home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 521 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  FC Midtjylland
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: FC Midtjylland  (Læst 22494 gange)
blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
FC Midtjylland
« : 10 Nov 2010, 08:37 »

Hello people!

Endnu en klub-tråd som i nok kan se Smiley

Her gælder samme regler som i de andre klud-tråde.


Vil selv gerne starte med at høre hvilke køb og salg i evt. har lavet i jeres FCM game?
Logged

owlsinthebag
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: FC Midtjylland
« Svar #1: 12 Nov 2010, 17:44 »

Har pt. kun lavet to køb, og er midtvejs i 2. sæson. Har købt Mads Laudrup for 350.000, som en back up spiller.... Og saa hentede jeg Kasper Lorentzen for 4. mil. men grundetelendig økonomi, har jeg maatte sælge flere profiler ):
Logged

Més que un club

Suckins
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: FC Midtjylland
« Svar #2: 12 Nov 2010, 18:04 »

Jeg er også netop startet med FCM, men har et lille problem. Det er som om mit 2. hold, Ikast fs', spillere forsvinder. Når jeg kigger på holdet er alle U18 drengene rykket derop og de få der burde være der er væk. De er ikke på nogle af mine holdsider. Jeg kan kun finde dem ved at søge efter dem. Andre der har oplevet det?

Jeg er netop kommet til sæsonstart, hvor jeg desværre har solgt Thygesen for 18 mil. Det så ud til at være umuligt at forlænge med ham og så vil jeg hellere tjene lidt penge på ham mens jeg kan til den sløje økonomi, og dermed satse på midtbanespillere jeg har indtil Jakob Poulsen er klar. Jeg regner dog med at få hentet enten Daniel Sjölund eller Esbjergs Jesper Jørgensen. Sjölund er en smule bedre, men vil helst gerne holde holdet dansk/nigeriansk så er lidt i tvivl der. Vender tilbage, når jeg er kommet i gang!
Logged

former zoesuckins

mvesth
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FC Midtjylland
« Svar #3: 12 Nov 2010, 18:24 »

Jeg har selv hentet:
Gael Etock - fremtidig bomber, der skal konkurrere med Mads Hvilsom om pladsen på toppen når Farlige Frank går på pension (har dog lige forlænget med ham så hans kontrakt først udløber i sommeren 2012)

Derudover har jeg hentet Superligaens største stjerne i Diego Buonanotte - 19 mil over 48 måneder. Han er klasse!

For at få råd til ham har jeg solgt Salami for 10 mil (ik så meget, men er dog tilfreds.) og Sylvester Igboun for 7 mil inkl. 10% af næste salg.

Derudover har jeg lejet Christian Sivebæk ud.


Ligger indtil videre nummer 2, kun overgået af f*ck...

Har forresten også sikret mig Mikkel Thygesen 5 år endnu!
Logged

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Midtjylland
« Svar #4: 13 Nov 2010, 11:44 »


Sådan ser mit hold ud lige inden sæsonstart i 1. sæson.
Må dog indrømme at mit lønbudget er oversteget en smule, og jeg regner derfor med salg af et par profiler.
Smiley
Logged

Lillebror54
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: FC Midtjylland
« Svar #5: 13 Nov 2010, 12:31 »

Er lige startet med et nyt FCM save og har solgt Sivebæk og Ipsa til henholdsvis OB og Willem II begge for 500.000 Euro og det siger man ikke nej til. Har valgt Continental qualification through league finish (Ved ikke hvad det svarer til i den danske version).
Jeg har lånt Bøge, Meineke og Lasse Vigen ud til Skive.
Jeg spiller 2 forskellige taktikker og i træningskampene er det gået godt det er en 4-2-4 og en 3-4-1-2 begge angrebsminded og har en back up taktik til de svære kampe der hedder 4-1-3-2 som er defensiv/kontra minded.
Jeg er i færdig med presæsonen og Priske er på skadeslisten i 3 måneder så for at komme under lønbudgettet igen overvejer jeg kraftigt at sende ham tilbage til Vejle.
Spillere jeg har købt/hentet:

Melero, Gonzalo (Bliver smidt på porten i Real Madrid og virker som en fornuftig gratis højre wing. 16 år så der er noget til fremtiden)
Giménez, Christian (35 årig angriber som har meget gode stats, skrev med ham for en sæson med klausul om en mere. Hentet på fritransfer)
Tosto, Vittorio (Venstre back, 36 år, gratis og en virkelig god back up tiol Juelsgård skulle han (Forbyd det) blive skadet.)
Soukouna, Ahmed (20 år gammel, gratis, allerede 1 mill Euro værd, mit store scoop hvis jeg selv skal sige det. Tror på ham)
Joshua (21 år, Riddersholm giver ham 3,5 stjerne og mener han er ligeså god som Salami. Også en fritransfer)
Vaclik, Tomas (Målmandstalent fra Vitkovice, Tjekkiet. 3 stjerner hos Riddershold, 21 år og fik ham gratis)
González, Ronald (19 årig venstre wing som skal bruges i tilfælde af Boring er skadet, Gode stats, glæde hos klubbens fans da jeg skrev med ham, har vist sig stabil i træningskampe. 75.000 Euro hos Antofagasta, Chile)
Barerio, Luis (20 år gammel argentiner, fik ham for 20.000 Euro hos Atlanta Reserves i Argentina, Har hørt han skulle blive god men er en smule i tvivl. Muligvis mit eneste fejlkøb længe men kan dog kun blive positiv overrasket.)

Det er lidt om hvad jeg har gjort indtil videre.

Mvh Thomas

Ps. Thyge ville ikke skrive ny kontrakt (kan ikke tilbyde ham det han vil have da jeg har overskredet budgettet. Men med Priske væk kommer jeg under igen.)
Frank skrev en ny 2 årig kontrakt.
Sviachenko, Meineke, Hvilsom og Vigen har alle skrevet ny fuldtidskontrakter.
« Seneste Redigering: 13 Nov 2010, 12:35 af Lillebror54 » Logged

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Midtjylland
« Svar #6: 17 Nov 2010, 08:39 »

De første 6 kampe er nu spillet.
Det startede skidt med et 1-0 nederlag, men jeg går ud fra det skyldes den nye formation og de nye ansigter i klubben. Det gik da også rigtig godt efterfølgende, jeg vinder de næste 4 kampe og slutter så af med en 2-2'er mod Brøndby efter jeg var bagud 2-0.

Igboun bliver formentlig solgt inden vinduet lukker, da Malaga virkelig er hooked på ham, og byder konstant Smiley
Derudover er Fagerberg utilfreds med at være 4 valg  Djævel Så regner med afgang til ham også.

Derudover spiller de fleste af mine nyindkøb super godt ! Jonatas og Mingazzini på midtbanen spiller fantastisk og Yakubu på backen spiller også udemærket. Til gengæld har O. Kapo skuffet lidt, og er blevet henvist til bænken.

Så alt i alt en rigtig god sæsonstart, hvor jeg er helt med fremme.
Logged

Ramos1309
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FC Midtjylland
« Svar #7: 17 Nov 2010, 08:53 »

Til mvesth
Hvordan har du fået Diego Buonanotte, jeg synes ikk han er med i mit save!? :S
Logged

makkerskilap
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Midtjylland
« Svar #8: 17 Nov 2010, 09:02 »

Jeg er lige begyndt på 4 sæson. De første 2 sæsoner sluttede jeg på en 2. plads efter hvem andre end FCK. Den netop overståede sæson vandt jeg! Opstemt Økonomien halter lidt, men har fået styr på det sådan nogenlunde synes jeg, med nogle gode salg.

Jeg spiller 4-2-3-1 for det meste, og min trup ser lige nu sådan her ud;

Anders Lindegard, Jonas Lössl (Meineke)

Frederik krabbe, Jesper Bøge, Bak, Sviatchenko, Juelsgaard, Albrechsen, Miguel (tidligere Valencia), Van Anholt, Simon Poulsen, Jonas Troest og Johnny Thomsen.

Sokolowski, Hæstad, Salami, Lekven, Silberbauer, Rieks, Dannyboy, Rilwan, Schøne,

Helder Postiga, Hvilsom, Gilberto Macena


- Har ikke set de vilde danske regens endnu, hvis nogen vil se transfers, så spørg Smiley
Logged

It's all, part of the plan.

Ramos1309
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FC Midtjylland
« Svar #9: 17 Nov 2010, 09:05 »

Hvordan gør Gilberto Macena det for dig og hvad måtte du slippe for ham?
Logged

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Midtjylland
« Svar #10: 17 Nov 2010, 09:11 »

Hvordan er det gået internationalt for dig? Og hvordan ser det ud mht. den danske liga, og CL pladser?
Logged

makkerskilap
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Midtjylland
« Svar #11: 17 Nov 2010, 09:22 »

Danmark har bibeholdt de samme pladser som de har nu, altså to hvis jeg husker rigtigt, dog faldet til 18 pladsen på den der liste. Jeg er rykket op til 83 i Europa mener jeg det er, og nåede i en sæson kvartfinalen i Europa League!
Sidste sæson var dog en skuffelse, men der var også en del udskifting i truppen, i den her sæson vil jeg prøve at holde sammen på den trup jeg har nu, medmindre der sker noget vildt.

Macena fik jeg på fri, og han var pisse giftig for Horsens (især imod mig self), har været hos mig i tre sæsoner nu, i første sæson spillede han 19 kampe, 1 mål og 1 oplæg, men jeg havde også andre alternativer, så det var lidt ærgeligt for ham eller hvad man skal sige. Helder Postiga har været sygt skarp for mig de sidste 2 sæsoner, så der har han været backup.
Logged

It's all, part of the plan.

Lillebror54
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: FC Midtjylland
« Svar #12: 17 Nov 2010, 18:16 »

Hvordan udvikler Hvilsom og Meineke sig dit spil?
Logged

makkerskilap
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Midtjylland
« Svar #13: 18 Nov 2010, 12:41 »

Ikke noget særligt, begge to i truppen men er reserver, og tror Meineke ryger så snart jeg har en backup til Lössl. Hvilsom sælger jeg også hvis det er muligt, har ikke brug for ham.. Har lige hentet ham der Ba der har spillet i Hoffenheim, på fri, så..
Logged

It's all, part of the plan.

makkerskilap
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Midtjylland
« Svar #14: 19 Nov 2010, 16:14 »

Har lige solgt Ham ibrahim ba for 38, så det var et røverkøb og nogle gode penge at få ind Opstemt
har hentet ambrosini på fri, og så henter jeg bouzanis som konkurrence til lössl.. så det er ligeså urealistisk som altid Opstemt
Logged

It's all, part of the plan.

Sider: [1] 2 3 ... 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010