home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 430 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  FC København
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 24 Udprint
Forfatter Emne: FC København  (Læst 75810 gange)
mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
FC København
« : 21 Okt 2010, 22:00 »

F.C. KØBENHAVN


Så er tiden endelig kommet, hvor vi skal forsøge at genvinde det danske mesterskab, vinde landspokalen og kvalificere os til Champions league. Løverne er godt på vej mod mesterskabet i den virkelige verden og jeg vil gøre mit bedste for at gøre dem kunsten efter, dog bare i FM.

Truppen er som bekendt nok ligaens bedste og derfor gør de 5 mio. ikke den store forskel. Jeg er dog stødt ind i enkelte problemer og ting som jeg har sat spørgsmålstegn ved.
Kim Christensen er bedre end Johan Wiland, jeg har problemer ved kontraktforlængelse r og måtte slippe flere på fri transfer og N'Doyes mentale stats bør være på et lidt højere niveau. Men nok om det, da det jo bare er en demo.

Jeg har gjort mig et køb af en ung dansk central forsvarer ved navn Niclas Vemmelund. Mine spejdere gav ham 3 stjerner i potentiale og han ser lovende ud. Jeg havde kig på Erik Sviatchenko men pengene var der simpelthen ikke.

Jeg har kig på et par spillere pt. Milan Badelj og Axel Witsel.
Spillere som i fm 10 var eftertragtede og dyre, men her i demoen kan hentes for beløb på 8 og 6 mio. hver især. Jeg kigger nærmere på det

« Seneste Redigering: 24 Okt 2010, 14:52 af NicklasJakobsen » Logged

Thaurat al Shabab

Mech0z
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: FC København
« Svar #1: 05 Nov 2010, 11:06 »

Er super ringe til FM men anyway, har prøvet de første 3mdr en del gange nu og er begyndt at sælge Vingaard hver gang, syntes han får rødt alt for ofte og porto vil umiddelbart altid købe ham for 14 mio

Men mangler 2 subs til begge kanter, både Grønkjær og Bolanos kan sjældent klare en hel kamp, prøver i det her spil med dave van der bergh til venstre side, men ville da godt have nogle yngre alternative Smiley
« Seneste Redigering: 05 Nov 2010, 13:06 af Mech0z » Logged

alex_champen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FC København
« Svar #2: 05 Nov 2010, 14:15 »

Er startet med Byens Hold, er lige blevet færdig med venskabskampene, har valgt at købe Sime Vrsaljko fra Dinamo, han har stort potentiale i FM og i virkeligheden Smiley
Har også købt Verratti, havde stor succes i FM10 med ham så han får chancen igen, har på den baggrund solgt Zdenek Pospech, hvor Sime tager hans plads, Verratti snupper TK's plads og han er også blevet solgt.
Grønkjær smuttede til Palermo, leder efter en lidt yngre kant til hans position, sidder i skrivende stund og jagter Lacina Traoré, håber at kunne signe ham til en slik, opdatere når jeg engang er færdig med transfers Smiley
Logged

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC København
« Svar #3: 05 Nov 2010, 15:32 »

Nu starter jeg med FCK, utroligt nok, men kan sgu ikke lade vær og prøve dem så de første... (OB fan)
Logged


Fernando
Gæst
 
Sv: FC København
« Svar #4: 05 Nov 2010, 15:42 »

Kan i ikke lige få flettet FM2011 ind i det Wink
Logged

Rooney8
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FC København
« Svar #5: 05 Nov 2010, 16:02 »

Er startet med Byens Hold, er lige blevet færdig med venskabskampene, har valgt at købe Sime Vrsaljko fra Dinamo, han har stort potentiale i FM og i virkeligheden Smiley
Har også købt Verratti, havde stor succes i FM10 med ham så han får chancen igen, har på den baggrund solgt Zdenek Pospech, hvor Sime tager hans plads, Verratti snupper TK's plads og han er også blevet solgt.
Grønkjær smuttede til Palermo, leder efter en lidt yngre kant til hans position, sidder i skrivende stund og jagter Lacina Traoré, håber at kunne signe ham til en slik, opdatere når jeg engang er færdig med transfers Smiley

Jeg kan bare ikke finde Verratti nogen steder ticked off Nogen der har en ide om hvorfor dette kan skyldes?
Logged

alex_champen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FC København
« Svar #6: 05 Nov 2010, 16:27 »

Hvilken database har du? Jeg har stor, plus Italien som et af de lande man vælger i starten.

Lacina var desværre for dyr for mig at hente fra start, så jeg hentede Rasmus Jönsson fra Helsingborg, han gør det ganske fint Smiley
Min plan er at indenfor et år skal jeg have sikret mig Lacina da jeg tror han vil være en stor gevinst Smiley
Logged

Rooney8
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FC København
« Svar #7: 05 Nov 2010, 16:29 »

Arg pis jeg har ikke valgt Italien fra start, men havde taget stor database så troede jeg det var nok! ticked off
Logged

alex_champen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FC København
« Svar #8: 05 Nov 2010, 17:02 »

Han var ellers med på stor database i det FM10 tror jeg, men kan godt være man skal have Italien med, det lidt surt,
Logged

Schjelde
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: FC København
« Svar #9: 05 Nov 2010, 17:14 »

Alex hvem henter du til Jespers plads? Smiley
Logged

alex_champen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FC København
« Svar #10: 05 Nov 2010, 17:20 »

Havde meget svært ved at finde en med samme kvaliteter, men man har jo Martin og Christian, så har jeg hentet Bobby Convoy ind i stedet for, han gør det okay indtil jeg finder en spiller med samme kvalitet Smiley
Logged

Schjelde
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: FC København
« Svar #11: 05 Nov 2010, 17:38 »

Okay, for sidder også og har solgt grønkjær. Kan heller ikke finde en mand der fanger mig. Sig til hvis du finder en Wink
- hvad fik du for grønkjær?
Logged

alex_champen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FC København
« Svar #12: 05 Nov 2010, 17:40 »

15, kunne ikke presse den højere, før opdateringen fik jeg 19 men der var kun en som bød 15, og kunne ikke få det højere så måtte stille mig tilpas, hvad med dig?
Santin kan også spille venstrekanten, har han gjort okay, da hans tekniske niveau er højt  Smiley
« Seneste Redigering: 05 Nov 2010, 17:42 af alex_champen » Logged

Schjelde
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: FC København
« Svar #13: 05 Nov 2010, 17:45 »

Fik kun 12.. Prøvede 15 men de afviste. Men hvad faen, det går nok. Smiley
Har brugt Vingaard derude i alle venskabskampene, og det er gået fint. Kan ikke se jeg mangler en mand.

Kiggede lidt på Kasper Lorentzen, og havde også et bud. Han røg dog til Parma.
Logged

alex_champen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FC København
« Svar #14: 05 Nov 2010, 17:54 »

Ja Lorentzen er fræk, har dog ikke budt på ham, men syntes også at Vingaard er god, Bolaños er også god syntes jeg Smiley
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 24 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010