home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 474 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Aston Villa
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Aston Villa  (Læst 4903 gange)
Rafa
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Aston Villa
« : 29 Nov 2010, 20:07 »

Er der andre der spiller med denne fantastiske klub?

Klubben har efter min mening fra start af et kæmpe potentiale, og der skal ikke mange indkøb til før man kan gøre sig gældende i topstriden.
Klubben har et perfekt mix af rutinerede spillere og unge up-commings.

Første sæson lavede jeg følgende handler;

Ind;
Zacharie Boucher
Romelu Lukaku
Marco Verratti
Vaclav Kadlec
Federico Fazio
Martin Zeman
Vincent Enyeama
Leonel Galeano
Gregory van der Wiel
Cheik M'Bengué
Park Ji-Sung
Anthony Annan
Jeffrey Baltus

Ud;
John Carew
Curtis Davies
Habib Beye (leje)
Brad Guzan
Carlos Cuellart (leje)

Efter første sæson blev det til en 5 plads i ligaen, en liga cup titel og exit af anden KO runde af uefa cuppen, dog også et tidligt exit af FA Cuppen.

Op til sæson 2 lavede jeg følgende handler;

Ind;
Jordan Spence
Ryan Shawcross
Diego Buonanotte
Ibrahim Afellay
Urby Emanuelson
Juan Angel Albin
Neil Alexander
Peter Crouch
Afriyie Acquah
Frederik Sørensen

Ud;
Stephen Warnock
Luke Young
Brad Friedel
James Collins
Shane Lowry
Emile Heskey
Stephen Ireland
Park Ji-Sung
Richard Dunne
Carlos Cuellar
Stilliyan Petrov
Steve Sidwell
Barry Bannan
Habib Beye

Så min nuværende start 11'er her kort inde i sæson 2, ser sådan her ud;

                            Enyeama

van der Wiel - Shawcross - Galeano - M'Bengué

      Buonanotte - Afellay - Annan - Albin

                     Lukaku - Agbonlahor

bænken;
Neil Alexander
Jordan Spence
Urby Emanuelson
Vaclav Kadlec
Ashley Young
Stewart Downing
Afriyie Acquah
Nigel Reo-Coker
Peter Crouch
Nathan Delfouneso
Mark Albrighton

Hva synes i??











« Seneste Redigering: 29 Nov 2010, 20:10 af Rafa » Logged

Brondbyfanen8
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Aston Villa
« Svar #1: 29 Nov 2010, 20:15 »

Er dem selv. Smiley
Har dog kun købt Frey til målmandsposten og Dzeko som bomber oppe foran. Opstemt
Lå nr 1 efter 9 kampe og ligger nummer 1 i euro league gruppen.

Så blev dzeko skadet i 4-5 måneder og nu ligger jeg nummer 3 eller 4 efter 11 kampe.....
Elsker at spille med aston villa. Men de skal virkelig spilles rigtigt. Og det er ikke helt nemt. :p

Men nice hold! Opstemt
Logged

PSN Natas88dk
men romerlys får du aldrig nogensinde dem til at tilføje, da det er ulovligt på fodboldstadions og Sports Interactive og Sega vil selvfølgelig ikke overtræde reglerne for blot tilføje sådan en lille detalje.

Rafa
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Aston Villa
« Svar #2: 29 Nov 2010, 20:23 »

Hvordan ser din start 11'er ud?
Logged

Brøndbymylife
Gæst
 
Sv: Aston Villa
« Svar #3: 29 Nov 2010, 20:24 »

Ja må give Brondbyfanen8 ret i at det er et fantastisk hold han har.

Har selv et save med det der har fået købt Lukaku, Vaclav Kadlec og Stephan Andersen Som har gjordt et fantastisk arbejde.
Jeg ligger lige pt Nr 3 har spillet ti kampe over Lukaku er min topscore og Stephan Andersen er den spiller med det højste gennemsnit.

Jeg fører også min Europe League gruppe. I mit Aston Villa save går det fantastisk godt. Regner med at tage en Cl plads når sæsonen er slut og som det går kan jeg ikke udelukke at vinde Europe League. Jeg er i tredje søson

Min start 11'er ser sådan her ud                                         

                                                                            J carew - Lukaku     

                                                           S Downing - B Bannan - S Sidwell - A Young

                                                           S Warnock - J collins - R Dunne - C Cuéllar

                                                                                S Andersen
« Seneste Redigering: 29 Nov 2010, 20:34 af Brøndbymylife » Logged

Brondbyfanen8
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Aston Villa
« Svar #4: 29 Nov 2010, 20:32 »

Orker ikke skrive det. Opstemt kan slet ikke sætte det op som du skriver det, så har bare valgt at tage screenshot. Smiley'

http://i54.tinypic.com/w9gqr5.png



Min holdindstilling mm. er meget afhængigt af mit møde med personalet før kamp. Smiley

Logged

PSN Natas88dk
men romerlys får du aldrig nogensinde dem til at tilføje, da det er ulovligt på fodboldstadions og Sports Interactive og Sega vil selvfølgelig ikke overtræde reglerne for blot tilføje sådan en lille detalje.

Rafa
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Aston Villa
« Svar #5: 30 Nov 2010, 18:09 »

Ja må give Brondbyfanen8 ret i at det er et fantastisk hold han har.

Har selv et save med det der har fået købt Lukaku, Vaclav Kadlec og Stephan Andersen Som har gjordt et fantastisk arbejde.
Jeg ligger lige pt Nr 3 har spillet ti kampe over Lukaku er min topscore og Stephan Andersen er den spiller med det højste gennemsnit.

Jeg fører også min Europe League gruppe. I mit Aston Villa save går det fantastisk godt. Regner med at tage en Cl plads når sæsonen er slut og som det går kan jeg ikke udelukke at vinde Europe League. Jeg er i tredje søson

Min start 11'er ser sådan her ud                                         

                                                                            J carew - Lukaku     

                                                           S Downing - B Bannan - S Sidwell - A Young

                                                           S Warnock - J collins - R Dunne - C Cuéllar

                                                                                S Andersen

Har du godt nok ikke en der er bedre end Bannan? Hvad med Sidwell, Ireland??
Logged

Brondbyfanen8
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Aston Villa
« Svar #6: 30 Nov 2010, 18:20 »

Der må jeg give dig ret. Opstemt
Selvom bannan spiller sometider i virkeligheden, så brug sidwell eller ireland. Ireland gør det rigtigt godt for mig som offensiv midt, og scorer også en del. :p
Logged

PSN Natas88dk
men romerlys får du aldrig nogensinde dem til at tilføje, da det er ulovligt på fodboldstadions og Sports Interactive og Sega vil selvfølgelig ikke overtræde reglerne for blot tilføje sådan en lille detalje.

boojaa
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Aston Villa
« Svar #7: 03 Dec 2010, 14:16 »

Spiller også med aston villa!
Nr. 2 første sæson
og vinder af premier league anden sæson
Logged

UNITED - BECKHAM, GIGGS, NEVILLE, SCHOLES

Stefan85
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Aston Villa
« Svar #8: 21 Dec 2010, 10:22 »



Muntari er desværre blevet skadet i 3 måneder. Ligger nr. 4 efter 9 spillerunder Smiley
Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Aston Villa
« Svar #9: 21 Dec 2010, 10:25 »

Er der andre der spiller med denne fantastiske klub?

Klubben har efter min mening fra start af et kæmpe potentiale, og der skal ikke mange indkøb til før man kan gøre sig gældende i topstriden.
Klubben har et perfekt mix af rutinerede spillere og unge up-commings.

Første sæson lavede jeg følgende handler;

Ind;
Zacharie Boucher
Romelu Lukaku
Marco Verratti
Vaclav Kadlec
Federico Fazio
Martin Zeman
Vincent Enyeama
Leonel Galeano
Gregory van der Wiel
Cheik M'Bengué
Park Ji-Sung
Anthony Annan
Jeffrey Baltus

Ud;
John Carew
Curtis Davies
Habib Beye (leje)
Brad Guzan
Carlos Cuellart (leje)

Efter første sæson blev det til en 5 plads i ligaen, en liga cup titel og exit af anden KO runde af uefa cuppen, dog også et tidligt exit af FA Cuppen.

Op til sæson 2 lavede jeg følgende handler;

Ind;
Jordan Spence
Ryan Shawcross
Diego Buonanotte
Ibrahim Afellay
Urby Emanuelson
Juan Angel Albin
Neil Alexander
Peter Crouch
Afriyie Acquah
Frederik Sørensen

Ud;
Stephen Warnock
Luke Young
Brad Friedel
James Collins
Shane Lowry
Emile Heskey
Stephen Ireland
Park Ji-Sung
Richard Dunne
Carlos Cuellar
Stilliyan Petrov
Steve Sidwell
Barry Bannan
Habib Beye

Så min nuværende start 11'er her kort inde i sæson 2, ser sådan her ud;

                            Enyeama

van der Wiel - Shawcross - Galeano - M'Bengué

      Buonanotte - Afellay - Annan - Albin

                     Lukaku - Agbonlahor

bænken;
Neil Alexander
Jordan Spence
Urby Emanuelson
Vaclav Kadlec
Ashley Young
Stewart Downing
Afriyie Acquah
Nigel Reo-Coker
Peter Crouch
Nathan Delfouneso
Mark Albrighton

Hva synes i??












Hvad gav du for Van Der Wiel?
Logged

welbz is dat guy

The_Gerrard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Aston Villa
« Svar #10: 05 Jan 2011, 18:11 »



Synes godt nok dette er et spændende hold at spille med. Man har en (efter min mening) ringe trup til at starte med, ihvertfald til top 6 af PL. Man har dog en rigtig fin offensiv og et par gode midterforsvarer, og så har man penge til at handle med fra start af.
1. sæsons transfers:

IND:

Diego Benaglio fra Wolfsburg for 100 mio.
James Forrest fra Celtic for 11 mio.
Adil Rami fra Lille for 45 mio.
Alex Smithies fra Huddersfield for 5 mio.


UD:

Brad Friedel til Hércules for 5,5 mio.
Eric Lichaj til Stockport på lejeaftale.
Nathan Baker til Exeter på lejeaftale.
Shane Lowry til Brighton på lejeaftale.
Elliott Parish til Torquay på lejeaftale.

1. Sæson:

Som I nok kan se, så var jeg langt fra tilfreds på målmandsposten, og efter sæsonen kan jeg se mig MEGET tilfreds med Benaglio, der helt klart var en profil, og han har faktisk udviklet sig en del. Især i "styre i luftspillet", hvilket er helt kanon når jeg nu spiller i PL. Jeg prøvede at skaffe mig af med en del spillere som ville ryge pga. kontrakten ville udløbe efter sæsonen, men det lykkedes mig æ uanset hvor langt ned i pris jeg gik.

Spillemæssigt blev det langt fra en successtart i AV. I ligaen endte jeg uden for top 10, og måtte stille mig tilfreds med en 13. plads, selvom det ikke var med min gode vilje, alt dette var blandt andet pga. en række skader langtidsskader til blandt andet Downing, selvom det ikke er en god undskyldning. Everton startede med at smadre os ud af banen 8-1 i allerførste kamp. Så jeg fik en katastrofal start med nederlag på nederlag, men omkring jul fik jeg en god stime, hvor det faktisk så ud til jeg ville komme i EL i 2. sæson. Sådan endte det ikke, da jeg fik en elendig afslutning på sæsonen også, men så var der et lille lyspunkt i andre cups. I Carling Cuppen skulle jeg nå kvartfinalen ifølge bestyrelsen, men røg ud til Blackburn med kun 3 førsteholdsspillere . Jeg førte 0-1 til der manglede 5 minutter af kampen, og endte så med at tabe 2-1.

I FA Cuppen præsterede mit hold fremragende efter min mening. I 5. runde skulle jeg til Old Trafford, hvor jeg skulle prøve at overraske. I det 41. minut førte jeg 0-2, men så i det 44. minut skete det der ikke måtte ske - Adil Rami fik direkte rødt kort. Jeg valgte dog ikke at stille mig helt tilbage på banen, og spillede videre med 4-3-2, hvilket egentlig var okay.
Da jeg var nødsaget til at skifte lidt ud, gik det galt, det bænken var af, ja, elendige spillere. Anderson og Hernandez bragte kampen på 2-2 da der var spillet 77 minutter, og derefter lignede det længe et 2-2 resultat. Richard Dunne fik så rødt i det 84. minut, og så var det for alvor op ad bakke. I 4 minutters overtid laver vi så straffe, og det udnytter Anderson. Ærgerligt, ærgerligt, ærgerligt.
2. sæsons transfers:

IND:

Grétar Steinsson fra Bolton for 40 mio.
Romelu Lukaku fra Anderlecht for 132 mio.

UD:

Robert Pirès fri.
Luke Young fri.
John Carew fri.
Moustapha Salifou fri.
Brad Guzan fri.
Andy Marshall fri.
Steve Sidwell fri.
Chris Herd fri.
James Collins fri.
Daniel Devine fri.
Elliott Parish fri.
Jonathan Hogg til Millwall for 0 mio.
Emile Heskey til Stoke for 5 mio.
Carlos Cuéllar til Valencia for 19 mio.
Shane Lowry til Ready på lejeaftale.
Eric Lichaj til Notts County på lejeaftale.

Nå, så var der jo lige EL, hvor heldet ikke rakte langt, og kvartfinalen blev dermed stoppestedet. Lille var overmanden, men igen var det på uheld, da vi i den første kamp i Lille tabte 1-2 i fire minutters overtid, igen på straffe. På hjemmebane førte vi 2-1 til der var spillet 85 minutter, og så udligner Lille til 2-2, og det var derfor et farvel. Smadder ærgerligt da vi faktisk fik præsteret rigtig godt i alle cups, men lige før slutfløjtet blev vi snydt i alle tre cups.

2. Sæson:

En del spillere røg på fri transfer, selvom der måske stadig var nogle af dem som kunne blive som god backups. Dog ville jeg ikke give omkring 1,5 mio pr måned for en bænkevarmer, så derfor røg der en del selvom jeg ikke fik noget som helst for dem. Min trup er meget smal til sæsonen, men det er lidt med vilje, da vi ikke har nogle indtægter fra en europæisk turnering, og derfor har jeg valgt at skære ned for lønningerne og satse på min trup er god nok.

Det blev jo til en helt fabelagtig sæson for mig. Selvom min trup var alt for smal til at spille med i toppen (efter min mening), så har vi nu sluttet sæsonen af, hvor det blev til en flot, flot 3. plads. Er lidt mundlam ovenpå dette, da jeg slet ikke mener, at dette burde være muligt. Før sæsonen var målet bare en respektabel placering, nu er det altså blevet til CL næste sæson. Resultater imod topholdene: Man City (Ude) 0-0, Man City (Hjemme) 3-0, Liverpool (Ude) 1-2, Liverpool (Hjemme) 1-3, Tottenham (Ude) 3-3, Tottenham (Hjemme) 1-0, Man Utd (Ude) 2-2, Man Utd (Hjemme) 1-4, Everton (Ude) 1-2, Everton (Hjemme) 3-1, Chelsea (Ude) 0-2, Chelsea (Hjemme) 2-1, Arsenal (Ude) 0-4, Arsenal (Hjemme) 2-1. Så vi viste altså at vi sagtens kan slå de bedste hold også.

Carling Cuppen forløb sig ikke som bestyrelsen forventede. I 4. runde skulle vi en tur til Coventry, hvor jeg valgte næsten kun at stille op med reserverne, hvilket nok var en fejl - set i bakspejlet. Ligesom sidste sæson blev det overtiden som straffede os, da vi blev besejret, mega ufortjent, 1-0.

Det blev hverken til mere eller mindre i FA Cuppen, da vi blev slået ud af Wolves i 6. runde på udebane. Dette må jeg nok se som en fejl fra min side igen, da jeg ikke stillede op i stærkeste opstilling. Kampstatistikken viste dog, at det var os som stod på kampen, så et eller andet sted var det vel uheld endnu engang, som gjorde vi måtte forlade cuppen. 62% boldbesiddelse, 24 skud imod Wovles 12 skud, 10 indenfor rammen imod Wolves 4. Surt men det er nok til at leve med når vi så slog Chelsea kampen efter.

MÅL FOR SÆSONEN:

Premier League - Seedet 10. plads - Bestyrelsen forventer en respektabel placering. SUCCES.
Carling Cup - Bestyrelsen forventer en kvartfinale, dog er jeg selv uden de store forventninger. FIASKO.
FA Cup - Bestyrelsen forventer at komme til 6. runde, og den kan jeg kun være enig i, medmindre vi støder på en svær modstander. SUCCES.
« Seneste Redigering: 07 Jan 2011, 17:14 af The_Gerrard » Logged

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

The_Gerrard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Aston Villa
« Svar #11: 07 Jan 2011, 16:29 »

Så er der blevet proppet mere på updaten.
Logged

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

The_Gerrard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Aston Villa
« Svar #12: 11 Jan 2011, 00:22 »

Ingen der spiller med Aston Villa? Opstemt
Logged

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

The_Gerrard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Aston Villa
« Svar #13: 17 Jan 2011, 16:13 »

Kan ikke forstå der ikke er nogen der ikke spiller med dem. Det er første gang i FM 11 at jeg har haft et langt spil kørende, og det er en sjov og udfordrende klub at spille med! Smiley
Logged

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

svenne
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Aston Villa
« Svar #14: 25 Jan 2011, 08:24 »

Jeg er også begyndt på et save med Aston Villa og er pt i slutningen af marts måned 2011.

Jeg ligger i øjeblikket på en 2. plads i ligaen, 1. point efter Manchester United og 2 point foan Manchester City. Holdet spiller en omgang rigtig flot fodbold og har efter 30 kampe, vundet 18, 8 uafgjort og 4 nederlag. Jeg har dog kun tabt 1 kamp imod The Big Four.

I Carling cuppen blev det til en triumf, da Manchester City blev besejret 1-0. En tiltrængt succes, da jeg kort forinden var blevet stået ud af Europa League 1. KO runde af PSG og slået 0-2 af Arsenal i FA cuppens 5. runde.

Af indkøb har jeg handlet stort ind, da jeg synes at holdet har store mangler i starten. Derfor købte jeg bl.a. José Ángel
Andrea Masiello, Vincent Enyeama, Anthony Annan, Christián Benítez, Peter Masilela, Abou Diaby og Juan Ángel Albín. Dertil kom der nogle talenter til mit reservehold.
For at cutte truppen ned solgte jeg; John Carew, Luke Young, Stephen Warnock, Brad Guzan og Carlos Cuéllar. Derudover indgik jeg et samarbejde med Leeds og udlånte 4 spillere til dem.

Om min liga sæson skal ende som en succes eller en fuser, afhænger af de sidste 4 runder. Jeg starter med at møde Mancehster City og Chelsea hjemme. Derefter skal jeg en tur til Bolton og sidst venter der en hjemmekamp imod The Gunners.

Aston Villa er et super spændende og udfordrende hold at spille med og dette save har virkelig fanget min interesse.
Logged

FM, Almost Better Than Tacos !

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010