home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 545 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Torino.
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Torino.  (Læst 1844 gange)
Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Torino.
« : 13 Feb 2011, 09:18 »

Jeg vil da lige skrive lidt her i tråden, om hvordan det går for mit Torino hold.
Og dermed håber jeg, også at jeg kan få en masse andre freaks til at prøve dem af.
Grunden til at jeg valgte dem, var at jeg denne gang ville afprøve en klub uden gæld, og som havde et godt ungdomsakademi og fodboldskole. Du er en fornuftig trup, og et start transferbudget på 23 mil. De spiller i Serie B, men er seedet som 1'er, så lad os da håbe at vi kan få dem til t opfylde det. Min idé med dette, er at selv kunne hente nogle stamspillere engang. Dvs at jeg ikke vil være en køber klub, med mindre der kommer et tilbud som jeg bare ikke kan modstå. Men mine penge i starten vil gå til unge reserver, talentspejdere, rugeklubber osv. Smiley

God fornøjelse Smiley
- Jeg poster løbende her i tråden.
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Torino.
« Svar #1: 26 Feb 2011, 18:08 »

Jeg vil da lige skrive lidt her i tråden, om hvordan det går for mit Torino hold.
Og dermed håber jeg, også at jeg kan få en masse andre freaks til at prøve dem af.
Grunden til at jeg valgte dem, var at jeg denne gang ville afprøve en klub uden gæld, og som havde et godt ungdomsakademi og fodboldskole. Du er en fornuftig trup, og et start transferbudget på 23 mil. De spiller i Serie B, men er seedet som 1'er, så lad os da håbe at vi kan få dem til t opfylde det. Min idé med dette, er at selv kunne hente nogle stamspillere engang. Dvs at jeg ikke vil være en køber klub, med mindre der kommer et tilbud som jeg bare ikke kan modstå. Men mine penge i starten vil gå til unge reserver, talentspejdere, rugeklubber osv. Smiley

God fornøjelse Smiley
- Jeg poster løbende her i tråden.

Har netop modtaget et tilbud fra Torino i mit AGF-save, kan du anbefale at jeg tager imod?
Logged

Fogt
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Torino.
« Svar #2: 12 Jul 2011, 23:09 »

Hej freaks.
Nogle med gode erfaringer med Torino?
Indtil videre har jeg købt Miki Roque, Claude Dielna og Kadlec + en hel ny stab Smiley
Logged

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Torino.
« Svar #3: 12 Jul 2011, 23:41 »

Fik faktisk ikke spillet særlig meget, da jeg synes at det blev kedeligt da de fleste spillere kun er lejet, og sådan er det i de fleste klubber i Italien.. Hvor langt er du? Smiley
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Fogt
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Torino.
« Svar #4: 13 Jul 2011, 06:19 »

Fik faktisk ikke spillet særlig meget, da jeg synes at det blev kedeligt da de fleste spillere kun er lejet, og sådan er det i de fleste klubber i Italien.. Hvor langt er du? Smiley

Har spillet den første venskabskamp hehe Smiley
Men det går vel nok at de fleste spillere er lejet, det giver jo en unik mulighed for at skabe sit helt eget hold måske helt fra 2. sæson af Smiley
Logged

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Torino.
« Svar #5: 13 Jul 2011, 10:11 »

Skriv når du er nået lidt længere, så kan det være at lysten bliver vækket frem i mig igen, og jeg starter endnu et spil med Torino Smiley
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Fogt
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Torino.
« Svar #6: 13 Jul 2011, 22:03 »

Så gerne, Hr Opstemt
Logged

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010