home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:12:15 TindraTindra Blogs Chat GPT Gratis: En oö...
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 250 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Ajax
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: Ajax  (Læst 13492 gange)
Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Ajax
« : 07 Nov 2010, 15:57 »

Så er den her tråden om klubben Ajax.
Jeg er netop ved at starte et spil op med Ajax og jeg har store forventninger, da det er mit 1. Spil i FM2010 versionen.
Jeg vil vende tilbage til den tråd når jeg har spillet lidt med klubben og ved mere, men tråden er til at dele sine erfaringer om/med klubben Ajax, så værsgo at komme med jeres meninger om klubben.

Jeg stiller op følgende:
                                                                           Maarten Stekelenburg

                                          Gregori Van Der Wiel    Oleguer    Jan Vertongen   Urby Emanielson

                                                                         Demy De Zeuw    Eyong Enoh

                                                     Rodney Sneider    Christian Eriksen    Miralem Suljemani

                                                                                   Luiz Suarez

Jeg er pt. i forhandlinger med Mads og Andreas Laudrup, som jeg meget håber at få fat på/i ellers er der ikke de store forhandlinger.
Jeg har spillet en venskabskamp mod mit andethold hvor jeg vandt 2-0 på mål af Luiz Suarez og Christian Eriksen...


Vh.Blackstone
« Seneste Redigering: 07 Nov 2010, 17:05 af Blackstone » Logged

Swush
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Ajax
« Svar #1: 13 Nov 2010, 20:42 »

Er startet et spil med Ajax. Er nu færdig med første halvdel af første sæson, og det går forrygende. Ideen var at sådan set, at få Ajax til at spille attraktiv fodbold igen, efter at Holland (og Ajax) var blevet kritiseret efter VM. Er gået videre til CHL knock-out fasen, efter at slutte på en sikker 2. plads i gruppen Lyon, Roma, Dinamo. Derudover fører jeg ligaen med 12 point, og havde lige en stime på 13 sejre i træk.

Transfers:
                Ind:
                       Milan Badelj
                       Emil Larsen
                       Jens Stryger Larsen
                       Andreas Laudrup
                       Wijnaldum
                       Andrej Kramaric
                                                            Ud:
                                                                   Rasmus Lindgren
                                                                   Suk
                                                                   Florian Jozefzoon
                                                                   Roby Bonevacia
                                                                   Timothee Atouba
                                                                   Mido

Formationen / start 11. :

                             Maarten Stekelenburg

Van der Wiel         Alderweireld    Vertongen           Anita


                             Badelj             De Zeuw

Emil Larsen                     Lodeiro                         Suarez
                                   
                                     El Hamdaoui

Logged

Philips
Gæst
 
Sv: Ajax
« Svar #2: 15 Nov 2010, 17:32 »

hvorfor sælger du Suk den gut har simpelthen verdens sejeste navn Opstemt
Logged

Swush
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Ajax
« Svar #3: 15 Nov 2010, 19:33 »

Tror ikke bestyrelsen ville synes godt om, at jeg satte holdet efter hvor fede spillernes navne er :-/
« Seneste Redigering: 15 Nov 2010, 19:35 af Swush » Logged

tubbe610
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Ajax
« Svar #4: 20 Nov 2010, 23:17 »

Hvad gav du for Stryger?? et godt råd er køb Zohore han bliver vild..
Logged

guldfck
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Ajax
« Svar #5: 20 Nov 2010, 23:21 »

Dit køb af Badelj er crazy !
Han er jo den mest geniale mand til sin pris i spillet. Kan gå ind på alle hold og spille god fodbold Opstemt
Logged

PSN: Guldfck

26-sorensen-10
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Ajax
« Svar #6: 21 Nov 2010, 00:40 »

har osse startet et spil med ajax.. godt nok er jeg ikk lige startet men er i juli 2013:)

holdet ser sådan ud http://img338.imageshack.us/img338/457/ajaxl.jpg   
har vundet ligaen 3 gange i træk det er simplehen for nemt:) men udfordringen ligger stadigvæk i CL/EL mangler stadigvæk mit gemmenbrud i CL.. er røget ud i gruppespillet hvert år:S men i år regner jeg med mit gemmenbrud kommer:)
i kan lige se nogle af mine køb:)

 http://img7.imageshack.us/img7/1861/transfers1ro.jpg
http://img40.imageshack.us/img40/7212/transfers2.jpg
http://img139.imageshack.us/img139/8901/transfers3.jpg
http://img12.imageshack.us/img12/897/transfers4.jpg
Logged

sebbe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Ajax
« Svar #7: 11 Dec 2010, 21:21 »

Jeg er startet med Ajax. Jeg er lige begyndt på min fjerde sæson og det kører udmærket. Smiley
Jeg kan ikke opnå mere med Ajax nu, jeg har vundet alt og min kontrakt løber også ud om et år, så vil lige vente og se. Smiley
I de 3 år jeg har gennemført indtil videre, har jeg bl.a. slået City, United, Chelsea og Arsenal.
Her er min startopstilling, vejen til CL finalen og mine bedrifter:
http://img406.imageshack.us/f/startopstilling.png/
http://img413.imageshack.us/i/minvejtilfinalen.png/
http://img809.imageshack.us/i/bedrifter.png/
Logged

Xavi_Hernandez
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Ajax
« Svar #8: 06 Jan 2011, 18:33 »

Jeg har valgt en approach der på sigt skal bringe mig tilbage til storheden Smiley

Dvs, Total Fodbold, offensiv, short-passing, efter alle Ajax-kunstens regler.

Suarez kunne jeg ikke se som kaptajn og da jeg rev armbåndet fra ham blev han så fornærmet at han bedte om en transfer. Ikke nogen katastrofe egentlig, jeg har bestemt mig for at satse kraftigt på de unge spillere.

Er startet fantastisk med en flot, offensiv kamp i Super Cuppen mod Fc Twente der endte med en 1-0 sejr, der burde have været større.

Har ikke styr på min start-11'er endnu, men det er noget ala det her i en narrow 4231.

Stekelenburg (c)
De Wiel-Alderweireld-Vertonghen-Emanuelson(Anita)
Enoh-De Zeeuw
Lodeiro-Siem De Jong-Eriksen
Hamdaoui (Suk)

Har ikke købt nogen, men har derimod solgt kraftigt ud, da jeg vil accepterer lidt dårligere resultater i år, for succes på lang sigt.

Ud: Dico Koppers, Darko Bodul, Oleguer, Rasmus Lindgren, Timothee Atouba, Lorenzo Ebecilio, Miralem Sulejmani (leje, for at spare hans løn da han ikke kunne sælges), Luis Suarez
Logged

Barcá - Més que un club

Josep Guardiola, Xavi Hernandez & Rafa Marquez

AGF - De hviiiiiie' fra Fredensvang

Diddlidoo, Fæjlhaber og Lumbinho!

Xavi_Hernandez
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Ajax
« Svar #9: 09 Jan 2011, 17:14 »

Hurtig status: Nationalt fungerer alt perfekt med den smalle 4231, og efter 8 kampe hedder den 8 sejre (heriblandt sejre mod Twente, AZ, Feyenoord og PSV). Internationalt har der været nogle problemer efter kvalifikationen lykkedes mod Auxerre. Har spillet 3 kampe, først fik jeg en regulær afklapsning på 4-0 mod Chelsea, men slog siden Roma 2-1 inden det blev til et 3-2 nederlag mod gruppens store overraskelse Bursaspor der har hentet maximum point efter kampene mod os, Roma og Chelsea.

På transfersiden er det blevet til to indkøb: Nestor Ortigoza (14 mil) og stortalentet Raphael Holzhauser (48 mil), mens jeg er blevet enige med Mido om en gensidig kontraktannulering.

Disse spillere's fremtid er til overvejse ift Januar-vinduet: Urby Emanuelson
Teemu Tainio
Jeroen Verhoeven
Marvin Zegelaar
Evander Sno
Ronald Graafland
Aras Ozbiliz
Timothy Van Der Meulen
Jordy Deckers
Lorenzo Burnet
Logged

Barcá - Més que un club

Josep Guardiola, Xavi Hernandez & Rafa Marquez

AGF - De hviiiiiie' fra Fredensvang

Diddlidoo, Fæjlhaber og Lumbinho!

The freak
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Ajax
« Svar #10: 06 Mar 2011, 10:15 »

Jeg er også lige startet med Ajax, fordi jeg elsker klubber med gode talenter.
Jeg har lige kvalificeret mig til CHL og er i gruppe med Lyon, Tottenham og Sparta Prag.
I ligaen har jeg vundet alle 3 kampe, som er spillet.
På transferfronter, har jeg forlænget kontrakter med de spillere som skal sikre fremtiden, og så har jeg solgt diverse spillere for 75 mio. i alt. Jeg har hentet Federico Fazio for 5 mio.

Ajax er jo et mega spændende hold med masser af talenter!!
Derudover er mange af de andre stjerne i ligaen blevet købt til klubber i udlandet, så det mindsker modstanden.
Logged

26-sorensen-10
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Ajax
« Svar #11: 06 Mar 2011, 12:08 »

det er osse et lækkert hold at spille med.. er snart færdig med 2017 sæsonen:D
Logged

Fm_Zep
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Ajax
« Svar #12: 09 Maj 2011, 15:26 »

Hey! Synes lige jeg ville være med Wink

Mine indkøb og salg

IND
Jens Stryger Larsen - 9,25 mio
Marcus Astvald - 7,75 mio.
Miguel Amada - 9 mio.
Papa Gueye - 37 mio.
Yaroslav Rakitskyi - 45 mio
Eyal Golasa - 3 mio.
Jonatan Goméz - 7 mio.
Benoït Costil - 10 mio.
Matías Fernandez - 18 mio
Kara - 8 mio.
Kevin Mirallas - 33 mio.

UD
Toby Alderweireld - 67,5 mio.
Rasmus Lindgren - 45 mio.
Jan Vertonghen - 70 mio.
Demy de Zeeuw - 55 mio.
Kenneth Vermeer - 24 mio.
Oleguer - 2,75 mio.
Eyong Enoh - 43 mio
Lorenzo Ebecilio - 22 mio
Mounir El Hamdaoui - 67,5 mio.
... og nogle enkelte småtalenter, som jeg har procenter i ved videresalg.

Som I kan se, er der kommet en del penge ind på transfers for, at få Ajax af med den gæld klubben har.

Desuden gør de spillere jeg har købt det helt fantastisk. Vi kom ind i Champions League, men dog ikke videre fra gruppespillet, men dog på en 3. plads, så vi kom i EURO Cup. Der blev vi dog slået ud af Palermo 6-1 samlet.

I ED er vi pt. nummer 1, men har PSV i røven med kun 1 enkelt point op til os. Der mangler 6 kampe.

Jeg stiller op i en offensiv formation med et forholdsvist offensivt forsvar

Kun min målmand og mit forsvar er det eneste der går igen i kampene, men min foretrukne er:

Stekelenburg
van der Wiel--Gueye--Rakitskyi-Anita
-----------Amado--------------
-----------Eriksen--------------
Sulejmani---Fernandez---Goméz
-----------Mirallas--------------

Det er naturligvis den nyeste patch 11.3.0
 
Logged

Liverpool !!!

Brøndby !!!

Maze
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Ajax
« Svar #13: 15 Maj 2011, 20:18 »

Så faldt jeg også over Ajax og tænkte at jeg skulle spille med dem Wink

I min første tid har jeg fået ryddet godt og grundigt op, hvorfor ha' så mange ungdomstrænere? og hvorfor ha' så mange spillere som man faktisk ikke kan bruge!

Så jeg har solgt rigtig meget ud i dem jeg ikke synes jeg kunne bruge, også hentet nogle der hvor jeg mener at man kunne bruge lidt Wink

Opstilling
Stekelenburg

Van Der Wiel - Vertonghen - Alderweireld - Boilesen/Anita

De Zeeuw - De Jong

Sulejman - Eriksen - Jozefzoon

El Hamdaoui

Fantastisk opstilling synes jeg i de to første betydende kampe, ChL kval og Super Cup har Eriksen og Hamdaoui stået for 5 mål og 4 assist! så de har været on fire Wink

Indkøb
Kenneth Zohore
Oriol Romeu
Yaisien (leje)

tre unge talenter!

Så har jeg ca. solgt for 72 mil

Opdate v2

Da det ikke gik så godt, besluttede jeg mig for at ændre opstilling, til en 4-3-3 med en DM.. Det er gået meget bedre nu og har skiftet min 10 plads ud med en anden plads..

I vinter-transfervinduet har der også været god gang i den!

Solgt
K. Zohore - Barcelona 35 mil. fik kun et halv år i klubben.. men synes 35 min var en god pris for ham! (tjent 14 mil på salg)
Romeu -  Bayern 17 mil - havde 2 kampe fra start, også nogle få indhop. generel skuffelse så da bayern bød 17 mil røg han! (tjent 7 mil på salg)
De Jong - 80 mil Sparkta Moskva
Vertonghen - 85 mil Inter

Købt
Caio - Botafogo 45 mil, brasiliansk talent! og manglede en god OMH så det var pengene værd!
Per Skjelbred - Rosenborg 25 mil, med salget af De Jong manglede jeg en god midtbane og her faldt valget på Skejlbred!
Zuiverloon - West Brom 6.75 mil, med Van Der Wiel rygtet til alverdens klubber synes jeg det her var en god handel!
Alvaro Morata - Real Madrid 27 mil, Måtte ha' ham! er kæmpe real fan, så når de satte ham til salg skulle hans talent da ikke gå til spilde i en anden klub!





Logged

jonaslund94
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Ajax
« Svar #14: 15 Maj 2011, 23:36 »

Nå..Jeg er lige startet med AFC Ajax.
Følgende ser sådan her ud...

Ligaen                                                    Pokalturneringen                   CHL
1.| Ajax | V:6 U:0 T:0                               RBC - Ajax: 0-4.                         1. Sevilla| V:2 U:0 T:0
2.| VVV | V:5 U:2 T:1                                Voldendam - Ajax: ?                   2. Roma| V:1 U:0 T:1
3.| FC Twente | V:5 U:1 T:2                                                                       3. AFC Ajax| V:0 U:1 T:1
                                                                                                                     4. FC København| V:0 U:1 T:
Indkøb                                                                     Salg
Sime Vrsaljko - 27 Mio. kr.                                       Timothee Atouba - 10 mio.
Christian Benitez - 18 Mio. kr.                                  Jeroen Verhoeven - 2,1 mio.
Josué - Lejet.                                                         
Viktor Fischer - 2,75 Mio. kr.
----------------------------------
Total - 50 Mio. kr.

Opstillingen er 4-1-2-1-2.

Hvis i vil ha' mere info eller SS af noget, så spørger i bare! Opstemt
Logged

FC Barcelona - Mes que un club.

Sider: [1] 2 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010