home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 358 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Toulouse FC
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Toulouse FC  (Læst 2432 gange)
jallerpapie
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Toulouse FC
« : 17 Nov 2010, 16:15 »

ville høre om der er andre der har prøvet denne spændende klub, hvor spillerne har haft stor loyalitet og som ikke har nogen gæld at betale tilbage? Smiley
jer er i gang med 2. sæson og vandt ligaen i  1. sæson - love the club Smiley
« Seneste Redigering: 15 Mar 2011, 18:31 af Swizz CataR » Logged

Emerson
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Toulouse FC med fransk talent zero gæld :D
« Svar #1: 13 Feb 2011, 20:12 »

Kan du du ikke skrive lidt om hvem du starter med i din opstilling, transfers og hvordan du har opnået den succes ? Smiley
Logged

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Toulouse FC
« Svar #2: 15 Mar 2011, 18:14 »

Først og fremmest. Kan et crew medlem ikke lige ændre overskriften, til bare klubnavnet?

Derefter giver jeg dog jallerpapie helt ret i at det er en en spændende klub, dog synes jeg at det er en ret stor udfordring når man starter op. Du har ingen penge til transfers og løn budgettet siger også 0. Jeg var dog så heldig at få solgt godt ud af min trup, og endda ikke af spillere som var tiltænkt en startplads.

Daniel Braaten forlod klubben for hele 40 millioner! Liverpool viste stor interesse, selvom jeg var lidt skeptisk da han da er en gpd spiller.
Jeg har valgt at satse lidt med økonomien og købe næsten alle spillere over 48 måneder, noget jeg ved er dumt, men jeg følte virkelig at truppen manglede kvalitet og bredde.



Vil forsøge at holde jeg opdateret og håber på at flere har taget udfordringen op.
Målet for sæsonen er europæisk fodbold næste sæson.

EDIT:
Tak til crewet. Smiley
« Seneste Redigering: 15 Mar 2011, 18:40 af patrick J » Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Toulouse FC
« Svar #3: 17 Mar 2011, 10:09 »

Legen - Wait for it - Dary


Det er nok det ord, som beskriver min første sæson i Toulouse. Det lykkedes nemlig at vinde hele 2 pokaler, som klubben aldrig har prøvet at vinde før! Først og fremmest udspillede der sig i sidste spillerunde af Ligue 1, et af de største dramaer i Europa. Jeg skulle på udebane møde det allerede nedrykkede hold Stade Brestois 29. Mens Lyon på udebane skulle op imod midterholdet Monaco. Vi havde lige mange point, 75 styks hver, men Lyon havde én bedre i målscore.

Jeg stiller op i en meget offensiv 3-3-1-3 i håb om hurtigt at få lavet nogle mål, som gør min målscore bedre end Lyons. Pga. skader i angrebet stillede jeg med lille Igboun, som de fleste nok kender fra Midtjylland. I det 41 minut bringer han mig foran 1-0, mens der stadig står 0-0 i Monaco.

I anden halvleg scorer Stade Brestois til 1-1. Det der bare ikke måtte ske! Jeg kaster alt frem og det giver i 74 minut pote da, ja hvem andre end Igboun, dukker om og hamrer bolden i nettet til 1-2. Jeg ligger nu med et kvarter tilbage af kampen til mesterskabet, men ét mål til Lyon er nok til at det kan skifte hænder. Jeg holder på taktikken og den offensive taktik, men kampen ender 2-1. Det er heldigvis nok, da Lyon og Monaco ikke formåede at score mod hinanden og mesterskabet er derfor fpr første gang havnet i Toulouse FC.

I kampen om mesterskabspokalen skal vi op imod, ja hvem andre end Lyon. Holdet er blevet stærkere og burde kunne true Lyon, Marseille, Lille osv. i kampen om mesterskabet. Jeg kommer desværre bagud efter godt og vel 10 min. spil da Delgado smadrer bolden i kassen. Kort før halvleg vælger Sissoko for 30 meters afstand at hamrende bolden om i hjørnet og der står nu 1-1. Kort efter 2 halvleg bringer Cristian Benitez mig på 2-1, og den stilling holder. Endnu en triumf, som heller aldrig før er vundet i klubbens historie.

Da vi vandt ligaen resulterede det i en indbydelse til Emirates Cup, som Arsenal afholder på hjemmebanen i London. Vi møder selvfølgelig værterne i kampen, om at komme i fianlen. Men det gik slet ikke efter planen for Arsenal. Første halvleg ender godt nok 0-0 med Arsenal i føresædet. Den stilling holder ikke længe før nyindkøbte Antoine Griezmann, som er hentet for 65 millioner i Real Sociedad banker bolden ind til 1-0 til Toulouse. Han er langt fra færdig da han 7 minutter efter, smadrer bolden ind på direkte frispark. 2-0 til underdogsne fra Frankrig. Yannis Tafer er også ny mand i Toulouse, som er kommet fra Lyon for 31 millioner. i 66 minut takker han for tilliden, da han bringer os foran 3-0. Helt fortjent i øvrigt. Jack Wilshere vil dog lige pynte lidt på resultatet. I 77 minut lukker Daniel Congre dog kampen med et hovedstød på hjørne fra Griezmann selvfølgelig og kampen ender 4-1.

Kampens helt store spiller var selvfølgelig Antoine Griezmann som sluttede med en spillerbedømmelse på 9,4! Godkendt debut må man vidst sige.

Klubben har ingen gæld opg en værdi på 970 millioner taler sit tydelige sprog. Toulouse er nu en stor klub og med 250 millioner til transfers, kommer der nok til at ske nogle få ændringer. Klubben gik fra at være den 96 rigeste klub i verden, til nu at være den 24 rigeste.

Transfers kommer snart!
« Seneste Redigering: 20 Mar 2011, 00:16 af patrick J » Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Toulouse FC
« Svar #4: 20 Mar 2011, 00:15 »

Succesen fortsætter


Man kan vidst roligt sige at Toulouse ikke bare var en døgnflue i sidste sæson. Holdet indtager i øjeblikket 1. pladsen i Ligue 1, og ligesom i sidste sæson, så bliver det Lyon vi skal kæmpe med mesterskabet om. 21 kampe er spillet, og 1 point adskiller de 2 hold. De har også som de eneste 2 spillet 21 kampe, mens andre hold ligger på 22-23 kampe. Det skyldes ikke minst de mange kampe i Champions League, som også har været en utrolig god debut i verdens bedste klubtunering. Men mere om det senere.

Truppen:

Truppen er kun blevet stærkere siden sidste sæson. Man gik i sommervinduet ud og spenderede 285 millioner på nye spillere, og især én spiller har vist høj høj klasse. Det drejer sig om klubbens 2. dyreste indkøb i sæsonen, målanden Gil. Han blev hentet i Santos for hele 60 millioner, og en alder på bare 18 år.
[storimg]http://i53.tinypic.com/1sdyiu.jpg[/storimg]
Som man kan se på SS'et, så er han Newgen, og kan altså ikke hentes i alle andre spil. Selvom jeg ville ønske det. Han blev allerede udtaget til det brasilianske landshold i sidste landskamp, men måtte dog varme bænken i hele kampen.

Andre prominente navne, som er tilstødt truppen er som skrevet tidligere, Antoine Griezmann. Han har egentlig haft en lidt skuffende sæson, men han er stadig ung og jeg forventer mig utrolig meget af ham i fremtiden. Yannis Tafer er også blevet hentet til på en permanent kontrakt, og for den sølle pris på 31 millioner. Penge som har vist sig at være godt givet ud. Hans statistik siger nemlig følgende:
Kampe: 10 (20) Mål: 18. Især ét mål har været livsvigtigt, men mere om det senere.

Brasilianeren Sidnei er også blevet hentet i den portugisiske storklub Benfica. Prisen lød på 45 millioner, og Toulouse slog til. Han startede som lyn og torden, og var en sand klippe i forsvaret. Han er dog siden kommet i lidt unåde, efter disciplinen har været et problem. Med 2 røde kort efter hinanden, var han direkte konsekvens til 1 nederlag, hbor man ellers var foran og en uafgjort. Igen efter at have været foran. Han er dog helt sikkert fremtidens mand.

Ind er også kommet: Loic Perrin, Lionel Carole, Håvard Nordtveit, Dodo, Mohamed Diarra, Yoann Petrissans (et af Frankrigs største talenter), Marko Livaja, Romario, Alemao, Daniel Philliskirk og Mariano Mazzoleni. Primært for at styrke truppens bredde og så er der hentet godt med talenter ind til fremtiden.

Kampene

Ligue 1

Det har budt på 13 sejre, 4 uafgjort og lige så mange nederlag. Det er dog nok til at man pt. ligger på en velfortjent 1. plads, selvom man desværre har været lidt svingende på det sidst. Vi er seadet til en 4. plads, men klubbens og mit eget mål er en top 2 placering, hvilket i den grad skulle være muligt. Af store sejre kan man nævne: 2-1 over Marseille, 4-0 over Auxerre og 4-1 over Bordeaux.

Champions League

Man endte i en dødsgruppe med selveste Real Madrid, den tyske storklub Bayern München og de belgiske mestre Anderlecht. En på papiret, frygtindgydende gruppe og mit eget mål var en 3. plads, som giver adgang til Euro League. Vi startede ud med at spille flot 2-2 med Bayern hjemme i Toulouse, mens man tabte med hele 4-0 i Madrid. Man skulle nu spille den vigtige kamp mod Anderlecht i kampen om 3. pladsen. Den blev desværre tabt med 2-1 og det så meget sort ud, med 1 point i 3 kampe. I den 4 kamp tog vi hjemme imod Anderlecht, hvor vi skulle revancere nederlaget fra 2 uger siden. Det skete i det 94. minut da Yannis Tafer bragte os foran 1-0, en stilling som selvfølgelig blev holdt. Næste kamp var igen på hjemmebane, og denne gang imod den suveræne etter, Real Madrid. Vi havde begge 8 skud på mål, og begge 3 af dem inden for målrammen. C. Benitez var dog skarpest og scorede kampens eneste mål i det 38. minut. Det så nu meget fornugtigt ud, og vi lå med 7 point. 1 point fra videre kvalifikation. Vi gæstede München, og Mario Gomez bragte hurtigt hjemmeholdet på 1-0. Yannis Tafer bragte dog balance i regnskabet i det 38 minut. I det 82 minut bragte V. Kadlec os foran 2-1, mens Benitez scorede ti l3-1 fire minutter inde i ovetiden. Vi er videre ti l1. kval runde.

Vi har netop spillet os i Ligacup finalen efter en 2-1 sejr, mod Montpellier som tidligere havde slået os 2-1. Denne gang blev det også 2-1, men det var med os som sejrsherre. Tafer og Etienne Capoue scorede vores mål, og netop de 2 spillere har været symbolsk på vores succesfulde sæson. Andre spillere som kan fremhæves er Mousse Sissoko, Gil, Benitez, Kadlec og Baldeji.
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Gungner
Gæst
 
Sv: Toulouse FC
« Svar #5: 20 Mar 2011, 00:30 »

Hvornår kommer bloggen Patrick? Opstemt
Logged

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Toulouse FC
« Svar #6: 20 Mar 2011, 01:00 »

Hvornår kommer bloggen Patrick? Opstemt
Muligvis aldrig. Smiley
Kan ikke lave så mange updates, og er så fanget af spillet, at jeg simpelthen ikke ville kunne lave så mange updates. Wink

Men tak for "efterspørgslen"  Thumbs Up
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

anas2307
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Toulouse FC
« Svar #7: 24 Jun 2011, 23:38 »

Hej

Godt at høre at mange har valgt denne fantastiske klub. Jeg er selv startet for et stykke tid siden og jeg kæmper hårdt for 1. pladsen selvom medieprognosen siger en 14. plads. Jeg vil dog råde jer til at udleje vores egen landsmand Cristian Eriksen fra Ajax, da man sagtens kan betale hans latterlige løn på 25k/uge.

Dette kræver dog at man sælger bare én spiller, så man kan justere lidt i transferbudgettet. Men tro mig han er fantastisk som playmaker for dette hold og har afgjort en del kampe for mig med sine farlige dødbolde.
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010