home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:45:17 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23298
  0 Brugere, 809 Gæster Online.

Indlæg: 1132689 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: thinktwice35
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Nyt liv og nye udfordringer!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 21 Udprint
Forfatter Emne: Nyt liv og nye udfordringer!  (Læst 69373 gange)
Daniel SS
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Mange managere mister jobbet!
« Svar #15: 09 Nov 2010, 13:46 »

Fed start og flot grafik.
Logged

19. 5. 2012.

Lassenolesen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Mange managere mister jobbet!
« Svar #16: 09 Nov 2010, 13:48 »

Fed start og flot grafik.
Mange tak for denne kommentar Wink..
Synes også selv grafikken er rigtig god !  Thumbs Up
« Seneste Redigering: 09 Nov 2010, 13:53 af Lassenolesen » Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

Daniel SS
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Mange managere mister jobbet!
« Svar #17: 09 Nov 2010, 13:50 »

Med rette (at du synes det) Smiley
Logged

19. 5. 2012.

Lassenolesen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Mange managere mister jobbet!
« Svar #18: 09 Nov 2010, 13:52 »

Med rette (at du synes det) Smiley
´
Ja, haha  Thumbs Up Thumbs Up
Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

Lassenolesen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Mange managere mister jobbet!
« Svar #19: 10 Nov 2010, 14:06 »



Hobro IK finder manager!


Så fandt den første klub manager. Hobro IKs bestyrelsesformand tog idag imod den nye træner Lasse Norup Olesen. Der var spækket op med journalister der var klar til at stille ham en række spørgsmål når han nu kom ud fra rummet, hvor ham og formanden Bøje Larsen havde snakket det hele igennem. Men igår ved denne tid fik vi aflyttet en telefonsamtale af med ham og Bøje Larsen, hvor de bliver enige om det hele!


Gårdagens samtale:

Bøje Larsen: "Hej Lasse Olesen."
Lasse Olesen: "Hej Bøje Larsen."
Bøje Larsen: "Jeg ringer i anledningen af at jeg har hørt, at du skulle være interesseret i et manager job, og da vi står uden manager i disse hårde tider, ville jeg høre om du skulle være interesseret i, at blive manager for et hold som Hobro IK?"
Lasse Olesen: "Jeg var lige ved at vælte ned fra stolen da du stillede dette spørgsmål! Jeg er jo en ny manager, men har dog spillet fodbold på et højt plan, så havde ikke regnet med at få et tilbud fra en klub som Hobro IK, som jo lige er rykket op i 1.division, men jeg er beæret over du spørger, så man kan vel ikke sige andet end ja tak!"
Bøje Larsen: "Det er jeg rigtig glad for at høre, jeg har kigget på rigtig mange managere, men du er den der ser mest interessant, da du også har haft en fortid i klubben, som spiller var du et spændende valg!"
Lasse Olesen: "Det er jeg rigtig glad for, men ikke for at være uhøflig eller noget, men hvad med løn og min assistentræner, hvad gør vi med det?"
Bøje Larsen: "haha, hvis du kan være herude kl 18.30 imorgen tager vi snakken der?!"
Lasse Olesen: "Selvfølgelig kan jeg det, glæder mig allerede, ses Bøje!"
Bøje Larsen: "Bliver godt at arbejde med dig, vi ses Lasse!"

LIVE NU!:

Lige nu kan vi se udefra at de har rejst sig op inde i rummet, og gir hinanden hånden, vi kan ikke gøre andet end at tage billeder herudefra og vente på de kommer ud så vi kan stille dem nogen spørgsmål. Vi kan se de sidder derinde med nogen af spillerne og fys og alle de andre mennesker fra klubben. Nu kommer de ud!

Ekstrabladet: "Bøje Larsen, er det slået fast at dette er jeres nye manager?"
Bøje Larsen: "Ja, det kan jeg vidst ikke holde hemmeligt mere, haha!"

BT: "Bøje Larsen, vil de snakke om hans løn, og hvem blev hans assistentræner?"
Bøje Larsen: "Det er nok ikke mig du skal spørge om lønnen, men vi blev enige om at Lars Justesen blev hans assistentræner, han spiller dog med for jyllandsserien, men er assistenttræner for 1.division!"

BT: "Lasse Olesen, vil du kommentere på din løn?"
Lasse Olesen: "ja det vil jeg da, min løn er jo ikke den største da jeg er en "ny" manager, så den ligger på 7.250kr om ugen, så jeg er selvfølgelig ikke en højt lønnet manager, men jeg er tilfreds, og det kan jo være den bliver fornyet, hvis jeg kan præstere noget for klubben!"

Sporten: "Lasse Olesen, er dette dit drømmejob?"
Lasse Olesen: "Drømmejob kan man vel godt kalde det, da jeg ikke lige havde forventet at blive manager for en 1.division klub første gang jeg blev manager, så ja dette er mit drømmejob!"

Bold.dk: "Bøje Larsen: "Vil du offentliggøre, hvor mange penge han får at handle for?"
Bøje Larsen: "Desværre har vi ikke helt fået den aftale på plads, da det ikke var det vi snakkede om idag!"

Dette var det sidste ord fra Bestyrelsformanden (Bøje Larsen) og den ny manager Lasse Olesen der fra nu af begynder samarbejdet i Hobro IK!




Tak for den flotte grafik til Jyden! Thumbs Up
Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

The_Gerrard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Mange managere mister jobbet!
« Svar #20: 10 Nov 2010, 14:15 »

Det er en fin update, dog med en del grammatiske fejl. Det er dog bare småting, da idéen i teksten er ganske god og sjov - især det med at du skriver du har spillet på høj plan. funny - Ej, spøg til side. God update, dog virker det til at det er gået lidt for stærkt. Fortsæt! Thumbs Up - Og det var selvfølgelig den klub jeg regnede med.
Logged

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

Lassenolesen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Mange managere mister jobbet!
« Svar #21: 10 Nov 2010, 14:17 »

Det er en fin update, dog med en del grammatiske fejl. Det er dog bare småting, da idéen i teksten er ganske god og sjov - især det med at du skriver du har spillet på høj plan. funny - Ej, spøg til side. God update, dog virker det til at det er gået lidt for stærkt. Fortsæt! Thumbs Up - Og det var selvfølgelig den klub jeg regnede med.
Tak for kommentaren Wink
Ja det er gået rimelig stærkt med den her update, men ved ikke om i kender det, men når man er igang med at skrive en blog synes man bare man har så mange gode ideer også skal den bare ind så andre kan se den ! Smiley hehe
Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

The_Gerrard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Mange managere mister jobbet!
« Svar #22: 10 Nov 2010, 14:18 »

Hehe. Det kender jeg godt, men når man så har smidt alle idéerne ind, så kan man jo lige læse den igennem bagefter, ikke? Wink
Logged

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

Lassenolesen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Mange managere mister jobbet!
« Svar #23: 10 Nov 2010, 14:18 »

Hehe. Det kender jeg godt, men når man så har smidt alle idéerne ind, så kan man jo lige læse den igennem bagefter, ikke? Wink
Jo det har du vel ret i Smiley!
Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

Lassenolesen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Mange managere mister jobbet!
« Svar #24: 10 Nov 2010, 18:41 »



Pressemøde


Så fik vi endnu engang fat i manageren Lasse Olesen og i starten fik vi fat i, formanden Bøje Larsen, som offentliggjorde at Lasse Olesen ville få 30k til at handle for og 37k/uge. Dette er ikke noget særlig stort beløb, så Lasse Olesen har ikke meget og skulle have sagt i dette års transfervindue.


Ekstrabladet: ”Nu er du kommet i gang som manager for Hobro IK, er dette dit drømmejob?”
Lasse Olesen: ”Ja det er mit drømmejob, og jeg er rigtig glad for, at Bøje Larsen har tilbudt mig denne mulighed i min karriere.”

Ekstrabladet: ”Lige lidt angående din stab igen, din assistenttræner Lars Justesen, er det en der bliver i klubben?”
Lasse Olesen: ”Som jeg har sagt før vil jeg ikke fyre noget med det samme, og jeg føler allerede at jeg har et godt sammen med Lars Justesen, men man kan jo aldrig sige aldrig, men han bliver i klubben det første stykke tid.”

Ekstrabladet: ”Hvad er dine forventninger til klubben inden sæsonstart?”
Lasse Olesen: ”Det eneste jeg forventer af drengene i første sæson, er at undgå nedrykning, mere forventer jeg ikke af dem!”




BT: ” Kommer der til at ske mange ændringer med hensyn til fyringer og ændringer i klubben?”
Lasse Olesen: ” Fyringer og det, vil jeg nok ikke lige tænke på i starten, så de skal bare bevise fra starten af, at de er lige så vigtige for klubben, som jeg er!”

BT: ”Hvad er fodbold egentlig for dig?”
Lasse Olesen: ”Fodbold er underholdning, og det skal være sjovt at se på for både trænerne og fansene. Så jeg vil få holdet til at spille flot fodbold, og på den måde komme frem til chancerne og lukke af!”




Bold.dk: ”Med hensyn til klubben, hvor meget involveret vil du så være, i det daglige arbejde?”
Lasse Olesen: ”Jamen, jeg vil bruge så meget tid på det hele som muligt, jo mere tid jo bedre, men man kan jo ikke få mere tid en døgnets 24timer!”

Bold.dk: ”Med hensyn til Danilo Arrieta, som de fleste nok ser på vej væk, hvad gør du der?”
Lasse Olesen: ”Jeg synes selv jeg allerede er faldet i godt hak med en spiller som Danilo, og det er en spiller jeg RIGTIG gerne ser blive, da han er en vigtig brik for os, hvis vi skal blive i 1.division, men hvis han fortrækker at forlade os, vil jeg da ikke holde ham tilbage, men jeg gør hvad jeg kan som manager.”




Sporten: ”Hvordan kommer dit forhold til at være mellem dig og spiller?”
Lasse Olesen: ”Jeg vil prøve at få et rigtig godt bånd mellem manager og spiller, så jeg vil have et godt bånd med hver enkelt spiller, så de bare kan komme til mig hver gang der er noget, så de ikke holder sig tilbage, og bare kommer ud med det, det vil nemlig skabe en rigtig god klub!”


Sporten: ”Med hensyn til transfervinduet, får vi dig så at se der?”
Lasse Olesen: ”Jaae, det må vi se på til den tid, jeg har jo ikke alverdens penge at handle for, så vi må se tiden an, og se om der både skal sælges og købes for at klubben bliver til noget!”


Og det var det sidste svar fra Lasse Olesen inden han vendte os ryggen og gik ind ad døren til klubhuset hvor endnu et møde stod i vente. Den første periode for Lasse Olesen bliver svær, da han er ny manager og skal lære klubben at kende!    





Tak for den flotte grafik til Jyden! Thumbs Up
« Seneste Redigering: 10 Nov 2010, 18:45 af Lassenolesen » Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

Lassenolesen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Mange managere mister jobbet!
« Svar #25: 11 Nov 2010, 12:33 »



Breaking news


Endnu engang er journalisten fra Breaking News ude i Hobro IK for at få nye nyheder om, hvad der sker i klubben efter de har fået en ny manager. Der burde være så mange ændringer, men det første manageren har tænkt på er vidst at forlænge med de gamle vetaraner, så de ikke ender med at have nul spillere i klubbe, og forlænge med spillerne det må man også sige at han har fået gjort!



Arrieta binder sig til Hobro:
Hobro sikrer sig Danilo Arrieta i 2 år endnu, til en værdi af DKK 500.000. Arrieta havde tiltrukket sig interesse fra klubber såsom Italienske Serie B-hold Torino, og boksspilleren Arrieta har indrømmet, at han føler sig presset af de konstante spekulationer i pressen, så har derfor valgt at stoppe dem ved at forlænge med Hobro IK. Også spillere som Kian Christensen, Peter Thomas, Rasmus Ingemann, Kasper Fisker, Jonas Andersen og Svenne Poulsen har forlænget til 2012 med et Hobro hold.

Valg af anfører:
Rasmus Ingemann er blevet valgt som anfører i år, og Mads Justesen er blevet valgt som Viceanfører.  Ingemann er selvfølgelig ikke den bedste spiller, men det behøver man nødvendigvis heller ikke at være for at være en god anfører, som Rasmus Ingemann er på mange andre måder.

Salg af sæsonkort:
Hobro har talt sammen at det samlede salg af sæsonkort denne sæson er løbet op på omkring 50, dette er ikke et særlig stort salg af en 1.divisionsklub, men Hobro IK er heller ikke en særlig stor klub og det er jo ikke fordi der kommer mega mange tilskuere når de spiller hjemmekampe.

Lodtrækning til pokalen:
Hobro IK har i første runde af pokalturneringen trukket Aalborg KFUM, som er en modstander de helst gerne skulle slå, men presset er jo stort på manageren Lasse Olesen, for at se om han kan forsætte succesen fra sidste år, hvor Hobro kom i kvartfinalen med Kusk ved roret.




Tak for den flotte grafik til Jyden! Thumbs Up
« Seneste Redigering: 11 Nov 2010, 12:42 af Lassenolesen » Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

The_Gerrard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Mange managere mister jobbet!
« Svar #26: 11 Nov 2010, 12:36 »

Hvad går det der "Markering tackling styrke udholdenhed arbejdsstyrke" ud på? Tunge
Logged

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

Lassenolesen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Mange managere mister jobbet!
« Svar #27: 11 Nov 2010, 12:43 »

Hvad går det der "Markering tackling styrke udholdenhed arbejdsstyrke" ud på? Tunge
Fail  Thumbs Up
Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

Lassenolesen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Mange managere mister jobbet!
« Svar #28: 11 Nov 2010, 18:48 »



Venskabskampe


Så har Manageren Lasse Olesen stået for spidsen for Hobro IK i deres første venskabskampe, for at prøve truppen af, inden han skal spille med den faste trup i 1.division! Dog er det et svært program, han har været igennem, og det er nok ikke så store hold han skal møde for eftertiden.


25.6.2010 19:30 Hobro Stadion. Hobro IK vs. Randers FC

Manageren Lasse Olesen stod over for noget af en mundfuld, da de hjemme tog imod Randers FC, som spiller i Superligaen. Og det skulle de da også mærke, efter 25 minutter begyndte målfesten, da Tidiane Sane til 0-1, det skulle da også gå helt galt, da Danilo Arrieta skulle gå ud med en skade allerede efter 31 minutters spil. Første halvleg var lidt kedelig, men man skulle dog også lidt ind i anden halvleg før der VIRKELIG skete noget, først var det Mathias Twelling der gjorde det til 0-2 efter 70 minutter og allerede 6 minutter efter gjorde Christoffer Geertsen det til 0-3, og slukkede lidt gnisten på Hobro Stadion. Men så kom der lidt liv i Hobro, da Christoffer Geertsen lavede selvmål efter 86 minutter til 1-3, og inde i 4 minutters overtid gjorde indskiftede Morten Kristensen det til 2-3, som også blev slutresultatet på Hobro Stadion, i en medrivende kamp.




2.7.2010 19:30 Vejen Stadion. Vejen vs. Hobro IK.

Anden kamp for manageren Lasse Olesen burde nok være en sejr på forhånd, men manageren fra Hobro tager ikke en sejr på forhånd. Men han fik allerede lov til at juble, da målscoren fra sidste gang Morten Kristensen gjorde det til 0-1 efter 17 minutter. Og det varede ikke længe før han skulle op at stå igen, da målscoren blev Danilo Arrieta efter 27 minutter, også stod der 0-2! Så troede Lasse Olesen ikke han skulle juble mere, men 3 minutter inden dommeren fløjtede kampen af, dukkede Morten Kristensen frem igen og gjorde d et til 0-3, som blev halvlegsstilling. Der skulle heller ikke gå lang tid før Hobro igen kunne juble, da Ole Kahr scorede til 0-4. Dette blev også kampens sidste mål, så Lasse Olesen kunne ånde lettet op med en sikker 0-4 sejr.




4.7.2010 15:00 Hobro Stadion. Hobro IK vs. FC København.

Hobro IK tager i dag imod Danmarks bedste fodboldhold nemlig FCK. Det bliver en rigtig svær kamp for Hobro IK, og det er nok ikke en sejr man skal regne med. Men en sejr blev da også hurtigt slukket, da Søren Frederiksen scorede to mål på tre minutter og gjorde det til 0-2, der blev gnisten hurtigt slukket i Hobro. Men Hobro kan dog ånde lettet op, da de holder 0-2 som pausestilling. Men allerede ET minut inde i første halvleg scorede Kenneth Zohore til 0-3, og for det ikke skal være løgn scorede samme mand blot fire minutter efter til 0-4, og i dette minut var der rigtig stille i Hobro! Sidste mål i denne kamp skulle ikke være et trøste mål til Hobro, men tværtimod et 0-5 mål sat ind af César Santin. Efter kampen var der dog en flot kommentar fra FCKs manager som sagde: at han indrømmer at deres pasningsspil virkelig var en ”fryd for øjet”, og at alle andre hold burde leve op til deres bedste, hvis de skulle vinde over et Hobro hold. Dette er ord Olesen virkelig var glad for at høre.




6.7.2010 19:30 Scandic Live Arena. LFA vs. Hobro IK.

Så skulle Hobro prøve at rejse sig ovenpå nederlaget til FCK, men det kunne vise sig senere at være svært. Det var en rigtig kedelig førstehalvleg selvom en Danilo Arrieta igen blev skadet efter blot 14 minutter, hvad nok var lidt en skuffelse for Hobro, men fire minutter inde i førstehalvleg scorer Joachim Wagner til 1-0, hvorefter Tom Krøyer fløjter af lige efter. Anden halvlegs start var lige så kedelig som første halvleg, men efter 71 minutter scorer Anders Vest Hansen til 2-0 og så var den kamp vidst lukket og slukket, men blot to minutter efter scorer Chris Jensen og reducerer til 2-1, men dette var ikke nok da Hobro ikke formåede at score flere mål derefter. Et rigtig skuffende nederlag fra Hobro, som skal rettes op på de næste par dage.




10.7.2010 15:00 Hobro Stadion. Hobro IK vs. FC Midtjylland.

Det var ikke her Hobros stime skulle ændres, da Farlige Frank scorede til 0-1 efter blot 6 minutter. Og 16 minutter efter gjorde selv samme mand det hårde ved Hobro og manageren Lasse Olesen, da han gjorde det til 0-2, som også blev halvlegsstilling. Vi skulle vente til der var 19 minutter tilbage af kampen før der kom et mål igen, og det var igen FCM der scorede, og denne gang var det den unge Kasper Hansen der gjorde det til slutresultatet 0-3. Og endnu engang endte Lasse Olesen med at få rosende ord fra manageren fra modsatte klub da Allan Kuhn sagde: at han bemærkede, at Hobros energiske vilje til at presse modstanderen var en fornøjelse at overvære, og at flere hold burde forsøge at spille på den måde.




Tak for den flotte grafik til Jyden! Thumbs Up
Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

Lassenolesen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Mange managere mister jobbet!
« Svar #29: 11 Nov 2010, 19:38 »

   


Transfervinduet lukket!


Så er transfervinduet lukket, efter en lang række handler, og for Hobro IK har det ikke været et stille transfer den ene vej, men mere stille den anden vej! Lasse Olesen sagde også i starten af sæson at der ikke ville være nogen fyring i trænerstaben, men forholdet mellem ham og Lars Justesen måtte dog ikke have været særlig god, da han blev fyret efter de første par træningskampe!


Spillere ind:

Første spiller Lasse Olesen har fået hevet til klubben, er den tidligere Hobro spiller Ruben Nygaard. Hobro hentede ham tilbage fra Aarhus Fremad på en fri transfer, Ruben havde været i Hobro fra 06-08 hvorefter han tog til Aarhus Fremad og var i tre sæsoner, hvorefter han igen tog til Hobro IK, hvor han nu spiller 1.divisions bold, under den nye manager Lasse Olesen. Ruben Nygaard er en spiller på 24 år og har faktisk haft en fortid i Randers, hvor han spillede Superliga. Hans fortrukne position er Angriber, men Lasse Olesen vil prøve at vænne ham til at spille en venstrekant, hvis han kan få gjort det.

Anden spiller Hobro har fået, er en rigtig midtbane slider. Tem Hansen er en 28årig fra Færøerne, som har haft fortid i sasliga klubber, som Brøndby og Lyngby, hvor han dog ikke har haft succes og er derfor kommet til Hobro for at oplive sin karriere, som manageren Lasse Olesen regner med at hjælpe ham med. Han er en central midtbane, som han sandsynligvis også kommer til for Hobro, efter første syn på opstillingen.

Tredje spiller Hobro har skaffet, er nok en spiller / assistenttræner som de fleste nok kender. Ja det er den Thomas Rytter som i tænker på, det er den gamle Thomas Rytter som de fleste nok kender for tiden i Brøndby, men Thomas har også spillet for større klubber og lige så store klubber som Brøndby, som f.eks. Wolfsburg, FC København, Lyngby og sidst, men ikke mindst Sevilla. Det er rigtig storklubber manden har spillet i og nu har han valgt at tage til Hobro IK for at blive spillende / assistenttræner. Han kommer nok ikke i fast startopstilling for 1.divisionsklubben, da han jo er 36år og de har en anden rigtig god spiller på den højre back, men debut skal han dog nok få. Manageren Lasse Olesen gad ikke kommentere på, hvorfor ham og Lars Justesens assistentskab ikke holdte længere, men fyret blev han. 

Fjerde spiller Hobro har fået fingrene i er en Per Bjørnsholm fra Vejle ll, som også blev hentet på en fri som alle de andre. Per er 22år gammel og hans favoritplads er den centrale midtbane, hvor han gerne vil ind og slås lidt. Han ved godt han nok ikke er førstevalg til pladsen, og nok kommer til at sidde en del på bænken, men det har han taget med i sine overvejelser. Manageren Lasse Olesen har nemlig ikke kun været på transfermarkedet for at finde spillere direkte til førsteholdstruppen, han syntes nemlig den manglede noget bredde, og det må vi sige han også har fået.

Den sidste spiller der nåede at skrive kontrakt med Hobro var Mustafa Al-Saraj fra Stenløse. Med sine kun 23år, har Mustafa nu skrevet kontrakt med Hobro IK, hans favoritposition er Angriber, hvor han føler sig bedst. Han er også en spiller der har fået af vide, at hvis han skrev under, skulle han nok ikke regne med at blive førstevalg, da de havde rigtig gode angribere, men nok skulle få chancen i ny og næ, og det sagde Mustafa ja til. Mustafa tænker nok også meget på fremtiden, som han håber, bliver i Hobro!





Spillere ud:

Man kan ikke sige at Lasse Olesen har fået solgt særlig mange spillere, han har faktisk ikke solgt nogen. Den eneste spiller der har valgt at forlade klubben er Anders Thomsen, som har valgt ikke at forlænge kontrakten i Hobro IK og har derfor givet muligheden til andre klubber. Denne gang var det Lindholm der var hurtigst, og dermed flytter Anders Thomsen til et Lindholm hold på fri transfer, som klubben ikke kunne gøre så meget ved.  




Tak for den flotte grafik til Jyden! Thumbs Up
Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

Sider: 1 [2] 3 4 ... 21 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010