home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23292
  0 Brugere, 631 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: Japper
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  *381* Warrenpoint Town F.C - mod nye mål
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 33 34 [35] 36 37 ... 79 Udprint
Forfatter Emne: *381* Warrenpoint Town F.C - mod nye mål  (Læst 411061 gange)
Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *148* Warrenpoint Town F.C - tæt på toppen
« Svar #510: 17 Apr 2011, 19:44 »

0-9 9-0!! er det ikke en rekord i chl?

Ikke i mit spil. Har en 11-1 sejr over Tampere fra Finland. Den kan heller ikke regnes sammenlagt, da det er i gruppespillet.
Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

SkjoldManden
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: *148* Warrenpoint Town F.C - tæt på toppen
« Svar #511: 19 Apr 2011, 17:57 »

En anden her fra siden har en løsing som du måske kunne bruge når din bestyrelse accpetere bud på dine spillere?

"For at ophæve aftalen skal man gå ind i ens transfercenter og trykke på spilleren. Derefter vil der komme to valgmuligheder nede i hjørnet, hvor man enten kan se tilbudet eller afslå det.
Derefter trykker man afslå også er den pot ud af verden"
Logged

Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *148* Warrenpoint Town F.C - tæt på toppen
« Svar #512: 19 Apr 2011, 18:25 »

En anden her fra siden har en løsing som du måske kunne bruge når din bestyrelse accpetere bud på dine spillere?

"For at ophæve aftalen skal man gå ind i ens transfercenter og trykke på spilleren. Derefter vil der komme to valgmuligheder nede i hjørnet, hvor man enten kan se tilbudet eller afslå det.
Derefter trykker man afslå også er den pot ud af verden"

Godt forslag. Det vil jeg kigge på, når det bliver aktuelt igen. Tak.  Smiley
Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *149* Warrenpoint Town F.C - tæt på toppen
« Svar #513: 19 Apr 2011, 19:56 »

EN GOD CHANCE


ATLETICO MADRID – WARRENPOINT TOWN 2-2

Det var Europas nr. 16, som stod for tur, og for første gang i mange år skulle vi spille i første knock out runde mod et hold, som var lavere rangeret end os selv. Men det var ikke ensbetydende med, at Atlético ikke var gode på hjemmebane.

Atlético havde mest spil og flest chancer, men det betyder ikke altid, at man vinder kampen. Atlético havde dog også to skud på stolperne, men vi havde et skud på stolpen. Men stik imod spil og chancer var det os, som scorede kampens første mål, da vores ”gamle dreng” Touré kastede sig frem i Mann indlæg og scorede til 1-0. På grund af skader var det vores gode gamle dynamiske duo Touré og Sadowski, som skulle udgøre vores angreb i denne kamp.

I det 50. minut var det igen vores tur til at score, da vi gennem et godt opspil fra målmand, op gennem forsvaret og midtbane til Sadowski, som modtog bolden driblede nogle meter og tog chancen udefra ca. 30 m, hvorefter bolden blev banket op i krogen og ind bag Atléticos målmand. Vi var overraskende foran med 2-0, og det så rigtigt godt ud. Desværre glemte vi at snøre sækken til, således at Atlético først scorede på et langskud i det 74. minut, for derefter igen at score i det 85. minut på et langt indkast ind i straffesparksfeltet, hvor en angriber modtog bolden og scorede.

Vi havde chancen for en sejr og var foran med 2-0, så jeg var lidt irriteret efter kampen, som vi havde i vores hule hånd, men vi kunne holde fast, hvorefter kampen endte 2-2. Men vi havde dog stadigvæk chancen i hjemmekampen, hvor Atlético skulle score.


WARRENPOINT TOWN – ATLÉTICO MADRID 2-3

Jeg havde virkeligt set frem med spænding til kampen, som jeg havde store forventninger om, at vi kunne opnå et resultat, som ville sende os videre i Champions League. 24.732 tilskuere på The Burren blev vidner til en meget lige kamp, som kunne gå til begge sider, når man efter kampen så på spil og chancer.

Vi fik en fantastisk start på kampen, da et flot opspil af The Point endte for fødderne af Nduka, som kunne banke bolden ind bag Atléticos målmand i det 4. minut. I det 28. minut fik Atlético bragt balance i regnskabet efter et hjørnespark, hvor vores forsvar var uopmærksomt, da en Atlético spiller stod fri i straffesparksfeltet . I det 32. minut så det endnu værre ud for The Point, da et langt Atlético indkast blev sparket videre ind i mål. I det 46. minut snuppede Nduka bolden fra en Atlético forsvarer, spurtede væk fra forsvareren og udplacerede målmand til 2-2. Kampen var nu fuldstændig lige, og det var vigtigt, at Atlético ikke scorede flere mål i kampen.

Det var dog lige det, som skete i det 48. minut, da Atlético scorede på et kontraangreb. Nu skulle vi score 2 mål for at bringe os videre i Champions League. Til trods for godt spil og flere chancer fik vi ikke scoret mere i kampen, og vi måtte slukøret forlade stadion vidende om, at årets Champions League var færdigspillet for os. Jeg var virkeligt skuffet efter kampen, idet jeg var af dem overbevisning, at vi skulle have vundet kampen, men ude af Champions League det var vi.
Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

SkjoldManden
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: *149* Warrenpoint Town F.C - tæt på toppen
« Svar #514: 19 Apr 2011, 19:59 »

Øv, lige så meget øv som da jeg lige har spillet mod Bracelona i Chl 1. Knockout Runde...
FCK - Bracelona 2-2
Bracelona - FCK 0-0....
« Seneste Redigering: 19 Apr 2011, 20:10 af SkjoldManden » Logged

Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *149* Warrenpoint Town F.C - tæt på toppen
« Svar #515: 19 Apr 2011, 20:09 »

Øv, lige så meget øv som da jeg lige har spillet
FCK - Bracelona 2-2
Bracelona - FCK 0-0....

Ja øv, men bliver ved selvom det ser ud til at være rigtigt svært. Det er en meget langsommelig proces, hvor vi rykker os meget lidt hver år.
Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *150* Warrenpoint Town F.C - tæt på toppen
« Svar #516: 20 Apr 2011, 14:21 »



POKALTURNERINGER 2047


MID ULSTER POKALTURNERING


WARRENPOINT TOWN – DUNGANNON 5-1

Hvis man ser på klubberne hver især, så er der ikke noget at sige til, at vi år efter år er favoritter inden kampen. Dungannon er 9,5 mio værd, mens The Point ligger lige under en milliard kroner. Det giver selvfølgelig os nogle muligheder, som andre klubber i Nordirland ikke kommer i nærheden af, og dette gælder også Dungannon. Dungannon spillerne møder selvfølgelig frem til kampen med forhåbninger om at kunne vinde kampen, men når man så ser på, at de er 15 år siden, at Dungannon sidst har slået The Point, så skal der vist mere end optimisme til for at vinde kampen.

Til trods for stor dominans i starten af første halvleg, så stod Dungannon rigtigt godt imod presset, men i det 33. minut, så kunne Dungannon ikke mere stå for presset, da vores superangriber Francis løb sig fri og scorede til 1-0. I det 45. minut stod Francis fri i straffesparkfeltet, og det skal man passe på med, da han med et træk og et fladt skud bragte os foran med 2-0.

Det blev ikke bedre kort efter pause for Dungannon, idet Zikmund løb sig fri på venstrefløjen, hvorefter han spillede bolden ind i målfeltet, hvor Semper først ramte stolper for derefter at sparke bolden i mål. I det 52. minut fuldendte Francis sit hattrick, da han blev spillet fri i straffesparksfeltet af Semper, hvorefter Francis kunne score sikkert. Semper var også arkitekten bag vores sidste mål i det 57. minut, da han spillede en perfekt bold ind i feltet, hvor Zikmund sparkede bolden på stolpen, hvorefter hvem andre end Francis kunne score sit 4 mål i kampen. Luften gik herefter ud af ballonen, og Dungannon fik et trøstmål i de dødende minutter.


NORDIRSKE LIGA CUP


WARRENPOINT TOWN – PORTADOWN 5-1

Der var gået tre dage siden sidste pokalfinale, og nu var vi klar til finalen i Liga Cuppen. Modstanderen var Portadown, som gennem de sidste år havde vist, at de hører til toppen af nordirsk fodbold. Som sædvanligt var rammen Windsor Park i Belfast foran 20.306 tilskuere, og jeg er da spændt på at se, hvornår det bliver vores tur til at arrangere en hjemlig pokalfinale, idet vi har det største stadion i Nordirland.

Portadown gav os god modstand kampen igennem, men for dem var det desværre ikke nok. Vi skulle dog helt hen i det 33. minut, førend kampens første mål faldt, da vi endnu engang viste pasningsspil af meget høj klasse. Bolden endte for fødderne af Nduka, som kunne bolden i mål med en inderside.

I det 51. minut faldt kampens næste mål, da Nduka forsøgte sig med et skud, som blev reddet af målmand, hvorefter bolden røg ud til Zikmund, som kunne score i det tomme mål. I det 63. minut var Portadown ikke uden skyld, da målmanden hovedkulds kastede sig ud i en fremstormende Nduka, men Nduka kunne prikke bolden forbi målmanden til 3-0. Gode gamle Touré, som efterhånden ikke får så meget spilletid, scorede på straffespark i det 71. minut, mens Portadown i det 74. minut fik det trøstmål, som de skulle have. Touré var også manden for vores sidste mål i kampen, da han blev spillet fri i straffesparksfeltet .

Vi har nu spillet og vundet 85 kampe i træk i denne turnering uden nederlag, hvilket vil sige, at vi ikke har tabt en kamp i snart 17 år.


NORDIRSKE POKALTURNERNG


WARRENPOINT TOWN – BANGOR 2-0

Så var det tid til årets tredje pokalfinale, og der opstod en noget underlig situation, da vi skulle spille finalen. Vores to førsteholdsmålmand var kort før kampen blev skadet, hvorfor jeg ønskede at trække en ungdomsmålmand op i førsteholdstruppen for at spille denne ene kamp. Forbundet gav ham dog ikke lov til at spille kampen, hvorfor jeg måtte se på, hvem af markspillerne, som var bedst til at stå på mål. Valget faldt på Sadowski til denne noget uvante rolle.

Heldigvis havde ovenstående ikke den store betydning for kampens resultat, idet vi var alt for dominerende ude på banen, ligesom vi holdt modstanderen væk fra eget mål. Francis blev spillet fri i straffesparksfeltet i det 28. minut, og så var vi foran med 1-0. I det 60. minut lagde Mann én af sine mange fremragende indlæg ind i målfeltet, hvor Semper dukkede op og scorede til 2-0, hvilket også blev kampens slutresultat. Jeg vil ikke sige, at vi vadede i chancer, men det var tæt på. Vi kunne ligeså godt have vundet 5-0.

Vi har nu ikke tabt de sidste 90 kampe, som vi har spillet i denne turnering. Dette vil også sige, at vi ikke har tabt igennem de sidste 15 år.


ALL-IRELAND CUP


WARRENPOINT TOWN – LINFIELD 5-0

Det er ikke fordi, at Windsor Park er vores hjemmebane, men vi har efterhånden spillet mange kampe på dette stadion, og årets finale i All-Ireland Cup var ingen undtagelse. I spil og chancer blev det egentlig en meget lige kamp, men når det gjaldt om at score mål, så var vi Linfield overlegne.

Linfield gav os rigtig god modstand i første halvleg, men til gengæld faldt de helt sammen i anden halvleg, hvor alle målene faldt. Umiddelbart efter at bolden var givet op til anden halvleg satte vi pres på Linfields mål, hvilket resulterede i, at vores ”dark horse” Zikmund kunne score i det tomme mål, da han igen var fulgt med frem. I det 53. minut satte McKenzie hoved på efter et hjørnespark, og i det 57. minut var det Francis tur til at blande sig i målscoringen. På et kontraangreb i 76. minut var det Harris, som blandt mange The Point spillere kunne sparke bolden i mål til 4-0. 5-0 målet faldt i 85. minut, da Touré spillede en fremragende bold op til Francis, som skulle bruge to skud for at score.

Vi har nu spillet 57 kampe uden nederlag i All-Ireland Cup, hvilket givet en sejrsrække over 11 år.
Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *151* Warrenpoint Town F.C - tæt på toppen
« Svar #517: 21 Apr 2011, 12:00 »



SÆSONEN 2046- 2047


NORDIRSKE PREMIER LEAGUE

Det blev til vores 18. mesterskab på stribe, da vi med 9 kampe igen af ligaen kunne hæve pokalen. Mesterskabet betød også, at jeg kom øverst på Hall of Fame listen i Nordirland, hvilket er usædvanligt for en udenlandsk født manager. Ligger desuden øverst på listen blandt danske managers. Linfield løb af sted med andenpladsen, men der var spænding indtil sidste runde af ligaen, hvor Linfield sikrede andenpladsen ved at vinde deres kamp. Tredje pladsen gik yderst overraskende til Larne, hvilket var deres bedste placering siden 1926 – og ja du læste rigtigt. Linfield var 36 point efter The Point, mens Larne var 39 point efter The Point. Portadown sluttede på fjerde pladsen med samme pointtal som Larne. Halvtidsprofessione lle Donegal Celtic rykkede ud af ligaen. Da ligaen var færdigspillet, havde vi vundet 33 kampe, mens vi havde spillet 5 uafgjort. Dette betød, at vi havde spillet 62 kampe uden nederlag.


RANGLISTER

På ligaranglisten er der for en gangs skyld sket noget, idet den Nordirske Liga Premier Division er rykket en enkelt plads ned ad ranglisten, således at ligaen nu ligger nr. 14 – lige efter den Skotske Pokalturnering. Vi har beholdt vores 12. plads på klubranglisten, hvor vi er lige efter Manchester City.

Blandt de rigeste klubber i verden, ligger vi nu nr. 26 med 1.02 mia. kr., hvilket vil sige, at vi er rykket 2 pladser frem og ligger lige efter Genoa.


KÅRINGER

Sadowski blev fortjent kåret til Årets Spiller i den Nordirske Liga Premier Division, mens Nduka blev nr. 2 og Zikmund blev nr. 3. Lidt overraskende måtte vi nøjes med en 3. plads, når det gjaldt Årets Unge Spiller, idet vores målmand, Walters, fik denne placering. Jeg selv måtte igen i år indkassere prisen som Årets Manager.

Venstre backen Jerome Mann blev kåret som Årets Spiller i The Point.


FACTS

Det havde været lang tid undervejs, men nu er det endelig blevet besluttet at opgradere træningsfaciliteter ne. Det kommer til at koste 17 mio kr. og vil være færdigt bygget om 4 måneder.

Der blev sat ny tilskuerrekord på The Burren, således at rekorden nu lyder på 20.070 tilskuere pr. kamp.

Lurgan Celtic bliver fuldtidsprofessione lle, således at der nu er 8 fuldtids og 4 halvtidsprofessione lle klubber i ligaen.

FREM MOD DEN NYE SÆSON

Jeg vil gerne være optimistisk, men jeg synes nu, at det ser ud, som om vores bedste spillere i klubben er blevet lidt dårlige, end de har været tidligere. Jeg kan se tre væsentlige årsager til dette. Den første er, at vores bestyrelse flere gang har solgt vores bedste spillere videre uden at tænke på, at kvaliteten blandt spillerne i klubben vil falde. Den anden årsag er, at spillerne bliver købt ind i en ung alder til en ”mindre” nordirsk klub, blive oplært og trænet til bedre spillere, hvorefter de søger nye græsgange i de store klubber i Europa. Den tredje årsag er igen et pengespørgsmål, idet vi simpelthen ikke tjener nok penge ind, således at vi kan betale de store lønninger til de store spillere – desuden er det meget svært at få de store spillere til Nordirland.

Bare lige for at lave sammenligningen igen, så kan jeg fortælle, at vores sponsorater løber op til ”hele” 1,5 mio kr., hvilket er den bedste kontrakt i Nordirland, men når man så sammenligner med Manchester United med sponsorater på 465 mio kr., så er der mere end meget langt igen. Det er, hvad vi er oppe imod, så uanset hvad, så gør vi det mere end godt – ud fra de midler, som er til rådighed.

Vi er desværre også nød til at sige farvel til vores to bedste spillere, idet højrefløjen Semper og midtbanespilleren Carlos begge ikke ønsker at forny deres kontrakter. Dette vil betyde rigtigt meget for klubben, og vi vil få svært ved at finde nogle erstatninger, som har samme styrke.
Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *152* Warrenpoint Town F.C - tæt på toppen
« Svar #518: 22 Apr 2011, 11:04 »



CHAMPIONS LEAGUE 2047


LODTRÆKNING

Trænere var alle implicerede hold var på plads, da der skulle foretages lodtrækning til årets Champions League. Fra første seedningslag trak vi engelske Newcastle, som vi tidligere havde mødt 4 gange med 1 sejr, 1 uafgjort og 2 nederlag til følge. Det var måske det værste hold, som vi kunne trække, idet Newcastle lå nr. 1 i Europa på ranglisterne. Fra tredje seedningslag trak vi russiske Rubin Kazan (nr. 28), som vi tidligere havde mødt 4 gange, og derved vundet 2 og tabt 2 kampe. Sidst fra fjerde seedningslag trak vi slovakiske Zilina (nr. 256), som vi havde mødt for mange år siden over 2 kampe (1 vundet og 1 tabt). Det var mit håb, at vi kunne få et enkelt point på hjemmebane mod Newcastle, 4 point mod Rubin og 6 point mod Zilina, hvilket skulle være nok til at bringe os videre fra gruppespillet.

I Champions League title-odds havde vi odds 40-1, hvilket stemplede os, som et af de svageste i turneringen. 

DE ANDRE NORDIRSKE HOLD

Linfield tabte i 3. kval runde til Champions League i to tætte kampe mod Fenerbahce (0-1, 1-1), hvor de gik videre til 4. kval runde i Euro Cup, hvor modstanderen var ukrainske Metalist. Linfield gik videre til gruppespillet gennem et sammenlagt 3-1 resultatet (2-0, 1-1). I gruppespillet har de tabt 2 x 3-0 i de to første kampe mod henholdsvis Genoa (u) og Sparta Moskva (h). 4 dage efter kampen mod Sparta Moskva mødte de The Point og tabte 7-0 – bare lige for at nævne resultatet.

Opkomlingen Larne tabte i to tætte kampe til Olympiakos med henholdsvis 0-1 og 1-2 i Euro Cuppens 4. kval runde, mens Portadown måtte forlade Euro Cuppens 3. kval runde med et skuffende samlet 0-1 resultat til irske Dundalk.
Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

hoegdk
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: *152* Warrenpoint Town F.C - tæt på toppen
« Svar #519: 22 Apr 2011, 21:10 »

Spiller du på et andet save også? syntes ikke updates kommer så ofte mere? Smiley


Også vil jeg gerne lige bede om et SS af en af Linfield´s bedste spillere, bare for at vide hvor gode de sådan ca. er Smiley
Logged

SønderjyskE

Superliga: 2017-2025
Chl: Semifinale. 2026
Euro cup:Kvartfinale.
pokal tunering:[b]2013, 17, 18, 20, 24, 25

[b]Dato:
oktober, 2027

Ringling96
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: *152* Warrenpoint Town F.C - tæt på toppen
« Svar #520: 22 Apr 2011, 21:29 »

Shit det er vildt du er kommet så langt Opstemt respekt Opstemt Kunne du ikke tage et ss af sas ligaen, og nogle af de andre ligaer ? Smiley
Logged

Læs min blog: Los Blancos: Tiempo para el éxito

Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *152* Warrenpoint Town F.C - tæt på toppen
« Svar #521: 22 Apr 2011, 21:39 »

Spiller du på et andet save også? syntes ikke updates kommer så ofte mere? Smiley


Også vil jeg gerne lige bede om et SS af en af Linfield´s bedste spillere, bare for at vide hvor gode de sådan ca. er Smiley



SS af Linfields hold med generelle oplysning. Man kan måske ikke læse så meget omkring deres styrke, men hvis jeg skriver, at jeg har 40 spillere, som er mere end 8 mio kr. værd og 20 spillere, som er mere end 22 mio kr. værd, så siger det lidt om forskelligheden i styrken.

Og med hensyn til updates, så er der kommet en update pr. dag stort set fra dag 1, hvor jeg startede spillet. Skrev ikke et i mandag, da jeg ikke var hjemme, men han sendt et ud hver dag gennem lang tid. Smiley
Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *152* Warrenpoint Town F.C - tæt på toppen
« Svar #522: 22 Apr 2011, 21:43 »

Shit det er vildt du er kommet så langt Opstemt respekt Opstemt Kunne du ikke tage et ss af sas ligaen, og nogle af de andre ligaer ? Smiley



Kan desværre kun vise dig den engelske Premier Division eller den hviderussiske Højere Liga, som er de eneste to ligaer (udover Nordirske Premier Division) jeg har aktiveret. Kan desværre ikke vise andre ligaer (så vidt jeg ved).
Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

Ringling96
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: *152* Warrenpoint Town F.C - tæt på toppen
« Svar #523: 22 Apr 2011, 21:49 »

Det går Smiley Tak for SS`et
Logged

Læs min blog: Los Blancos: Tiempo para el éxito

Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *153* Warrenpoint Town F.C - tæt på toppen
« Svar #524: 23 Apr 2011, 15:08 »



GRUPPESPILLET I CHAMPIONS LEAGUE


WARRENPOINT TOWN – RUBIN KAZAN 3-1

Hjemmebanekampen mod Rubin Kazan skulle give os en god start på årets Champions League gruppespil, og det var forventningsfulde 23.082 tilskuere, som var på plads på The Burren. Vi vidste fra vores tidligere møder med Rubin, at de var et godt hold, at der skulle spilles angrebsfodbold fra start af, hvis vi skulle have et godt resultat med hjem.

I kampens 31. minut faldt det første mål efter flot Point spil, som sluttede for foden af Francis, som kunne score på et fladt skud. Blot to minutter efter var Francis igen tæt på at score, men målmanden reddede, hvorefter bolden igen røg ud til Francis, som spillede bolden bagud til super scorende venstre fløj Zikmund, som kunne score i det fjerneste hjørne. Første halvleg sluttede 2-0 til The Point.

Vi var ved at forberede os på at fejre sejren, da Rubin efter et frispark bragte sig på 2-1 på et hovedstød. Rubin var inde i kampen igen, og vi skulle passe på. I det 83. minut lukkede og slukkede Zikmund kampen gennem hans andet mål i kampen, da han scorede i det korteste hjørne fra tæt hold. Vi havde fået en god start på gruppespillet, og jeg var tilfreds.

NEWCASTLE – WARRENPOINT TOWN 2-0

Mægtige Newcastle var vores næste modstander i turneringen, og der var ikke mange, som troede på vores chancer, og jeg havde da også svært ved at tro, at vi kunne få ret meget med hjem fra denne kamp.

Newcastle startede som lyn og torden igennem de første 20 minutter, hvor vi blev fuldstændigt spillet ud af banen af et utroligt godt spillende Newcastle. Deres dominans resulterede da også i to mål. Det første mål faldt i det 11. minut, mens det andet mål faldt blot minuttet efter. Begge mål faldt et flot Newcastle spil. Efter de første 20 minutter fandt vi fodfæste i kampen og kom bedre med i spillet, hvor det blev til flere chancer med bl.a. et stolpeskud til følge. Vi fik dog ikke bolden i mål, hvorfor kampen sluttede med en fortjent 0-2 sejr til Newcastle.

Selvom jeg ikke var tilfreds, så måtte jeg alligevel konstatere, at vi ikke havde haft en chance for at vinde kampen, da vi havde tabt til et bedre hold.

MSK ZILINA – WARRENPOINT TOWN 0-8

Zilina havde nok ikke tænkt sig, at kampen skulle få det udfald, som den fik, men ikke desto mindre blev slovakiske Zilina spillet fuldstændigt ned under gulvbrædderne. 10.052 tilskuere var på plads på Pod Dubnum i Zilina, da kampen blev fløjtet i gang af kampens dommer Sascha Bugmann.

I det 9. minut spillede Sadowski bolden til Nduka, som resolut sparkede til bolden, som sekundet efter lå i målnettet via den ene trekant. I det 20. minut placerede Zikmund bolden med indersiden bolden ved den ene stolperod. 3-0 målet faldt i det 23. minut, da Sadowski fik en friløber, og han svigtede ikke, da han afdriblede målmanden og scorede i det tomme mål. Blot 3 minutter senere var det igen Sadowski, som scorede, da han blev spillet fri i målfeltet af Semper. På et næsten identisk mål scorede Nduka til 5-0 på Sadowski indlæg til målfeltet i det 36. minut. I det 43. minut var rollerne byttet rundt, således at det var Nduka, som spillede Sadowski fri i målfeltet, og så var der mål og hattrick til Sadowski. Vi kunne gå til pause med en halvlegsføring på 6-0, hvilket ikke var et mål for lille mod et Zilina hold, som var i total opløsning.

I det 51. minut fik vi et hjørnespark, som blev sparket ind mod målmanden, hvor Nduka dukkede op og headede bolden i mål, således at han fuldførte sit hattrick. Zikmund scorede sit andet mål i det 53. minut, da Nduka spillede en kort frisparksbold til Zikmund, som knaldede bolden i mål uden chance for målmanden.

Bortset for kampen mod Newcastle havde vi spillet godt de sidste to kampe, og vi var godt på vej mod videre spil i Champions League.
« Seneste Redigering: 23 Apr 2011, 15:11 af Nickmik » Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

Sider: 1 ... 33 34 [35] 36 37 ... 79 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010