home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 376 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Billige fodboldrejser
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] Udprint
Forfatter Emne: Billige fodboldrejser  (Læst 36849 gange)
ClausBermann
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Billige fodboldrejser
« Svar #90: 29 Nov 2014, 09:32 »

Som inspiration til fodboldrejser kan jeg varme anbefale Tyskland og Italien som rejsemål. Ja selve spillet er ofte bedre og mere intenst i England og Spanien, men helhedsoplevelsen især i Tyskland er endestående. Italien er bare Italien på godt og ondt, men charmende er det nu. Jeg har her i efteråret været på fodboldtur til netop de to lande og har blogget om turene her:

http://www.visitfootball.dk/to-kampe-paa-en-fodboldrejse-bergamo-og-milano/
http://www.visitfootball.dk/8-dages-fodboldrejse-live-fra-tyskland/

Håber det kan være til inspiration for nogen - så turen ikke altid blot går til Barcelona og London.

God rejselyst :-)
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Billige fodboldrejser
« Svar #91: 29 Nov 2014, 13:37 »

Det ser jo fantastisk ud. Specielt jeres tyskertur fangede min opmærksomhed, og der er ingen tvivl om, at jeg har planer om at slå turen forbi naboerne, når jeg med en kammerat rejser rundt i Europa for at se noget bold. Fantastisk stemning, og relativt billige billetpriser.

Hvilken oplevelse rent stadionmæssigt var den fedeste? Og hvad overraskede dig mest?
Logged

ClausBermann
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Billige fodboldrejser
« Svar #92: 29 Nov 2014, 14:16 »

Køln på hjemmebane var stemningsmæssigt godt, men de spillede også mod Dortmund som også gav den gas på tribunerne. Ellers vil jeg sige at Werder Bremen og Mönchengladbach på hjemmebane også kan anbefales.

Var nok mest overrasket over Preußen Münster - Arminia Bielefeld kampen, hvor der var udsolgt til en kamp i 3. Liga. Selvom det var et lokalopgør og de to klubber virkelig hader hinanden. Der var ret vild stemning.

Tyskerne har virkelig styr på organiseringen af fodboldkampe og næsten alle kampe er enten udsolgt eller meget tæt på. Derudover har alle klubber en stor samling af syngende fans på den ene endetribune og de synger højt i Tyskland.

Kan klart anbefales, især at tage til Ruhr-distrikt i en CL/EL-uge, så kan man få set virkelig mange kampe.
Logged

joenmadsen
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Billige fodboldrejser
« Svar #93: 11 Mar 2016, 00:28 »

Kan også anbefale at kigge efter billige fodboldrejser på http://www.latravel.dk/dk/Fodboldrejser  Thumbs Up
Logged

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Billige fodboldrejser
« Svar #94: 18 Mar 2016, 13:26 »

Ikke en fodboldrejse, men bare billetter til Barcelona - Atl. Madrid, hvordan bliver disse købt lettest? Gennem egen side?
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Billige fodboldrejser
« Svar #95: 18 Mar 2016, 19:16 »

Ikke en fodboldrejse, men bare billetter til Barcelona - Atl. Madrid, hvordan bliver disse købt lettest? Gennem egen side?

Well det fås nok nemmest via en fodboldrejse, ellers hos nogle af de mange dyre biletter tjenester.
Ligesom i Real Madrid har Barcelona flere medlemmer end der er pladser på stadion, så er ikke som sådan et løssalgs marked som klubben selv udbyder.
Logged

Sider: 1 ... 5 6 [7] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010