home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 448 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Billige fodboldrejser
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 Udprint
Forfatter Emne: Billige fodboldrejser  (Læst 36967 gange)
SørenA
Gæst
 
Sv: Billige fodboldrejser
« Svar #75: 23 Feb 2012, 09:00 »

Aha, jeg læste ikke lige tråden igennem.. Super Opstemt
Logged

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Billige fodboldrejser
« Svar #76: 23 Feb 2012, 11:49 »

Jeg har fire du gerne må få.....

Du skal være hurtigere ude til sådan en kamp, jeg er sikker på at billetterne allerede er væk - der er kun lidt over en måned til kampen.
Altså lige umiddelbart er der ikke udsolgt til kampen, da det er muligt at købe på Arsenals egen hjemmeside, hvis bare man er "red member"..
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Billige fodboldrejser
« Svar #77: 23 Feb 2012, 11:51 »

i så fald må i jo melde jer ind og købe
Logged

Oli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Billige fodboldrejser
« Svar #78: 09 Apr 2012, 18:45 »

Hej folk. Jeg var så heldig en herre, at jeg sidste år fik en fodboldrejse af min mor, i forbindelse med min konfirmation. Destinationen hedder Emirates Stadium, og vil ufattelig gerne ind og se kampen mod Chelsea på næste lørdag. Nu er det bare sådan at min mor ikke har fået fingeren ud, og bestilt rejsen, selvom vi nu har vist hvilken kamp det drejede sig om, i snart 2 måneders tid...

Mit spørgsmål går nu på, hvor det umiddelbart er billigst at skaffe sig en sådan fodboldrejse til Lodon, som nok kommer til at vare en weekend +/- fredag og mandag? Håber der er nogen Arsenaltilhængere, med erfaringer herinde, som vil give en hjælpende hånd Smiley
Logged

nikovic
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Billige fodboldrejser
« Svar #79: 09 Apr 2012, 18:48 »

Hej folk. Jeg var så heldig en herre, at jeg sidste år fik en fodboldrejse af min mor, i forbindelse med min konfirmation. Destinationen hedder Emirates Stadium, og vil ufattelig gerne ind og se kampen mod Chelsea på næste lørdag. Nu er det bare sådan at min mor ikke har fået fingeren ud, og bestilt rejsen, selvom vi nu har vist hvilken kamp det drejede sig om, i snart 2 måneders tid...

Mit spørgsmål går nu på, hvor det umiddelbart er billigst at skaffe sig en sådan fodboldrejse til Lodon, som nok kommer til at vare en weekend +/- fredag og mandag? Håber der er nogen Arsenaltilhængere, med erfaringer herinde, som vil give en hjælpende hånd Smiley

Godaften Oli.

Min erfaring siger mig at det kan være lidt af en udfordring og skaffe billetter på kampdagen. Hvis du vil være sikker på at skaffe en billet til kampen skal du møde op i god tid. MEGET GOD TID! Prisen på en billet mener jeg er ca. 500 danske kroner på kampdagen.

Ellers kan du prøve og søge hjælp i de danske Arsenals forum, der er ofte en som har kontakt med klubben der er behjælpelig med billeter osv.
Logged

bibo123
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Billige fodboldrejser
« Svar #80: 09 Apr 2012, 18:49 »

« Seneste Redigering: 09 Apr 2012, 18:58 af bibo123 » Logged

,,

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Billige fodboldrejser
« Svar #81: 09 Apr 2012, 19:07 »

Hvis du vil være sikker, skal du nok bestille en pakke (hotel+billet) ved et fodboldrejsebureau.

INFO: Jeg har gode erfaringer med Travel2football/Cometrejser. Fik nemlig billetterne igennem førstnævnte, selvom turen var bestilt igennem Cometrejser.
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Oli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Billige fodboldrejser
« Svar #82: 09 Apr 2012, 19:08 »

Godaften Oli.

Min erfaring siger mig at det kan være lidt af en udfordring og skaffe billetter på kampdagen. Hvis du vil være sikker på at skaffe en billet til kampen skal du møde op i god tid. MEGET GOD TID! Prisen på en billet mener jeg er ca. 500 danske kroner på kampdagen.

Ellers kan du prøve og søge hjælp i de danske Arsenals forum, der er ofte en som har kontakt med klubben der er behjælpelig med billeter osv.
Tak for svaret nikovic. Vi vil gerne sikre os en billet over nettet, så det hele er i orden inden vi tager afsted. I sær når det gælder en så stor kamp som mod Chelsea, så vil jeg ikke bare møde op, og være heldig om der kan købes en billet på stadion...

Det skal lige siges at det er min første udlandske fodboldoplevelse, og rejser i det hele taget ikke så ofte, selvom det ellers er noget af det jeg elsker mest overhovet. Og at kombinere det med fodbold, er jo ikke ligefrem det værste jeg kan komme på. Derfor vil jeg ikke lade tingene gå til tilfældighederne Wink


Altså, vil gerne sikre mig noget, som nogen herfra har (gode) erfaringer med Smiley
Logged

Oli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Billige fodboldrejser
« Svar #83: 09 Apr 2012, 19:09 »

Takker risom, vil prøve at tjekke dem ud Smiley
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Billige fodboldrejser
« Svar #84: 03 Sep 2012, 15:36 »

Det lugter lidt af reklamering at oprette samme indlæg i to tråde for at få besøgende på sin hjemmeside, men når det nu handler om fodbold (har ikke klikket på linket) må det være op til crewet at afgøre.

Citat af: Retningslinjerne
Vi accepterer ikke oprettelse af tråde, chatbeskeder eller indlæg om cracks, salg/køb af ting, reklamering, kædebreve, spam, sprogfiler, hash/stoffer, illegale downloads eller andet ulovligt.
Logged



Oli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Billige fodboldrejser
« Svar #85: 19 Sep 2013, 17:18 »

Hej derude!

Jeg står i den heldige situation, at jeg sammen med min klasse skal på studietur til Paris om små 2 uger. Smiley Og i dag er det så gået op for mig og nogle andre drenge fra min klasse, at PSG tilfældigvis spiller Champions League-kamp mod Benfica i den uge, hvilket da er en mulighed man næsten bør gribe.

Nu har jeg dog surfet lidt rundt på PSG's hjemmeside, og det lader til at man kun kan købe kampen i en samlet pakke, hvor der medfølger to Ligue 1-kampe. Og da vi kun er der en uge, er det selvfølgelig ikke noget vi er særlig interesserede i.

Ved nogen af jer om det er muligt at købe biletterne andre steder en på deres officielle hjemmeside? Jeg har ikke set ret mange udlandske kampe, så beklager hvis jeg spørger dumt.
Logged

Fitzpatrick
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Billige fodboldrejser
« Svar #86: 19 Sep 2013, 18:27 »

Hej derude!

Jeg står i den heldige situation, at jeg sammen med min klasse skal på studietur til Paris om små 2 uger. Smiley Og i dag er det så gået op for mig og nogle andre drenge fra min klasse, at PSG tilfældigvis spiller Champions League-kamp mod Benfica i den uge, hvilket da er en mulighed man næsten bør gribe.

Nu har jeg dog surfet lidt rundt på PSG's hjemmeside, og det lader til at man kun kan købe kampen i en samlet pakke, hvor der medfølger to Ligue 1-kampe. Og da vi kun er der en uge, er det selvfølgelig ikke noget vi er særlig interesserede i.

Ved nogen af jer om det er muligt at købe biletterne andre steder en på deres officielle hjemmeside? Jeg har ikke set ret mange udlandske kampe, så beklager hvis jeg spørger dumt.

http://www.viagogo.fr/psg

Viagogo og PSG er, så vidt jeg kan se, i et officielt samarbejde (linket der er et jeg hentede fra PSG's hjemmeside), så jeg tror roligt du kan stole på det. At 70 euro for en temmelig uinteressant kamp, nok lige er i den dyre ende, er så en anden snak.
Logged

Build Me Up Buttercup!

Oli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Billige fodboldrejser
« Svar #87: 19 Sep 2013, 18:46 »

Mange tak for hjælpen! 70€ er alligevel rimelig krydret, ja, men nu må vi lige se hvor fodboldliderlige vi bliver på turen Peace
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Billige fodboldrejser
« Svar #88: 21 Okt 2014, 15:05 »

Om et lille års tid står jeg og skal med en kammerat til udlandet, hvor vi har planer om at rejse lidt rundt i Europa, og se en masse europæisk fodbold. Vi ved allerede, at turen blandt andet skal gå til Signal Iduna Park i Dortmund, San Paolo i Napoli og så noget lidt mere eksotisk enten i Tyrkiet eller Grækenland. Derudover kommer turen nok også før eller siden til at gå over Frankrig, Spanien og England.

Mit spørgsmål er, om det på nogen måde er muligt at få lavet en pakkerejse, der kan kombinere sådanne ønsker eller eventuelt hvordan i tænker man billigst kan strikke sådan en rejse sammen på egen hånd? Er der nogle hjemmesider/rejsebureauer, der helt specifikt kan strikke sådan nogle rejser sammen eller er et nemmest at pakke den på en anden måde?

Hvis nogle af jer har erfaringer med sådanne rejser og/eller idéer til hvordan man får den bedste oplevelse, så må i meget gerne melde tilbage.

På forhånd tak! :-)
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Billige fodboldrejser
« Svar #89: 21 Okt 2014, 15:14 »

Det lyder da som en fed tur Smiley
Jeg tror bestemt det er billigst at lave det på egen hånd, nu nævner du heller ikke hvor længe i har tænkt jeg at være de forskellige steder det spiller jo også ind.

Derudover besluttes tv kampe i visse lande først uger før i spanien kan en kamp fks ryge fra lørdag til mandag med 7-10 dages varsel så det er også vigtigt at ha med i sin planlægning.

Men generelt så længe i ikke har specifikke ønsker til i bare skal ind og se Arsenal eller Tottenham og til nød Chelsea så er det vidst ikke de kæmpe problemer med at skaffe biletterne selv. Og derfor ingen grund til at betale overpris for dem hos en arrangør.
Logged

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010