home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 493 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Crewet
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 285 286 [287] 288 289 ... 291 Udprint
Forfatter Emne: Crewet  (Læst 481935 gange)
g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Crewet
« Svar #4290: 28 Jun 2015, 02:52 »

Enig. husk nu ytringsfriheden, venner.

Det er kraftedme et fedt indlæg du hev frem der. Lækkert.
Logged



Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Crewet
« Svar #4291: 28 Jun 2015, 21:51 »

YTRINGSFRIHEDEN! ! ! ! ! ! ! !!  !
Men nu jeg husker tilbage, så har vi en hvis hr. AnfieldRoad, der tidligere har udtalt at ytringsfrihed ikke hører sig til på forumsites. SÅ

#RIPYtringsfrihed
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Crewet
« Svar #4292: 28 Jun 2015, 22:54 »

YTRINGSFRIHEDEN! ! ! ! ! ! ! !!  !
Men nu jeg husker tilbage, så har vi en hvis hr. AnfieldRoad, der tidligere har udtalt at ytringsfrihed ikke hører sig til på forumsites. SÅ

#RIPYtringsfrihed
Ahvad har jeg sagt? Find det  Tunge
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Præsidenten
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Crewet
« Svar #4293: 28 Jun 2015, 23:45 »

Lad os nu lige få tråden tilbage på sporet.
Logged

FC Barcelona

bromberg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Crewet
« Svar #4294: 01 Jul 2015, 06:51 »

For god orden skyld, så skal jeg lige forhøre mig - i er med på netop niveauet her er nok grunden til den lave aktivitet herinde og ikke mindst irrelevant e debat, i den forstand at det igen intet med fm har at gøre..

Spring da i Crew istedet for at svine dem der gør og ikke mindst det de så gør som crewmember. Og godmorgen iøvrigt;)
Logged

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Crewet
« Svar #4295: 01 Jul 2015, 14:58 »

For god orden skyld, så skal jeg lige forhøre mig - i er med på netop niveauet her er nok grunden til den lave aktivitet herinde og ikke mindst irrelevant e debat, i den forstand at det igen intet med fm har at gøre..

Spring da i Crew istedet for at svine dem der gør og ikke mindst det de så gør som crewmember. Og godmorgen iøvrigt;)

Så man kan ikke forholde sig kritisk overfor crewet?

Tjo, jeg kan da godt sige, at hvis crewet vil have mig, så kom og hent mig - men jeg ved bare med mig selv, at jeg vil ikke kunne bruge den nødvendige tid på det. Jeg har svært ved at sætte den nødvendige tid af til også at skulle klare det.
Derfor ville det være tåbeligt for mig at sidde i crew.
Men gør det så at jeg ikke kan komme med kritikpunkter? Tja, måske!
Men hvis det er noget som gør sig gældende for alle, så kommer der vist bestemt til at mangle et modspil. Smiley
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

bromberg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Crewet
« Svar #4296: 01 Jul 2015, 15:15 »

Syntes bestemt der skal være kritik og syntes også kriteriet om tid er højest relevant og helt klart afgørende ift hvad man kan bidrage med. Men det niveau "kritikken" er på er jo direkte barnligt og har ikke ret meget med kritik at gøre, men mere tilsvining. Var nu heller ikke rettet på dig skovlyst specifikt.
Logged

Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: Crewet
« Svar #4297: 01 Jul 2015, 15:51 »

Jeg må give bromberg ret.

Konstruktiv kritik er en gave for et frilligt crew, som bruger deres sparsomme fritid på at hjælpe os FM glade danskere.

Jeg må ligesom Bromberg sige, at kritikken til tider når et børnehaveniveau, selvfølgelig ikke fra alle, men folk ved nok godt hvem.
Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Crewet
« Svar #4298: 01 Jul 2015, 17:25 »

Selvfølgelig må man komme med kritik og selvom man ikke ønsker selv at være i crew. Kritik er ikke noget problem. Så er der dem der troller med kritik men det kan vi jo alle gennemskue hvem er, så det er i og for sig heller ikke noget problem. Det er mere lidt ynkeligt og fjollet. Det ønskværdige er, at der er en god stemning på sitet og dem som kan bidrage gør det i det omfang de har tid til. Resten skal jo bare nyde sitet og komme med respons og gerne kritik, så længe det er med formål at udvikle sitet.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Peroni21
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Crewet
« Svar #4299: 12 Aug 2015, 15:22 »

Hej alle

Jeg har været en del inaktiv herinde på det sidste, og jeg vil godt ud med en ting, som jeg mener vil gøre FMF en del bedre.
Faktisk er det ganske enkelt. I skal være bedre til at give "nye" folk en chance i crewet - af flere grunde.

For det første får man et ansvar når man kommer ind i crewet. Et ansvar man ikke har hvis man "bare" er bruger herinde.
Jeg selv spiller en helt masse FM, og jeg kan godt lide siden her men jeg fik desværre aldrig tilbagemelding ang. min henvendelse omkring en crew-plads, hvilket er det der skal til for at jeg for alvor sætter mig ind i et site, og bruger tid på det.

For det andet synes jeg ikke at der ganske enkelt sker nok herinde. I hvert fald ikke af hvad vi dødelige brugere kan se. Det kan godt være at jeg er alene om dette synspunkt.

--

Sidenhen er jeg så gået ind i crew (eller hvad man siger) på andre sider, så det er helt ok og der er massere at se til for mit vedkommende. Men jeg synes i skal give folk med nye ideer og syn mm. chancen for at udfolde sig. At det så en gang imellem kan slå fejl, er hvad der sker.

Mvh. Peroni

PS. Elsker sitet og elsker brugerne
« Seneste Redigering: 12 Aug 2015, 15:28 af Peroni21 » Logged

Månedens bruger: Februar 15'
Månedens tråd: Februar 15'

Nuværende konkurrence: Ingen aktive p.t.
Nuværende blog: Ingen aktive p.t.

Præsidenten
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Crewet
« Svar #4300: 12 Aug 2015, 16:22 »

Hej Peroni21

For at få den første kamel ud af verden, tror jeg, at der har været visse misforståelser angående din plads i crewet. Eftersom jeg fandt det meget uforståeligt, hvis vi ikke skulle have tilbudt dig en prospectperiode, har jeg gået tilbage for at se, hvad vi skrev dengang. Her læser jeg det som, at du tilbyder, at vi kan skrive til dig, hvis vi har brug for hjælp på nogen måde. Det kan jeg se, at vi har været interesseret i, og crewet har skrevet lidt frem og tilbage med dig siden da. Derefter kom der dog en periode, hvor du var en hel del mindre aktiv på siden, og vi aftalte at vente med at skrive og tilbyde dig posten til aktiviteten steg igen, da vi formodede at motivationen således også ville være større der. Det har i så fald tydeligvis været en forkert vurdering, men derfor var der jo ikke nogen, der holdte dig tilbage for selv at komme med en officiel ansøgning - ligeledes er jeg sikker på, at du vil blive lukket ind i crewet til en prospectperiode, hvis du valgte at ansøge nu, selvom jeg kan læse, at dette ikke længere er i din interesse. Vi er således i høj grad interesserede i, at give nye brugere chancen, hvis du eller andre skulle sidde derude med lysten.

At der ikke sker nok på siden hænger sammen med hvor stor motivation, der er i crewet, og hvor mange der sidder i crewet. Desværre lader begge dele noget tilbage på nuværende tidspunkt, selvom Wester blandt andet har stået i spidsen for en hel del challenges henover sommeren. Mangler du inspiration, vil jeg råde dig til at tage et kig på disse.

Mvh Præsidenten
Logged

FC Barcelona

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Crewet
« Svar #4301: 12 Aug 2015, 18:26 »

Jamen, der kan vel desværre næppe være to meninger om at der sker alt for lidt herinde, både bruger mæssigt så vel som crew mæssigt.
Men desværre, så kræver det jo for at vi i crewet kan lave noget, desværre folk med tid og lyst til at bidrage og disse har desværre ikke just stået i kø de sidste par år, antallet af ansøgere har de sidste mange gange desværre været næsten ikke eksisterende.

Vi har bestemt intet i mod at give nye folk chancen, det er sådan set den eneste vej frem.
Med hensyn til din ansøgning, så er Præsidenten inden på at der vidst ligger nogle misforståelser bag.

Som crew er der ikke noget vi hellere ser end en side der blomstre med nye aktive brugere så vel som crewmedlemmer.
Logged

Peroni21
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Crewet
« Svar #4302: 12 Aug 2015, 23:53 »

Hej Peroni21

For at få den første kamel ud af verden, tror jeg, at der har været visse misforståelser angående din plads i crewet. Eftersom jeg fandt det meget uforståeligt, hvis vi ikke skulle have tilbudt dig en prospectperiode, har jeg gået tilbage for at se, hvad vi skrev dengang. Her læser jeg det som, at du tilbyder, at vi kan skrive til dig, hvis vi har brug for hjælp på nogen måde. Det kan jeg se, at vi har været interesseret i, og crewet har skrevet lidt frem og tilbage med dig siden da. Derefter kom der dog en periode, hvor du var en hel del mindre aktiv på siden, og vi aftalte at vente med at skrive og tilbyde dig posten til aktiviteten steg igen, da vi formodede at motivationen således også ville være større der. Det har i så fald tydeligvis været en forkert vurdering, men derfor var der jo ikke nogen, der holdte dig tilbage for selv at komme med en officiel ansøgning - ligeledes er jeg sikker på, at du vil blive lukket ind i crewet til en prospectperiode, hvis du valgte at ansøge nu, selvom jeg kan læse, at dette ikke længere er i din interesse. Vi er således i høj grad interesserede i, at give nye brugere chancen, hvis du eller andre skulle sidde derude med lysten.

At der ikke sker nok på siden hænger sammen med hvor stor motivation, der er i crewet, og hvor mange der sidder i crewet. Desværre lader begge dele noget tilbage på nuværende tidspunkt, selvom Wester blandt andet har stået i spidsen for en hel del challenges henover sommeren. Mangler du inspiration, vil jeg råde dig til at tage et kig på disse.

Mvh Præsidenten

Hej Præsidenten

Men... Når man giver udtryk for at man gerne vil hjælpe, og at i endelig bare skal sige til, og at der "næsten" intet sker, går man da stærkt ud fra at man ikke er i overvejelserne mere. Det virker da indlysende. At det har været en forvirring er så hvad det er.

Og jo, jeg har været aktiv. Bare ikke så meget med indlæg med mere som tidligere da jeg ikke har haft tid til dette med job og andre forumopgaver osv.

Og tak for det mht. challenges. Men det er ikke så meget udfordring i spillet jeg søger. Mere folk med en passion for det samme spil, som man kan dele oplevelser mm. med. (hvilket det i øvrigt også er alt for lidt af)

Jamen, der kan vel desværre næppe være to meninger om at der sker alt for lidt herinde, både bruger mæssigt så vel som crew mæssigt.
Men desværre, så kræver det jo for at vi i crewet kan lave noget, desværre folk med tid og lyst til at bidrage og disse har desværre ikke just stået i kø de sidste par år, antallet af ansøgere har de sidste mange gange desværre været næsten ikke eksisterende.

Vi har bestemt intet i mod at give nye folk chancen, det er sådan set den eneste vej frem.
Med hensyn til din ansøgning, så er Præsidenten inden på at der vidst ligger nogle misforståelser bag.

Som crew er der ikke noget vi hellere ser end en side der blomstre med nye aktive brugere så vel som crewmedlemmer.

Hej Sunbao
Helt i orden. Havde bare indtryk af at i ville vente og vente og vente for at se hvor mange år jeg kunne være aktiv før i rent faktisk ville tilbyde mig en plads. Men fred være med det.

//Peroni21
Logged

Månedens bruger: Februar 15'
Månedens tråd: Februar 15'

Nuværende konkurrence: Ingen aktive p.t.
Nuværende blog: Ingen aktive p.t.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Crewet
« Svar #4303: 12 Aug 2015, 23:58 »

Hej Præsidenten

Men... Når man giver udtryk for at man gerne vil hjælpe, og at i endelig bare skal sige til, og at der "næsten" intet sker, går man da stærkt ud fra at man ikke er i overvejelserne mere. Det virker da indlysende. At det har været en forvirring er så hvad det er.

Og jo, jeg har været aktiv. Bare ikke så meget med indlæg med mere som tidligere da jeg ikke har haft tid til dette med job og andre forumopgaver osv.

Og tak for det mht. challenges. Men det er ikke så meget udfordring i spillet jeg søger. Mere folk med en passion for det samme spil, som man kan dele oplevelser mm. med. (hvilket det i øvrigt også er alt for lidt af)

Hej Sunbao
Helt i orden. Havde bare indtryk af at i ville vente og vente og vente for at se hvor mange år jeg kunne være aktiv før i rent faktisk ville tilbyde mig en plads. Men fred være med det.

//Peroni21

Det vil vi på ingen måde, du er oplagt kandidat til crewet og er velkommen som prosser.
Logged

Peroni21
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Crewet
« Svar #4304: 13 Aug 2015, 00:21 »

Det vil vi på ingen måde, du er oplagt kandidat til crewet og er velkommen som prosser.

Fair nok. Men husk det til fremover, for vores alles skyld og for at sitet bliver ved med at være lækkert.

Fordi selvom at jeg kun kan tale for mig selv, nægter jeg at tro at jeg er den eneste som har haft denne tanke. Og... Hvis jeg var oplagt, hvorfor gjorde i så ikke noget ved den henvendelse jeg gav jer?

//Peroni21
Logged

Månedens bruger: Februar 15'
Månedens tråd: Februar 15'

Nuværende konkurrence: Ingen aktive p.t.
Nuværende blog: Ingen aktive p.t.

Sider: 1 ... 285 286 [287] 288 289 ... 291 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010