home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  1 Bruger, 483 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  NK Dinamo
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: NK Dinamo  (Læst 3016 gange)
LukasPodolski
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
NK Dinamo
« : 19 Dec 2010, 23:09 »

Hej.

Jeg har valgt at starte et spil i din kroatiske liga og valget er faldet på NK Dinamo.

De har et faktisk hold med en god kombination at ældre spiller og unge talenter.

Stjerne spillere på holdet må sige at være Igor Biscan (gammel liverpool spiller og klubbens anføre) Sime Vrsaljko (KÆMPE talent, must buy spiller lige meget hvilken klub man er) Milan Badelj ( igen KÆMPE talent og en genial spilfordeler og vice anføre for klubben i en alder af 21 år) og sidst men ikke mindst Sammir (Den brasilianske kroat, vanvittig teknik og dribler som en drøm)

Når man starter op får du hele 42 mio. Dkk at købe ind for, meen det er begrænset hvilket spillere man kan få til den kroatiske liga og så hjælper det heller ikke at man ikke kan give særlig meget i kontakt Skuffet

NK Dinamo starter i 2 kval runde i CL og det skulle være forholdsvis nemt at komme helt til kval slutspillet med de spillere man har til rådighed!!


Er der andre end mig der har taget udfordringen op med dette hold? Skriv om jeres erfaringer og hvis i vil have screenshorts så bare sig til Wink
Logged

lassekalmayer
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: NK Dinamo
« Svar #1: 19 Dec 2010, 23:13 »

Evt. screen af Sime Vrsaljko? Opstemt
Logged

Malk De Koijn - Å åå mæio !!!

- Vild sang Smiley

LukasPodolski
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: NK Dinamo
« Svar #2: 19 Dec 2010, 23:20 »

Evt. screen af Sime Vrsaljko? Opstemt



Her kan du se Sime Wink
Logged

lassekalmayer
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: NK Dinamo
« Svar #3: 19 Dec 2010, 23:26 »

Han er ikke så ringen endda Smiley

- Tror jeg vil kigge lidt nærmere på NK Dinamo Smiley

Tak for det Opstemt
Logged

Malk De Koijn - Å åå mæio !!!

- Vild sang Smiley

LukasPodolski
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: NK Dinamo
« Svar #4: 20 Dec 2010, 11:38 »

Så er jeg kommet godt i gang med mit spil og holdet viser nye sider af sig selv og klare sig rigtig godt i Europa. Vi har lige kvalificeret os til CL efter en sejr over Basel på 3-1 i CL kval slutspillet! Så gruppespil HERE WE COME!!!

I den hjemlige liga ligger vi nummer 2 med en målscore på 13-1 efter 5 kampe og med 2 point op til Rijeka som endnu ikke kan tabt en kamp.

Hvis der er andre der spiller med NK Dinamo så lad mig høre hvordan det går med jer Wink
Logged

LukasPodolski
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: NK Dinamo
« Svar #5: 20 Dec 2010, 23:09 »

Så er der blevet trukket lod til CL og jeg er kommet i dødens gruppen!!!! Den hedder Chelski, Roma, Zenit og Dinamo. Det bliver virkelig svært at få noget med fra denne gruppe, men holdet er opsat på at vise fodbold Europa hvad kroatisk fodbold er lavet af.

I den hjemlige liga er der indtil videre spillet 10 kampe og jeg har overtaget første pladsen fra Rijeka og har lagt en afstand på 7 point ned til dem. Forsvaret er super spillende og har i ligaen kun lukket 1 mål ind i 10 kamp, hvor imod den offensive del af holdet har leveret 20 scoringer.

Indtil videre i sæsonen har de vigtige spillere været :

Tonel - Portugisisk midtforsvar som med 2 mål i ligaen og et hattick i cuppen har vist sig at være en farlig herrer.


Sime Vrsaljko - Den kroatiske højreback som er vildt jaget af alle europæiske store klubben, bliver spændende at se om jeg kan holde på ham.


Luis Ibanez - Overraskelsen på venstreback, som har overtaget pladsen fra den rutineret Cufre.
« Seneste Redigering: 20 Dec 2010, 23:10 af Sj1986 » Logged

LukasPodolski
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: NK Dinamo
« Svar #6: 20 Dec 2010, 23:11 »

Blev lige nød til at dele denne op i 2 indlæg da jeg ikke kunne have alle billederne i 1 indlæg. Skuffet

Andrej Kramaric - Holdets topscore med 8 mål ialt. Dog er 5 af dem lavet i CL, i ligaen halter den unge angriber lidt efter.


Pedro Morales - Kreatøren fra Chile, som styre venstre midtbane med hård hånd og har lagt om til ialt 8 mål i sæsonen.


Har i spørgsmål til den kroatiske liga, kan i jo spøger her, og så vil jeg se om jeg kan svare på det Smiley Ellers modtager jeg gerne kommentar og vil gerne høre hvis der er andre der spiller i Kroatien
Logged

thescousers
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: NK Dinamo
« Svar #7: 22 Dec 2010, 17:13 »

Jeg har erhvervet med mig to unge talenter, Lucas Piazon, dog får jeg ham først i 2012, og Torric Jebrin, som jeg håber kan blive til noget godt. Det sagde talentspejderrappor terne i hvert fald. Ellers har jeg købt den kroatiske Marko Babic til venstrekant på en fri transfer, som også har 49 landskampe på CV'et!
Jeg har solgt Etto, Dodo, Chago og Jakub Sylvestr, det var dog ikke de vilde summer jeg fik ud af dem, mere for at skære ned i lånbudgettet, og for mig var de ubruelige.
I CL kval. vandt jeg hjemme 2-0 over BATE, men i udekampen gik det helt galt, og mine drenge var besejret med hele 4-0, så var drømmen om gruppespillet i CL knuste. Så nu gælder det EL, hvor jeg skal møde hollandske Feyenoord i kval. Det kan blive en hård nød at knække, men jeg håber det bedste!
I den hjemlige liga ligger jeg nummer 1 med 10 point for 4 kampe og har Ojisek og Hajduk i hælene med 9 point hver.

Til jer andre, kan det anbefales, da der er masser af talent i holdet. Det vrimler med kroatiske talenter.

Har i andre nogle specielle taktikker og nogle som i synes man skal sælge og købe eller andet?Smiley
Logged

LukasPodolski
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: NK Dinamo
« Svar #8: 22 Dec 2010, 21:22 »

Jeg har erhvervet med mig to unge talenter, Lucas Piazon, dog får jeg ham først i 2012, og Torric Jebrin, som jeg håber kan blive til noget godt. Det sagde talentspejderrappor terne i hvert fald. Ellers har jeg købt den kroatiske Marko Babic til venstrekant på en fri transfer, som også har 49 landskampe på CV'et!
Jeg har solgt Etto, Dodo, Chago og Jakub Sylvestr, det var dog ikke de vilde summer jeg fik ud af dem, mere for at skære ned i lånbudgettet, og for mig var de ubruelige.
I CL kval. vandt jeg hjemme 2-0 over BATE, men i udekampen gik det helt galt, og mine drenge var besejret med hele 4-0, så var drømmen om gruppespillet i CL knuste. Så nu gælder det EL, hvor jeg skal møde hollandske Feyenoord i kval. Det kan blive en hård nød at knække, men jeg håber det bedste!
I den hjemlige liga ligger jeg nummer 1 med 10 point for 4 kampe og har Ojisek og Hajduk i hælene med 9 point hver.

Til jer andre, kan det anbefales, da der er masser af talent i holdet. Det vrimler med kroatiske talenter.

Har i andre nogle specielle taktikker og nogle som i synes man skal sælge og købe eller andet?Smiley

Altså jeg spiller en flad 4-4-2 med flydende og kontrollerne spil. Indtil videre har jeg købt følgende:

Marko Barbic
Dominik Glavina
Domagoj Pusic
Anton Maglica
Matias Lequi
Mahatma Otoo
Luis Guilherme
Darnel Situ

Og jeg har solgt følgende:

Chargo for 7,75 mio dkk
Igor Vidakovic for 200 k dkk
Miroslav Slepicka for 18 mio dkk.
Filip Loncaric for 7,75 mio dkk.
Fatos Beciraj - Lejet ud for 1.2 mio dkk og kan købes for 14 mio
Etto - Lejet ud for 350 k og kan købes for 5,5

Jeg har halvvejs gennem sæsonen nu og ligger sikker nummer 1 og er i semifinalen i pokalen
Logged

thescousers
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: NK Dinamo
« Svar #9: 22 Dec 2010, 23:20 »

hvordan ser din startopstilling ud? Peace
Logged

LukasPodolski
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: NK Dinamo
« Svar #10: 22 Dec 2010, 23:21 »

Jeg kom i CL gruppe spil og tabte 4 kampe og spillede 2 uafgjort så det blev til en pæn 4 plads Opstemt Var i pulje med Chelski, Zenit og Roma
Logged

LukasPodolski
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: NK Dinamo
« Svar #11: 22 Dec 2010, 23:23 »



Her har du min start 11´er
Logged

thescousers
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: NK Dinamo
« Svar #12: 22 Dec 2010, 23:27 »

hehe, det var også en svær gruppe.. men tusind tak:)
Logged

LukasPodolski
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: NK Dinamo
« Svar #13: 25 Dec 2010, 20:07 »

Hiver lige denne frem igen? Er der ikke andre der spiller med Dinamo?? Kan helt klart anbefales!
Logged

Balkanos
Gæst
 
Sv: NK Dinamo
« Svar #14: 22 Feb 2011, 20:39 »

Heeej min ven sejt at du er begyndt med Dinamo håber det gik godt.. jeg er selv kroat og køber spillet på torsdag og så skal der bare spille med Dinamo Smiley

glæder mig meget til det..

har du nogen gode forslag til køb af spiller??
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010