home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  1 Bruger, 515 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Leeds
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: Leeds  (Læst 24824 gange)
-RVM-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Leeds
« : 15 Nov 2010, 17:14 »

Leeds United har i de senste par udgaver af FM, været et af de mere populære hold at spille med. At føre den gamle gigant tilbage til Premier League har også været en udfordring jeg personligt synes har været sjov, så derfor er jeg startet med dem på ny, og et stort hold som Leeds fortjener også sin egen tråd.
Her kan så diskuteres alt hvad der vedrører jeres Leeds hold i FM.
Kan da starte med at lægge ud.
Indtil videre har jeg ikke fået lavet det store andet end to taktikker. Først og fremmest bliver det en 4-4-2 holdet kommer til at spille med, men med en 4-5-1 som alternativ, hvor Becchio fungerer som target man på toppen.
Efter deres suveræne topscorer Beckford forlod dem til fordel for Everton, har klubben hentet angriberen Ross McCormack ind fra Cardiff. En ganske god angriber i mine øjne. Har dog kig på Leigh Griffiths som jeg har planer om at hente ind snarest muligt. Derudover synes jeg også holdet mangler en venstreback, en Michael Ball på fri transfer kan være en mulighed her, samt en hurtig centerforsvar da holdets andre forsvare primært har deres styrke i luftrummet. Så for ikke at blive sat af hurtige angribere ser jeg det som en nødvendighed.
Transferbudgettet er ikke voldsomt stort, 5 millioner mener jeg, men der er en masse gamle spillere at sælge der trækker en alt for stor løn i forhold til deres evner. De skal væk hurtigst muligt! Det kan skabe noget luft i lønbudgettet samt skaffe transferpenge ind.
Sidst men ikke mindst trækker det også op at de har Kasper Schmeichel på mål. Han virker virkelig solid i denne her udgave!
Men ja, her er en tråd hvor vi kan snakke om vores Leeds hold, og hvor stort vi nakker modstanderne. Fyr løs! Wink
Logged

-RVM-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Leeds
« Svar #1: 18 Nov 2010, 19:11 »

Så er de første 11 kampe i ligaen spillet. Statistikken siger 4-4-3 hvilket rækker til 16 point og en 11. plads i ligaen, noget jeg hverken er tilfreds eller utilfreds med. Prognosen inden sæsonen lød på en 15. plads, men har højere forventninger til holdet, da jeg mener at vi snildt kan komme i top 10. Oprykning ser jeg godt nok som lidt vanskeligere men hvem ved.
Ind er kommet skotske Leigh Griffits. Den 19 årige angriber bomber derud af, så for 7 millioner kr. er jeg godt tilfreds med ham. Sammen med Becchio danner han en farlig front duo, hvor McCormack også presser sig på for en startplads, ligesom Billy Paynter langsomt vender tilbage fra sin skade.
Til forsvaret er Jose Goncalves hevet ind på en fri transfer, den hurtige forsvare er allerede blevet en fan favorit og er også fast mand i start 11-eren.
Alt i alt en godkendt sæsonstart med plads til forbedringer Wink
Andre der spiller med Leeds?
Logged

-RVM-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Leeds
« Svar #2: 19 Nov 2010, 17:30 »

Slet ingen der spiller med Leeds?
Kunne ellers godt lige bruge noget hjælp, kan ikke få min 4-4-2 til at fungere helt som jeg vil så hvis der er andre der spiller med leeds så sig endelig til Wink
Logged

l-frende
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Leeds
« Svar #3: 21 Nov 2010, 14:20 »

jeg er lige gået igang, så der går ikke længe før du får en melding Opstemt
Logged

l-frende
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Leeds
« Svar #4: 21 Nov 2010, 14:49 »

jeg er lige startet med leeds Smiley jeg har fuldt dit råd og købt Griffits, derud over har jeg fået arsenal som moderklub, og lejet henri lansbury, håvard nordtveit & magnus eikrem  Smiley 2 sejr i 2 kamp, og 2 clean sheets Opstemt
« Seneste Redigering: 21 Nov 2010, 15:16 af l-frende » Logged

Tatoo-Kav
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Leeds
« Svar #5: 22 Nov 2010, 17:13 »

Griffiths er et rigtig godt køb. Fik ham desværre ikke selv. Jeg signede i stedet Darius Vassel. Han er desværre ikke blevet den helt store succes. Tilgengæld bomber McCormack derud af på sin offensive venstre kant.

1. sæson blev det til en 8. plads. Jeg satte mange point til i første halvdel af sæsonen. Men det var også lige kalkuleret. Jeg havde gjort et par nye indkøb på midtbanen og i angrebet. Så holdet skulle lige spilles sammen. Kunne lige nå den sidste plads i oprykningspillet som nr. 6 i sidste spillerunde, men min målscore var for ringe. Jeg stillede på følgende måde:
------ GK -------
DR DCR DCL DL
------ DMC ------
----- MC MC -----
OMR ------- OML
-------- ST -------

Min dårlige målscore det første år, skyldes mest mit forsvar. Det var ikke godt nok til oprykning. Så der er hevet forstærkninger ind. Nu er målsætningen oprykning. Har kun fået spillet en enkelt kamp i den nye sæson. Ude mod Cardiff Der laver en af mine nye signinger, Jonathan Woodgate, straffe og får rødt. Men Schmeichel snupper den og vi vinder 2-1 Smiley

Jeg må lige vende tilbage med alle mine transfers, når jeg sidder ved min egen computer igen.
Logged

-RVM-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Leeds
« Svar #6: 23 Nov 2010, 20:02 »

Spiller med samme taktik, og kan ikke rigtigt få den til at køre stabilt, nogle kampe spiller jeg champagne bold mens andre gange kan de ikke finde ud af at ramme hinanden inden for 2 meters aftstand.. hvilke roller, holdindstilling osv kører du med?
Logged

Youth-IG
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Leeds
« Svar #7: 23 Nov 2010, 20:55 »

Sidder selv midt i et spil med Leeds. Jeg er kommet til februar 2011 og ligger pá en 14. plads. Jeg er dog dybt skuffet da jeg bestemt mener min trup er en top 10 placering værdig. Min defensiv har været meget ustabil og hvort jeg dog træt af Kasper Schmeichel. Jeg synes han er helt vildt ustabil og usikker, dog med enkelte fantastiske præstationer ind i mellem.
Da jeg startede med Leeds hentede jeg en helt ny 4-mands bagkæde pá lejekontrakter. De har ikke været stabile nok, men pá papiret er det helt klart en af ligaens stærkeste bagkæder.

Kyle Walker---Broadfoot---Danny Collins---Elokobi

Som sæsonen skred frem har kaptajn Naylor været foretrukket i stedet for Broadfoot, men han har skuffet mig meget.

De övrige spillere jeg hentede i det förste transfer vindue var Mphela, Ousame Dabo, Keith Fahey og Svetoslav Todorov.

Ingen af dem har sláet helt igennem, men Mphela har nok været mit bedste köb indtil videre. Han dannede indtil hans skade i januar angrebsduo med Becchio i en 4-4-2 opstilling.

Jeg fik ikke fat i Danny Wilson eller Goncalves, der var foretrukket fremfor Broadfoot. Michael Ball tog til Blackpool og Jonjo Shelvey takkede nej til en lejeaftale. Derfor hentede jeg Broadfoot, Elokobi og Fahey.
Ousame Dabo var slet ikke god nok til at starte med, men som tiden skred frem har han dannet en ok central midtbaneduo med Johnny Howson hvor Kilkenny og Fahey má se pá fra bænken.

Da januar transfervinduet ábnede lá jeg pá en solid 10 plads og jeg havde kun 4 point op til 6. pladsen. Derfor fortalte jeg bestyrrelsen jeg burde kunne opná en placering i toppen hvis jeg fik 3 millioner pund.
Ramon Nunez og Amdy Faye fik lov til at smutte da deres kontrakter var udlöbet og jeg hentede John Fleck pá en lejekontrakt fra Rangers, Kakuta pá leje fra Chelsea og til sidst hentede jeg Garra Dembele fra Levski Sofia for 350k.
Efter nytár har jeg slet ikke fáet det til at köre og resultaterne har været meget svingende. Som fortalt tidligere ligger jeg pt nummer 14 efter 33 kampe med 42 point - nummer 6 har 54. 

Málsætningen er klar - Premier League 2012/2013. Der skal 'cleares' i sommerpausen og starte pá en frisk. Denne sæson var lidt en skuffelse, men jeg synes helt klart jeg har lavet en del fejl undervejs hvilket resulterer i jeg ligger hvor jeg gör.

Háber dette giver lidt indblik i hvordan det gár for mig med Leeds.
Logged

Københavns Ungdom - Hader Brøndby

Tatoo-Kav
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Leeds
« Svar #8: 23 Nov 2010, 23:40 »

Hvis jeg lige løber mine indstillinger igennem:

DCL + DCR: Central defender, defend
Backs: Full Back, Automatic
DMC: Defensive midfielder, defend
MCR: Central midfielder, attack
MCL: Advanced playmaker, support
AMR: Winger, attack
AML: Inside forward, support
Striker: sviger en del efter, hvem jeg bruger og møder.

I første sæson blev kyle walker lånt til at dække højre back og Abubakari Yakubu på fri til det centrale forsvar. På midten forstærkede jeg mig med Enzo Maresca som playmaker, Diego Camacho som def midt og Romano Denneboom på højre kanten. Alle på fri. Signede desuden Darius Vassell. Mest for at kunne variere med Becchio og blive lidt farligere på kontra. Jeg slap desuden af med nogen af de lidt løntunge reserver. Nunez og Faye forlængede jeg heller ikke med.

I anden sæson ville jeg gøre lidt ved forsvaret. Yakubu er rykket ud på højre back. Til midterforsvaret er hentet Woodgate på fri og Zat Knight til 1,2 mio pund. Signede også Carl Dickinson på fri til at overtage venstre back. Som reserver signede jeg desuden Dani Hernandez og Marcin Wasilewski. Higgs er den eneste fra 1.holdstruppen, der er røget ud.

Har stadig omkring 2 mio pund og plads i lønbudgettet, så jeg kigger lidt efter en skapere angriber. Ideer modtages meget gerne Smiley
Logged

Nixz_FM
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Leeds
« Svar #9: 25 Nov 2010, 15:28 »

Nogle der har nogle ideer til salg af spillere? Opstemt
Logged

-RVM-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Leeds
« Svar #10: 26 Nov 2010, 16:50 »

Så er sæsonen færdig spillet, hvilket betyder Premier League bold for mit Leeds hold til næste sæson. Med 10 kampe igen lå jeg på en 7.plads og et godt stykke fra opryknings- samt playoffpladserne, men spillerne satte en slut spurt ind. U-V-U-U-V-V-V-V-V-V, lød statistikken, og samtidig med at Burnley og Derby dummede sig i sidste spillerunde med nederlag, kravlede jeg over dem op på 2. pladsen hvilket som bekendt jo betyder direkte oprykning! Var først forberedt på endnu en sæson i championsship, men de slutspurten satte ind havde jeg højst håbet på en play-off plads. Tror aldrig nogensinde tingene har flasket sig så meget efter holdet i nogle af mine andre FM spil før. Kan komme med nogle SS senere hvis folk lyster Wink

@Nixz_FM:
Har selv kun købt 2 spillere. Først Leigh Griffits fra Dundee, ung men fantastisk angriber der endte med at blive min topscorer med 13 mål. Han kan købes for en 6-7millioner kroner. Endte også med at hente Alex Smithies til målet, da Schmeichel var meget ustabil. Der skulle være noget mere konkurrence på målmandsposten da Shane Higgs slet slet ikke har niveau, og Schmeichel derfor er nødt til at være fast. Men Smithies fik hurtigt slået Schemichel af, han er for vild! Kan anbefale dem. Ellers prøv at lej nogle spillere fra top klubberne, Arsenal plejer at have et par gode stykker der gerne vil lejes ud til Leeds Wink
« Seneste Redigering: 26 Nov 2010, 16:54 af -RVM- » Logged

-RVM-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Leeds
« Svar #11: 27 Nov 2010, 15:10 »

Smider lige et par billeder ind fra den sidste sæson som betød oprykning for mit hold.
Ligaen 2010/2011
Som i kan se sluttede jeg ligaen af på en 2 plads hvilket betyder at der jo skal spilles PL bold til næste sæson. Har indtil videre spillet 3 kampe der har budt på 2 point med uafgjort mod Man Utd og Everton. Var dog aldrig rykket op hvis mit hold ikke have sat denne slutspurt ind i de sidste 10 kampe.
De tre spillere der har været hovedårsag for oprykningen er topscoreren, Leigh Griffiths, der blev hentet i sommerens transfervindue for sølle 5 millioner i skotske Dundee. Har været yderst tilfreds med ham. Mit andet indkøb, Alex Smithies, skabte stabilitet nede bag i, med et ellers usikkert forsvar, og en Kasper Schmeichel der aldrig præsterede. Det betød at Smithies fik chancen, og han greb den med det samme. Årets spiller blev dog ingen af de to men istedet, Robert Snodgrass, der spillede i klubben da jeg kom. Kantspilleren var manden der med to mål i den sidste kamp sørgede for oprykningen blev sikker, så vi ikke skulle i play-offs. Han har igennem hele sæsonen været en profil.
Hvis i vil se billeder af truppen, taktik osv så sig endelig til. Regner med jeg smider et par billeder op når jeg har spillet et par kampe i Premier League, med resultater, indkøb osv.  Thumbs Up
Logged

Tatoo-Kav
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Leeds
« Svar #12: 01 Dec 2010, 13:04 »

Det er ikke mange point det krævede at få andenpladsen. Men stadig godt gået. Du må ha det svært i PL, eller har du fået gode forstærkninger?

I min egen 2. sæson i championsship ligger jeg 3'er 9 point efter West Ham og Bolton, der ser urørlige ude på de 2 sikre oprykningspladser her halvvejs igennem. Så jeg må nok forberede mig på play-off.
Logged

-RVM-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Leeds
« Svar #13: 01 Dec 2010, 14:50 »

Svært og svært, befinder mig efter 28 spillerunder på en 10. plads hvilket jeg er godt tilfreds med. Har kun vundet 6, tabt 8 og spillet hele 14 kampe uafgjort.

Fik hentet Mahammadou Diara ind på en fra transfer til Real Madrid, hvilket er en kæmpe forstærkning. En Nick Montgomery fra Sheffield United mener jeg, som reserve for Diarra samt som bredde spiller. Han har gjort det rigtig godt efter en skidt start. Til den offensive midtbane hentede jeg Christian Eriksen der har været den helt store kreatør for mig. Best ratede spiller og med 2 mål og 10 assits gør han sit for at holdet klarer sig så godt som det gør. Efter jeg skiftede fra en 4-4-2 til en 4-3-3 i vinterpausen hvor jeg stadig lå i Championsship var kanterne blev meget vigtige for mit angreb, og det var reelt kun Snodgrass der holdt niveau. Så Junior Stanislas bleve hentet i West Ham og Kiko blev hentet i Hercules. Snodgrass har været en del skadet så de to har spillet sig til en startplads. Gradel gør det som sådan godt nok, men er lidt under de andre 3's niveau. Fik også lejet Kyle Walker i Tottenham igen. Ud røg en masse af de spillere der ikke blev brugt i min første sæson. De havde kontrakt udløb og så ingen grund til at forlænge.

I Vinterpausen fik jeg solgt Becchio for 17 millioner. Han har virkelig været ringe. Ingen mål og en rating på 6.50 på 10 kampe er ikke acceptabelt. Han havde ikke Niveau til PL. Som erstatning hentede jeg Alberto Bueno i Valladollid. Han lavede i første sæson 33 mål i 44 kampe da han var udlejet til Derby, og for Valladolid nåede han at lave 16 mål i 19 kampe inden jeg købte ham. Indtil videre har kun scoret en gang i 6 kampe. Han bliver dog brugt som indskifter da Leigh Griffits er den ubetingede angrebsstjerne i klubben. Sidst men ikke mindst fik jeg hentet selveste David Beckham til klubben på en fri transfer. Bruger ham inde centralt hvor jeg mener han er bedst da hans fysiske stats er meget ringe og ikke egner sig som wing. Han bringer også noget erfaring til mit meget unge hold.

Min filosofi er, og har altid være i manager, at jeg vil spille mit eget spil. Så jeg nægter at stille mig defensivt ned som mange andre oprykkerhold muligvis ville gøre. Jeg vil spille mit eget kontrollerende spil. Så filosofien er sat til kontroller og flydende. Dog med lidt små justeringer fra kamp til kamp.
Indtil videre har det som sagt resulteret i en 10. plads, og har gjort en god figur mod de store hold. En uafgjort og et nederlag til Man Utd. To uafgjorte mod Chelsea. Nederlag til Liverpool, uafgjort mod City og en 3-1 sejr over ligaens nummer 1 Arsenal. Ganske udemærket hvis jeg selv må sige det Wink Min styrke har været min defensiv der meget sjældent lukker mere end 1 mål ind i en kamp, samt Alex Smithies der bare bliver bedre og bedre på målet. Han er permanent slået Schmeichel af nu, der også er tilfreds med at være 2. målmand overraskende nok. Kommer tilbage med en opdatering mere når sæsonen er færdig  Thumbs Up

Lyder også som om det går udemærket i dit save, og en play-off plads burde være sikker. Burnley var også vilde i mit save. Kun deres egen skyld at det tabte deres sidste kamp så jeg fik deres plads. Men held og lykke med oprykningen  Wink
Logged

-RVM-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Leeds
« Svar #14: 01 Dec 2010, 18:52 »

Spået en 18. plads men sluttede sæsonen af som nummer 10 Wink
Så skal anden sæson i Premier League i gang og der skal forstærkes på flere punkter. Vil op og spille om europæiske pladser nu. Derudover skal der hentes nogle talenter ind for at forbedre u/18, de har godt nok spillet sløjt!
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010