home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 349 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Crewet
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 281 282 [283] 284 285 ... 291 Udprint
Forfatter Emne: Crewet  (Læst 481893 gange)
Guardini
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Crewet
« Svar #4230: 18 Apr 2015, 21:59 »

eller så overdriver du den ene proces og undervurderer den anden. det er et klassisk tegn hos ældre, der stålfast holder fast i at det hele var meget bedre i gamle dage.
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Crewet
« Svar #4231: 18 Apr 2015, 23:05 »

Når det lige kommer til steam må jeg desværre tillægge mig de unge. Steam er blevet super godt med tiden. Jo vist, det stank langt væk, og ædelagde ofte spiloplevelsen fordi der var fejl og problemer tilbage ved sin originale release i 2003, men det ændrede sig markant med tiden, og servicen er blevet ret habil.

At man måske foretrækker den gamle måde er da helt fint, men steam er ikke det mange vil få det til at lyde som - måske fordi man prøvede det dengang det VAR fejl efter fejl at bruge det - og aldrig har givet det en frisk chance igen.

I øvrigt er det - syntes jeg - fedt at man hver uge kan finde nye titler på special tilbud inde på netop steam, og derved spare sig selv at lede på en masse sider efter et godt tilbud på et spil man måske, ved lejlighed, vil prøve. Find det på steam, lig det på ønskelisten og få en mail når det kommer på tilbud. Det syntes jeg hvert fald er skide smart.

~BelthazorDK~ En steam fan Shockeret
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Caviezel
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Crewet
« Svar #4232: 18 Apr 2015, 23:42 »

Men der bliver smidt så meget crap op på steam workshop som clutter det hele, og mange gange er der ikke screenshots eller info om hvad det er. Så hvis man ikke lige ved hvad man leder efter, er det sgu en jungle. Og så er FM så sløv om at åbne workshop.

Da er det da noget nemmere at åbne 5-10 links i nye faner og så hurtigt tjekke info/screenshots.

Man det er selvfølgelig en smagssag.

EDIT:
I øvrigt er det - syntes jeg - fedt at man hver uge kan finde nye titler på special tilbud inde på netop steam, og derved spare sig selv at lede på en masse sider efter et godt tilbud på et spil man måske, ved lejlighed, vil prøve. Find det på steam, lig det på ønskelisten og få en mail når det kommer på tilbud. Det syntes jeg hvert fald er skide smart.

Ja, Steam har da sine gode sider. Det er bare ikke fedt at bruge til at downloade grafik/addons til FM.
« Seneste Redigering: 18 Apr 2015, 23:47 af Caviezel » Logged

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

Gemma
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Crewet
« Svar #4233: 18 Apr 2015, 23:53 »

Jeg synes nu, at det er meget nemt. Der er god rating del også, så du ikke ender med noget dogshit.
Logged


-KNM-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Crewet
« Svar #4234: 19 Apr 2015, 16:16 »

Til sidst, nu I har nogle retningslinjer, hvorfor opretholdes de så ikke? Ved at jeg tidligere har rapporteret folk med direkte citering af retningslinjerne, hvor intet er sket.
Der bliver tjekket op på samtlige rapporteringer vi modtager. Det er dog ikke altid vi gør noget drastisk ud af det. Ofte vælger vi bare at rette henvendelse til en bruger. Det kan også ske at vi ikke er enige i at det rapporterede indlæg er en overtrædelse af retningslinjerne eller at det er i så mild grad at vi ser gennem fingre med det.

Logged

Præsidenten
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Crewet
« Svar #4235: 25 Apr 2015, 11:33 »

Boxx har desværre også valgt at takke af fra hans tid i crewet.

Vi har muligvis misset at oplyse om andre afgange, og ønsker man et fuldt billede af, hvem der er i crewet i øjeblikket, kan man tjekke denne tråd.
Logged

FC Barcelona

Præsidenten
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Crewet
« Svar #4236: 25 Apr 2015, 18:47 »

Robinho4ever har ligeledes valgt at stoppe i dag, og vi er dermed uden nogen awardansvarlige. Vi takker ham for godt arbejde i awardsektionen sammen med Fogt.
Logged

FC Barcelona

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Crewet
« Svar #4237: 25 Apr 2015, 18:51 »

Man kan jo ikke helt lade være med at tænke om det var frivilligt gået af eller presset / fornærmet gået af efter balladen på det seneste omkring awards.

Det begynder at se tyndt ud mister President :/ Er det sådan at vi kommer til at se et jobopslag snart der viser hvad man mangler specifikt (for bare at kigge i tråden ovenover syntes jeg ikke giver et direkte billede, eftersom nogle sagtens kan fylde flere roller).
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Præsidenten
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Crewet
« Svar #4238: 25 Apr 2015, 19:06 »

Det var skam helt og aldeles frivilligt og grunden af positiv karakter, selvom vi nu alligevel kommer til at mangle ham! Smiley

Som tidligere nævnt mangler motivationen lidt generelt, og tror roligt jeg kan konkludere, at vi søger i samtlige sektioner, alt efter hvad man helst vil. Skribenter og projektfolk er selvfølgelig altid rigtig velkomne! Når det er sagt, har vi også lidt konstruktive diskussioner i baglokalet, og vi må lige se, om de fører til noget konkret.
Logged

FC Barcelona

Præsidenten
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Crewet
« Svar #4239: 25 Apr 2015, 19:49 »

Vi er aldeles glade for at kunne byde Wester velkommen i crewet! Han vil hjælpe til mere eller mindre all-round, når han har tiden.
Logged

FC Barcelona

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Crewet
« Svar #4240: 25 Apr 2015, 23:00 »

Sjovt, jeg troede både Robinho4ever og Fogt var stoppet for længst. : D

Uanset om jeg ville have en chance for at komme ind eller ej, så har jeg svært ved at finde super meget tid, til at være med inde i crewet.
Jeg skal dog se på om man kan få skabt nogen debatter (FM-relateret) for at få lidt aktivitet herinde.

Jeg håber at i får nogen ansøgninger, så vi kan få drevet siden et mere positivt sted hen.
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Crewet
« Svar #4241: 25 Apr 2015, 23:22 »

I ringer bare. (Gælder vist det samme for Belthazor og X)
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Crewet
« Svar #4242: 26 Apr 2015, 00:25 »

Jeg håber at i får nogen ansøgninger, så vi kan få drevet siden et mere positivt sted hen.

Måske, taget i betragtning at nogle før har brokket sig over at de har ansøgt uden det er blevet til noget, crewet i stedet skulle vende den rundt og henvende sig til dem de gerne ville have ind i det. Peace
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Gemma
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Crewet
« Svar #4243: 26 Apr 2015, 16:51 »

Jeg kan ikke forstå, at I takker dem for godt arbejde, når det har sejlet i månedsvis. Det er da fedt, at de har arbejdet godt tidligere - men sig dog at det har sejlet i en periode. Andet fremstår idiotisk.
Logged


Præsidenten
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Crewet
« Svar #4244: 26 Apr 2015, 16:54 »

Gemma spreder altid så dejligt godt humør.
« Seneste Redigering: 26 Apr 2015, 16:58 af Præsidenten » Logged

FC Barcelona

Sider: 1 ... 281 282 [283] 284 285 ... 291 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010