeg godt klar over at vi kunne overraske i denne sæson. Et godt spillende Hampton, havde nu vundet to ud af tre kampe og havde fået en god start på sæsonen. På trods af de nye spillere, så virkede ikke som om at holdet behøvede den ekstra tid det tager for et hold, at få spillerne tilvendt sig den nye spillestil. En god start var ikke lig med en succesrig sæson. En lang periode kom, hvor vi både stødte på op og ned ture. Det var ligesom om at holdet ikke var klar over at det var nødvendigt at præstere 100% til hver kamp, for ellers taber man. ”Du kan ikke vinde hver gang, men du kan tabe hver gang”. Kloge ord og de blev taget seriøst. Hamptons drenge var nu klar til at forvandle den nuværende midter-placering vi var i besiddelse af ved halvsæson, til en placering i den sjove ende hvor der var kamp om oprykning. Med en lang række gode resultater, så lå vi nummer 6 i ligaen med en rund tilbage. Á point med 5. pladsen. 6. pladsen svare vel til det man normalt vil kalde en 4. plads. Lige udenfor alt det glamourøse. Det var nemlig det hold der blev nummer 5, som kunne stille sig tilfreds med en billet i kapløbet om oprykning. Det hele var lagt op til sidste runde, hvor jeg skulle vinde, men samtidig være afhængig af at nummer 5 ville smide point i denne runde. Den ene del af planen lykkedes, men presset på mine spillere steg dem til hovedet i denne kamp og de skuffede og tabte kampen. Selvom vi slutter sæsonen af med en skuffende kamp, så har det været en helt fantastisk sæson for klubben. Med gode resultater i ligaen, på trods af de store besparinger, var jeg en stolt manager. Næste sæson kan måske blive vores og der er måske en oprykning i vente.



« Seneste Redigering: 26 Feb 2011, 14:50 af Anden_ark » Logged


TheHansibush
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Hampton • The next London darling
« Svar #22: 23 Feb 2011, 16:11 »

Kan rigtig godt lide din blog, kan ikk forklare hvad det er, men her på det seneste er jeg begyndt at synes bedre og bedre om LLM blogs Thumbs Up
Logged

Anden_ark
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Hampton • The next London darling
« Svar #23: 23 Feb 2011, 16:36 »

Kan rigtig godt lide din blog, kan ikk forklare hvad det er, men her på det seneste er jeg begyndt at synes bedre og bedre om LLM blogs Thumbs Up
Nej, men så længe den fanger dig, så er det jo godt. Smiley
Logged


Drillo
Gæst
 
Sv: Hampton • The next London darling
« Svar #24: 23 Feb 2011, 17:11 »

Rigtig god idé, du fik med at starte en "nye" blog op. Wink

Det ser rigtig godt ud indtil videre og ser frem til flere updates og LLM Smiley
Logged

Anden_ark
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Hampton • The next London darling
« Svar #25: 23 Feb 2011, 18:12 »


Sæson 2012/13




Transfers

Ind

Lee Beevers
Alex-Ray Harvey
Will Evans
Dean Santangelo
Daniel Philiskirk

















Opsumering
Efter en vellykket sæson, er vi nu klar til at tage hul på en ny. Sidste sæson gav vi de fleste kritiker lange næser. Ingen havde regnet med så gode præstationer i vores første sæson i BSP. Til stor fryd for klubbens ejer, spillerne, staben og jeg selv. Med nedskæringer har det været en hård sæson for holdet, men når vi kigger på bundlinjen kan vi trøste os med at hele projektet er ved at bære frugt. Et overskud på kr. 600.000 sidste år var hvad det kunne blive til. Bestyrelsen er ovenud tilfredse og således er jeg selv. Nu troede jeg jo som manager at mit budget igen blev hævet. Jeg skulle komme på andre tanker. Igen i år måtte vi nøjes med en reducering af lønbudgettet. Det skyldes at klubben stadig har kr. 200.000 i røde til på bunden af balancen. Når det så er sagt, så skal jeg også forstærke truppen, så vi i år kan være med i kampen om oprykning. 

Forberedelsen


Indtil nu har vores økonomi været nedadgående, men nu skal det vendes med noget så simpelt som træningskampe. Derfor arrangere jeg kampe mod nogle af Englands bedste. Der i blandt Bolton og Leeds. Det har tidligere ikke været en del af vores økonomiske strategi, men det skulle prøves. Det viste sig at give afkast på hele kr. 1.000.000 hvilket er meget når vi sammenligner det med sidste års samlede indtægt på kampe over en hel sæson, som lød på kr. 3.2 mio.
I blandt de nye forstærkninger i truppen er en tidligere ungdomsspiller for Premier League holdet Chelsea. Daniel Philiskirk er helt sikkert en af de nye spiller jeg forventer mest fra. Den unge spiller er kommet til klubben på en deltidskontrakt, da han blev sluppet fri fra Chelsea af hans kontrakt. Nu må han nøjes med drømmen om oprykning. Generelt er vores transfer penge blevet brugt på den defensive del af holdet, som sidste sæson var den svageste.
Vi vil prøve at spille lidt mere som et top hold i år og være det spilstyrende hold. Taktikken vil stadig være en 4-4-2 



Forventninger

Mine forventninger er stik modsatte af hvad de var sidste år. I år skal vi være med helt fremme og være med i kampen om oprykning og vores første prøve blive i første runde mod det nedrykkede NPower mandskab, Bury. Kan vi stå distancen der, så er der gode chancer for succes i år.
Med hensyn til pokalturneringerne har jeg de sidste par sæsonen gået skuffet fra turneringen. Er godt klar over at vi ikke vinder FA cuppen, men ønsker i det mindste at vi kommer til at møde et af de store hold i England, men det har også noget at gøre med held selvfølgelig.
I år er vi vel også en af favoritterne til at gå i finalen i FA pokalen, hvor vi sidste sæson endte med at ryge ud i semifinalen. En finale plads i den turnering vil være flot, selvom om jeg vil bruge mest energi på de to andre turneringer.

 
« Seneste Redigering: 26 Feb 2011, 14:54 af Anden_ark » Logged


Anden_ark
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Hampton • The next London darling
« Svar #26: 23 Feb 2011, 18:13 »

Rigtig god idé, du fik med at starte en "nye" blog op. Wink

Det ser rigtig godt ud indtil videre og ser frem til flere updates og LLM Smiley


Godt at høre du følger med  Smiley
Logged


nicolas-nth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hampton • The next London darling
« Svar #27: 23 Feb 2011, 18:15 »

Flot opsætning! Opstemt
Men vil have flere screenshots Thumbs Up
Logged

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

Anden_ark
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Hampton • The next London darling
« Svar #28: 23 Feb 2011, 18:21 »

Flot opsætning! Opstemt
Men vil have flere screenshots Thumbs Up
Du skal få alle de SS du vil have? Ligaen og sidste års bedste 11. måske?  Smiley
Logged


Anden_ark
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Hampton • The next London darling
« Svar #29: 23 Feb 2011, 18:53 »

Så er der SS oppe Wink
Logged


Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010