home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 637 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Den officielle Blackpool tråd
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Den officielle Blackpool tråd  (Læst 4490 gange)
Cactus
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Den officielle Blackpool tråd
« : 20 Dec 2010, 08:48 »

Jeg haft glæden som så mange andre af at se nogen af Blackpools kampe i denne sæson på TV, og nøj oprykker eller ej, de spiller altså en god omgang underholdene fodbold. Er man fan af spillet, så kan man næsten ikke undvære at se Blackpool folde sig ud på Bloomfield Road.

Er bestemt ikke nogen fan af holdet, men nu hvor de har overrasket ganske positivt, og forhåbentlig får lov til at blive endnu en sæson i premier league, så bør en tråd være på sin plads.

Holdet har "stjerner" som Harewood, Varney, DJ Campbell og nok den mest karaktimatiske træner i PL, Ian Halloway.

Velkommen til den officielle Blackpool tråd.
Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Den officielle Blackpool tråd
« Svar #1: 20 Dec 2010, 09:41 »

 Thumbs Up Det var en overraskelse at de kom i PL... og må da også tilstå at de har fået flere point end forventet.
Ian Halloway er en fantastisk indpisker..men han har det med at trætte omgivelserne noget.. så hvad sker der når spillerne kommer under pres og taber f.eks 4 kampe i træk og nedryknings pladsen nærmer sig...vil Halloway kunne ændre spille stil og personlig til i forhold til truppen........ hmmm det bliver interessant at se.

Det vil ikke overraske mig hvis Blackpool ender på en af de sidste 4 pladser...men jo de er sgu et frisk pust og det er sjovt at se nogle gamle talenter komme tilbage igen og vise deres styrke og det har Halloway en fantastisk evne til.
Logged

YNWA

KongFjong
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Den officielle Blackpool tråd
« Svar #2: 20 Dec 2010, 11:05 »

Hvis der var nogen der så Verdens Bedste Fodbold på 6'eren i går, fik de sig forhåbentlig et lige stort grin som undertegnede. Man havde været på besøg i klublokalerne sammen med Claus Bech Jørgensen der har en fortid i klubben, og det var virkeligt interessant at se de forhold de trænede under. Det var nogle "smadrede" barakker, uden varmt vand pt., og spillerne vaskede deres eget tøj.

CBJ hilste på nogle af de gamle venner fra klubben og så så man Ian Holloway ligge på bardisken og lave svømmebevægelser og ud fra det tænkte jeg: "Ham kunne man godt nok godt tænke sig at møde" Smiley

Det var virkeligt sjovt at se de forhold den klub drives under, og der er da heller ingen tvivl om, at hvis klubben skal etableres i det fine selskab, så skal forholdende forbedres, men de formår at holde fødderne på jorden selv nu hvor det går godt i PL, og man satser ikke vildt og stort og smider pengene ud af vinduet.

@DeBuur
Hvad mener du med at han trætter sin omgivelser, Holloway?
Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Den officielle Blackpool tråd
« Svar #3: 20 Dec 2010, 11:13 »



@DeBuur
Hvad mener du med at han trætter sin omgivelser, Holloway?
Citat


Når jeg læser beskrivelsen af Holloway så får jeg også indtrykket af en karismatisk person... den slag mennesker kan løfte en klub og skabe en vinder kultur.. min personlige erfaring med den slags personer i lederstillinger eller som træner er at det fandme er spændende men i længden slider det meget.
Holloway havde også en tid i Q.P.R og her sled han hårdt på omgivelserne idet alt blev så emotionelt og den er fin i medgangstid..men når det vender så bliver personer som Holloway let en belastning for samarbejdet i en klub.


 
Logged

YNWA

KongFjong
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Den officielle Blackpool tråd
« Svar #4: 20 Dec 2010, 11:18 »

Er det måske fordi du sætter lighedstegn mellem det at være karismatisk og det at være egocentrisk?
Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Den officielle Blackpool tråd
« Svar #5: 20 Dec 2010, 11:28 »

Er det måske fordi du sætter lighedstegn mellem det at være karismatisk og det at være egocentrisk?

Nej i min verden er det at være Karismatisk noget positivt, men derfor kan det godt blive belastende for et samarbejde i et team.

Egocentretrisk står i min verden for noget mere negativt, hvor ord som selvhenførende træder frem og hvor det mere handler om at opfylde psykiske basale behov hos den egocentriske... så kan han som leder eller træner være faglig dygtig eller ej.
Logged

YNWA

KongFjong
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Den officielle Blackpool tråd
« Svar #6: 21 Dec 2010, 11:48 »

Okay, ja det afhænger self af hver person individuelt, om man bliver træt af en karismatisk træner Smiley
Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Den officielle Blackpool tråd
« Svar #7: 25 Feb 2011, 14:54 »

 Cool noget af en udtalelse

http://www.bold.dk/nyt/Holloway-Redning-giver-forfaerdelig-sommer

Jeg håber Blackpool får lidt medvind i de sidste runder, de har gjort det godt i denne sæson og har gjort livet surt for flere top hold...spørg bare Tottenham og Liverpool  Peace

26-02-2011 16:00   Wolverhampton-Blackpool
07-03-2011 21:00   Blackpool-Chelsea
19-03-2011 16:00   Blackburn-Blackpool
02-04-2011 16:00   Fulham-Blackpool
09-04-2011 16:00   Blackpool-Arsenal
16-04-2011 16:00   Blackpool-Wigan
23-04-2011 16:00   Blackpool-Newcastle
30-04-2011 16:00   Blackpool-Stoke
07-05-2011 16:00   Tottenham-Blackpool
14-05-2011 16:00   Blackpool-Bolton
22-05-2011 17:00   Manchester United-Blackpool

De med fed markerede kampe skal vindes derudover vil jeg tro Blackpool skal hente minimum 3-5 point mere for at undgå nedrykning.... det bliver svært for det er jo nogle stærke modstandere de skal møde.

Wigan og Wolves tror jeg ikke på men West Ham burde have holdet til at undgå nedrykning... det bliver tæt
Logged

YNWA

Roman
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Den officielle Blackpool tråd
« Svar #8: 25 Feb 2011, 15:08 »

Jeg kan godt lide Blackpool, men jeg ser dog hellere andre klubber i PL istedetfor dem. Især de gamle storeklubber ville være meget bedre i min verden.

Men der er ingen tvivl om at Blackpool gør det godt, men det ser jeg alene som deres træners skyld. Han går en stor fremtid i møde hvis han kan forsætter..
Logged

krølle
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Den officielle Blackpool tråd
« Svar #9: 25 Feb 2011, 15:23 »

I mine øjne er deres succes udelukkende pga. Charlie Adam, nu har jeg set de fleste premier league kampe i denne sæson, og det undrer mig at han ikke har fået en kontrakt i en større klub, som f.eks liverpool der var ude efter ham..
Logged

... U ain't got a minute.

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Den officielle Blackpool tråd
« Svar #10: 22 Maj 2011, 18:47 »

Thumbs Up Det var en overraskelse at de kom i PL... og må da også tilstå at de har fået flere point end forventet.
Ian Halloway er en fantastisk indpisker..men han har det med at trætte omgivelserne noget.. så hvad sker der når spillerne kommer under pres og taber f.eks 4 kampe i træk og nedryknings pladsen nærmer sig...vil Halloway kunne ændre spille stil og personlig til i forhold til truppen........ hmmm det bliver interessant at se.

Det vil ikke overraske mig hvis Blackpool ender på en af de sidste 4 pladser...men jo de er sgu et frisk pust og det er sjovt at se nogle gamle talenter komme tilbage igen og vise deres styrke og det har Halloway en fantastisk evne til.


Farvel til Blackpool - det gik som de fleste havde ventet - men alligevel har Blackpool haft stor ære af deres første sæson i PL...men det holdt ikke... jeg tror der vil gå flere år inden vi ser dem tilbage.
Logged

YNWA

jskovc
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Den officielle Blackpool tråd
« Svar #11: 22 Maj 2011, 19:28 »

Wigan og Wolves tror jeg ikke på men West Ham burde have holdet til at undgå nedrykning... det bliver tæt

Det er nemt at være bagklog  Hævet Øjenbryn
Logged

"Du kan jo ikke stå og blaffe på landevejen uden en rygsæk og en studenterhue"
-Citat Jørgen Leth

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Den officielle Blackpool tråd
« Svar #12: 22 Maj 2011, 19:36 »

Ja, det er sørgeligt at se Blackpool gå ned - Det har været dejligt forfriskende at se et hold forsøge at spille flot og underholdende angribende fodbold selvom man ikke har spillerne til det. Surt at de ryger ned, men vi får trods alt nogle spændende bekendtskaber at se igen til næste sæson, med Norwich og QPR og Swansea/Reasding!
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010