home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 352 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Udinese Calcio
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: Udinese Calcio  (Læst 7677 gange)
Chamberlain15
Manager
********

Offline Offline


 
Udinese Calcio
« : 19 Dec 2010, 12:28 »

Jeg har valgt at starte med Udinese eftersom jeg var gået lidt død i FM! Smiley

De har en medieprognose som hedder en 14 plads så der er ikke de store forventninger! Smiley

Her er et SS af de transfers jeg har lavet indtil videre i 1. sæson. Der er stadigvæk næsten en måned tilbage af transfervinduet.



Som i kan se er der tre islændinge og der er også en fjerde på vej! Smiley Grunden til at jeg har hentet så mange islændinge er selvfølgelig fordi jeg selv kommer fra Island! Smiley

Fortæl om jeres spil! Smiley
« Seneste Redigering: 19 Dec 2010, 12:31 af petur » Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Fernando
Gæst
 
Sv: Udinese
« Svar #1: 19 Dec 2010, 12:37 »

Hvor mange penge havde du til rådighed?

De transfer du har gjort er da ikke ligefrem de mest imponerende, men hvad har du af ambitioner i første sæson? Peace
Logged

Chamberlain15
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Udinese
« Svar #2: 19 Dec 2010, 12:40 »

Hvor mange penge havde du til rådighed?

De transfer du har gjort er da ikke ligefrem de mest imponerende, men hvad har du af ambitioner i første sæson? Peace

Jeg regner med en slut placering som giver adgang til europæiske turneringer! Smiley Da jeg havde redigeret lidt med budgettet kom jeg vist op på omkring 70 millioner! Smiley

Og tak for lort! Skuffet Det er da gode transfers! Kys
Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

MFtiis
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Udinese Calcio
« Svar #3: 19 Dec 2010, 12:41 »

Jeg spiller ikke på mit Udinese spil mere, men jeg har da nogle erfaringer med dem Wink

Når man starter er det ikke rigtig nogle forventninger, men der er rigtig god chance for at komme i Uropa næste sæson. Jeg blev nr. 4 - og dermed Chl  Thumbs Up Det var klubben rigtig tilfreds med Opstemt

Ens problem (mit problem) er at man ikke score særlig mange mål. Man bliver næsten nød til at hente en bomber, der kan fungere sammen med Natale, eller skal man hente nogle der kan lægge "sukkerbolde" til ham. Det der redet min sæson var at jeg havde ligaens bedste forsvar, med spiller som Zapata!
Logged

MFtiis
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Udinese
« Svar #4: 19 Dec 2010, 12:43 »

Jeg regner med en slut placering som giver adgang til europæiske turneringer! Smiley Da jeg havde redigeret lidt med budgettet kom jeg vist op på omkring 70 millioner! Smiley

Og tak for lort! Skuffet Det er da gode transfers! Kys

Er enig i at det ikke er " store navne tranfers "
Men hvis du lige opdatere os lidt med hvordan dine nye indkøb klare det, kan vi vurdere det lidt bedre Wink
Logged

Chamberlain15
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Udinese Calcio
« Svar #5: 19 Dec 2010, 12:44 »

Jeg spiller ikke på mit Udinese spil mere, men jeg har da nogle erfaringer med dem Wink

Når man starter er det ikke rigtig nogle forventninger, men der er rigtig god chance for at komme i Uropa næste sæson. Jeg blev nr. 4 - og dermed Chl  Thumbs Up Det var klubben rigtig tilfreds med Opstemt

Ens problem (mit problem) er at man ikke score særlig mange mål. Man bliver næsten nød til at hente en bomber, der kan fungere sammen med Natale, eller skal man hente nogle der kan lægge "sukkerbolde" til ham. Det der redet min sæson var at jeg havde ligaens bedste forsvar, med spiller som Zapata!


Det gør bare mit spil endnu mere spændende! Opstemt

Tak for det! Smiley Lige nu har jeg ikke pengene til at hente en bomber! Skuffet Men måske sælger jeg lige en spiller og køber så en god angriber! Smiley
Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Chamberlain15
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Udinese
« Svar #6: 19 Dec 2010, 12:45 »

Er enig i at det ikke er " store navne tranfers "
Men hvis du lige opdatere os lidt med hvordan dine nye indkøb klare det, kan vi vurdere det lidt bedre Wink

Haha skal jeg nok! Opstemt

Ham Buijs der er på det hollandske U-21 landshold så helt ringe er han ikke!  Hævet Øjenbryn
Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

MFtiis
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Udinese Calcio
« Svar #7: 19 Dec 2010, 12:48 »

Det gør bare mit spil endnu mere spændende! Opstemt

Tak for det! Smiley Lige nu har jeg ikke pengene til at hente en bomber! Skuffet Men måske sælger jeg lige en spiller og køber så en god angriber! Smiley
[/quote
Det lyder godt. Men sæt din lid (stav) til dit forsvar!

PS. Der der hjalp min succes var at jeg ikke tabte en eneste kamp til de store hold ( Juve, Inter, Roma. Ac Milan )
Logged

MFtiis
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Udinese
« Svar #8: 19 Dec 2010, 12:49 »

Haha skal jeg nok! Opstemt

Ham Buijs der er på det hollandske U-21 landshold så helt ringe er han ikke!  Hævet Øjenbryn

Godt godt! Smiley
Logged

Chamberlain15
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Udinese Calcio
« Svar #9: 19 Dec 2010, 12:50 »



Synes også forsvaret er rigtig stærkt! Smiley

For mig gælder det om at finde den rette taktik. Lige nu har jeg en taktik som ikke fungere ret godt i venskabskampene men jeg vil lige spille de første liga kampe før at jeg bedømmer min taktik helt! Smiley
Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

MFtiis
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Udinese Calcio
« Svar #10: 19 Dec 2010, 12:55 »

Synes også forsvaret er rigtig stærkt! Smiley

For mig gælder det om at finde den rette taktik. Lige nu har jeg en taktik som ikke fungere ret godt i venskabskampene men jeg vil lige spille de første liga kampe før at jeg bedømmer min taktik helt! Smiley

God ide! Smiley
Logged

Chamberlain15
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Udinese Calcio
« Svar #11: 19 Dec 2010, 13:12 »

God ide! Smiley

Hvad fik du til transfers i 2. sæson? Smiley
Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

united96
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Udinese Calcio
« Svar #12: 19 Dec 2010, 13:25 »

har tit tænkt på at starte med Udinese, men har bare ikke fået gjort det.... er det ikke et stærkt hold og hvilken profiler har de??
Logged

Chamberlain15
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Udinese Calcio
« Svar #13: 19 Dec 2010, 13:30 »

har tit tænkt på at starte med Udinese, men har bare ikke fået gjort det.... er det ikke et stærkt hold og hvilken profiler har de??

Når det kommer til profiler så kommer man ikke udenom Di Natale, Zapata, Alexis Sanchez, Gökhan Inler og Kwadwo Asamoah! Smiley
Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

MFtiis
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Udinese Calcio
« Svar #14: 19 Dec 2010, 13:39 »

Hvad fik du til transfers i 2. sæson? Smiley

Tror kun det var 10 mio. eller sådan noget Skuffet
Logged

Sider: [1] 2 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010