home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 503 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Bolton
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Bolton  (Læst 2035 gange)
nasri
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Bolton
« : 16 Feb 2011, 23:10 »

Kunne godt tænke og høre om der var nogen der havde nogen erfaring med Bolton, har selv lige startet en save med dem, og eftersom klubben har en ret stor gæld har man næsten ingen penge til indkøb.

Har selv hentet bl.a. Blondel fra belgisk fodbold. og fået solgt et par spillere

Logged

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bolton
« Svar #1: 19 Mar 2011, 22:55 »

Jeg er også gået i gang med Bolton, det er dejlig udfordring med den virkelig elendige økonomi de render rundt med. Jeg har desværre ikke haft det nemt i ligaen, hvor jeg efter 21 kampe er nummer 16 med 19 point. Jeg har dog 7 point ned til West Brom på 18. pladsen, så jeg føler mig rimelig sikker på en overlevelse. (I øvrigt har Wigan kun fået 5 point i 21 kampe!!)

En stor del af mine manglende point skyldes manglet af en god reserve keeper. Dagen efter transfervinduet lukkede fik Jussi en skade i en landskamp på 5 uger. Det betød jeg måtte nøjes med Bogdán, hvilket betød 0 point i samtlige kampe som Jussi missede. Her da transfervinduet åbnede i Januar har jeg så hentet Vincent Enyeama for 1,5 mil kr. og regner med at han skal køres i stilling som Jussi's arvetager.

Han bliver nok mit eneste køb i vinter transfervinduet, jeg var dog meget aktiv i det første vindue:

Solgte spillere:
- Jlloyd Samuel til Stoke
- Joey O' Brien til Leicester
for i alt 26 mil. kr.

Indkøb:
Curtis Nelson - Playmouth - 4,25 mil kr
Gaëtan Charbonnier - Angers SCO - 3,5 mil kr
Jamie Pollock - Motherwill - 2,1 mil kr
Ignasi Miguel - Arsenal - 2 mil kr
Kristian Andersen - B93 - gratis (regen)

Plus jeg har lånt Jordan Spence og Christian Eriksen

På det taktiske plan, har jeg forsøgte mig med en del ting. Først lagde jeg ud med en 4-2-3-1, men det fungerede på ingen måde. Så prøvede jeg en 4-4-2 af, men hellere ikke her var der meget succes.
Nu har jeg endelig gang i en 4-3-3, og spiller ganske stabilt med den
Den består af en ganske normal 4 mands bagkæde, 3 centrale midtbane folk (en boldvinde forsvarsspiller sat på forsvar, en central midtbanespiller og en advanceret playmaker - begge sat til support.) To wingers begge sat som inderste angriber, og endelig en enkelt mand på toppen.
Johan Elmander gør det øvrigt rigtig godt som den højre "angriber", han kræver dog lidt omskoling.
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

fckfanen4ever
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Bolton
« Svar #2: 19 Mar 2011, 23:00 »

Nu har jeg selv overvejet at spille med Bolton nogen med erfaringer der kan fortælle lidt om holdet ? Smiley på forhånd tak
Logged

Reporter : why do you always cause trouble
Balotelli : because I'm different, I'm mario

What a legend

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bolton
« Svar #3: 19 Mar 2011, 23:08 »

Nu har jeg selv overvejet at spille med Bolton nogen med erfaringer der kan fortælle lidt om holdet ? Smiley på forhånd tak

Well som sagt er der ikke særlig mange penge, man har næsten et lån på 900 millioner kroner, så der skal noget godt talent arbejde til  Smiley
Heldigvis har man en udemærket trup, hvor de fleste af spillerne har en fornuftig alder. Det eneste egentligt problem er vel målmands posten, hvor man skal finde en erstatning til legendariske Jussi.
Jeg havde også en del skader i forsvaret i starten af sæsonen, kan dog ikke huske om de var der fra start, eller om jeg bare var uheldig. Jeg blev i hvert falde nød til at låne en ekstra mand til breden.

På midtbanen er man rimelig godt dækket ind, eneste problem er højrekanten hvor man er lidt tyndt besat. Det kan derfor godt betale sig og omskole Elmander til højrewing

Oppe i front er man dækket rimelig godt ind, i sær fordi man har Sturridge på lån.

Derudover er det nok også en god idé at få forlænget kontrakten med Elmander  Smiley
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

fckfanen4ever
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Bolton
« Svar #4: 19 Mar 2011, 23:10 »

Well som sagt er der ikke særlig mange penge, man har næsten et lån på 900 millioner kroner, så der skal noget godt talent arbejde til  Smiley
Heldigvis har man en udemærket trup, hvor de fleste af spillerne har en fornuftig alder. Det eneste egentligt problem er vel målmands posten, hvor man skal finde en erstatning til legendariske Jussi.
Jeg havde også en del skader i forsvaret i starten af sæsonen, kan dog ikke huske om de var der fra start, eller om jeg bare var uheldig. Jeg blev i hvert falde nød til at låne en ekstra mand til breden.

På midtbanen er man rimelig godt dækket ind, eneste problem er højrekanten hvor man er lidt tyndt besat. Det kan derfor godt betale sig og omskole Elmander til højrewing

Oppe i front er man dækket rimelig godt ind, i sær fordi man har Sturridge på lån.

Derudover er det nok også en god idé at få forlænget kontrakten med Elmander  Smiley
Mange tak tror jeg vil starte på Bolton senere eller i løbet af dagen imorgen Smiley
Logged

Reporter : why do you always cause trouble
Balotelli : because I'm different, I'm mario

What a legend

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bolton
« Svar #5: 19 Mar 2011, 23:17 »

Mange tak tror jeg vil starte på Bolton senere eller i løbet af dagen imorgen Smiley

Det lyder godt, så må du endelig holde os opdateret om dit spil  Thumbs Up
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

fckfanen4ever
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Bolton
« Svar #6: 19 Mar 2011, 23:19 »

Det lyder godt, så må du endelig holde os opdateret om dit spil  Thumbs Up

Det kunne jo være at jeg var frisk på at starte en blog om Bolton hvis alt går efter planerne så håber i vil følge med og komme med gode råd Opstemt
Logged

Reporter : why do you always cause trouble
Balotelli : because I'm different, I'm mario

What a legend

fckfanen4ever
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Bolton
« Svar #7: 19 Mar 2011, 23:28 »

Så er Bolton spiller begyndt og jeg vil skrive de seneste nyheder inde i denne tråd Smiley
Logged

Reporter : why do you always cause trouble
Balotelli : because I'm different, I'm mario

What a legend

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bolton
« Svar #8: 22 Mar 2011, 17:01 »

Jeg har da helt glemt og skrive om min sæson.

1. sæson er for længst blevet færdig spillet, og jeg endte på en 14 plads hvor jeg point mæssigt var tættere på 8. pladsen end 18. pladsen. Så det syntes jeg selv er ganske udemærket.
Jeg kom ellers ind i en stime på 8 sejre i træk, desværre satte en del forsvarsskader en stopper for det, og i sæsonen sidste 10 kampe, vandt jeg kun to kampe og tabte 8. Så det var en noget trist sæson afslutning.

Med hensyn til pokalerne, var det en lidt blandet fonøjelse. I liga cuppen røg jeg ud til Chelsea i 3. runde, så det var lidt ærligt at jeg trak dem så tidligt.
I FA. cuppen slog jeg Manchester United ud i 5. runde, for derefter at blive sendt ud af Norwich. Som sagt en lidt blandet fornøjelse.

Min topscore blev Johan Elmander med 12 mål (11 i ligaen)
Flest assists blev Martin Petrov med 7 (han blev også kåret som årets spiller i klubben)



Jeg er så ment også godt i gang med 2. sæson, hvor jeg lige er gået i gang med januar 2012. I sommers hentede jeg en del unge talenter til klubben, plus nogle backup spillere i form af:
Luke Wilshire og David Templeton

Jeg havde dog fået lidt bedre styr på økonomien, så lidt direkte forstærkninger blev der da også plads til:
Mathias Jørgensen, Mark Van Bommel og Niko Kranjcar.

I ligaen er det gået rigtig godt og jeg er placeret på en 8. plads med ti point op til 4. pladsen og 17 point til nedrykningstregen.

I FA. cuppen er jeg i 3. runde røget ud i en omkamp mod Aston Villa, så det ser svært ud. Anderledes positivt ser det ud i liga cuppen, hvor jeg er kommet frem til semifinalen, hvor Birmingham venter.

Så vil jeg da lige til sidst smide en kæmpe anbefaling efter Danny Ward. Han er en af klubbens unge spillere, og han er bestemt værd og give en chance! Han har ikke de mest fantastiske stats, men sætter man ham som avanceret angriber, og giver ham stikninger i dybden, ja så er han rigtig farligt! i 26 kampe har han scoret 11 mål for mig, og det er da udemærket for en 19 årig.
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010