home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 429 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Chelsea
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 10 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea  (Læst 40907 gange)
Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Chelsea
« : 24 Okt 2010, 15:18 »

CHELSEA FC

Nu har jeg fået spillet min halve sæson med Chelsea, hvor det er gået godt. Jeg eksperimenterede en del med opstillingen i starten, i træningskampene brugte jeg en 3-2-2-1-3. Det gik som sådan okay, men den blev kun brugt i træningskampene. Ellers kørte jeg med en 4-4-2. Jeg købte stortalentet Romelu Lukaku - ikke så meget, fordi han skulle have spilletid, mere fordi jeg ville tjekke prisen ud på ham. Han blev købt for 67,5 mio. kr. Derudover købte jeg også den eksplosive Alexis Sánchez, som kostede med lige under 100 mio kr. Det var de eneste nye ansigter i truppen, da de efter min mening er stærk nok. Så hvis spillet havde fortsat en en halv sæson endnu, ville jeg havde ca. 400 mio. kr. tilbage.

Da den halve sæson var gået, lå jeg nummer 1 med 2 point ned til Arsenal. Det var kun blevet til et nederlag, som netop var til Arsenal. Derudover var det blevet til 3 uafgjorte og resten sejre. Ellers kan der siges, at jeg var yderst tæt på at anskaffe mig Fabio Coentrão for sølle 30 mio. kr. - men han valgte Marseille frem for mig. Jeg skal helt sikkert i gang med et spil med Chelsea, når jeg modtager det endelig spil. Det bliver nok et af de sidste, når man bliver træt at spillet.

I kan bruge denne tråd til at komme ud med jeres erfaringer omkring Chelsea, I kan fortælle om jeres resultater, jeres indkøb, taktik, træning og måske fortælle om en spiller, som passer perfekt ind i truppen. Sæt i gang!
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chelsea
« Svar #1: 07 Nov 2010, 22:42 »

Jo, jeg spiller da også med min elskede klub. Jeg spiller den opstilling vi bruger i virkeligheden. Altså en slags 4-1-2-2-1. Har som dig, også købt Hazard, da Malouda er uhyggelig ringe i FM, i forhold til hvor god han rigtigt er. Så han har allerede en plads der. Ellers er der ingen forandringer.

                  Cech
Ivanovic - Alex - Terry - A. Cole
                   Mikel
          Essien   Lampard
Anelka                        Hazard
                Drogba                                                   

Ellers er der købt en masse unge. Bla. Lukaku og en ung midterforsvar, jeg ikke lige hukser navnet på.

Jeg vil opdatere jer. :-)
Logged

JB
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Chelsea
« Svar #2: 11 Nov 2010, 17:33 »

Jeg har desværre lige mistet mit Chelsea save ..
men spillede en 4-4-2 balanceret offensiv, hvilket gav pote. Vandt bla. de tre første kampe 4-1, 6-0 & 5-0 med henholdsvis Blackpool, West Ham & Tottenham
Formationen var følgende:
                    Cech
Ivanovich - Alex - Terry - Cole
            Essien  - Lampard
Benayoun          -         Malouda
           Neymar  - Drogba
Logged

nicolas-nth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Chelsea
« Svar #3: 12 Nov 2010, 11:12 »

Husk jer der vil spille med chelsea, download denne:
http://www.fm-base.co.uk/forum/downloads.php?do=file&id=3449
Ellers kommer Anelka aldrig til at spille, og Malouda ville først kunne spille efter hans første landskamp. Generelt skal alle bare downloade, da der er bug i vm-karantænerne hos de franske spillere
Logged

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

RasmusA12
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Chelsea
« Svar #4: 12 Nov 2010, 12:54 »

Jo, jeg spiller da også med min elskede klub. Jeg spiller den opstilling vi bruger i virkeligheden. Altså en slags 4-1-2-2-1. Har som dig, også købt Hazard, da Malouda er uhyggelig ringe i FM, i forhold til hvor god han rigtigt er. Så han har allerede en plads der. Ellers er der ingen forandringer.

                  Cech
Ivanovic - Alex - Terry - A. Cole
                   Mikel
          Essien   Lampard
Anelka                        Hazard
                Drogba             
Hvilket indstillinger køre du med ved de forskellige? Opstemt
for køre nemlig sammen taktik, men kan bare ikke få mit til at køre ordenligt Skuffet
Logged

Den aktive manager/den dovne manager
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=39735.0

kasper.rytter
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Chelsea
« Svar #5: 12 Nov 2010, 14:35 »

Jeg kører med en taktik magen til. Eneste forskel er bare, at jeg bruger Zhirkov og til tider Malouda på venstrekanten, og Kalou får en del kampe på højrekanten. Men udover det:

Cech: Goalkeeper defend
Ivanovic: Full back automatic (hvis jeg spiller med Bosingwa får han samme indstilling som A. Cole)
Alex: central defender defend
Terry: Ball playing defender defend
Cole: Wing back attack
Mikel: defensive midfielder defend
Essien: Box-to-box midfielder support
Lampard: Advanced playmaker attack
Anelka: Inside forward attack
Zhirkov: Winger attack
Drogba: Complete forward / advanced forward (begge attack)

Venstrekanten lægger op til en hel del mål, hvor det ofte er min inside forward (=højrekanten) eller Drogba, der scorer. Ofte kommer enten Lampard eller Essien med op, og så kan bolden også spilles tilbage til dem.

Men har sådan set også lidt et problem med Drogba. Synes, han scorer for lidt? Er der nogen af jer, der kan fortælle, hvad I gør med ham, når han ligger som enlig angriber?
« Seneste Redigering: 12 Nov 2010, 17:18 af kasper.rytter » Logged

Forza Parma

Humle1337
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Chelsea
« Svar #6: 16 Nov 2010, 19:33 »

Efter et stykke tid hvor jeg har startet Chelsea hold og slettet dem igen, fordi jeg ikke er kommet ordenlig igang. Har jeg nu endelig et hold som jeg lyster at spille på.

Jeg har solgt to spillere:
Hilario
Paulo Ferreira

Indkøb:
Giuliano
Fabio Coentrao
Jack Rodwell
Gary Cahill

Jeg satser lidt på at hente engelske spillere hvis prisen er til det. Så har også en mindre ønskeliste af engelske spillere.

Ønskeliste:
Lee Cattermole
Joe Hart
Micah Richards
Ashley Young

Jeg spiller en 4-5-1.

Logged

Have you ever seen a lion limber up before taking down a gazelle?

kasper.rytter
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Chelsea
« Svar #7: 17 Nov 2010, 16:34 »

Glimrende at se, at der er flere, der er i gang med Chelsea!
Jeg går også efter at købe flere engelsk (/britiske) spillere, hvilket indtil videre (er i 2. sæson) har resulteret i køb af:
Phil Jones
Tom Cairney
Ryan Shawcross
og nogle forskellige engelske talenter fx Ross Barkley fra Everton.

Derudover får D. Sturridge tit chancen, og op til denne sæson er Jack Cork og Ryan Bertrand også oppe omkring førsteholdet. Satser i det hele taget på at få flere spillere igennem til førsteholdet nede fra ungdomsholdet - om ikke andet som breddespillere. Det er også derfor, at fx Cork og Bertrand får chancen engang imellem selvom, de måske ikke helt har talentet til Chelsea. Ligeledes for at bibeholde lidt af realismen i spillet, hvor Chelsea er begyndt at give egne talenter chancen.

Har også nogle britiske spiller jeg meget gerne vil have fat i, og det kan vel ikke overraske nogen at følgende står på listen:
Aaron Ramsey
Jack Rodwell
Jack Wilshere
Adam Johnson
Junior Stanislas

Vil aller helst have Ramsey, men tror ikke en handel med Mr. Wenger er mulig lige foreløbig
Logged

Forza Parma

Humle1337
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Chelsea
« Svar #8: 19 Nov 2010, 12:26 »

Har færdig spillet første sæson.

Premier League: Vundet med 82 point, a point med Arsenal, men vandt på bedre målscorer
Liga Cuppen: Slået ud tidligt
FA Cuppen: Tabte finalen til Arsenal
Champions League: Vandt finalen over Arsenal

Igennem hele sæsonen har jeg lidt af mange skader, selvom min trup havde en ok bredde synes jeg selv, så har jeg været ude i nogle problemer, bl.a. på højrebacken, hvor jeg har brugt Ramires en del der.
Jeg savner flere mål fra mit angreb, men da mit forsvar er fantastisk, så har jeg vundet mine kampe alligevel. Da Premier League sluttede havde jeg en mål scorer på 59-13. Synes det er ret godt kun at lukke 13mål ind på 38 kampe Smiley

Jeg har solgt lidt ud i truppen til den nye sæson.
Solgte/lejet ud med købsklausul spillere:
- Florent Malouda
- Jack Cork
- Yossi Benayoun
- Nemanja Matic

Jeg har kun lavet to indkøb, og det var fordi spillere blev tilbudt til mig.
- Lee Cattermole (35mill) han er engelsk og søger også engelske spillere
- Marek Hamsik (82.5mill) bliver på sigt nok Lampards afløser for mig

Men min opstilling før sæsonen ser kommer til at blive sådan her:



Holdet mangler måske lidt bredde, men jeg kigger hellere på transferlisten, end at gå ud og hente de dyre spillere. Mest for at opretholde en god økonomi.
Logged

Have you ever seen a lion limber up before taking down a gazelle?

Anfield
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Chelsea
« Svar #9: 19 Nov 2010, 13:06 »

Er vild med dit taktik navn Humle Opstemt

Hvordan spiller Cattermole? Har selv tænkt på og købe ham til Liverpool, men valget faldt så på M'Vila.
Logged

"Son, when participating in sporting events - it is not a question about winning and loosing, it's about how drunk you can get !"

Humle1337
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Chelsea
« Svar #10: 19 Nov 2010, 13:18 »

Hehe, det er mest så kan jeg rydde op i mine taktikker engang imellem Opstemt så ved jeg hvilke som kan bruges og hvad for nogle som ikke kan Smiley

Jeg har ikke spillet så mange kampe endnu i den nye sæson, Cattermole er indskifter, han har gjort det ok, men har haft det svært, da jeg er startet usikkert.
Logged

Have you ever seen a lion limber up before taking down a gazelle?

AjEZ
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Chelsea
« Svar #11: 08 Dec 2010, 09:45 »

Jeg har spillet en halv sæson uden og tabe eller spille uafgjort i Premier League . 24 ud af 24 mulige vundne Peace men der er dog gået 3 tabte og resten vundne Peace Har købt : Gareth Bale (300 mio.) Og Edin Dzeko(215 mio. ) samt et par ungdomsspillere Der iblandt Christian Eriksen, Yaya Sonoga, Stanley Okoro og Khouma Babacar . Ud røg Petr Cech(300 mio.) Ashley Cole(67,5 mio) Ramires (105 mio.) Yossi Benayoun (40 mio.) Og Jose Bosingwa(60 mio.)





« Seneste Redigering: 08 Dec 2010, 09:48 af AjEZ » Logged

kasper.rytter
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Chelsea
« Svar #12: 08 Dec 2010, 13:02 »

Forstår ikke helt, hvordan du kan have vundet 24 ud af 24, men alligevel tabt 3?
Hvem har du på mål (Hilario/Turnbull?) eftersom, at du har solgt Cech (og hvem har købt ham?)
Synes godt nok, at du slap Cole billigt, og din trup må da også være noget tynd set i forhold til de spillere du har skilt dig af med, og du så kun har købt Bale og Dzeko der har niveau til førsteholdet pt. Især i forsvaret er du da meget udsat, hvis du får skader?
Logged

Forza Parma

Humle1337
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Chelsea
« Svar #13: 09 Dec 2010, 20:46 »

Synes sgu vi skal have lidt liv i denne tråd gutter!! Smiley

Jeg har startet et nyt Chelsea spil.. kørte lidt træt i det andet..

Har spillet en sæson, hvor det gik okay.

Premier League:
Vundet

Liga Cuppen:
Vundet

FA Cuppen:
Slået ud i 6. runde af Liverpool

Champions League:
Slået ud af Barca i semi-finalen på reglen om udebane mål..

Transfer politik:
Der er ikke den store, jeg vil enten have rigtig gode etableret spillere, eller kommende stjerner. Jeg går ikke så meget op i om de er fra England mere.

Holdet:
Jeg lader holdet tale for sig selv Smiley

Lige pt smadre holdet alle modstandere som der kommer og det er også trods de skader jeg har. Ligger pt nr. 1 i PL efter 14 kampe spillet med en målscore på 26-4, og mine kampe hedder 12-0-2, hvilket jeg også synes er helt okay.

Fyr løs med ris/ros og spørg løs hvis der er noget i vil vide.
Logged

Have you ever seen a lion limber up before taking down a gazelle?

AjEZ
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Chelsea
« Svar #14: 10 Dec 2010, 14:29 »

Forstår ikke helt, hvordan du kan have vundet 24 ud af 24, men alligevel tabt 3?
Hvem har du på mål (Hilario/Turnbull?) eftersom, at du har solgt Cech (og hvem har købt ham?)
Synes godt nok, at du slap Cole billigt, og din trup må da også være noget tynd set i forhold til de spillere du har skilt dig af med, og du så kun har købt Bale og Dzeko der har niveau til førsteholdet pt. Især i forsvaret er du da meget udsat, hvis du får skader?

Det var 3 CHL Kampe jeg Tabte Peace

Har Rene Adler På mål Opstemt solgte nemlig først Petr Cech I Vinterpausen Peace
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 10 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010