home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:45:17 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23298
  1 Bruger, 798 Gæster Online.

Indlæg: 1132689 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: thinktwice35
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  '34' Turen går til Skotland
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 7 Udprint
Forfatter Emne: '34' Turen går til Skotland  (Læst 31435 gange)
Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '12' Det rigtige Midtjylland
« Svar #45: 15 Nov 2010, 22:44 »

 
Det rigtige Midtjylland


Lillestrøm smadret
På trods af at det var 2 lige kampe, så var Lillestrøm i begge kampe mindre skarpe end Jon Dahl Tomasson. Begge opgør var utroligt lige men vi scorede bare målende i 2 målrige opgør. Allerede hjemme bankede vi nogenlunde fast, at det var os der skulle gå videre, hvor Lars Huldgaard, som virkelig har grebet chancen, slog til og scorede et mål. På udebane nakkede vi dem 5-2, hvor nyindkøbte Morten Skoubo kunne score hattrick på et kvarter. Så vi har virkelig været fremme i skoen i begge kampe og gjort det fantastisk. Efter udekampen var der lodtrækning til sidste kvalifikations runde inden gruppespillet, og her trak vi noget af en skrækmodstander. Basiktas er modstanderen i 4. Kvalrunde, og det betyder at det ikke er for sjovt længere. Hvis vi gerne vil i gruppespillet skal vi spille bedre fodbold end vi nogensinde har præsteret.

28.07.11 Silkeborg IF 4-2 Lillestrøm (Silkeborg Stadion) (Tilskuere: 5.500) (Europa League 3. Kvalrunde 1 kamp)
Selvom resultatet ikke viser det, så var det rent faktisk en tæt kamp, chancemæssigt på Silkeborg Stadion. Dog ryster vi Lillestrøm efter 9 minutter da Dennis Flinta kan score til 1-0. Vi er en del mere skarpe end dem, og det slår Bech fast efter 28 minutter da han gør det til 2-0. Efter halvlegen reducerer Daniel Hillestad til 2-1 da vi får det forkerte ben ud af omklædningsrummet. Dog skræmmer det os ikke synderligt da Ørnskov kan heade et hjørnespark ind 5 minutter senere. Lars Huldgaard takker igen for tilliden efter 75 minutter da han gør det til 4-1. Han har virkelig præsteret flot siden han fik chancen. Collins Mbesuma kan give Lillestrøm et lidt bedre udgangspunkt til returkampen da han reducerer til slutresultatet på 4-2.

04.08.11 Lillestrøm 2-5 Silkeborg IF (Åråsen Stadion) (Tilskuere: 7.385) (Europa League 3. Kvalrunde 2 kamp)
Igen er det faktisk en tæt kamp chancemæssigt, men skarpheden er totalt forduftet med blæsten for Lillestrøm. Mbesuma bringer godt nok Lillestrøm foran 1-0 efter 7 minutter og der blev jeg da lidt nervøs, men det var der ikke grund til at være. 2 minutter senere kan Ørnskov nemlig udligne til 1-1 og derefter vælger Skoubo og lave hattrick med mål efter 16, 24 og 31, hvor Huldgaard blandt andet lægger op til det ene af dem. Det gav os en solid 4-1 føring og gå til pause med. Skoubo har vist at han var et godt køb. Efter halvleg gør Thorbjørn det til 5-1 i vores fravør, men Lille ville have et trøstemål 3 minutter senere som blev scoret af Mbesuma også. 
Logged


Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '13' Det rigtige Midtjylland
« Svar #46: 16 Nov 2010, 20:42 »

Jeg sidder netop og skriver en update da jeg kommer til at tænke på noget.

Jeg synes nogle gange selv når jeg skriver, at det godt kan blive lidt kedeligt. Så jeg vil lige høre om det er noget i synes? Skriver jeg ikke flydene nok, eller bruger jeg for meget de samme ord eller ser det fint nok ud?

Vil meget gerne høre fra jer.
Logged


Erfurt
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: '13' Det rigtige Midtjylland
« Svar #47: 16 Nov 2010, 21:14 »

Jeg synes din enkelthed er lige min smag. Der er ingen dikkedarer eller lange romaner. Det er lige min stil. Dog vil jeg gerne have lidt spillerprofiler pr. gang eller et schreenshot som du gerne vil vise.
Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '13' Det rigtige Midtjylland
« Svar #48: 16 Nov 2010, 21:23 »

Jeg synes din enkelthed er lige min smag. Der er ingen dikkedarer eller lange romaner. Det er lige min stil. Dog vil jeg gerne have lidt spillerprofiler pr. gang eller et schreenshot som du gerne vil vise.

Altså at jeg for eksempel laver en update en gang i mellem, hvor jeg har fokus på profiler i klubben eller måske et talent?
Logged


Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '13' Det rigtige Midtjylland
« Svar #49: 16 Nov 2010, 21:33 »

Det rigtige Midtjylland


Superligaen skudt i gang
Så blev superligaen også skudt i gang og det er blevet til nogle blandede resultater her til at starte med. Vi startede godt ud ved at slå Randers 1-0 ude på Essex Park. Derefter kom der et målrigt og spændene opgør mod Sønderjyderne. Årets første nederlag led vi mod Esbjerg da vi tabte med 2-0 hjemme på Silkeborg Stadion. Mod AC Horsens scorede vi et dramatisk mål i overtiden som afgjorde kampen til vores fordel og til sidst men ikke mindst fik vi uafgjort mod rivalerne fra FCM.

Vi har også fået en enkelt ny spiller i truppen. Ibrahima Sonko er kommet til klubben på fri transfer. Sonko har senest spillet for Portsmouth fra England af. Han er 30 år og kommer fra Senegal af. Han har fået en kontrakt som vil give ham 70.000 kr. om måneden.


17.07.11 Randers FC 0-1 Silkeborg IF (Essex Park) (Tilskuere: 7.002) (Superligaen)
I sæsonpremieren bød Randers op til dans på Essex park og det blev en uhyre tæt affære. I første halvleg har begge hold nogle gode chancer, men de bliver bare ikke rigtigt udnyttet. Efter pausen bryder Jesper Bech dog tavsheden på udebaneafsnittet da han score en basse efter 54 minutter. Resten af kampen byder ikke på de store højdepunkter og vi kan rejse hjem til Silkeborg med 3 point.

24.07.11 Silkeborg IF 3-3 SønderjyskE (Silkeborg Stadion) (Tilskuere: 5.470) (Superligaen)
Akkurat som kampen mod Randers, blev det et tæt opgør som dog blev utroligt målrigt. Det endte med at vi jagtede SønderjyskE under hele kampen. Først bringer Henrik Bødker Sønderjyderne foran efter blot 4 minutter. Skoubo vil dog ikke finde sig i det, og 4 minutter senere kan han udligne til 1-1. Defensiven er hullet hos begge hold og efter 14 minutter kan Fabricius så bringe SønderjyskE i front igen. Det holder igen kun kort og efter 20 minutter er det Jesper Bech der kan få os tilbage i kampen og op på 2-2. Derefter skal vi utroligt nok hen til sidst i 2. Halvleg før Rasmus Hansen efter 75 minutter kan bringe SønderjyskE i front for tredje gang i kampen. Men atter en gang kan vi udligne få minutter senere. Efter 83 minutter gør Jesper Bech det nemlig til 3-3 som blev kampens slutresultat. 

31.07.11 AC Horsens 0-1 Silkeborg IF (Casa Arena) (Tilskuere: 7.212) (Superligaen)
I Tredje spillerunde skulle vi en tur til Casa Arena i Horsens. Det blev en kedelig kamp uden de store chancer på mål, da langt de fleste skud blev pløjet langt ved siden af mål eller en del meter over mål. Dog endte opgøret ikke målløst. Vi modtager et hjørnespark efter 93 minutter af kampen og her bliver Flinta revet ned i feltet af Mayasi. Linjedommeren løfter straks flaget og dommeren følger trop ved at pege mod pletten! Christopher Poulsen gør det sikkert til 1-0 og vi kan fejre en lækker sejr. Tak til Mayasi som jo er tidligere Silkeborg spiller..

07.08.11 Silkeborg IF 0-2 Esbjerg FB (Silkeborg Stadion) (Tilskuere: 5.306) (Superligaen)
Første nederlag I sæsonen skulle komme mod Esbjerg. Vi har tidligere været i massive problemer mod netop Esbjerg og kampen i dag, var endnu et eksempel på at vi har svært ved at slå dem. Første halvleg er ellers målløs, men Esbjerg har et lille overtag i kampen, og det giver også gevinst efter pausen. Mikkel Vendelbo kan efter 53 minutter bringe Esbjerg i front. 9 minutter senere kan Rieks så lukke kampen til Esbjergs fordel da han scorer til slutresultatet på 0-2.

13.08.11 FC Midtjylland 2-2 Silkeborg IF (MCH Arena) (Tilskuere: 8.922) (Superligaen)
Første rival opgør i år skulle foregå mod FCM på MCH Arena. Efter første halvleg lignede det at vi skulle lide endnu et nederlag, eftersom FCM var i front 2-0. Martin Albrechtsen havde bragt FC Midtjylland foran 1-0 efter 9 minutter og 34 minutter kan Nwakaeme bringe dem i front med 2-0. Men i 2. Halvleg var det vores tur til at have spillet og Jesper Bech er hurtig ude, da han score til 2-1 efter 47 minutter. Sendt i halvlegen kan Ørnskov heade os på 2-2 som også blev kampens slutresultat.


Stillingen
Ibrahima Sonko

Logged


Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '14' Det rigtige Midtjylland
« Svar #50: 16 Nov 2010, 23:09 »

 
Det rigtige Midtjylland


Besiktas besejret!
Ja den er god nok. Og så vandt vi endda både hjemmekampen og udekampen! På hjemmebane undervurderede de os fuldstændigt og måtte derfor tage hjem med et nederlag på 3-2. I Tyrkiet fik de en mand udvist, hvilket resulterede i at vi kunne overtage kampen og sikre os en sammenlagt 5-3 sejr! Vi vandt nemlig 2-1 på udebane, hvilket er utroligt flot på et stadion med 18.000 ellevilde Besiktas fans!

Der er selvfølgelig blevet trukket lod til gruppespillet i Europa League her har vi havnet i følgende gruppe

•   Tottenham
•   Auxerre
•   Genoa
•   Silkeborg

Det er en utroligt svær gruppe vi er kommet i, men det gør mig faktisk ikke noget. Jeg regner slet ikke med at vi vil komme længere i turneringen uanset hvad så, at vi kommer til at spille mod 3 store og kendte hold er bare en fornøjelse! Jeg glæder mig specielt til opgørende mod Tottenham, hvor jeg håber at vi vil kunne drille dem lidt! Første kamp vil blive spillet på udebane mod Auxerre.


18.08.11 Silkeborg IF 3-2 Besiktas (Silkeborg Stadion) (Tilskuere: 5.500) (Europa League 4. Kvalrunde 1 kamp)
På trods af at Besiktas var klare favoritter så var det os der stod for det meste i kampen. Vi kommer godt nok bagud da Ricardo Quaresma bringer tyrkerne foran 1-0 efter 25 minutter. Lykken varer dog kun kort for dem da Skoubo efter 32 minutter kan udligne og dermed gøre det til 1-1. Derefter bliver vi sultne og blot 5 minutter senere bringer Flinta os sensationelt i front, til stor jubel på tilskuere pladserne. Efter Pausen bringer Nihat Kahveci lighed i regnskabet da han udligner og gør det til 2-2. På det tidspunkt var der spillet 52 minutter og igen svarer vi hurtigt igen ved at Skoubo kan bringe os i front, da han sikrer os en 3-2 sejr!

25.08.11 Besiktas 1-2 Silkeborg IF (Fi-Yapi Inönü) (Tilskuere: 18.485) (Europa League 4. Kvalrunde 2 kamp)
Denne kamp skulle blive en noget mere dramatisk affære end forrige opgør. Vi blev praktisk talt presset fuldstændig ud af banen i første halvdel af 1. Halvleg men så sker der noget efter 32 minutter. Ibrahim Üzülmez bliver udvist for at jorde Cagara bagfra og så skulle Besiktas pludselig spille 10 mand resten af kampen. Det klarede de ikke særlig godt, for vi overtog spillet fuldstændigt og blot 4 minutter efter udvisningen kan Jesper Bech heade os i front og 2 minutter efter det kan Jesper mikkelsen så sikre os en fantastisk 2-0 føring! Efter pausen skulle vi bare sørge for de ikke scorede mere end 2 mål, hvilket vi gjorde fremragende. De fik dog scoret et enkelt, det var en scoring der faldt efter 61 minutter da Bobo gjorde det til 1-2.
« Seneste Redigering: 16 Nov 2010, 23:13 af TheX » Logged


Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: '15' Det rigtige Midtjylland
« Svar #51: 16 Nov 2010, 23:12 »

Vildt nok.
Også måske lidt halv god chance for at gå videre alligevel til EL.
2 sejre over Genoa, og så er den næsten sikret. Smiley
Logged

Bendtner_23
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: '15' Det rigtige Midtjylland
« Svar #52: 16 Nov 2010, 23:12 »

Du mener vel gruppespillet i Europa League og ikke i CHL? Tunge.
Men rigtig, rigtig flot at du kan besejre Besiktas. KIU!
Logged

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '15' Det rigtige Midtjylland
« Svar #53: 16 Nov 2010, 23:14 »

Du mener vel gruppespillet i Europa League og ikke i CHL? Tunge.
Men rigtig, rigtig flot at du kan besejre Besiktas. KIU!

Jo, har rettet det Smiley
Vildt nok.
Også måske lidt halv god chance for at gå videre alligevel til EL.
2 sejre over Genoa, og så er den næsten sikret. Smiley

Ja, men det kræver ligeså meget held som jeg har haft indtil videre Opstemt
Logged


The_Gerrard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: '15' Det rigtige Midtjylland
« Svar #54: 16 Nov 2010, 23:17 »

WOW Thumbs Up

Wow til tre ting: Du ender 5'er i ligaen, du kvalificerer dig til gruppen, og gruppen vil jeg skyde på er en af de bedste i Europa League i den sæson du er igang med? Tunge
Logged

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '15' Det rigtige Midtjylland
« Svar #55: 16 Nov 2010, 23:19 »

WOW Thumbs Up

Wow til tre ting: Du ender 5'er i ligaen, du kvalificerer dig til gruppen, og gruppen vil jeg skyde på er en af de bedste i Europa League i den sæson du er igang med? Tunge

Ja, det synes jeg bestemt den er Smiley
Logged


Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '15' Det rigtige Midtjylland
« Svar #56: 17 Nov 2010, 18:03 »

 
Det rigtige Midtjylland


Skidte resultater
Europa League kampene må tage hårdt på os for det ser ikke for godt ud i ligaen. De seneste 4 kampe har ikke budt på en eneste sejr, men 2 uafgjorte og 2 nederlag, hvilket ikke er godt nok, hvis vi gerne vil slutte i den øverste del af tabellen. Som forventet tog FCK sejren mod os på Silkeborg Stadion, men jeg havde nu håbet på mere mod OB og Nordsjælland. En Europa League kamp er også blevet spillet. Kampen mod Auxerre foregik faktisk okay, og vi var da med i kampen, men slet ikke skarpe nok til at udgøre en trussel for deres sejr. Lodtrækningen til tredje runde i Ekstra Bladet Cup er blevet trukket og her trak vi Frederikshavn. En kamp vi uden problemer gerne skulle gå hen og sejr i.

21.08.11 Silkeborg IF 0-3 FC København (Silkeborg Stadion) (Tilskuere: 4.834) (Superligaen)
De forsvarende mestre fra København var en stor opgave og blot 3 dage efter kampen mod Besiktas, så vidste jeg det ville blive hårdt. Og det blev det skam også. Vi havde ikke det store mens FCK kunne køre en stille og rolig 3-0 sejr i hus. Dame N´Doye starter ud efter 19 minutter og César Santín følger trop efter 29 minutter. Efter 79 minuttter er det deres nyindkøbte Argentiner, Luis Ibánez som kan lukke kampen til 3-0. Vi havde da lidt chancer i kampen, men kvaliteten i afslutningerne var gennemgående for ringe.

29.08.11 Silkeborg IF 1-1 Aab (Silkeborg Stadion) (Tilskuere: 4.973) (Superligaen)
Denne gang kan vi ikke give træthed skylden for vores ineffektive spil, da FCK kampen var 8 dage gammel. Men kampen blev meget kontrolleret af Aab og det var også dem der efter 41 minutter kom i front da Jeppe Curth gjorde det til 1-0. Og selvom vi ikke skabte meget kunne Jesper Bech dog udligne til 1-1. Et resultat der overraskende nok holdt til slutfløjt, for det var bestemt ikke kønt fodbold vi leverede. Kasper Bøgelund blev smidt ud for gæsterne efter 91 minutter da han trak sit 2 gule kort, dog nåede det ikke at få effekt på de sidste minutter af kampen. 

11.09.11 Odense BK 2-1 Silkeborg IF (TRE-FOR Park) (Tilskuere: 10.271) (Superligaen)
Mod OB skulle det til gengæld vise sig at vi fik massere af chancer i forhold til dem, men her var vi så totalt uskarpe. Måske fordi Utaka allerede efter 3 minutter kunne bringe OB i front og dermed ryste os, for vi havde ellers spillet, men vi huggede bolden over eller lige på Roy Carroll i OB målet. Dog kunne Morten Skoubo passere Carroll efter 40 minutter, men alligevel var det Gislason fra OB der kunne score det næste mål kort før pausen og igen sætte os i en usikker position. Efter pausen fortsatte vi med at have spillet, men vores uskarphed fortsatte ligeledes og OB kan ufotjent tage de 3 point..

15.09.11 Auxerre 2-0 Silkeborg IF (Stade de l’Abbé-Deschamps) (Tilskuere: 9.920) (Europa League Gruppe E)
Vi led som forventet et nederlag, men det var faktisk en god og godkendt indsats vi leverede. Dog er jeg igen utilfreds med skarpheden, da vi havde hele 9 chancer i kampen, men ikke formåede at ramme mål så meget som en eneste gang! Auxerre ramte derimod målet 5 gange på deres 12 chancer, hvilket gav dem 2 mål. Det første blev scoret af Prince Oniangué efter 37 minutter og det sidste af Steeven Langiild 2 minutter senere. Så jeg synes bestemt vi kunne være vores indsats bekendt.

18.09.11 Silkeborg IF 0-0 FC Nordsjælland (Silkeborg Stadion) (Tilskuere: 3.883) (Superligaen)
En rigtig dødbider af en kamp, var hvad de få fans der havde taget turen til Silkeborg Stadion så. Der var igennem hele kampen få upræcise skud fra begge hold, hvilket resulterede i en kedelig 0-0 løsning, hvor det meste af spillet foregik ved at losse bolden af sted og håbe på det bedste.


Superligaen
Gruppe E

Logged


Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '16' Det rigtige Midtjylland
« Svar #57: 23 Nov 2010, 21:14 »

Det rigtige Midtjylland


Ekstremt tæt
Ligaen er ikke blevet mindre tæt, og selvom vi ligger nummer otte, så har vi altså blot 4 point op til FCM på 2. Pladsen! Vi har vundet 2 ud af de seneste 3 opgør i ligaen. Nederlaget mod AGF var simpelthen fordi vi ikke udnyttede vores chancer. Mod bundholdene, Randers og FC Fyn, blev det til 2 sejre, men det var ikke særligt overbevisende. Chance mæssigt var vi overlegne, men mod FC Fyn formåede vi slet ikke at lukke af defensivt, og mod Randers, synes jeg ikke vi fik nok ud af vores chancer.

I pokalturneringen har vi spillet mod Frederikshavn. Den kamp vandt vi uden de store problemer med 5-1. En sikker og fortjent sejr, som gav adgang til 4. Runde, hvor vi har trukket AC Horsens. I Europa League har vi spillet mod Genoa. Vi fik godt nok et hurtigt føringsmål, men Genoa havde styr på det, og endte med at sikre sig en tydelig sejr.


21.09.11 Frederikshavn 1-5 Silkeborg IF (Frederikshavn Stadion) (Tilskuere: 599) (Ekstra Bladet Cup 3. Runde)
Frederikshavn blev som jeg forventede en ren og skær walkover. På trods af den store sejr, skulle der gå 40 minutter før Svensson kunne bringe os i front med 1-0. 3 minutter senere er det Sonko der kan fordoble vores føring til 2-0. Efter pausen får vi et straffespark som Frank Hansen scorede på efter 58 minutter. Unge Huldgaard fik også lidt spilletid og kunne gøre det til 4-0 midt i halvlegen. Mads Nielsen kan score et trøstemål kort tid efter det. 9 minutter før slutfløjt blev der igen givet et straffespark til os, og Hansen er sikker igen, da han gør det til slutresultatet på hele 5-1.

24.09.11 AGF 1-0 Silkeborg (NRGI Park) (Tilskuere: 9.232) (Superligaen)
Vi skulle besøge ærkerivalerne fra AGF, så kun en sejr ville tælle, og det var også noget rigtigt øv, at vi ikke fik det. Boldbesiddelse afgør ikke en kamp, det kunne vi slå fast da vi tabte kampen 1-0 på et selvmål af Dennis Cagara! Det var rigtigt øv, da vi styrede langt det meste af kampen og vi havde flest skud samt mest besiddelse af bolden. 

29.09.11 Silkeborg IF 1-3 Genoa (Silkeborg Stadion) (Tilskuere: 5.500) (Europa League Gruppe E)
Godkendt 3-1 nederlag. Og det var faktisk os der efter under 1 minut kunne bringe os i front, da Flinta modtager et indlæg helt fri inde foran målmanden, som han uden problemer kunne sætte ind. Men det virkede mere som om at Genoa kiggede undrende på os og tænkte på hvad fanden vi havde gang i. For 7 minutter senere kunne Pellissier udligne og 10 minutter efter det kunne selv samme mand så bringe italienerne i front med 2-1. Kharja stod for det sidste mål efter 30 minutter. I resten af kampen lod Genoa os spille lidt med, men de havde fuld kontrol over kampen og kunne dermed vinde 1-3..

02.10.11 Silkeborg IF 3-2 FC Fyn (Silkeborg Stadion) (Tilskuere: 3.594) (Superligaen)
Selvom vi var massivt spilstyrende, så endte FC Fyn ikke med at blive en walkover. De scorede nemlig 2 mål på de 2 eneste chancer de havde inden for målrammen. Dog scorede vi 3 og det var Skoubo der efter 8 minutter bragte os i front. Efter 24 minutter kan Kevin Bechmann Timm så gøre det til 1-1 på fynboernes første målchance. 7 minutter før halvlegen slutter gør Jesper Mikkelsen det til 2-1, men FC Fyn vil ikke være bagude ved halvleg og Jacob Schoop gør det 2 minutter inde i overtiden til 2-2. Efter 61 minutter fik vi endelig hevet sejren hjem, og vi kunne derfor endelig få vores 3 velfortjente point.

16.10.11 Silkeborg IF 2-1 Randers FC (Silkeborg Stadion) (Tilskuere: 5.401) (Superligaen)
Kampen mod Randers blev igen en kamp, hvor vi havde overtaget men først formåede at vinde kampen til allersidst. Jesper Bech kan bringe os i front efter 21 minutter og derefter ser det ud til at vi blot skulle køre den hjem. Issah Ahmed vil noget andet og efter 35 minutter udligner han til 1-1. Efter halvlegen fortsatte vi med at have spillet, men vi kunne bare ikke få bolden ind i kassen. Heldigvis kunne Ibrahima Sonko 2 minutter inde i dommerens overtid sikre os sejren, da han header et hjørnespark ind i kassen!


Superligaen
Gruppe E
Logged


Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '17' Det rigtige Midtjylland
« Svar #58: 24 Nov 2010, 11:09 »

 
Det rigtige Midtjylland


2 gange Tottenham
Begge kampe mod Tottenham i Europa League er blevet spillet og der er kommet et bemærkelsesværdigt resultat ud af opgør nummer 2 på White Hart Lane. Dog er vi ude af turneringen og har ikke chance for at gå videre fra gruppen selvom vi mangler at spille mod Genoa og Auxerre. I pokalturneringen blev det til et gyseligt opgør mod Horsens, som vi dog endte med at vinde på straffespark. Nu venter der en kvartfinale som skal spille Lyngby på Lyngby Stadion. I ligaen har vi blot spillet 2 kampe siden sidst. Det er blevet til et skuffende nederlag mod SønderjyskE og en uafgjort mod Horsens, i en kamp som lignede den i pokalturneringen.

20.10.11 Silkeborg IF 1-2 Tottenham (Silkeborg Stadion) (Tilskuere: 5.500) (Europa League Gruppe E)
Forventningen til denne kamp, var at Tottenham skulle køre os fuldstændig over, men det var nu mest Jermain Defoe der sørgede for det. Efter 14 minutter sikrer han Tottenham en fortjent 1-0 føring da han hugger den ind langt ude fra. Tottenham har kontrollen, men vi havde da nogle chancer, men rigtigt tæt på kom vi aldrig i første halvleg. Efter pausen kunne Defoe så efter 54 minutter sikre en 2-0 føring til Tottenham. Tottenham faldt derefter lidt tilbage, og måske lidt for meget, for Jesper Bech kunne i hvert fald gøre det til 2-1 da han efter 62 minutter kunne udligne. Tættere på kom vi aldrig selvom Defoe kunne trække sit gule kort nummer 2 efter 82 minutter.

23.10.11 SønderjyskE 1-0 Silkeborg IF (Haderslev Fodboldstadion) (Tilskuere: 2.990) (Superligaen)
Europa League må virkeligt sidde hårdt i benene, for i kampen mod SønderjyskE blev vi fuldstændigt kørt over i første halvleg, hvor vi nærmest ikke producerede noget som helst. Kucukovic kunne bringe sønderjyderne foran efter 6 minutter og det tog åbenbart hårdt på os. Dog fik vi vendt spillet mere til vores side i 2. Halvleg, men vi formåede aldrig at udligne igen og vi måtte derfor desværre tage til takke med et nederlag. 

27.10.11 AC Horsens 1-1 Silkeborg IF (P: 3-4) (Casa Arena) (Tilskuere: 6.300) (Ekstra Bladet Cup 4. Runde)
Vi skulle som sagt møde Horsens i fjerde runde og det blev til en uhyre spændende kamp. Mayasi kunne allerede efter 6 minutter bringe Horsens i front. Kampen er meget lige og efter 59 minutter kunne Jesper Bech så pynte på tavlen, da han sætter den ind til 1-1. Kampen ender med at gå i overtid, hvor begge holds spillere nærmest er for trætte til at udrette det store. I straffespark endte vi så med at vinde 4-3. Thomas Hansen brændte godt nok første skud for os. Men da Mayasi og 2 andre spillere fra Horsens brændte, kunne Jim Larsen sætte det sidste skud i kassen og sikre os videre avancement. Martin Svensson brændte også for os. .

30.10.11 Silkeborg IF 1-1 AC Horsens (Silkeborg Stadion) (Tilskuere: 5.130) (Superligaen)
3 dage efter opgøret skulle vi så møde Horsens i ligaen. Her blev det igen til en 1-1 løsning. Horsens er igen holdet der kommer i front da Mads Agesen kan heade et hjørnesparksindlæg i kassen til 1-0. Dog kan islandske Emil Hellfreosson efter 69 minutter sikre os det ene point. Det var Hellfreossons første mål i sin tid i klubben.

03.11.11 Tottenham 2-2 Silkeborg IF (White Hart Lane) (Tilskuere: 34.730) (Europa League Gruppe E)
På trods af Tottenhams dominans formåede vi at lave en fantastisk præstation. Kranjcar bringer hjemmeholdet foran efter 11 minutter, men selvom vi var bagude formåede Skoubo at udligne efter 37 minutter. Dog holdt glæden kun i 2 minutter for der kunne Pavljuchenko sætte den ind til 2-1. I 2. Halvleg fortsatte vi med at kæmpe i mod, og det gav også gevinst efter 77 minutter da Skoubo kan score sit andet mål i kampen. William Gallas blev godt nok udvist efter 82 minutter for at være sidste man til at kløve Skoubo over, men på trods af et overtag sidst i kampen nåede vi aldrig tættere på sejren.


Superligaen
Gruppe E
Logged


Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '18' Det rigtige Midtjylland
« Svar #59: 29 Nov 2010, 23:24 »

 

Forbandede jyder

Det er ikke ordet. 3 kampe er blevet spillet i superligaen siden sidst og det startede da meget godt ud med en 0-1 sejr over Esbjerg på et vådt Blue Water Arena. Det var ellers en utrolig kedsommelig affære på en til sjasket og ringe bane. Men efter en udvisning til hjemmeholdets Morten Rasmussen, efter 70 minutter, kunne sætte lidt skub i sagerne. Gode gamle Morten Skoubo kunne nemlig efter 85 minutter endelig få den over stregen og sikre os sejren. Men så skulle vi også støde ind i en jysk forbandelse. På selve Silkeborg Stadion gæstede rivalerne fra det vestjyske.
Nærmere FC Midtjylland som de er kommet til at hede i noget der må være en brændert. Vi kunne jo lade resultatet tale for, hvem der er det rigtige Midtjylland, men det synes jeg ærligt talt ikke vi skal! Vi kom i front da Jesper Bech efter 10 minutter scorede, men blot 7 minutter senere udlignede Jonas Borring og Ken Fagerberg kunne kort før halvleg sikre FCM en sejr på 1-2. Uanset hvor meget jeg ikke vil indrømme det så var de altså også det bedste hold på dagen. I syttende spillerunde skulle vi op i det nordjyske og besøge Aalborg. Her sendte Fredheim Holm os tilbage til Silkeborg, med et nederlag på 2-0. Han stod nemlig for begge Aabs mål, hvor vi ikke rigtigt formåede at ramme kassen særligt mange gange. I mellem FCM kampen og Aab kampen, har vi også haft en kamp mod Lyngby, hvor vi skulle forsøge at avancere fra Ekstra Bladet Cup kvartfinalen. Her tog vi et smut forbi Lyngby og blev også her sendt tilbage til Silkeborg med et nederlag i bagagen. Vi kom ellers i front da Jesper Bech fik prikket den i kassen efter 61 minutter. Vi klarede det faktisk også udmærket indtil Frank Hansen trak en udvisning efter 71 minutter. Det betød nemlig at Bertolt og Jonas Henriksen kunne afgøre kampen i de sidste 10 minutter. Der røg vores mulighed nok for Europæisk bold til næste sæson.

EL er en bitch
Vi blev ikke nævnt meget chance i turneringen og det får vi bestemt heller ikke. Auxerre kørte os ud af banen da de vandt 0-4 på Silkeborg Stadion. Allerede efter 47 sekunder kunne Oliech heade den i kassen og bringe Auxerre i front. 8 minutter senere er det så Le Tallec som løber fra Thomas Hansen og dermed gør det til 0-2. Pedretti scorede efter 39 minutter et mål som sad klokkeklart oppe i hjørnet af målet, uden nogen chance for hverken forsvarsspillere eller målmand, at gøre noget ved det formidable skud han affyrede. Efter 65 minutter header Ndinga det sidste mål i kampen ind og sikrer os en lussing på 0-4. Auxerre slapper en del mere af i resten af kampen, dog uden vi nogensinde får gjort det mindste mod det. 

Superligaen
Logged


Sider: 1 2 3 [4] 5 6 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010