home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 549 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Crewet
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 282 283 [284] 285 286 ... 291 Udprint
Forfatter Emne: Crewet  (Læst 483194 gange)
Gemma
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Crewet
« Svar #4245: 26 Apr 2015, 17:59 »

Hey. Jeg spørger bare. Ikke for at være på tværs, men altså lidt selvransagelser er måske meget godt lige nu.
Logged


Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Crewet
« Svar #4246: 26 Apr 2015, 18:03 »

Derfor er det vel stadig tilladt at takke nogen for tidligere indsats, selvom det ikke har været godt i en periode?
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Gemma
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Crewet
« Svar #4247: 26 Apr 2015, 18:14 »

Jeg synes bare, at man bør knytte en kommentar til hele indsatsen, og det gør man ikke.
Logged


plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Crewet
« Svar #4248: 26 Apr 2015, 21:16 »

Man kan ALTID takke for indsatsen. Men selvfølgelig behøver man ikke rose til skyerne, hvis det ikke er berettiget.

Og generelt tror jeg ikke vi skal forvente så meget. Som det står et par sider tilbage, så er det en selvforstærkende effekt, at der ikke sker meget på siden, så der er ikke meget motivation for crewet, hvilket i hvert fald ikke bevirker positivt på sidens aktivitet
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Medina
Gæst
 
Sv: Crewet
« Svar #4249: 26 Apr 2015, 21:26 »

Takke Robinho for indsatsen er virkelig en omgang tør brød.
- At være to mand til at lave noget en gang om måneden i sig selv er ret tamt. At man så den første måned man skal skrive selv, ikke får leveret en skid og vælger at trække sig d. 26 er jo bare sjovt!
Logged

Gemma
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Crewet
« Svar #4250: 26 Apr 2015, 21:29 »

Jeg har bare meget svært ved at tage crewet seriøst, hvis man ikke finder et kritisk blik frem overfor ens egen indsats. Jeg ved godt, at der er sikkert er lagt en masse timers arbejde i det for de to, der forlod det, men holdt man på dem for længe efter motivationen var sluppet op? Det synes jeg. Det er et problem, at man ikke griber tyren ved hornene. Man handler ikke aktivt, det ligner, at man er skridt bagud hele tiden. Det synes jeg er ærgerligt.

Prøv at få nogle helt nye 'grønne' brugere i crewet, der ikke er indspist i et system af veteraner. Nogle der tænker helt anderledes og måske kan bringe nyt liv og indspil ind, fordi man bliver tvunget til at tænke anderledes. Det virker lidt til, at det altid er de samme vendekåber, der lige bliver hevet ind til én sidste omgang.

Det virker aldrig til at være helt lystbetonet, men derimod nærmere som en pligt man føler til siden, fordi den har været givtig for en.
Logged


-KNM-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Crewet
« Svar #4251: 26 Apr 2015, 21:52 »

Vi har nu flere gange hevet forholdsvist nye brugere ind og gør det gerne igen hvis vi føler at de kan bidrage og derudover begå sig på forummet.


Edit: Derudover skal der tilføjes, at vi selvfølgelig konstant prøver at forbedre de ting, der ikke fungerer.
« Seneste Redigering: 26 Apr 2015, 21:53 af -KNM- » Logged

Gemma
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Crewet
« Svar #4252: 26 Apr 2015, 22:04 »

Tjah, jeg synes bare, at når man kigger på de nye crewmedlemmer, der er blevet hevet ind/sidder der nu, så er det sgu nogle - ikke for at være ond - nogle gamle travere. Der er sgu ikke megen ny power hos jer.

Hvad sker der helt konkret for at forbedre?
Logged


-KNM-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Crewet
« Svar #4253: 26 Apr 2015, 22:24 »

Det er desværre også mere og mere sjældent at vi ser nye brugere, der imponerer så meget at vi tilbyder en plads med det samme. Og endnu mere sjældent at disse nye brugere også har lyst til at være en del af crewet.

Når vi har konkrete tiltag til at forbedre siden melder vi det selvfølgeligt ud.
Logged

Gemma
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Crewet
« Svar #4254: 26 Apr 2015, 22:36 »

Men kunne man skabe en kultur, hvor det var fedt at komme med ideer eller forslag?

Jeg har engang med succes kørt personlige challenges på FMD. Det gav et kæmpe afkast og gjorde samtidig, at flere andre brugere begyndte at eksperimentere videre fra min grundidé. Jeg tror, at I skal prøve at blive mere personlige og droppe at være distanceret.
Logged


Medina
Gæst
 
Sv: Crewet
« Svar #4255: 28 Apr 2015, 18:30 »

Jeg var vild med dine challenges på fmd. Det var grunden til jeg var kæmpe fan af fmd.
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Crewet
« Svar #4256: 28 Maj 2015, 14:21 »

Hva' dælen - er KNM ikke moderator mere?
Logged



Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Crewet
« Svar #4257: 28 Maj 2015, 14:22 »

Hva' dælen - er KNM ikke moderator mere?

Wauw... meld nu noget ud!
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

-KNM-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Crewet
« Svar #4258: 28 Maj 2015, 15:20 »

Jeg er blevet kuppet og præsidentens rædselsregime er hermed officielt begyndt.

Ej, jeg har valgt at det var tid at stoppe nu. Jeg har ikke lyst til at tage del i alle de små opgaver som ligger ud over moderator arbejdet og jeg har ikke lyst til at gå rundt med dårlig samvittighed over ikke at gøre det.
Derudover kom jeg mest tilbage i crewet for at hjælpe med at få bedre styr på forummet. Det synes jeg er lykkedes og da der endda er kompetente folk til at tage over synes jeg siden er i gode hænder.

Tldr: jeg har nu bannet flere folk end g00n så jeg så ingen grund til at fortsætte.
Logged

Præsidenten
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Crewet
« Svar #4259: 28 Maj 2015, 15:32 »

Det bliver først rigtig sjovt, når jeg også har kuppet Sunbao. Så kom der rigtig kaos!

Ja, KNM har desværre takket af i dag efter lang tids fremragende arbejde. Det var ikke uden grund, han vandt årets crewmedlem, og derfor vil hans indsats, dømmekraft og overblik også blive savnet i baglokalerne. Vi har haft meget skæg og sjov i løbet af perioden, men alting må desværre få en ende. Jeg ønsker dig al held og lykke fremover.
Logged

FC Barcelona

Sider: 1 ... 282 283 [284] 285 286 ... 291 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010