home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23292
  0 Brugere, 667 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: Japper
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  *381* Warrenpoint Town F.C - mod nye mål
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 58 59 [60] 61 62 ... 79 Udprint
Forfatter Emne: *381* Warrenpoint Town F.C - mod nye mål  (Læst 411102 gange)
Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *278* Warrenpoint Town F.C - mod nye mål
« Svar #885: 04 Aug 2011, 19:36 »

Havde Nordirland ikke flere hold i europæisk fodbold sidste sæson?
Der var da IHF et år hvor de havde 7 hold ned eller sådan noget

Jeg mener, at det højeste antal hold, som Nordirland har haft med, er 6 hold, men det har lidt at gøre med nordirske rangeringer fra år til år.
Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

PEAST
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *278* Warrenpoint Town F.C - mod nye mål
« Svar #886: 04 Aug 2011, 22:46 »

Jeg mener, at det højeste antal hold, som Nordirland har haft med, er 6 hold, men det har lidt at gøre med nordirske rangeringer fra år til år.

ok
Logged

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *279* Warrenpoint Town F.C - mod nye mål
« Svar #887: 05 Aug 2011, 18:45 »


 
CHAMPIONS LEAGUE 2061 - 2062


WARRENPOINT TOWN – GALASATARAY 5-0

Så skulle vi til at komme i gang med årets Champions League, og første kamp i gruppespillet var mod tyrkiske Galasataray, som vi skulle kunne slå på hjemmebane. Der var stort set fulde huse på Nickmik Stadium, da dommeren fløjtede kampen i gang.

I det 7. minut var det Jedrzejczyk, som satte gang i målscoringen, da han blev spillet flot i hullet af Dimakis, hvorefter Jedrzejczyk selvfølgelig ikke svigtede. I det 32. minut fik vi et hjørnespark i højre side af banen, hvorefter bolden blev ind i målfeltet, hvor en Galasataray forsvarer headede bolden i mål. Kort før pausen skulle det blive endnu værre for Galasataray, da Caca på et flot langskud bankede bolden i mål. Vi var fortjent for med 3-0 ved pausen, og det så rigtigt godt ud.

I det 52. minut fordoblede Jedrzejczyk sin målscoring, da han afsluttede flot på Cacas aflevering. Kampens sidste mål faldt i det 69. minut, hvor Galasataray spillerne slet ikke kunne følge med på vores kontraangreb, og så kunne Dimakis på Jedrzejczyk aflevering cementere vores sejr på 5-0.

Jeg var godt tilfreds med spillet og kampens resultat, og det var en rigtigt god start på årets Champions League.

AIK – WARRENPOINT TOWN 1-2

Hvad der på forhånd så ud til at blive en walk over, viste sig at være sværere end som så, da vi på Swedbank Arena i Stockholm skulle spille svenske AIK foran 49.477 tilskuere. Vi var godt nok førende med hensyn til spil og chancer, men det kneb gevaldigt, når der skulle puttes mål i kassen.

Zurro bragte os foran med 1-0 i det 17. minut, da han modtog bolden lidt ude foran straffesparksfeltet, hvorefter han løb mellem to AIK forsvarere, og bankede bolden i kassen. I det 44. minut var den gal igen, da Pickett med en følt bold sendte bolden i mål i det ene hjørne.

Vi fortsatte vores gode spil i anden halvleg, men ind ville bolden ikke, så det var lidt en torn i øjet, at AIK kunne reducere til 2-1 i det 80. minut på en flot frisparkskombinatio n. Det var dog ikke nok til, at vi blev rystede, og så kunne vi hive sejren hjem med en 2-1 sejr. 

Lidt skuffende havde vi kun scoret to mål, men vi havde produceret mængden af chancer, hvilket jeg var tilfreds med - 2 kampe og 6 point var, som det skulle være.

WARRENPOINT TOWN – A.C. MILAN 3-1

Så var det tid til at byde Milan velkommen til Nickmik Stadium, men Milan er ikke mere af fordums styrke, selvom de i denne kamp dog viste stor vilje til at bekæmpe The Point.

I det 33. minut løb Dimakis til baglinjen og spillede bolden ind i målfeltet, hvor Reed kom løbende ind fra modsatte side, og han havde ingen problemer med at sparke bolden i mål. Det blev egentlig til en chancefattig kamp, hvor begge hold stod godt på banen, men der skulle komme flere mål i anden halvleg.

I det 58. minut fik vi et hjørnespark i venstre side af banen, som Zurro tog sig af. Desværre for en Milan spiller kom han til at sparke bolden i mål til en 2-0 føring til The Point. I det 68. minut fik Milan bragt sig tilbage i kampen, da de scorede på et flot hovedstød. Det blev også et selvmål, som afgjorde kampen i det 81. minut, hvor en Milan forsvarer igen fik sat en fod forkert.

Vi havde vundet kampen med 3-1, og vi manglede nu kun en enkelt sejr, førend vi var kvalificeret til første knock out runde.
Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

nln777
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: *279* Warrenpoint Town F.C - mod nye mål
« Svar #888: 05 Aug 2011, 19:27 »

Helt fantastisk blog. Synes altid der sker det for mig, når jeg starter med meget dårlige klubber, at jeg ikke kan holdet styr på økonomien. Dog kan jeg jo se her at det er lykkedes for dig at få vendt det hele. Rigtig god blog! Smiley
Logged

Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *279* Warrenpoint Town F.C - mod nye mål
« Svar #889: 05 Aug 2011, 20:05 »

Helt fantastisk blog. Synes altid der sker det for mig, når jeg starter med meget dårlige klubber, at jeg ikke kan holdet styr på økonomien. Dog kan jeg jo se her at det er lykkedes for dig at få vendt det hele. Rigtig god blog! Smiley

Mange tak skal du ha´. Havde selv store problemer i starten af spillet med The Point og var ved at opgive nogle gang, da det er utroligt svært at blive god, når man spiller et hold fra Nordirland. Men blev dog ved, at det er da gået meget godt.
Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *280* Warrenpoint Town F.C - mod nye mål
« Svar #890: 06 Aug 2011, 19:38 »



3 KAMPE MERE I CHAMPIONS LEAGUE 2061


A.C. MILAN – WARRENPOINT TOWN 1-3

Hvorfor ikke gøre det samme på udebane, som vi gjorde på hjemmebane mod Milan? Det vil sige, vinde med 3-1. Vi var i klart mest boldbesiddelse, mens der stort set var lige mange skud på mål i en ellers meget lige kamp.

Milan tilskuere måtte skuffende se til, at vi scorede kampens første mål i det 14. minut, hvor Pickett, med snævre driblinger i Milans forsvar, kunne gå igennem forsvar og score med et placeret spark. I det 36. minut lagde Marcao en flot og lang bold frem til Dimakis, som løb sig fri af forsvaret og scorede på Milans målmand med et fladt og placeret spark.

Det var også The Point, som scorede kampens næste mål i det 65. minut, men desværre for Tony røg bolden i eget net, og Milan var spillet ind i kampen igen. Flot pasningsspil af The Point afgjorde dog kampen i det 91. minut, da Dimakis tæt på mål kunne sende bolden i mål.

Vi havde vundet kampen med 3-1, og med sejren havde vi også kvalificeret os til første knock out runde, og jeg var tilfreds.

GALASATARAY – WARRENPOINT TOWN 1-0

Vi var direkte uheldige med at tabe denne kamp, hvor vi i store dele af kampen havde spillet under kontrol. Men til trods for mængden af chancer, så formåede vores spillere ikke at sætte bolden i mål.

Vi havde i kampene op til denne kamp fået flere spillere skadet, hvilket selvfølgelig havde indflydelse på spillet, men vores næstbedste spillere burde være bedre end Galasataray bedste spillere.

Galasataray afgjorde kampen i det 58. minut kampen med kampens enlige mål, da vores forsvar satsede alt for meget efter et hjørnespark, hvorefter en Galasataray spiller stod helt alene ved midterlinjen, og han satte fart på benene og alene med vores målmand, kunne han score sejrsmålet til 0-1.

Det er aldrig tilfredsstillende at tabe en kamp, men en sjælden gang må det jo gå galt, og med Galasataray sejr forbedrede de også deres chancer for at gå videre til første knock out runde.

WARRENPOINT TOWN - AIK 4-0

Efter nederlaget til Galasataray, så skulle der spilles noget bedre på hjemmebane mod svenske AIK. 51.287 tilskuere havde fundet vej til Nickmik Stadium for at støtte deres idoler fra Warrenpoint Town.

Der var knap nok spillet 5 minutter, førend bolden lå i AIK’s mål. Leandro og Pickett brillerede på vores venstre kant, og Pickett kunne lægge bolden ind i målfeltet, hvor Dimakis hårdt presset steg til vejrs og nikkede bolden i mål til en 1-0 føring. En AIK spiller gjorde det ikke lettere for holdet, idet han trak nødbremsen i det 33. minut, hvor han holdt en helt fri Pickett i trøjen som bageste mand. Pickett var også ophavsmand til vores næste mål, da han løb sig fri til baglinjen, hvorfra han spilledes bagud til Reed, som med sit venstreben kunne sparke ind i det korte hjørne. Vi var foran 2-0 ved halvleg.

For at det ikke skal være løgn, så stod Pickett også for den næste målgivende aflevering til Dimakis, som fra sin position i straffesparksfeltet kunne banke bolden i mål. I det 87. minut fik vi et hjørnespark i højre side af banen, og dette bag sparket til bageste stolpe, hvor Silva på et smukt hovedstød kunne heade bolden i mål.

AIK havde ikke meget at komme med, og vi kunne konstatere, at vi i gruppespillet havde vundet 5 kampe og tabt 1 kamp, hvilket så havde bragt os videre til første knock out runde.

SAM PICKETT


I kampen mod AIK blev Sam Picketts nævnt flere gange, men vi skal vende os til, at han i fremtiden ikke mere vil være Warrenpoint Town spiller. Pickett ønskede ikke at forlænge sin kontrakt, hvorfor jeg blev nød til at sælge ham inden den 1. januar 2062, hvis jeg skulle have noget penge for ham.

Det blev Mallorca, som pungede ud med 160 mio kr., og så var der igen penge i kassen. Pickett er dog et rigtigt stort talent, hvorfor det var skuffende, at han ikke ville forlænge. Det kan dog skyldes, at han har haft svært ved at tilspille sig en stamplads på førsteholdet.
« Seneste Redigering: 07 Aug 2011, 09:14 af Nickmik » Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

PEAST
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *280* Warrenpoint Town F.C - mod nye mål
« Svar #891: 06 Aug 2011, 20:53 »

du har et resultat der er vendt forkert og et resultat der mangler
Logged

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *281* Warrenpoint Town F.C - mod nye mål
« Svar #892: 07 Aug 2011, 17:00 »



FØRSTE KNOCK OUT RUNDE I CHL 2062


ARSENAL – WARRENPOINT TOWN 2-0

Der var to klubber, som jeg ikke ville trække i første knock out runde. Det ene var Bayern München, og det andet var Arsenal, som var rangeret som nr. 3 i Europa og derfor lige under The Point. Vi havde tidligere mødt Arsenal 6 gang i Champions League sammenhæng, og det stod fuldstændigt lige, hvad kampe angår, idet vi havde vundet 2 kampe, spillet 2 uafgjort og tabt 2 kampe. Arsenal var dog rigtigt stærkt på hjemmebane, så hvis vi kunne rejse hjem til Warrenpoint Town med et smalt nederlag, så var jeg tilfreds.

På Mohamed Stadium i London var det samlet 78.803 tilskuere, da dommeren fløjtede kampen i gang. Det var en råkold februar aften med kun 3 graders varme og støvregn. Det skulle vise sig at blive en meget lige kamp, hvad chancer og spil angik, men Arsenal havde dog et lille plus på målscoring siden.

Selvom der var mange chancer til begge sider af banen, så måtte tilskuerne dog vente til anden halvleg, førend kampens første mål faldt. I det 61. minut tog Arsenals Penn chancen udefra, og så var Arsenal foran med 0-1. I det 76. minut var det en gammel The Point spiller, som scorede for Arsenal, idet Saucedo nikkede et flot indlæg i mål.

Vi havde gennem kampen flere chancer for at score, men det blev kun til chancerne, da det ikke lykkedes os at score. Vi måtte forlade London med et 0-2 nederlag, og det ser svært ud inden returkampen.

WARRENPOINT TOWN - ARSENAL 2-0

Det blev en utroligt spændende kamp på Nickmik Stadium foran 51.197 tilskuere. Vi havde et 0-2 nederlag fra sidste kamp, som vi skulle indhente på vores hjemmebane. Selvom det så svært ud, så mente jeg ikke, at det var umuligt.

Vi var toneangivende kampen igennem, men Arsenal havde også deres chancer for at score. Jedrzejczyk var igen én af vores store spillere og helte i denne kamp, hvor der ikke manglede noget. Vi havde et væld af chancer i første halvleg, men det kneb med at få bolden i kassen. Jeg mente ikke, at det var nødvendigt at tale med store bogstaver i halvlegspausen, da vi indtil videre havde spillet en god kamp.

I det 53. minut nikkede Barnett bolden ind til Jedrzejczyk, som fik alt for meget plads i straffesparksfeltet, hvorefter han med bolden kunne vende sig om og sparke bolden i mål. I det 71. minut fik vi et hjørnespark i venstre side af banen. Det blev sparket ind i straffesparksfeltet med headet væk. Vi holdt dog presset på Arsenals mål, og Marcao kunne spille bolden til Jedrzejczyk, som havde placeret sig på ydersiden af sin oppasser. Jedrzejczyk løb sig fri og sparkede bolden under den fremstormende målmand.

Den ordinære endte 2-0, hvilket var 2-2 i den samlede stilling, hvorfor kampen gik i forlænget spilletid. Vi havde flere store chancer for at afgøre kampen, men vi skulle samtidigt passe på, at Arsenal ikke fik et enkelt mål, for så skulle vi op og score to mål.

Der blev heller ikke scoret i den forlængede spilletid, hvorfor kampen skulle afgøres på straffespark. Jeg havde nu en god fornemmelse, selvom straffesparkskonkur rence er lidt af et lotteri.

Lodtrækningen gjorde, at Arsenal skulle starte med at sparke, og straks så det godt ud, idet deres spille sparkede ved siden af målet, selvom vores målmand Beattie var gået til den modsatte side. Zurro bragte os foran i et brag af et skud, da han bankede bolden op i krogen. Arsenal bragte sig på 1-1 i straffesparkskonkur rencen, hvorefter Jedrzejczyk igen bragte os foran på et sikkert straffespark. Arsenal næste straffesparksskytte bragte igen balance i regnskabet, hvorefter vores centerforsvarer Silva desværre sparkede lige på målmanden – kampen var nu igen helt lige.

Arsenals Saucedo var næste sparker, og hans spark var alt for tæt på vores målmand, så det så igen godt ud. Desværre syntes Barnett, at han bare skulle bevare spændingen i kampen, da han sparkede over målet. Der var nu kan en spiller tilbage fra begge hold. Desværre for Arsenal sparkede deres spiller ved siden af mål, hvorefter Dimakis kunne afgøre kampen ved at score, og det gjorde han så ved at sparke bolden til venstre for målmanden.

Vi havde vundet kampen på straffespark og var videre i kvartfinalen.

DA SILVA



Det var på tide at sige farvel til en af de helt store The Point spillere. Angriberen og midtbanespilleren Da Silva var blevet 33 år, og han havde efterhånden svært ved at spille sig på førsteholdet, hvorfor jeg besluttede at give ham nogle gode år i en anden klub ved at sælge ham.

Det blev Tottenham, som gik ind og købte ham, og vi ønsker ham held og lykke på hans sidste tid af hans lange rejse mod fodboldstjernerne. Han nåede at være i klubben i 14 år, og han kom til klubben som 18 årig stortalent, hvilket han også levede op til gennem årene. Han spillede 371 ligakampe for klubben og scorede 184 mål.

En legende takker farvel.

DE ANDRE NORDIRSKE HOLD I EUROPA

Linfield sluttede som nr. 3 i gruppespillet i Euro Cup, da de vandt den sidste kamp i gruppespillet over Wisla med 1-0. Det gav dog ikke adgang til videre spil i cuppen.

Lurgan Celtic tabte desværre deres to sidste kampe i Euro Cup gruppespillet, hvorfor de kun blev nr. 3 i gruppespillet. De viste dog godt spil undervejs.
« Seneste Redigering: 07 Aug 2011, 23:10 af Nickmik » Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

SkjoldManden
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: *281* Warrenpoint Town F.C - mod nye mål
« Svar #893: 07 Aug 2011, 23:02 »

Du mangler at skrive resultat fra den den sidste kamp Opstemt Men ellers lige så godt som de andre 280 updates Opstemt
« Seneste Redigering: 08 Aug 2011, 00:05 af SkjoldManden » Logged

Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *281* Warrenpoint Town F.C - mod nye mål
« Svar #894: 07 Aug 2011, 23:11 »

Du mangler at skrive resultat fra den den sidste kamp Opstemt Men eller lige så godt som de andre 280 updates Opstemt

Mange tak. Har nok glemt det, da jeg skulle skrive om den spændende straffesparkskonkur rence.
Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *282* Warrenpoint Town F.C - mod nye mål
« Svar #895: 08 Aug 2011, 20:20 »



CHAMPIONS LEAGUE KVARTFINALE 2062

LIVERPOOL – WARRENPOINT TOWN 2-3

The Point har det åbenbart med at trække engelske hold, idet vi i kvartfinalen til Champions League trak Liverpool, som er begyndt at blomstre op gennem de sidste sæsoner. Kampen skulle spilles på Torres Park i Liverpool foran 60.952 tilskuere, og der var tyske dommer til kampen.

Liverpool spillerne kom bedst fra start, idet de scorede til 0-1 i det 19. minut, hvor Liverpools venstre kant løb gennem vores midtbane og forsvar og spillede bolden til en Liverpool angriber i feltet, som sikkert kunne score. I det 46. minut fik vi udlignet til 1-1, da Jedrzejczyk fik sat speed på og løb op langs vores venstre side til baglinjen, hvorefter han spillede bolden bagud til Marcao, som kunne sætte bolden over i modsatte side af målet. 1-1 ved halvleg.

Der var kun spillet 6 minutter af anden halvleg, da Liverpool igen kom foran i to situationer, hvor vores forsvar ikke så alt for godt ud, da de ikke fik sparket bolden væk i kamp med en Liverpool angriber, som let kunne score. I det 61. minut fik vi igen bragt balance i regnskabet, da Michels spillede en lang bold op til Zurro, som kunne løbe til baglinjen og spille bolden ind over, hvor Jedrzejczyk tog imod den og scorede til 2-2.

I det 70. minut blev en Liverpool forsvarer overrasket over Jedrzejczyk, da han som bageste mand troede, at han var alene, men Jedrzejczyk kom spurtende, hvorefter måtte holde Jedrzejczyk i trøje. Spilleren blev efterfølgende udvist. Der gik kun to minutter efter udvisningen, førend Liverpool blev straffet for kun at være 10 mand på banen. Bolden blev igen spillet til Zurro, som langs med højre kanten spillede bolden videre til Dimakis, som frit kunne løbe mod mål og score i det lange hjørne.

Vi vandt kampen med 3-2, og det var fortjent, da vi havde mest spil og flest chancer. Vi havde givet os selv et godt udgangspunkt inden returopgøret i Warrenpoint Town.

WARRENPOINT TOWN – LIVERPOOL 1-1

Efter en 3-2 sejr i første kamp kunne vi komme videre til semifinalen via et uafgjort resultat eller et smalt nederlag, men vi ville dog alt for at vinde kampen alligevel. Berømte Liverpool havde trukket fulde huse til Nickmik Stadium, således at der var 51.990 tilskuere på plads.

Kampen var langt mere lige end vores første indbyrdes kamp. Tilskuere måtte se adskillige chancer bliver reddet af begge målmand i første halvleg, og det var ligeledes vidner til, at det ikke lykkedes for nogle af markspillerne at score i første halvleg. Liverpool havde dog den største chance, idet de i det 21. minut tilkendt et straffespark. Beattie præsterede en fremragende redning på et yderst velplaceret spark, da han reddede bolden ved den venstre stolperod.

Der var kun spillet 3 minutter af anden halvleg, da The Point bedste spiller gennem tiderne igen var på pletten. Jeg taler selvfølgelig om Jedrzejczyk, som i det 48. minut var på pletten i straffesparksfeltet, da Leandro lagde et indlæg ind, og Jedrzejczyk kunne snitte bolden videre i mål. Liverpool skulle nu op og score 3 mål for at komme videre til semifinalen. Det lykkedes Liverpool spillerne at score en enkelt gang i det 62. minut, men de kom ikke nærmere.

Vi havde over to kampe spillet bedre end Liverpool, og vi kunne fortjent se frem til lodtrækningen og semifinalemodstande r, som kunne bliver Bayern München, Hull eller Sevilla.
Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *283* Warrenpoint Town F.C - mod nye mål
« Svar #896: 08 Aug 2011, 22:22 »



WARRENPOINT TOWN – HULL 3-1

Selvfølgelig var der fulde huse, da vi skulle spille semifinale på hjemmebanen Nickmik Stadium mod engelske Hull. Det var tredje gang i træk i turneringen, at vi skulle møde et engelsk hold, og mod Arsenal og Liverpool var det gået meget godt, så der var vel mulighed for at gentage succesen. Det var tredje år i træk, at vi skulle spille Champions League semifinale, så det skulle blive spændende at se, om vi igen kunne kvalificere os til finalen.

Vi var kampen igennem førende angrebsmæssigt, og det var fuldt fortjent, at vi kom foran i det 24. minut, hvor Hull spillerne simpelthen ikke kunne følge med i vores kontraangreb, som blev afsluttet af Jedrzejczyk, som sparkede en flad bold forbi Hulls målmand. Vi kunne gå til halvleg med en 1-0 føring.

I det 67. minut var det Hull tur til at score på et kontraangreb, men det lod vi os ikke ryste af, og vores skarpretter Jedrzejczyk kunne på et direkte frispark i det 70. minut sparket bolden uden om den placerede 3 personers mur og videre ind i mål, hvor Hull målmand var chanceløs. Jeg var ikke tilfreds med kun at vinde med 2-1 på hjemmebane, så vi fortsatte vores angrebsspil mod Hull mål. Det gav resultat i det 84. minut, hvor Jedrzejczyk igen havde en fod med i målet til 3-1. På et nyt direkte frispark sparkede han bolden uden om en 4 personers mur, men denne gang ramte bolden stolpen, hvorefter bolden røg direkte ud til Garriz, som kunne sparke bolden i mål.

Vi havde vundet kampen med 3-1, hvilket gav os et rigtigt godt udgangspunkt inden returkampen i England. Jeg var optimist og mente, at vi kunne kvalificere os til finalen.

HULL – WARRENPOINT TOWN 3-2

På Nagoli Park i Hull var der 66.041 tilskuere på plads på stadion. Det skulle vise sig at blive en spændende og meget lige kamp, hvor sejren kunne gå til begge sider af banen.

Hull spillerne fik headet kampens første bold i mål i det 31. minut efter et frispark, som blev lagt ind i målfeltet, hvor en Hull spiller kunne gå til vejr og score. Rigtigt flot pasningsspil fra The Point side banede vejen for 1-1 målet, da Dimakis et stedet for at skyde selv lagde bolden bagud til Marcos, som kunne banke bolden i nettaget.

I det 52. minut bragte Hull sig igen foran, og de manglede nu kun et mål for at få forlænget spilletid. Men vi fik dog punkteret kampen i det 66. minut, da Dimakis og Jedrzejczyk viste, at de var rigtigt godt sammenspillet, og Dimakis afsluttede med at spille Jedrzejczyk fuldstændigt fri i straffesparksfeltet, hvorefter Jedrzejczyk scorede i det tomme mål. Hull skulle nu score 3 mål for at bringe sig videre til finalen. Det lykkedes dem kun at score det ene i det 84. minut, hvor vores forsvar ikke kunne følge med.

Kampen endte 2-3 til Hull, men samlet vandt vi 5-4, og vi havde for tredje år i træk kvalificeret os til Champions League finalen, hvor vi for tredje år i træk skulle møde Bayern München, og denne gang var det vores tur til at vinde. 

Der vil ikke blive vist ”live” blog fra finalen – blot til orientering.
Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *284* Warrenpoint Town F.C - mod nye mål
« Svar #897: 09 Aug 2011, 10:44 »


 
TID TIL POKALFINALER


LIGA CUP FINALE


WARRENPOINT TOWN – PORTADOWN 4-0

Det skal være, som det plejer – pokalfinale på Windsor Park i Belfast foran 25.000 tilskuere. Det skal også være, som det plejer – The Point skal vinde finalen, og denne finale var ingen undtagelse.

Det var nu ikke fordi, at der var et væld af chancer kampen igennem, og der var ingen tvivl om, at spillet var påvirket af de kun 10 grader varme, men ikke mindst af, at det skylregnede – det væltede bare ned over Belfast. Det er dog ikke ensbetydende med, at man ikke kan spille fodbold, for det kan man altid – uanset vejret.

Jedrzejczyk lagde ud med at score kampens første mål i det 7. minut, hvor bolden blev spillet op langs vores højre kant til Dimakis gik til baglinjen, hvorfra han allerede havde set, at Jedrzejczyk havde fulgt med på midten af banen, og så var det bare at lægge bolden ind til Jedrzejczyk venstre fod – 1-0.

I anden halvlegs 51. minut blev bolden denne gang spillet op gennem vores venstre kan, og da der ikke var nogen, som forsøgte at stoppe Jedrzejczyk, så kunne han ligeså godt løbe direkte på mål. Hans skud blev reddet af målmanden, men ramte en forsvarer, hvorefter bolden lå for fødderne af Dimakis, og han svigtede ikke. Der stod også Jedrzejczyk og Dimakis på det næste mål, men det var Zurro som afslutter. Dimakis spillede snævert til Jedrzejczyk, som lagde et flot indlæg uden for målmandens rækkevidde ind i målfeltet, hvor Zurro kunne halvflugte bolden i mål. Kampens sidste mål faldt i de døende minutter af kampen. Zurro forsøgte sig, men målmanden reddede – Dimakis fulgte op og scorede – 4-0.

Vi havde fortjent vundet kampen og sikret os trofæet. Portadown havde ikke meget at komme med, da de kun havde 3 skud mod mål.

MID ULSTER POKALTURNERING


WARRENPOINT TOWN – PORTADOWN 3-0

Det var igen Portadown, som vi skulle møde i en pokalfinale. Jeg var ikke i tvivl om, at vi ville vinde kampen, hvilket også holdt stik. Portadown havde kun et enkelt skud på mål gennem hele kampen, og så er det yderst svært at slå The Point.

Kampen blev afgjort i første halvleg, og allerede efter 3 minutter, så lå bolden i Portadowns målnet. Centerforsvareren Tony spillede bolden op til Zurro, som lagde en sukkerbold ind til Dimakis i straffesparksfeltet . Dimakis kunne modtage bolden og sparke denne under Portadowns fremstormende målmand. I det 14. minut var den gal igen, da Dimakis spillede bolden til Jedrzejczyk, som tændte for raketterne og spurtede af sted mod mål, hvor han fra kanten af straffesparksfeltet sparkede bolden fladt over i den modsatte side af målet. I det 26. minut punkterede vi kampen, da Jedrzejczyk tog chancen udefra, og et ikke særligt hårdt skud passerede Portadowns målmand.

Der blev ikke scoret i anden halvleg, selvom vi havde masser af chancer for at få scoret. Kampens sluttede derfor 3-0 til The Point, og sæsonens anden pokal var hjemme.

NORDIRSKE POKALTURNERING


WARRENPOINT TOWN – LURGAN CELTIC 7-0

For en gangs skyld var der ikke fuldsat på Windsor Park, idet der ”kun” var 22.795 tilskuere på plads på stadion. Det var forventningsfulde The Point tilhængere, som var på plads, og de forventede, at The Point skulle hente endnu et trofæ til klubben. Der var vist ikke mange, som troede på, at Lurgan kunne gøre noget for at hindre os i at vinde kampen.

Vi fik hurtigt taget brodden af Lurgans håb om at vinde kampen, da Caca i det 5. minut med et smukt og velplaceret spark satte bolden op i trekanten. 10 minutter senere fik vi et hjørnespark i venstre side af banen, og dette tog Reed sig af. Han lagde bolden ind i målfeltet, hvor centerforsvareren Tony kom højest til vejrs og nikkede bolden i mål. I det 32. minut sparkede Reed igen et hjørnespark ind i målfeltet fra venstre side, og denne gang var det Dimakis, som kom højest til vejrs og scorede med hovedet. At dødboldsituationer har stor indflydelse på moderne fodbold, er der ingen tvivl om, og Reed var denne gang i højre side af banen, da han sparkede hjørnesparket ind i hovedet på Dimakis, som ved bageste stolpe kunne heade bolden i mål. Vi var foran med 4-0 ved halvleg, og det så vist meget godt ud.

Det var et slukøret Lurgan hold, som kom på banen til anden halvleg, og de kunne kun se til, at vi scorede flere mål i halvlegen. Et indlæg i venstre side af banen fra Ivan blev i det 51. minut spillet ind i målfeltet, hvor Zurro dukkede op og scorede. Indskiftede Lee tog sig af hjørnesparket i det 74. minut, og Tony kom igen højest og scorede til 6-0. Det blev også til 7-0 i det 82. minut, hvor Caca kunne score efter lidt klumpspil i straffesparksfeltet .

Vi havde banket Lurgan langt ud af banen og tilføjet dem et nederlag, som nok vil sidde fast i lang tid. Vigtigt af alt havde vi sikret os sæsonens tredje pokalsejr.

ALL-IRELAND CUP


WARRENPOINT TOWN – LINFIELD 4-1

Så var vi igen tilbage på Windsor Park, og denne gang var 25.000 tilskuere på plads. Tilskuerne var vidner til et ærkefjende opgør, hvor vi i starten af kampen skulle få os en forskrækkelse.

Hvis man ser på de 3 forudgående finaler, så var der ikke blevet scoret imod os, men i det 7. minut blev en Linfield spiller spillet fri midt for mål, og han kunne placere bolden i mål til en Linfield føring på 0-1. Det tog os et stykke tid, førend vi kom på måltavlen, men i det 37. minut lagde Ivan en flot bold ind i straffesparksfeltet, hvor Linfields forsvar glemte at holde øje med Zurro, som fra en helt fri position kunne heade bolden i mål. Blot 5 minutter senere var det Jedrzejczyk, som driblede og løb sig fri, hvorefter han sikkert kunne score på Linfields målmand.

I det 67. minut viste Zurro igen, at han er hovedstødsstærk, da han på Jedrzejczyk flotte indlæg fra venstre side kunne nikke bolden i mål. I det 74. minut faldt kampens sidste mål, da Zurro lagde en flot bolden frem til Dimakis, som allerede var løbet i hullet mellem forsvarerne, og Dimakis kunne sparke bolden i mål til 4-1.

Vi havde sikret os sæsonen fjerde pokalsejr, og vi havde endnu engang vist, at vi er suverænt det bedste hold i Nordirland. Der er ikke noget hold, som er i nærheden af os.
Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

SkjoldManden
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: *284* Warrenpoint Town F.C - mod nye mål
« Svar #898: 09 Aug 2011, 12:29 »

Super godt! Der gik en dag uden en update, og næste dag kommer der tre ! Opstemt. Dog et minus er at du lukkede et mål ind! Ikke godt nok xD

Du nærmer dig den mest læste blog på FMF all-Time!

Nr.1  Drengene fra Vestegnen! af Zone43 med 56298 gange set!
nr.2     (Sept. '16) The Citizens - tidl. Ajax, HSV og Villarreal! af Metsu1 med 55393 gange set!
nr.3     (Truppen-Feyenoord) Den Gamle Dame på nye eventyr! af Metrsu1 med 54720 gange set!
nr.4 *284* Warrenpoint Town F.C - mod nye mål! af Nickmick med 43886(pr. 9.Aug kl 12:38) gange set!
« Seneste Redigering: 09 Aug 2011, 12:38 af SkjoldManden » Logged

Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *284* Warrenpoint Town F.C - mod nye mål
« Svar #899: 09 Aug 2011, 12:55 »

Super godt! Der gik en dag uden en update, og næste dag kommer der tre ! Opstemt. Dog et minus er at du lukkede et mål ind! Ikke godt nok xD

Du nærmer dig den mest læste blog på FMF all-Time!

Nr.1  Drengene fra Vestegnen! af Zone43 med 56298 gange set!
nr.2     (Sept. '16) The Citizens - tidl. Ajax, HSV og Villarreal! af Metsu1 med 55393 gange set!
nr.3     (Truppen-Feyenoord) Den Gamle Dame på nye eventyr! af Metrsu1 med 54720 gange set!
nr.4 *284* Warrenpoint Town F.C - mod nye mål! af Nickmick med 43886(pr. 9.Aug kl 12:38) gange set!

Der kom faktisk to i går og indtil videre én idag - og ja må en gang imellem indkassere et mål eller to Smiley

Der er langt igen til toppen af mest læste blog, men hvis jeg nogenlunde holder samme tempo med updates, vil jeg regne med, at det tager omkring 2 måneder, førend det måske kan blive den mest læste.
Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

Sider: 1 ... 58 59 [60] 61 62 ... 79 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010