home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 419 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  AS Monaco
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: AS Monaco  (Læst 3397 gange)
kasper.rytter
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
AS Monaco
« : 08 Feb 2011, 15:03 »

Ville høre om der var andre, der er startet med franske AS Monaco?
Synes, at det er et meget udfordrende hold at spille med, bl.a. grundet:
- (meget) lavt salg af sæsonkort - jeg solgte 2200
- transferbudget på ca. 8 mio., og også et forholdsvis lille lønbudget på ca. 2,7 mio
- Stadion med plads til 18.500, hvor der for det meste dukker 8.000-10.000 op

Der er dog også positive ting at sige om dem, bl.a.
- rimelig gode faciliteter og ungdomsakademi
- talentfulde spillere bl.a.: Lukman Haruna, Makengo, Nkolou, Mongongu, samt yderligere talentfulde spillere på reserve- og ungdomsholdet
- nogle allerede dygtige spillere: Park-Chu Young, Coutadeur, Ruffier mfl.

Andre, der har spillet med dem eller overvejer det?
« Seneste Redigering: 13 Feb 2011, 01:45 af kasper.rytter » Logged

Forza Parma

TMazz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: AS Monaco
« Svar #1: 08 Feb 2011, 15:09 »

Har tit overvejet dem, kan være sjovt og se om man kan få dem tilbage i toppen og Champions League igen, men den franske liga siger mig intet, så er aldrig kommet igang.
Logged

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AS Monaco
« Svar #2: 08 Feb 2011, 15:13 »

Har tit overvejet dem, kan være sjovt og se om man kan få dem tilbage i toppen og Champions League igen, men den franske liga siger mig intet, så er aldrig kommet igang.
Har præcis samme problem..   Peace
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

kasper.rytter
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: AS Monaco
« Svar #3: 09 Feb 2011, 16:24 »

Synes ellers den franske liga er meget interessant, da der render et hav af talenter rundt allerede fra starten af + at der i forskellige af de mindre klubber i både Ligue 1 og 2 faktisk render ganske habile spillere rundt, der ikke behøver at være voldsomt dyre.
På mit Monaco U19-hold har jeg fx 5 spillere med 3 stjerner iflg. min assistent, 2 spillere med 4 stjerner og 2 spillere med 4,5 stjerne - og det er alle spillere, der er i klubben fra starten af.

Kan fortælle, at jeg d. 22.11 i første sæson ligger nr. 1 i Ligue 1 med 36 point (11 vundet, 3 uafgjorte, 0 tabte), men dog med et rimelig bredt forfølgerfelt bestående af Toulouse, Lille, Lyon og Marseille.

Kommer tilbage med en beretning enten ved sæsonslut eller vinterpausen
Logged

Forza Parma

kasper.rytter
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: AS Monaco
« Svar #4: 12 Feb 2011, 14:19 »

Så er første sæson overstået, og det gik helt fantastisk - og over al forventning. Først vil jeg dog lige fortælle om mine forberedelser op til sæsonen.
Først og fremmest skiftede jeg massivt ud i staben, da jeg ikke fandt især førsteholdstrænerne gode nok. Derefter gik jeg på transfermarkedet, hvilket resulterede i følgende:

IND:
Peter Masilela 1,6 mio
Christian Romaric 12 mio
Mehdi Carcela 15 mio (vinterpausen)

UD:
Thomas Mangani 12 mio
Adriano 12 mio
Djimi Traore 13 mio

Altså fik jeg et lille overskud igennem mine sommertransfers, hvilket gjorde, at jeg i vinterpausen kunne købe Mehdi Carcela fra Standard, der viste sig virkelig at blive en gevinst for mit hold.
Carcela blev sammen med målmand Ruffier og topscorer Park Chu-Young de dominerende kræfter på mit Monaco-hold, der vandt THE TREBLE, på trods af min media prediction var 6 (så vidt jeg husker). Helt igennem fantastisk, især med den forholdsvis smalle trup jeg havde især set ift. forsvaret.
Derfor var bestyrelsen også ude at kræve, at jeg skulle gå mindst efter titel challenge op til den nye sæson. Til at opnå de mål gav de mig 82,5 mio. + en stigning på ca. 500.000 i mit (meget) smalle lønbudget. Det resulterede i følgende transfers op til sæsonen, hvor jeg også skulle have i baghovedet, at jeg nu skulle spille Champions League:

IND:
Miguel Medina 3 mio
Fazio 4,25 mio
Gregory Leca FREE
Francois Clerc 12 mio
Marco Cassetti FREE
Ahmet Demirci 7 mio (tyrkisk regen)
+ et par andre talenter, der dog skal spille på U19-holdet
Yohan Mollo - tilbage fra lån

UD:
Serge Gakpe, Chabbert, Petter Hansson og Gosso røg allesammen til en anden klub ved kontraktudløb
Nimani 17 mio
Alonso 26 mio
Bonnart 26 mio
Eduardo Costa 20 mio
Igor Lolo 21 mio
+ nogle ungdomsspillere og marginalspillere --> i alt blev der solgt for 160 mio

Jeg har altså valgt langt fra at bruge alle de midler, men jeg føler egentlig at mine første 14-15 spillere er kapable til at opnå mit hovedmål for sæsonen: at genvinde Ligue 1. Derfor har jeg gemt nogle penge til vinterpausen, såfremt det ikke ser ud til at være muligt med den nuværende trup
Mit store problem er lønningerne, da jeg højest kan tilbyde ca. 250.000, hvilket dog vil tage resten af mit lønbudget ved en signing af bare 2 spillere til så mange penge. Derfor får de fleste af mine førsteholdsspillere også 'kun' mellem 100.000 og 180.000

Derudover skal det lige siges, at jeg har en kæmpe bunke talenter nede på mit U19-hold, allesammen udviklet af mit eget ungdomssystem. Af spillere jeg fik via youth intake op til 2 sæson var der således 6-7 spillere, der med tiden kan slå igennem på førsteholdet, og især 2 angribere som Man. Utd. flere gange har prøvet at stjæle bliver kæmpe stjerner. Har bl.a. fået 'den nye Trezeguet'.

Min startellever ser således ud i de fleste kampe:
Ruffier
Clerc - Mongongu - Fazio/Nkolou - Masilela
Cotadeur - Haruna/Romaric
Mollo - Niculae - Carcela
Chu-Young

Bænken:
Thuram-Ulien
Cassetti
Leca
Muratori
Romaric/Haruna
Ahmet Demirci
Fazio/Nkoulou
Mbokani
Bulot
Malonga
Logged

Forza Parma

kakafreaken
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: AS Monaco
« Svar #5: 22 Apr 2011, 20:00 »

Så er første sæson overstået, og det gik helt fantastisk - og over al forventning. Først vil jeg dog lige fortælle om mine forberedelser op til sæsonen.
Først og fremmest skiftede jeg massivt ud i staben, da jeg ikke fandt især førsteholdstrænerne gode nok. Derefter gik jeg på transfermarkedet, hvilket resulterede i følgende:

IND:
Peter Masilela 1,6 mio
Christian Romaric 12 mio
Mehdi Carcela 15 mio (vinterpausen)

UD:
Thomas Mangani 12 mio
Adriano 12 mio
Djimi Traore 13 mio

Altså fik jeg et lille overskud igennem mine sommertransfers, hvilket gjorde, at jeg i vinterpausen kunne købe Mehdi Carcela fra Standard, der viste sig virkelig at blive en gevinst for mit hold.
Carcela blev sammen med målmand Ruffier og topscorer Park Chu-Young de dominerende kræfter på mit Monaco-hold, der vandt THE TREBLE, på trods af min media prediction var 6 (så vidt jeg husker). Helt igennem fantastisk, især med den forholdsvis smalle trup jeg havde især set ift. forsvaret.
Derfor var bestyrelsen også ude at kræve, at jeg skulle gå mindst efter titel challenge op til den nye sæson. Til at opnå de mål gav de mig 82,5 mio. + en stigning på ca. 500.000 i mit (meget) smalle lønbudget. Det resulterede i følgende transfers op til sæsonen, hvor jeg også skulle have i baghovedet, at jeg nu skulle spille Champions League:

IND:
Miguel Medina 3 mio
Fazio 4,25 mio
Gregory Leca FREE
Francois Clerc 12 mio
Marco Cassetti FREE
Ahmet Demirci 7 mio (tyrkisk regen)
+ et par andre talenter, der dog skal spille på U19-holdet
Yohan Mollo - tilbage fra lån

UD:
Serge Gakpe, Chabbert, Petter Hansson og Gosso røg allesammen til en anden klub ved kontraktudløb
Nimani 17 mio
Alonso 26 mio
Bonnart 26 mio
Eduardo Costa 20 mio
Igor Lolo 21 mio
+ nogle ungdomsspillere og marginalspillere --> i alt blev der solgt for 160 mio

Jeg har altså valgt langt fra at bruge alle de midler, men jeg føler egentlig at mine første 14-15 spillere er kapable til at opnå mit hovedmål for sæsonen: at genvinde Ligue 1. Derfor har jeg gemt nogle penge til vinterpausen, såfremt det ikke ser ud til at være muligt med den nuværende trup
Mit store problem er lønningerne, da jeg højest kan tilbyde ca. 250.000, hvilket dog vil tage resten af mit lønbudget ved en signing af bare 2 spillere til så mange penge. Derfor får de fleste af mine førsteholdsspillere også 'kun' mellem 100.000 og 180.000

Derudover skal det lige siges, at jeg har en kæmpe bunke talenter nede på mit U19-hold, allesammen udviklet af mit eget ungdomssystem. Af spillere jeg fik via youth intake op til 2 sæson var der således 6-7 spillere, der med tiden kan slå igennem på førsteholdet, og især 2 angribere som Man. Utd. flere gange har prøvet at stjæle bliver kæmpe stjerner. Har bl.a. fået 'den nye Trezeguet'.

Min startellever ser således ud i de fleste kampe:
Ruffier
Clerc - Mongongu - Fazio/Nkolou - Masilela
Cotadeur - Haruna/Romaric
Mollo - Niculae - Carcela
Chu-Young

Bænken:
Thuram-Ulien
Cassetti
Leca
Muratori
Romaric/Haruna
Ahmet Demirci
Fazio/Nkoulou
Mbokani
Bulot
Malonga
Hvad bruger du chu-ypung som Smiley
Logged

kasper.rytter
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: AS Monaco
« Svar #6: 07 Maj 2011, 12:43 »

Jeg tror, at jeg brugte ham som avanceret angriber
Logged

Forza Parma

SkerderG
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: AS Monaco
« Svar #7: 17 Sep 2011, 17:43 »

Nogle der har forslag til en taktik crazy

for jeg er selv lidt på bar nund hvad taktikken angår Græder
Logged

SkerderG
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: AS Monaco
« Svar #8: 01 Okt 2011, 09:07 »

ingen der spiller
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010