home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  1 Bruger, 530 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  FC Barcelona
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 13 Udprint
Forfatter Emne: FC Barcelona  (Læst 39222 gange)
slindj93
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
FC Barcelona
« : 15 Nov 2010, 17:21 »

Nu er Barca vel den eneste topklub, som mangler herinde, så synes det var på tide vi fik lavet et indlæg.
Jeg er som altid startet ud med verdens bedste hold og havde en god start med samlet 6-1 over Sevilla i Super Cup, men i ligaen er det ikke gået så godt. Er allerede fra start efter Real..

Jeg vil høre om der er nogle som har haft held med en formation som passer til Barca. Kender godt deres normale formation, men det er kun med 1 angriber, som ikke er så stærk i hovedspillet, og samtidig synes jeg Messi bliver brugt for lidt ude på kanten. Så har prøvet at få samlet det hele på midten af banen med en 4-2-2-2 for alle spiller i midten. Med Messi og Villa i angrebet ser det jo helt fint ud, men synes ikke det virker for godt, selvom jeg har sat strategi og spiller indstrukser, og under kampforberedelse er alt helt oppe..

Så vil høre om nogle har en god formation som virker til Barca  Hævet Øjenbryn
Logged

FM12 Barcelona (kun egen avl spillere) efter 5 sæsoner:

Vinder af ligaen: 4
Vinder af pokalen: 3 (5 finaler)
Vinder af CHL: 2
Balance (økonomi): 4,48 mia.
Anslået klubværdi: 12,06 mia.
Klubrangliste: Nr. 2
Stadionkapacitet: 102.980
Egen avl status/spillere i alt i 1. holdstruppen: 23/26

Januzaj
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona
« Svar #1: 15 Nov 2010, 17:28 »

Altså det har fungeret perfekt for mig med deres normale taktik. Korte afleveringer, og 3 klik mod langsom i fart, og højt presspil. Vandt ligaen med 99 point, og Real 86. Tabte dog i semifinalen i CHL, og Spanske pokal finale. Men mit hold spiller så fremragende Smiley. Har desuden købt alle store talenter på Spanien u21, og u19 hvor jeg nok har 8-9 spillere på hvert af de 2 hold.
« Seneste Redigering: 15 Nov 2010, 17:32 af oste-xD » Logged

Manchester United

slindj93
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona
« Svar #2: 15 Nov 2010, 17:32 »

Altså det har fungeret perfekt for mig med deres normale taktik. Korte afleveringer, og 3 klik mod langsom i fart, og højt presspil. Vandt ligaen med 99 point, og Real 86. Tabte dog i semifinalen i CHL, og Spanske pokal finale. Men mit hold spiller så fremragende Smiley. Har desuden købt alle store talenter på u21, og u19 hvor jeg nok har 8-9 spillere på hvert af de 2 hold.

Det lyder jo godt.  Thumbs Up
Skal se om det ændrer noget, men mener jeg har prøvet den uden held.. Har du købt spillere eller bare brugt den normale trup?  Hævet Øjenbryn
Logged

FM12 Barcelona (kun egen avl spillere) efter 5 sæsoner:

Vinder af ligaen: 4
Vinder af pokalen: 3 (5 finaler)
Vinder af CHL: 2
Balance (økonomi): 4,48 mia.
Anslået klubværdi: 12,06 mia.
Klubrangliste: Nr. 2
Stadionkapacitet: 102.980
Egen avl status/spillere i alt i 1. holdstruppen: 23/26

Januzaj
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona
« Svar #3: 15 Nov 2010, 17:40 »

Jeg brugte den normale trup. Men i vinteren købte jeg helt vildt ind af talenter, og kun spanske. Har desuden købt Arteta som en perfekt indskifter for Xavi eller Iniesta, fik ham for 90 mio. Smiley
Logged

Manchester United

slindj93
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona
« Svar #4: 15 Nov 2010, 17:42 »

Jeg brugte den normale trup. Men i vinteren købte jeg helt vildt ind af talenter, og kun spanske. Har desuden købt Arteta som en perfekt indskifter for Xavi eller Iniesta, fik ham for 90 mio. Smiley

Okay, må prøve det så  Wink

Hvilke indstillinger sætter du for Puyol og Pique? Jeg lukker nemlig alt for mange mål ind synes jeg.
Altså bruger du dem som stopper eller opbakker eller hvad gør du?  Smiley
Logged

FM12 Barcelona (kun egen avl spillere) efter 5 sæsoner:

Vinder af ligaen: 4
Vinder af pokalen: 3 (5 finaler)
Vinder af CHL: 2
Balance (økonomi): 4,48 mia.
Anslået klubværdi: 12,06 mia.
Klubrangliste: Nr. 2
Stadionkapacitet: 102.980
Egen avl status/spillere i alt i 1. holdstruppen: 23/26

Januzaj
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona
« Svar #5: 15 Nov 2010, 17:51 »

Har 2 wingbacks, Piqué og Puyol står som "Central forsvar" Og så har jeg den defensive midtbane til "Defensiv miidtbanespiller" Forsvar
Logged

Manchester United

slindj93
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona
« Svar #6: 15 Nov 2010, 17:55 »

Har 2 wingbacks, Piqué og Puyol står som "Central forsvar" Og så har jeg den defensive midtbane til "Defensiv miidtbanespiller" Forsvar

Okay, tak for hjælpen  Thumbs Up
Logged

FM12 Barcelona (kun egen avl spillere) efter 5 sæsoner:

Vinder af ligaen: 4
Vinder af pokalen: 3 (5 finaler)
Vinder af CHL: 2
Balance (økonomi): 4,48 mia.
Anslået klubværdi: 12,06 mia.
Klubrangliste: Nr. 2
Stadionkapacitet: 102.980
Egen avl status/spillere i alt i 1. holdstruppen: 23/26

Rooney8
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Barcelona
« Svar #7: 17 Nov 2010, 19:58 »

Hej Freaks!

Jeg er startet med FC Barcelona, fordi jeg syntes de har et godt hold, men også mange unge stjerner.
I denne tråd kan der udveksles transfers og taktikker.

Jeg kan da selv starte:

Jeg er i 2. sæson i 1. sæson vandt jeg desværre kun pokalen, men 2. plads i Champions League og Ligaen kan jeg leve med da Real og Cristiano var suveræne i 1. sæson, kunne jeg ikke stille meget op  Græder

I sommer vinduet hentede jeg:
Fabio Contrao - 75 mio. som en direkte afløser til Abidal som jo er kommet op i årene

I Vintervinduet købte jeg:
Giuseppe Rossi - 50 mio. fik ham tilbudt fordi han var utilfreds, men ikke et stjerne indkøb
Eden Hazard - 170 og han har gjordt det fantakstisk i 2. sæson

2. sæsons sommer vindue
Alexis Sanchez - 135 mio.
Nuri Sahin - 200 mio.
Javier Pastore - 380 mio.

Alle spillere har gjort der klasse

2. sæsons Vinter vindue

Lucas Digne - 52 mio.
Dalton - 67 mio.

Hvis jeg kunne finde ud af at tage et SS kunne i få det af mine salg, så i må godt forsøge at lære mig det?

//Rooney8









Logged

Rooney8
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Barcelona
« Svar #8: 17 Nov 2010, 21:00 »

Så fik jeg mig også Nicolas Lodeiro på en fri transfer Opstemt
Logged

nikovic
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Barcelona
« Svar #9: 18 Nov 2010, 17:18 »

Er også i 2 sæson med Barca, efter jeg overtog dem fra min post som træner for atl. Madrid.

Har spillet 9 kampe, 9 sejre og en målscore på imponerende 36 - 1.

Har købt: David De Gea 130 mil, Sergio Aguero 630 mil, Criscito 310 mil. Nicolas Anelka 62,5 mil, Marco Verratti 14 mil og Dominguez 67,5 mil.
Logged

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Barcelona
« Svar #10: 18 Nov 2010, 17:28 »

Rooney: tryk Prt Sc, derefter åbner du paint og trykker Ctrl+V. Så gemmer du billedet og uploader det Smiley
Logged

Rooney8
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Barcelona
« Svar #11: 18 Nov 2010, 18:27 »

Rooney: tryk Prt Sc, derefter åbner du paint og trykker Ctrl+V. Så gemmer du billedet og uploader det Smiley

Kan desværre ikke få det til at virke  Græder Jeg har en HP computer hvis det hjælper? Opstemt
Logged

Rooney8
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Barcelona
« Svar #12: 18 Nov 2010, 18:29 »



Rooney: tryk Prt Sc, derefter åbner du paint og trykker Ctrl+V. Så gemmer du billedet og uploader det Smiley

Kan desværre ikke få det til at virke  Græder Jeg har en HP computer hvis det hjælper? Opstemt
Logged

søgaard
Gæst
 
Sv: Barcelona
« Svar #13: 18 Nov 2010, 18:30 »

Kan desværre ikke få det til at virke  Græder Jeg har en HP computer hvis det hjælper? Opstemt
Tryk på "Alt" og "F9", så kommer dit screenshot automatisk herind: C:\Users\DITNAVN\Documents\Sports Interactive\Football Manager 2011\screenshots.

Derefter tager du og uploader det på f.eks. www.imageshack.dk og poster det link herinde Smiley
Logged

Rooney8
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Barcelona
« Svar #14: 18 Nov 2010, 18:47 »

Tryk på "Alt" og "F9", så kommer dit screenshot automatisk herind: C:\Users\DITNAVN\Documents\Sports Interactive\Football Manager 2011\screenshots.

Derefter tager du og uploader det på f.eks. www.imageshack.dk og poster det link herinde Smiley


Jeg ved ikke om jeg bare er dum, men skal man selv lave en mappe som hedder screenshots? Opstemt
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 13 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010