home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  1 Bruger, 436 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  AC Horsens
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: AC Horsens  (Læst 4979 gange)
Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
AC Horsens
« : 23 Nov 2010, 18:27 »

Hej freaks

Jeg er som i de andre spil jeg har, startet med AC Horsens, og derfor vil jeg høre jeres erfaringer med ACH

Jeg har spillet 7 kampe i 1.sæon og ligger nr.3 med 13 point

Håber at der er nogle der vil skrive
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AC Horsens
« Svar #1: 23 Nov 2010, 18:51 »

Jeg er selv fra Horsens, men desværre har jeg ikke spillet med De Gule endnu. Jeg har kun Vanilla-demoen, men jeg regner med at få spillet i fødselsdagsgave her om ikke så lang tid. Jeg håber at få et rigtigt langt spil med AC Horsens, og jeg overvejer også kraftigt at starte en blog op omkring den talentfulde trup.

Desværre kender jeg ikke til spillernes niveau eller noget, men jeg kunne forestille mig at en spiller som Gilberto er vild som han plejer. Desuden tror jeg, at en spiller som Spelmann må have en vis talent i spillet, hvilket også gælder Issey. Jeg glæder mig til at kigge nærmere på truppen, og jeg vil helt sikkert kunne få en masse år til at gå med holdet.

Hvor mange penge har ACH til indkøb? Og hvem er interessante emner at hente til Superligaen?
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AC Horsens
« Svar #2: 24 Nov 2010, 13:28 »

Tror kun de har omkring 2 millioner. Jeg har købt Kildentoft til højrebacken, også er det faktisk Mayasi, der er min topscorer.
Logged

jskovc
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: AC Horsens
« Svar #3: 24 Nov 2010, 13:55 »

Jeg har et spil med Horsens, der har jeg droppet Jochumsen på kassen, og har solgt ham for en halv million, og i stedet satset på Frederik Rønnow på kassen...
Logged

"Du kan jo ikke stå og blaffe på landevejen uden en rygsæk og en studenterhue"
-Citat Jørgen Leth

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AC Horsens
« Svar #4: 25 Nov 2010, 21:07 »

Gør han det godt
Logged

fckfanen4ever
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: AC Horsens
« Svar #5: 25 Nov 2010, 21:22 »

Sælg Jochumsen og køb Jonas Lössl. Det er et vildt godt køb Opstemt
Logged

Reporter : why do you always cause trouble
Balotelli : because I'm different, I'm mario

What a legend

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AC Horsens
« Svar #6: 26 Nov 2010, 13:31 »

Hvad koster Lössl?
Logged

farganis
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: AC Horsens
« Svar #7: 26 Dec 2010, 01:08 »

Jeg er blevet traner for horsens efter jeg blev fyret af man city efter 1. saeson.
Horsens er rykket ned i 1.div. men jeg mener at jeg har et meget staerkt hold.
Jeg har solgt Gilberto for 10 mio. saa jeg kunne faa det hele til at koere rundt.
Jeg er sikker paa jeg nok skal rykke op med ACH da deres hold simpelthen er for godt til 1.div.
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AC Horsens
« Svar #8: 01 Jan 2011, 22:00 »

Har du købt en erstatning for Gilberto?
Logged

Frederikbjerg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AC Horsens
« Svar #9: 04 Jan 2011, 23:32 »

Jeg starter altid selv med Ac Horsens, har du ikke haft tålmodigheden til at spille særlig langt på den, desværre...

Men jeg startede også altid med 13 point efter 7 kampe, så gik det til gengæld og ned ad bakke. Hehe.
Logged

If you can't join them, beat them.


Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AC Horsens
« Svar #10: 16 Apr 2011, 17:40 »

Jeg er lige begyndt et spil med AC Horsens, da jeg gerne vil se dem spille med om mesterskabet hver eneste sæson! Har folk nogen råd til danske liga og til indkøb af spillere i en middelklub i Danmark? Midlerne er naturligvis ikke uendelige!

Er der andre som har spillet med AC Horsens i øvrigt? Og hvordan er det gået jer?
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AC Horsens
« Svar #11: 27 Apr 2011, 21:05 »

Jeg er lige begyndt et spil med AC Horsens, da jeg gerne vil se dem spille med om mesterskabet hver eneste sæson! Har folk nogen råd til danske liga og til indkøb af spillere i en middelklub i Danmark? Midlerne er naturligvis ikke uendelige!

Er der andre som har spillet med AC Horsens i øvrigt? Og hvordan er det gået jer?
Stefan Gislason kan altid bruges Smiley
Logged

Frederikbjerg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AC Horsens
« Svar #12: 27 Apr 2011, 21:09 »

Jeg er lige begyndt et spil med AC Horsens, da jeg gerne vil se dem spille med om mesterskabet hver eneste sæson! Har folk nogen råd til danske liga og til indkøb af spillere i en middelklub i Danmark? Midlerne er naturligvis ikke uendelige!

Er der andre som har spillet med AC Horsens i øvrigt? Og hvordan er det gået jer?

Jeg spiller som tidligere skrevet altid med Horsens, men har dog ikke haft passende succes, hvilket altid munder ud i, at jeg kun spiller en sæson. En gang har jeg formået at spille mig til en 4. plads, men allerede efter første sæson havde jeg ikke så mange AC-spillere tilbage, så der mistede jeg også lysten. Jeg starter op her igen en løbet af en uges tid, da jeg er ved at få lysten tilbage igen. Det skal dog også parres med tid, da jeg ikke gider 'gå på ferie' funktionen, og heller ikke gider spillere det alt for hurtigt igennem. Jeg har dog ikke rigtig nogle gode råd, som kunne munde ud i forstærkninger, udover at jeg har tendens til at kigge hos det svenske u21 landshold, da de har mange gode talenter, synes jeg i hvert fald. Held og lykke med dit spil, og hold os endelig opdateret. Smiley
Logged

If you can't join them, beat them.


snakers
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: AC Horsens
« Svar #13: 28 Apr 2011, 17:44 »

Jeg har lige spillet min første sæson med ACH færdig og det blev til en fænomenal 2. plads i superligaen





Logged

snakers
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: AC Horsens
« Svar #14: 28 Apr 2011, 17:45 »

Resten af billederne





Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010