home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 583 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Lyon
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Lyon  (Læst 2149 gange)
RasmusA12
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Lyon
« : 21 Nov 2010, 16:17 »

Nu er jeg selv en okay stor Lyon-Fan og har så meget trist set dem tabe de to sidste sæson, selvom de havde nogle gode spiller, så nu har jeg taget sagen i egen hånd og vil føre dem tilbage til dengang de vandt alt! Opstemt

Er nu igang med 3 sæson, har vundet de 2 andre og håber meget på at vinde den 3 Smiley
Pokaler
Ligaen: 2011,2012
Fransk pokaltunering: 2011
Ligacup: 2011
Mesterskabespokalen: 2011
CL: 2012

Indkøb 1 sæson:
Lukaku - Lejede.
Kader Mangane
Eden Hazard
og lejede en masse talenter ud.

Indkøb 2 sæson:
Lukaku
Jean-Armel Kana-Biyik
Bassong - Lejede
Ireneusz Jelen
Sëbastien Corchia
Mapou Yanga Mbiw
Solgte en masse gamle spillere og lejede nogle talenter ud.

Indkøb 3 sæson:
Yann M'Vila 
solgte igen flere gamle spillere.


Taktik: Køre en 4-3-3 med flad midt, når jeg spiller hjemme mod svager hold.
ellers køre jeg min 4-2-3-1.

Er der andre der selv har gang i et Lyon game? Opstemt   





Logged

Den aktive manager/den dovne manager
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=39735.0

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Lyon
« Svar #1: 02 Dec 2010, 02:08 »

Har også fået mit første rigtige FM11-game i gang med Lyon. Vandt ligaen i 1. sæson og røg ud 5-3 til Real Madrid efter 3-1 sejr, hvor FM viste sig fra sin grimme side. Fik ikke noget ud af pokalturneringerne.

Lejede Sebastien Bassong i første sæson, købte Vedad Ibisevic for 4,5 mio. € + Sebastien Corchia for 5 mio. € og Darnel Situ for 1,2 mio. €. Bassong gik direkte ind sammen med Dejan Lovren, da Cris faldt for meget af på den. Revéillere roterede med Corchia og Situ fik tid nu og da.

Vandt rimeligt klart til Lille, der fik megakrise efter at have ført suverænt det meste af sæsonen, hvor jeg kun holdte mig på pga. en stærk formstime, som så holdt ved, da Lille tabte pusten. Marseille og PSG på de efterfølgende pladser, var blevet sat ret så meget af. Især stærkt spil af Kim Källström der endte sæsonen med 10 mål og 10 assist og Michel Bastos der endte med nogenlunde det samme, var grunden til, at jeg vandt.

Anden sæson er jeg startet med at vinde Tropheé des Champions og er 9-1 i Ligue 1 efter 4 sejre i 4 kampe, så det tyder godt. Jeg har købt Alexis Sanchez for 6,75 mio. €, Giuseppe Rossi for 7,75 €, Mats Hummels for 4,2 mio. € og købt Bassong fri for 6 mio. € efter en sand supersæson. Solgte Lisandro for 13,75 mio. € efter en totalt falleret sæson, hvor han havde chancer til 30 ligamål, men kun lavede 9. Ibisevic er min supersub nu og Rossi er startet med 3 mål i 4 kampe.

Spiller denne formation.

Lloris
Corchia/Revéillére - Lovren - Bassong - Cissokho
Toulalan - Källström
Pjanic/Sánchez - Gourcuff - Bastos
Rossi
Logged

AaBFreak
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Lyon
« Svar #2: 23 Dec 2010, 14:21 »

Jeg går og mangler et godt save at starte på og efter som jeg i de tidligere spil har haft stor succes med Lyon, så overvejer jeg at starte en med dem Smiley.

Men kan nogle fortælle mig om deres økonomi  Smiley?
Logged

RasmusA12
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Lyon
« Svar #3: 24 Dec 2010, 20:42 »

Altså de starter med 35.000.000 kr. som vinder,synes selv de har en rigtig god Økonomi som man kan skabe et stor hold for inden for få år.
plus de har en masse kæmpe talenter :b
Logged

Den aktive manager/den dovne manager
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=39735.0

Ajes
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Lyon
« Svar #4: 09 Jan 2011, 21:59 »

Jeg er lige stoppet med mit Lyon-save efter en forholdsvis succesfuld karriere på "hele" to sæsoner.

Jeg købte Ji-Sung Park til første sæson, som viste sig at være en god investering.
I første sæson, hvilket ikke var den store udfordring udover i Europa, vandt jeg overlegen ligaen og pokalturneringen. Dog tabte jeg i Liga Cup finalen. Jeg rød ud i kvartfinalen i CHL, imod et uimponerende Real Madrid.

Jeg købte Dzeko, Lukaku, Rafael og lejede Christian Eriksen til anden sæson.
Anden sæson var knapt så prangede på den hjemlige front, dog vandt jeg ligaen bare ikke så overlegen som forrige sæson. Ingen succes i hverken pokalturneringen eller Liga Cuppen. Derimod var CHL en anden historie, da vi med kæmpe overraskelser kom i finalen efter at vi havde mødt både Liverpool, Inter og et Barcelona hold. Dog tabte vi finalen 1-0 imod Chelsea. Godkendt sæson.

Jeg vil nu begive mig ud på andre eventyr, da jeg føler at spillet bliver lidt trivielt da der efterhånden ikke er nogen udfordring i den hjemlige liga.
Logged

jmd
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Lyon
« Svar #5: 12 Feb 2011, 09:14 »

Jeg har lige afsluttet min tredje sæson, hvor jeg gjorde rent bord i Frankrig, mestre for tredje gang.... Blev slået ud af Real Madrid i kvartfinalen af Champions League i en sæson jeg var forsvarende Europa League vindere.
Jeg har lige hentet Edin Dzeko og Toni Kroos på fri transfer så min startopstilling sådan her ud:

Hugo Lloris
Serge Aurier - Jan Verthongen - Dejan Lovren - Aly Cissokho

Yann M'Vila
Giuliano - Karim Ait Fana
Miralem Pjanic

Alexandre Lacazette - Nolan Roux

Skal lige have fundet plads til de to nye, ellers er det et ret stærkt hold på alle pladser og masser af franskmænd. Er specielt imponeret over Nolanm Roux der lavede 36 kasser i sin debut sæson. Han er helt klart et kig værd Wink
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010