home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23292
  1 Bruger, 635 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: Japper
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  *381* Warrenpoint Town F.C - mod nye mål
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 43 44 [45] 46 47 ... 79 Udprint
Forfatter Emne: *381* Warrenpoint Town F.C - mod nye mål  (Læst 411109 gange)
DenGrimmeÆlling
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: *212* Warrenpoint Town F.C - tæt på toppen
« Svar #660: 13 Jun 2011, 11:40 »

Hvad taktik spiller du med? Smiley
Logged

Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *213* Warrenpoint Town F.C - tæt på toppen
« Svar #661: 13 Jun 2011, 18:57 »



POKALFINALER FOR THE POINT 2055


MID ULSTER POKALFINALE


WARREPOINT TOWN – LURGAN CELTIC 3-0

Vi skulle til at spille årets første pokalturnering Mid Ulster Pokalturnering, hvor modstanderen var Lurgan Celtic. 22.000 tilskuere var på plads på Maze National Stadium i Lisburn. Vi var, som vi plejer at være, store favoritter inden kampen, og det var stort set også kun spil til et mål kampen igennem.

Midtbanedynamoen Toninho stod for kampens første mål i det 14. minut, da han headede Zikmunds flotte indlæg i mål. I det 38. minut viste han igen sin målfarlighed og fremragende sparketeknik, da han på et bragende langskud bankede bolden i mål til 2-0.

I anden halvleg var det Delgado, som i det 60. minut på et fantastisk hovedstød efter et hjørnespark bragte os foran til 3-0.

Det blev også slutresultatet, og jeg var selvfølgelig tilfreds med vores spil og tilfreds med at kunne sætte årets første pokal i skabet.

LIGA CUP FINALEN


WARRENPOINT TOWN – P.S.N.I. 6-0

Windsor Park i Belfast foran 25.000 skulle vise sig at være en stor mundfuld for spillerne fra P.S.N.I., som for første gang i klubbens 99 årige historie skulle spille finale i Liga Cuppen. Desværre for dem var det The Point, som de skulle møde, og det plejer ikke at være let at møde The Point i en pokalfinale.

Angrebstalentet Marcao scorede kampens første mål i det 13. minut, da han kom højest til vejr på Ratinhos aflevering fra venstre side. På et kontraangreb i det 27. minut kunne Da Silva fra midterlinjen løbe sig fri og alene med målmanden, så svigtede han selvfølgelig ikke, og vi var foran med 2-0. I det 30. minut var det den 19 årige midtbanespiller McCullochs tur til at score, da han tog chancer udefra på et langskud, og bolden strøg op i mål hjørnet uden chancen for målmanden.

Kampens næste mål faldt i det 51. minut, da vores angriber Da Silva blev spillet fri i straffesparksfeltet, hvorefter han med en blød inderside kunne placere bolden i målnettet. I det 60. minut viste Bazzi sin flotte sparketeknik, da han på direkte frispark bankede bolden ind bag en sagesløs målmand fra P.S.N.I. 6-0 målet faldt kort før dommerens slutfløjt, da indskiftede Clayton scorede fra en fri position i straffesparksfeltet .

Årets anden pokal var hjemme, og vi havde spillet virkeligt godt. Jeg var tilfreds.

NORDIRSKE POKALTURNERING FINALE


WARRENPOINT TOWN – GLENAVON 5-0

Igen var det Windsor Park, som skulle lægge ryg til en finale, og denne gang var det den Nordirske Pokalturnering, hvor The Point tørnede sammen med Glenavon. Vores fans var sikre på storsejr, men man skal ikke altid vide sig for sikker, men der var vist ingen tvivl om, at vi var favoritter inden kampen.

Vi var fuldstændig dominerende igennem hele kampen, hvilket man også kunne se gennem skud på mål, som var 32-6 i vores favør. På kampens første angreb og allerede efter 17 sekunder var vi foran med 1-0, da Jedrzejczyk på egen hånd scorede. I det 30. minut blev en lang bold spillet op til Jedrzejczyk, hvorefter han kunne løbe fra forsvaret og placere bolden i den modsatte side af målet. I det 33. minut fuldførte Jedrzejczyk sit hattrick, da han stod på det rigtige sted i målfeltet og blot behøvede at sætte foden på Panins indlæg fra højre side af banen. Inden halvleg skulle vi også foran med 4-0, og det var Jedrzejczyk og Panin, som ”lavede en omvendt”, idet Jedrzejczyk fra sin position i venstre side af banen spillede bolden ind i målfeltet, hvor Panin kom løbende og kunne score uden problemer.

Anden halvleg var en lang ørkenvandring, også selvom vi havde masse af chancer. Vi skulle helt til det 90. minut, hvor Jedrzejczyk denne gang spillede bolden ind til Da Silva, som scorede sikkert, og vi havde vundet kampen med 5-0.

Årets tredje pokal var hjemme, og det var 24. gang i træk, at vi vandt denne pokal.

ALL-IRELAND CUP FINALE


WARRENPOINT TOWN – LURGAN CELTIC 3-0

25.000 tilskuere var på plads på selvfølgelig Windsor Park, hvor årets sidste slag skulle slå. Hvis vi vandt finalen, ville det være vores 20. trofæ i træk. Det var 2. gang i Lurgan Celtic 152. årige historie, at de skulle spille finale.

Selvfølgelig skulle vi også vinde årets sidste kamp og finale, og i det 12. minut var det Panin, som fra sin position på højre fløj løb ind i målfeltet, hvor han satte hovedet på Jedrzejczyk aflevering fra venstre side af banen. I det 19. minut viste Bazzi, at han har en fremragende sparketeknik, og med denne sparkede han bolden uden om muren og ind i målet, hvor målmanden var chanceløs.

Det blev også til et tredje og sidste mål, da Brabec tog chancen udefra, og han var så heldig, at bolden på vej mod mål ramte en Lurgan forsvarer, hvorefter bolden snød målmanden, og vi var foran med 3-0.

3-0 blev også kampens resultat, og jeg kunne sammen med resten af The Point sætte årets fjerde pokal i skabet.
« Seneste Redigering: 13 Jun 2011, 20:05 af Nickmik » Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *212* Warrenpoint Town F.C - tæt på toppen
« Svar #662: 13 Jun 2011, 19:08 »

Hvad taktik spiller du med? Smiley

4-4-2 og resten giver vist sig selv på SS

Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

Laziofan
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: *213* Warrenpoint Town F.C - tæt på toppen
« Svar #663: 13 Jun 2011, 19:26 »

Nice save :-) Jeg er selv i 2057 så du er jo helt grøn ift mig Wink
Logged

PEAST
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *213* Warrenpoint Town F.C - tæt på toppen
« Svar #664: 13 Jun 2011, 19:45 »

Nice save :-) Jeg er selv i 2057 så du er jo helt grøn ift mig Wink

Grøn??
han havde da en blog i FM10 hvor han nåede til 2062
Logged

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: *213* Warrenpoint Town F.C - tæt på toppen
« Svar #665: 13 Jun 2011, 19:59 »

Utroligt at du stadig har motivationen!  Thumbs Up

Flot blog også, selvom jeg savner lidt forandring, da det bliver meget ensformet, men det er måske også bare mig.

Jeg ved godt, at der ikke er mange billeder at hente fra nettet omkring klubben, men du kunne sagtens lave lidt grafik indover, som er lidt "off the pitch" hvor du også kan skrive omkring dette, hvilket også indgår i mange andre blogs.

En ting er at sige; Det er sgu fantastisk, at du fortsætter!  Smiley

EDIT: Med hensyn til din taktik, stiller du altid sådan op? Det er godt nok et offensivt udgangspunkt, af en traditionel 4-4-2! Indgår der også en masse tweeks i dine spillerindstillinge r, eller hvordan...?  Smiley
« Seneste Redigering: 13 Jun 2011, 20:02 af Daniel Nordentoft » Logged

Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *213* Warrenpoint Town F.C - tæt på toppen
« Svar #666: 13 Jun 2011, 20:07 »

Lige en lille fejl i din sidste update hvor der står at Lurgan Celtic vandt 0-3. Efter det du skriver var det vist nærmere 3-0 til dig.

Mange tak. Er rettet. Smiley
Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *213* Warrenpoint Town F.C - tæt på toppen
« Svar #667: 13 Jun 2011, 20:16 »

Utroligt at du stadig har motivationen!  Thumbs Up

Flot blog også, selvom jeg savner lidt forandring, da det bliver meget ensformet, men det er måske også bare mig.

Jeg ved godt, at der ikke er mange billeder at hente fra nettet omkring klubben, men du kunne sagtens lave lidt grafik indover, som er lidt "off the pitch" hvor du også kan skrive omkring dette, hvilket også indgår i mange andre blogs.

En ting er at sige; Det er sgu fantastisk, at du fortsætter!  Smiley

EDIT: Med hensyn til din taktik, stiller du altid sådan op? Det er godt nok et offensivt udgangspunkt, af en traditionel 4-4-2! Indgår der også en masse tweeks i dine spillerindstillinge r, eller hvordan...?  Smiley


Det er selvfølgelig smag og behag, hvorledes en blog skal være, men jeg skriver udelukkende ud fra, hvad der sker i spillet. Ikke noget med fantasi eller lignende, og selvfølgelig bliver det en opremsning af, hvad der sker år efter år, og eftersom vi er så suveræne bliver vi ved med at vinde pokaler (bare ikke lige Champions League).

Grafik er jeg ikke verdensmester til, og det bliver jeg aldrig. Tør næsten ikke tænke på, hvis jeg skulle bruge tid på det også.

Jeg stiller altid op med samme taktik, og fortsætte kampen igennem. En meget sjælden gang kan vi spille defensivt i slutningen af kampen. Men hvis vi er det bedste hold, så skal vi ikke afpasse os andres spil, så må de andre hold afpasse sig vores spil. Ved simpelthen ikke, hvad du mener med "tweeks".

Alle spillere bliver købt ind til deres plads på Warrenpoints hold. Har i øjeblikket mindst 3 spillere pr. plads i holdopstillingen.
Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

DenGrimmeÆlling
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: *212* Warrenpoint Town F.C - tæt på toppen
« Svar #668: 13 Jun 2011, 20:25 »

4-4-2 og resten giver vist sig selv på SS


Spiller du med brede midtbane spillere på kanten? Smiley
Og hvordan forhandler du ? overvejer du meget dine køb eller? Opstemt
Logged

Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *212* Warrenpoint Town F.C - tæt på toppen
« Svar #669: 13 Jun 2011, 20:39 »

Spiller du med brede midtbane spillere på kanten? Smiley
Og hvordan forhandler du ? overvejer du meget dine køb eller? Opstemt

Rolle: kantspiller
Pligt: angreb
Desuden skal kantspillerne (efter min mening) være gode til indlæg, afleveringer, driblinger og være hurtige.

Vedr. forhandlinger, så checker jeg altid, hvad talentspejderne foreslår af pris, og det er sjældent, at det ikke passer med prisen. Ved unge spillere skal man altid tilføje en klausul "Procent af fortjenesten ved næse salg" eller "procentdel ved næste salg". Kigger altid på, hvilke skills, som spillerne har. Herefter er det lidt efter fornemmelsen, hvis jeg køber en spiller. Tjener næsten på alle spillere, som jeg køber.
Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

Ganso
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: *212* Warrenpoint Town F.C - tæt på toppen
« Svar #670: 13 Jun 2011, 20:41 »

Ved unge spillere skal man altid tilføje en klausul "Procent af fortjenesten ved næse salg" eller "procentdel ved næste salg". 
Måske et dumt spørgsmål, men hvad betyder den klausul?  crazy
Logged


Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *212* Warrenpoint Town F.C - tæt på toppen
« Svar #671: 13 Jun 2011, 20:50 »

Måske et dumt spørgsmål, men hvad betyder den klausul?  crazy

Ikke et dumt spørgsmål. Klausulen betyder, at den sælgende klub skal have del (f.eks. 10 %) af næste salg. Det vil sige, når jeg sælger spilleren videre til en ny klub for f.eks. 4 mio kr., så skal den gamle klub have 400.000 kr.

Det betyder også, at det er lettere at købe spilleren, hvis man tilbyder klausuler.
Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

Ganso
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: *212* Warrenpoint Town F.C - tæt på toppen
« Svar #672: 13 Jun 2011, 20:54 »

Ikke et dumt spørgsmål. Klausulen betyder, at den sælgende klub skal have del (f.eks. 10 %) af næste salg. Det vil sige, når jeg sælger spilleren videre til en ny klub for f.eks. 4 mio kr., så skal den gamle klub have 400.000 kr.

Det betyder også, at det er lettere at købe spilleren, hvis man tilbyder klausuler.
Så det betyder at du ligemeget hvad får en videresalgsklausul indført i handelen, når en klub køber spilleren. Istedet for at skulle forhandle en sådan klausul oveni købsbeløbet?  Smiley
Logged


Oli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *212* Warrenpoint Town F.C - tæt på toppen
« Svar #673: 13 Jun 2011, 20:56 »

Ved unge spillere skal man altid tilføje en klausul "Procent af fortjenesten ved næse salg" eller "procentdel ved næste salg".
Hvad er forskellen på de to ting forresten? Smiley
Logged

Ganso
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: *212* Warrenpoint Town F.C - tæt på toppen
« Svar #674: 13 Jun 2011, 20:57 »

Hvad er forskellen på de to ting forresten? Smiley
Tror den første er hvis du sælger ham for 4 mio. og de sælger ham videre for 10 mio. så skal du have et hvis antal procent af fortjenesten, altså de 6 mio.
Den anden er et hvis antal procent af det samlede beløb de sælger spilleren for.
Logged


Sider: 1 ... 43 44 [45] 46 47 ... 79 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010