home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:45:17 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23298
  1 Bruger, 780 Gæster Online.

Indlæg: 1132689 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: thinktwice35
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  '32' Ådalen
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 12 Udprint
Forfatter Emne: '32' Ådalen  (Læst 46217 gange)
vmanstar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: '4' Ulvene går efter struben
« Svar #30: 06 Nov 2010, 15:48 »

Vil lige sige at, når Erik Rasmussen er 49 er han ikke ligefrem ung Grin

Mourinho regnes jo også som en relativt ung manager, men det er mere fordi, at han allerede har opnået mere end dem, der bliver pensioneret.

Men jeg er enig med dig, jeg synes ikke, han er ung, især ikke når han tager over for den unge Allan Kuhn.
Logged

vmanstar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: '4' Ulvene går efter struben
« Svar #31: 06 Nov 2010, 15:49 »

Det var meget bedre Thumbs Up

Glæder mig til de næste updates Peace
Logged

Jyden
Gæst
 
Sv: '4' Ulvene går efter struben
« Svar #32: 06 Nov 2010, 15:54 »

Mourinho regnes jo også som en relativt ung manager, men det er mere fordi, at han allerede har opnået mere end dem, der bliver pensioneret.

Men jeg er enig med dig, jeg synes ikke, han er ung, især ikke når han tager over for den unge Allan Kuhn.
hehe i får jeres vilje, og jeg retter det Opstemt
Det var meget bedre Thumbs Up

Glæder mig til de næste updates Peace
Godt at høre (:
Logged

Jyden
Gæst
 
Sv: '4' Ulvene går efter struben
« Svar #33: 06 Nov 2010, 17:10 »



FCM sælger ud
Torsdag - 08.07.2010
Erik Rasmussen har virkelig besluttet sig for at rydde op i truppen og sælge ud. Tre spillere har forladt klubben, blandt andet Danny Olsen.

Så kan man for alvor mærke at transfervinduet er åbnet og FC Midtjylland har startet ud med at sælge hele tre spillere. Noget overraskende må man sige, men det er selvfølgelig også meget at spændene at følge med i.
[img][/img]Spillerne der har forladt FC Midtjylland er Danny Olsen, Christian Sivebæk og Igboun Sylvester. Tre dygtige spillere, som nu skal slå deres folder et andet sted.

Den første spiller der måtte forlade FC Midtjylland var Christian Sivebæk. Den unge dansker med det forpligtende efternavn , har skiftet Heden ud med Vestegnen og den rød/sorte trøje ud med den blå/gule. Det er selvfølgelig Brøndby IF, Sivebæk er skiftet til. FC Midtjylland modtog eftersigende 4.500.000 kroner for den dygtige spiller, hvilket må siges at være en god portion penge. Sivebæk nåede seks sæsoner i FC Midtjylland og 67 kampe. Nu skal han til at slå sine folder i Brøndby, hvor han har fået en fireårig kontrakt.

Derefter var det Danny Olsens tur til at forlade FC Midtjylland. Danny Olsen havde mange bud på hånden, men han valgte et udenlandskeventyr til England, mere præcist Wigan. Danny Olsen skal nu til at spille i en af verdens bedste ligaer. Wigan måtte slippe hele 5.500.000 kroner for den dygtige højrekant, og de har nu skrevet en fireårig kontrakt med Danny Olsen. Danny Olsen nåede fire sæsoner i FC Midtjylland, hvor det blev til hele 85 kampe og 16 mål, hvilket er ganske udmærket.

Den sidste spiller der måtte forlade FC Midtjylland var Igboun Sylvester. Den unge nigerianer, som blot er 19 år gammel, har efter fire sæsoner på FC Midtjyllands akademi, følt sig klar til at drage videre. Klubben som Sylvester er skiftet til er spanske Getafe. Getafe havde den store tegnebog oppe af lommen og lagde 5.250.000 kroner for Sylvester. Et meget spændene skifte, som nok skal blive interessant at følge. Sylvester nåede blot en kamp i ulvetrøjen, før han drog mod varmere himmelstrøg.

Næste Update: Unge danskere til FCM

« Seneste Redigering: 06 Nov 2010, 17:21 af Jyden » Logged

nikovic
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: '5' Ulvene går efter struben
« Svar #34: 07 Nov 2010, 10:46 »

Forstå ikke helt du vil bygge på fremtiden. Men vælger og sælge spiller som Sivebæk og Igboun, der blot skal havde 1-1½ sæson for at være på toppen. Og så til den pris :O:O, må siges at skuffe mig!

sælg da Mikkel Thygesen og Jonas Borring i stedet for de har den rigtige alder til at skifte nu.
Logged

Fernando
Gæst
 
Sv: '5' Ulvene går efter struben
« Svar #35: 07 Nov 2010, 10:57 »

Mener ikke at, du skulle ha solgt Sivebæk, men det ser fint ud indtil videre Jyden! Smiley
Logged

Arsenalarebest
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: '5' Ulvene går efter struben
« Svar #36: 07 Nov 2010, 11:00 »

Har ikke modtaget mit spil endnu selv, så ville derfor lige høre om de billeder du har af hver enkelt person er nogle der er der fra starten af eller en fil du har downloadet?
Logged

tubbe93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: '5' Ulvene går efter struben
« Svar #37: 07 Nov 2010, 11:18 »

Billeder af FCM spillerne er der fra start. ...
Logged

FC Midtjylland !
FC Midtjylland !
FC Midtjylland !
FC Midtjylland !

The_Gerrard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: '5' Ulvene går efter struben
« Svar #38: 07 Nov 2010, 11:26 »

Er også meget forvirret over det du har meldt ud. Først starter du med at sige du satser på fremtiden, men så sælger du to dygtige unge spillere? Tunge
Logged

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

Baztik
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: '5' Ulvene går efter struben
« Svar #39: 07 Nov 2010, 11:36 »

Syntes hverken du skulle have solgt Sivebæk eller Danny Olsen..

- Men mon ikke du finder noget smart frem i hånden så. Smiley
Logged

Følg min første og nuværende blog.
Chelsea F.C. - Keep The Blue Flag Flying High

Jyden
Gæst
 
Sv: '5' Ulvene går efter struben
« Svar #40: 07 Nov 2010, 12:25 »

Mener ikke at, du skulle ha solgt Sivebæk, men det ser fint ud indtil videre Jyden! Smiley
Er også meget forvirret over det du har meldt ud. Først starter du med at sige du satser på fremtiden, men så sælger du to dygtige unge spillere? Tunge
Syntes hverken du skulle have solgt Sivebæk eller Danny Olsen..

- Men mon ikke du finder noget smart frem i hånden så. Smiley
Forstå ikke helt du vil bygge på fremtiden. Men vælger og sælge spiller som Sivebæk og Igboun, der blot skal havde 1-1½ sæson for at være på toppen. Og så til den pris :O:O, må siges at skuffe mig!

sælg da Mikkel Thygesen og Jonas Borring i stedet for de har den rigtige alder til at skifte nu.
Ved godt jeg har sagt jeg vil satse på de unge spillere, og det vil jeg da også (: men tænker nu mere på de helt unge som hvilsom og sviatchenko (:
Logged

tubbe93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: '5' Ulvene går efter struben
« Svar #41: 07 Nov 2010, 13:03 »

Ved godt jeg har sagt jeg vil satse på de unge spillere, og det vil jeg da også (: men tænker nu mere på de helt unge som hvilsom og sviatchenko (:

Der går Sylvester Igboun vel også ind under  crazy

Kan ikke forstå du sælger ham! Han er virkelig god i mit spil, og jeg tror han bliver fantastisk i Superligaen senere hen !!!
Logged

FC Midtjylland !
FC Midtjylland !
FC Midtjylland !
FC Midtjylland !

Jyden
Gæst
 
Sv: '5' Ulvene går efter struben
« Svar #42: 07 Nov 2010, 13:31 »

Der går Sylvester Igboun vel også ind under  crazy

Kan ikke forstå du sælger ham! Han er virkelig god i mit spil, og jeg tror han bliver fantastisk i Superligaen senere hen !!!
ja, det går sylvester også ind under, og må da også indrømme at jeg lidt har fortrudt at jeg har solgt ham, men håber mine nyindkøb kan supplere min slag godt :d
Logged

vmanstar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: '5' Ulvene går efter struben
« Svar #43: 07 Nov 2010, 13:44 »

Må også tilslutte mig koret og sige, at jeg er skuffet over dine salg, især eftersom jeg håbede, at du ville bygge på fremtiden og satse på talenter, så giver det ikke mening at sælge 2 af de allerbedste....
Logged

Jyden
Gæst
 
Sv: '5' Ulvene går efter struben
« Svar #44: 07 Nov 2010, 14:00 »

Må også tilslutte mig koret og sige, at jeg er skuffet over dine salg, især eftersom jeg håbede, at du ville bygge på fremtiden og satse på talenter, så giver det ikke mening at sælge 2 af de allerbedste....
ved godt det ikke giver mening, men det skal nok komme (:
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 12 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010