home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 13:45:17 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23298
  0 Brugere, 592 Gæster Online.

Indlæg: 1132689 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: thinktwice35
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  '32' Ådalen
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 Udprint
Forfatter Emne: '32' Ådalen  (Læst 46209 gange)
Jyden
Gæst
 
Sv: '22' Ulvene går efter struben
« Svar #135: 14 Nov 2010, 23:15 »



Gruppespillet udtrukket
Onsdag - 01.09.2011 - Herning.
Så er gruppespillet til Champions League trukket, og FC Midtjylland er havnet i en meget spændene gruppe, hvor der bestemt er muligheder.

Så er grupperne til dette års Champions League endelig blevet trukket, og FC Midtjylland er endt i en meget spændene gruppe, med hold fra England, Frankrig og Italien. Der er ingen tvivl om at FC Midtjylland vil komme til at møde vanvittig hård modstand, og det er ikke sikkert de skal regne med at få så meget som en enkelt sejr. På den
anden side kunne det dog have set meget være ud, og alt i alt er det sikkert en meget okay gruppe, som FC Midtjylland er kommet i. Vi vil nu bringe en kort beskrivelse af de tre hold som er i FC Midtjyllands gruppe.

MANCHESTER UNITED
Det absolutte stærkeste hold i gruppe F er Manchester United. United som har stor erfaring med danske hold, og har blandt andet mødt både AaB og FC København indenfor de seneste år. Nu er turen så kommet til FC Midtjylland, som stensikkert ikke vil få den store chance mod Manchester United. Manchester råder over stjerner som Wayne Rooney, Juan Manuel Vargas og Javier Hernández. Manchester United vandt rent faktisk Champions League så sent som i år 2008, og allerede året efter stod de igen i finalen. Så det er virkelig et erfarent hold FCM møder.

S.S LAZIO
Lazio er lige som Manchester også med i FC Midtjylland gruppe. Lazio er også en meget svær modstander, som sikkert også vil skabe mange problemer for FC Midtjylland. samtidig er det dog et hold, som FC Midtjylland på en god dag, burde kunne spille lige op med. Lazio havde forrige sæson et rigtig godt år, hvor de spillede sig op på en fjerde plads i Serie A, og det er derfor de nu står i Champions League. I øjeblikket indtager de dog blot en syvende plads i ligaen. Lazio råder over stjerner som Charles Kaboré, Hernanes og Mauro Zárate.
 
PARIS SAINT-GERMAIN
Det sidste hold i FC Midtjyllands gruppe, er Paris Saint-Germain. Endnu et hold som sagtens kan slå FC Midtjylland, men igen, hvis FC Midtjylland spiller op til deres bedste, burde de også godt kunne tage point fra Paris Saint Germain. PSG har stjerner som Mevlüt Erdinc, Stéphane Sessegnon og Mamadou Sakho. Paris må dog siges at være et af de svageste hold i gruppen, udover FC Midtjylland, og det er her FC Midtjylland skal hente deres point.
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: '22' Ulvene går efter struben
« Svar #136: 15 Nov 2010, 09:04 »

tak for kommentaren, ja det var træls der ikke mødte flere op, syntes også det er lidt mærkeligt, for både i kampen mod det rumænske hold og mod benfica, var der præcis 7000 tilskuere, som om der var en eller anden grænse ved 7000?Mange tak, ja det var dejligt med de røde kort Opstemt

Mig bekendt har FCM 7000 siddepladser på MCH arena, og da der er en regel for at det skal være siddepladser i de europæiske kampe, så kan du maks have 7000 tilskuere i EL og CL. Så måske en udvidelse af dit stadion snart bør komme på tale..   Wink
Logged

vmanstar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: '22' Ulvene går efter struben
« Svar #137: 15 Nov 2010, 09:15 »

Mig bekendt har FCM 7000 siddepladser på MCH arena, og da der er en regel for at det skal være siddepladser i de europæiske kampe, så kan du maks have 7000 tilskuere i EL og CL. Så måske en udvidelse af dit stadion snart bør komme på tale..   Wink

Det er nemlig helt rigtigt. Havde det samme problem med SønderyskE i mit FM10 save, hvor jeg i 2013 var i Champions League og gik helt til kvartfinalerne, alligevel var der kun 1500 tilskuere til hver kamp Græder
Logged

Jyden
Gæst
 
Sv: '22' Ulvene går efter struben
« Svar #138: 15 Nov 2010, 15:16 »

Det er nemlig helt rigtigt. Havde det samme problem med SønderyskE i mit FM10 save, hvor jeg i 2013 var i Champions League og gik helt til kvartfinalerne, alligevel var der kun 1500 tilskuere til hver kamp Græder
Mig bekendt har FCM 7000 siddepladser på MCH arena, og da der er en regel for at det skal være siddepladser i de europæiske kampe, så kan du maks have 7000 tilskuere i EL og CL. Så måske en udvidelse af dit stadion snart bør komme på tale..   Wink
Nå så kan jeg bedre forstå det, troede også man godt måtte have stå pladser Opstemt
Logged

Jyden
Gæst
 
Sv: '23' Ulvene går efter struben
« Svar #139: 15 Nov 2010, 21:20 »



Superligaen i gang
Tirsdag - 20.08.2011
Så er Superligaen endelig i gang igen. FC Midtjylland er også kommet i gang igen, men de er dog startet lidt sløjt op.

Som sagt er FC Midtjylland startet en smule svagt ud, men de ligger dog alligevel på en fjerede plads, efter de
        Kampe:
        0:2 v AaB
        2:2 v Viborg
        4:1 v Sønderjyske
        1:1 v FC København
        0:0 v Randers
        2:0 v Lyngby


første seks kampe. Det er blevet til to sejre, tre uafgjorte og et nederlag. Ikke den bedste start FC Midtjylland nogensinde har fået, men det kommer forhåbentligt inden længe. Målet for FC Midtjylland er at de skal kvalifikacere sig til Europa, via ligaen. Det betyder dermed, at de som minimum skal ende på en fjerede plads, hvis den skal gå hjem, og det er lige præcis der de ligger nu. Dog skulle FC Midtjylland gerne oppe sig en smule, hvis de skal beholde deres fjerde plads.

Selvom FC Midtjylland endnu ikke er noget deres topform, er spilleren Mads Albæk meget tæt der på. Han har gjort det rigtig rigtig godt, og han har spillet i samtlige seks kampe. Han har godt nok ikke scoret nogle mål eller noget, men han har leveret et rigtig solidt stykke arbejde, og han fortjener virkelig en ros for at store stykke arbejde. Han er blot 21 år gammel og selvom han endnu ikke har fået sin debut på det danske A landshold, så er det dog alligevel blevet til hele 17 kampe for det danske u21 landshold. Klubber som hollandske AZ er nu ude efter Mads Albæk, men forhåbentligt kan FC Midtjylland holde på ham

FC Midtjylland indtager som sagt en lidt skuffende fjerde plads i øjeblikket, en fjerde plads som de forhåbentligt gerne skulle forbedre. Nummer et er dog højest overraskede Brøndby IF. Med hele 14 point i seks kampe, har de været overlegne denne sæson. Lige bag ved dem, ligger sidste års mestre FC København, de er dog hele tre point efter Brøndby. På de to nederste pladser ligger Esbjerg og Lyngby, begge med tre point. AaB er nok det hold der har skuffet mest ind til videre med blot syv point i seks kampe, ligger de i øjeblikket nummer ni i Superligaen.

Det har ikke været særligt svært at udpege FC Midtjyllands bedste kamp. Med blot to sejre, gjorde det ligesom udvalget en smule mindre, og valget faldt på kampen mod Sønderjyske. FC Midtjylland var på hjemmebane og 9.000 tilskuere var kommet for at bakke dem op. Allerede efter fem minutter betalte FC Midtjylland tilbage for den store opbakning og Ken Fagerberg gjorde det til 1:0. Det rystede dog ikke Sønderjyske og allerede to minutter senere udlignede Rasmus Hansen. Efter den scoring tog FC Midtjylland sig dog sammen og sidenhen var de ikke til at hente. Da første Fagerberg igen scorede og så Bjelland, så var den kamp ligesom lukket, dog ville Martin Albrechtsen også lige have lov, og han gjorde det til kampens resultat 4:1.


L I G A
« Seneste Redigering: 15 Nov 2010, 21:26 af Jyden » Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '24' Ulvene går efter struben
« Svar #140: 15 Nov 2010, 21:25 »

Det ser godt ud Jyden! Dog ærgeligt med de svingene resultater i ligaen.
Logged


vmanstar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: '24' Ulvene går efter struben
« Svar #141: 15 Nov 2010, 21:34 »

Det ser fint ud, meeeen......

Jeg har lagt mærke til i dine updates, at du ofte bruger de samme ord, f.eks. FC Midtjylland osv. i stedet for at bruge stedord. En idé kunne være at skrive, Ulvene fra Heden, eller drengene fra heden for at få en større variation Peace
Logged

Jyden
Gæst
 
Sv: '24' Ulvene går efter struben
« Svar #142: 16 Nov 2010, 23:31 »

Det ser godt ud Jyden! Dog ærgeligt med de svingene resultater i ligaen.
tak Thex! ja det er træls.
Det ser fint ud, meeeen......

Jeg har lagt mærke til i dine updates, at du ofte bruger de samme ord, f.eks. FC Midtjylland osv. i stedet for at bruge stedord. En idé kunne være at skrive, Ulvene fra Heden, eller drengene fra heden for at få en større variation Peace
Tak (: Vil jeg forsøge at lave om i de kommende updates (:
Logged

Jyden
Gæst
 
Sv: '24' Ulvene går efter struben
« Svar #143: 16 Nov 2010, 23:48 »



Nedturen forsætter
onsdag - 20.09.2011 - Herning
Nedturen forsætter i Herning, og det ser bestemt ikke godt ud for FC Midtjylland i øjeblikket, vi må håbe de snart vender skuden.

Det ser bestemt ikke godt ud for FC Midtjylland. De ligger i øjeblikket på en skuffende sjetteplads, og de er tre point fra succeskriteriet. Mere end en tredjedel af Superligaen er nu overstået, og det er så småt på tide at Ulvene
        Kampe:
        1:2 v OB
        0:1 v Brøndby
        2:3 v Esbjerg
        3:0 v  AGF
        1:1 v AC Horsens
        1:0 v Viborg


kommer tilbage fra ferien og begynder at tage sig sammen. I de seneste seks kampe, er det blevet til to sejre, en uafgjort og hele tre nederlag. De kampe, som FCM har tabt, har ganske vidst været til nogle gode hold, men det er stadigvæk ikke acceptabelt, og forhåbentligt kan Erik Rasmussen rette op på det omgående.

Der er dog en spiller der bestemt ikke har været i krise, og han har bare blevet ved med at score mål, selvom hans hold har været nede. Det er selvfølgelig Ken Fagerberg, som forsætter sin fine stime fra sidste sæson, og hamre mål ind på samlebånd. Han ligger i øjeblikket nummer tre på topscorelisten, med hele syv mål i hans ti kampe. Det må siges at være en godkendt statistik for den unge svensker. han er blot 22 år gammel og har spillet hele seks kampe for det svenske U-Landskampe, og scoret hele fire mål. Han er virkelig en meget målfarlig herre, og han er så småt ved at være klar til at løfte den tunge arv efter "Farlige Frank", og Fagerberg's navn kunne så passende være "Farlige Fagerberg".

I Superligaen er der sket mange ting, i løbet af de seneste seks kampe. Blandt andet har Brøndby IF smidt deres flotte førsteplads væk, og i stedet foræret den til ærkerivalerne fra København. Randers FC har været helt i særklasse og er rykket fra femtepladsen og hele vejen op til tredjepladsen, og ligner nu mere og mere et hold der er klar til at spille med om medaljerne. De ligger i hvert fald godt til, og har hele fire point ned til nærmeste efterfølger. I bunden af Superligaen er der også sket ting og sager, og blandt andet har Lyngby og Viborg FF byttet plads, så det nu er Viborg der ligger under stregen.

Det flotteste resultat i de seneste seks kampe, må siges at være udekampen mod AGF. Ganske vidst er AGF blot lige rykket op i Superligaen, men de er stadig et meget svært hold at spille imod, og især på deres hjemmebane. 10.000 tilskuere var mødt op, og de blev vidne til total FC Midtjylland dominans. Allerede efter 24 minutter bragte Andreas Granskov Ulvene i front, og blot ti minutter senere, kunne man igen høre ulvehylet udover NRGI Park, da Jakob Poulsen gjorde det til 0:2. I anden halvleg forsatte FC Midtjylland deres flotte spil og det lykkedes da også for Ken Fagerberg at putte en enkelt bold mere i mål og gøre det til kampens resultat på 0:3.


L I G A

 
Logged

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '25' Ulvene går efter struben
« Svar #144: 19 Nov 2010, 17:53 »

Får vi snart er nyt indlæg? Måske, fordi det er sådan en god blog!  Smiley
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Jyden
Gæst
 
Sv: '25' Ulvene går efter struben
« Svar #145: 19 Nov 2010, 21:33 »

Får vi snart er nyt indlæg? Måske, fordi det er sådan en god blog!  Smiley
beklager de manglende updates, men har haft meget travlt Smiley dog regner jeg med en ny idag eller i morgen Smiley tak for rosen Smiley
Logged

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '25' Ulvene går efter struben
« Svar #146: 19 Nov 2010, 21:55 »

Det er bare i orden Wink
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Jyden
Gæst
 
Sv: '25' Ulvene går efter struben
« Svar #147: 20 Nov 2010, 13:10 »



Chok
Mandag - 10.10.2011 - Herning
Det kom så et kæmpe chok for alt og alle, da FC Midtjyllands manager i dag valgte at sige tak for denne gang, og forlade FC Midtjylland.

Det lyder meget som en historie vi har hørt før, hvor manager Erik Rasmussen pludselig får nok, og sige farvel og tak. Det kom som et kæmpe chok i Herning, og der var bestemt ingen der havde regnet med at Erik Rasmussen kunne finde på at tage en så drastisk beslutning fra den ene dag til den anden. FC Midtjyllands bestyrelse er rasende på Erik Rasmussen, og kalder ham en skændsel for alle managers.

" Jeg er selvfølgelig ked af, at endnu engang at skulle forlade FC Midtjylland, men jeg kan simpelthen bare ikke mere. Jeg er kørt træt i klubben og jeg skulle bare væk. Derfor har jeg nu sagt mit job op, men håber dog hurtigst muligt på at jeg kan få et nyt job, og allerhelst i udlandet. Da jeg i går nat lå og prøvede at falde i søvn, fik jeg en åbenbaring, som sagde mig, at jeg var skabt til noget større end blot FC Midtjylland." Udtalte Erik Rasmussen.

Logged

Jyden
Gæst
 
Sv: '26' Chok i Herning
« Svar #148: 20 Nov 2010, 14:22 »



Rasmussen finder ny klub
Torsdag - 22.03.2012 - Odense
Så har Erik Rasmussen endelig fundet sig en ny klub, og valget er fladet på uro plaget Odense Boldklub, som længe har været i krise, og tæt på nedrykning.

Efter et halvt år som arbejdsløs, er Erik Rasmussen nu tilbage på posten som manager. Denne gang har han dog taget turen til Fyn og han vil nu stå i spidsen for Odense Boldklub. Erik Rasmussen har ledt utallige steder efter et nyt job, og han har også måttet finde sig i rigtig mange afslag. Rasmussens drøm var jo at komme til udlandet, og
derfor er det primært der han har søgt, blandt andet i Newcastle og Getafe, men alle stederne var de dog enige om, at Rasmussen manglede en smule erfaring, før han var klar til at få et job i udlandet.

Da tilbuddet så bød sig i OB, kunne Erik Rasmussen ikke sige nej. OB er en meget stor klub, som er i forfald, og i øjeblikket befinder sig på en meget skuffende tiendeplads, med blot  fem point ned til nummer elve og nedrykning. Nu skal Erik Rasmussen forsøge at rette op på de mange dårlige resultater i Ådalen. Rasmussen har en stor opgave foran sig, og han overtager en klub med store ambitioner, kritiske fans og et fremragende spiller materiale.

"Jeg er utroligt glad, for igen at have fået et job. Selvom jeg gerne så mig selv i udlandet lige nu, så er jeg yderst tilfreds med en plads på trænerbænken i Odense. Odense er for mig en meget stor klub, og de burde høre til i toppen af dansk fodbold. Derfor piner det mig at se dem helt nede i bunden, hvor de i øjeblikket ligger og roder rundt. Jeg håber meget på at jeg kan være med til at føre dem tilbage, og skabe det gamle OB som vi kender dem, med masser af sprudlende spil." Udtalte Erik Rasmussen.

Der er i øjeblikket ni kampe tilbage i Superligaen, og  Odense ligger nummer ti med blot syvogtyve point,. Der er dog kun syv point op til fjerdepladsen, som giver deltagelse i Europa, så det ville selvfølgelig været meget stort for Erik Rasmussen, hvis han på de sidste ni kampe, kunne hente de syv point ind. Målet for sæsonen var nemlig at OB skulle ende i Europa, via ligaen. Dog vil bestyrelsen i OB ikke dømme Erik Rasmussen på de mål, og de vil vente til den nye sæson med at bedømme ham. Derfor skal han nu blot få den her sæson spillet færdig, og sikre Odense ikke rykker ned.
Logged

Philips
Gæst
 
Sv: '27' Ådalen
« Svar #149: 20 Nov 2010, 15:01 »

Neder at du stopper i FCM men fair nok OB er også et udemærket hold nu tar du bare en sæsoon med dem og så står det udlandsbold
Logged

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010