home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  1 Bruger, 509 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2010
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2010
| | | | |-+  Tre barstole med flosset sædebetræk, en foodprocessor og en fodboldklub
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 10 Udprint
Forfatter Emne: Tre barstole med flosset sædebetræk, en foodprocessor og en fodboldklub  (Læst 39706 gange)
korzika
Gæst
 
Sv: Tre barstole med flosset sædebetræk, en foodprocessor og en fodboldklub
« Svar #60: 24 Aug 2010, 21:44 »

Super blog. Selvom denne blog er oprettet forholdsvis sent i august, syntes jeg stadigvæk, at den er en seriøs kandidat til månedens blog. Smiley

Logged

billybob101
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Tre barstole med flosset sædebetræk, en foodprocessor og en fodboldklub
« Svar #61: 24 Aug 2010, 22:10 »

Serieøs kandidat til månedens blog! Det er jeg så ikke enig i. Min blog når ekempelvis ikke Nickmiks blog om East Cowes til sokkeholderne!

Men det er dog en pæn tanke Smiley
« Seneste Redigering: 24 Aug 2010, 22:12 af billybob101 » Logged


Chamberlain15
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tre barstole med flosset sædebetræk, en foodprocessor og en fodboldklub
« Svar #62: 24 Aug 2010, 22:12 »

Serieøs kandidat til månedens blog! Det er jeg så ikke enig i. Min blog når ekempelvis ikke Nickmiks blog om East Cowes til sokkeholderne!

Uenig. Din blog er bedre Wink Indse det. DIN BLOG ER KLASSE!!! Opstemt
Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Tre barstole med flosset sædebetræk, en foodprocessor og en fodboldklub
« Svar #63: 24 Aug 2010, 22:14 »

Hvis billybob kan holde denne blog kørende på dette niveau i en måned kan man bestem ikke udelukke ham til prisen Smiley
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tre barstole med flosset sædebetræk, en foodprocessor og en fodboldklub
« Svar #64: 24 Aug 2010, 22:14 »

Serieøs kandidat til månedens blog! Det er jeg så ikke enig i. Min blog når ekempelvis ikke Nickmiks blog om East Cowes til sokkeholderne!

Men det er dog en pæn tanke Smiley

Nu bliver jeg nødt til at smide en kommentar.

Din blog når bestemt NickMiks. Dette er intet mindre end det mest fantastiske skrivemæssige mesterværk jeg har set på siden i al den tid som jeg har været her. Du har helt sikkert fortjent titlen efter min mening.
Logged


billybob101
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Tre barstole med flosset sædebetræk, en foodprocessor og en fodboldklub
« Svar #65: 24 Aug 2010, 22:16 »

Om den er klasse skal jeg slet ikke kunne vurdere. Jeg kan blot konstatere at Nickmik har haft gang i en blog i op mod 2½ måned nu, så den indsats han har lagt i den og den passion han har lagt for dagen, overstiger langt mit eget engagement.

Ud fra de parametre er hans blog en langt mere værdig kandidat end min blog!
Logged


Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tre barstole med flosset sædebetræk, en foodprocessor og en fodboldklub
« Svar #66: 24 Aug 2010, 22:18 »

Om den er klasse skal jeg slet ikke kunne vurdere. Jeg kan blot konstatere at Nickmik har haft gang i en blog i op mod 2½ måned nu, så den indsats han har lagt i den og den passion han har lagt for dagen, overstiger langt mit eget engagement.

Ud fra de parametre er hans blog en langt mere værdig kandidat end min blog!

Det er selvfølgelig også korrekt.

Alt i alt kommer det vel an på hvad man lægger vægt på i en blog som gør den til vinder.
Logged


jemil
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tre barstole med flosset sædebetræk, en foodprocessor og en fodboldklub
« Svar #67: 25 Aug 2010, 00:34 »

Fantastisk blog indtil videre, en af de få jeg følger med i. Man får virkelig lysten til lidt LLM.
Keep it up Smiley
Logged

19-18!

Skipper
Gæst
 
Sv: Tre barstole med flosset sædebetræk, en foodprocessor og en fodboldklub
« Svar #68: 25 Aug 2010, 09:49 »

Har sjældent været så underholdt over en blog. Du har givet mig glæde i en ufattelig kedelig dansk time Thumbs Up
Logged

billybob101
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Tre barstole med flosset sædebetræk, en foodprocessor og en fodboldklub
« Svar #69: 25 Aug 2010, 10:38 »



Kapitel 9: På jagt i Danmark


Hvis man kunne komme i Guiness Rekordbog for at se flest danske seriekampe i løbet af 60 timer, så ville jeg helt sikkert stå opført i bogen nu. Fra fredag middag til søndag aften har jeg overværet fire serie 1 kampe, fem serie 2 kampe og en enkelt serie 3 kamp. Jeg har selvfølgelig ikke stået alene i den lækre danske sommerregn(!), og overværet diverse fodboldkampe, der nok for alle andre end lige de 22 mand på banen, er mere eller mindre er ligegyldige.
Med mig har jeg haft klubbens scout gennem de seneste otte år, Greg Snowditch.



Da jeg hjemme i Dudley havde hevet fat i Greg, og fortalt ham at vi to skulle et smut til Danmark for at kigge på spillere sammen, havde han først trukket lidt på skuldrende og grinet fjoget, som om det var en dårlig joke, jeg havde fyret af.
”Jeg mener det squ Greg!”, havde jeg nærmest råbt, mens jeg hamrede en hånd i bordet. Den 67 årige pensionerede idrætslærer havde krympet lidt sammen i stolen på den anden side af skrivebordet, mens han nikkede samtykkende men modvilligt.

Hans reaktion var såmænd forståelig nok. I otte år havde han rendt rundt og kigget på lokal ungdomsfodbold, for at spotte en enkelt ungersvend i ny og næ, der måske havde lyst til at dukke op til et træningspas på Lars Tyndskids mark. Han havde aldrig kørt uden for Dudley County i sin egenskab som scout, og nu stod der pludselig en ung og skingrende skør dansker foran ham, og bad ham om at flyve til Danmark.
Flyve. Han havde aldrig fløjet før!



Men fløj, det gjorde vi. Og det gik egentlig fint nok, selvom Gregs højre armlæn nok skal skrues fast igen, sådan som han klamrede sig til det den første halve time af flyveturen. I Kastrup Lufthavn hentede vi en udlejningsbil, og herfra viste Greg sig som en virkelig force. Hans chaufføregenskaber var helt til UG, og han fandt nemt rundt i det ganske danske land, så det var intet problem for mig at sætte mig om på bagsædet, og koncentrere mig om at få ringet diverse serieklubber op for at få de forskellige kamptidspunkter endeligt bekræftet.

På vores tur gennem Danmark bevægede vi os fra Kastrup over Østerbro videre til Holbæk og herfra til Slagelse hvor vi tjekkede ind på Hotel Frederik den II. Næste dag førte rejsen os videre mod Odense dernæst til Middelfart og slutteligt til Kolding hvor vi overnattede på Hotel Saxildhus. Sidstedagen bød på besøg i Odder, Hobro og Frederikshavn, inden vi kørte til Aalborg Lufthavn og tog turen tilbage mod England igen.



Vores lille scoutingtrip til Danmark har vist os i omegnen af 250 seriespillere, som stort set alle har for lavt niveau til dansk divisionsbold, men hvoraf en lille snes helt sikkert vil kunne løfte spillet så meget i Dudley, at det kan retfærdiggøres at hive dem helt til England. Så det er blevet til et par snakke og telefonsamtaler, som så har kastet et par kontrakttilbud af sig.

Desværre er Dudley United stadig en ren amatørklub, så derfor må vi kun skrive amatørkontrakter, hvilket efter engelsk lov betyder, at vi maksimalt må udbetale 500 £ om måneden. Altså knap 4500 danske kroner. Jeg har derfor lidt af en opgave foran mig når vi kommer hjem, da der skal findes sponsorkroner eller deltidsjob til de nye ansigter i truppen. Altså vel og mærke hvis der er nogen, der takker ja til tilbuddet.

I got my fingers crossed!

Logged


Skipper
Gæst
 
Sv: Tre barstole med flosset sædebetræk, en foodprocessor og en fodboldklub
« Svar #70: 25 Aug 2010, 10:48 »

Og der reddede du min historie time Thumbs Up Takker
Logged

Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tre barstole med flosset sædebetræk, en foodprocessor og en fodboldklub
« Svar #71: 25 Aug 2010, 11:04 »

Det var godt at Greg ikke havde tilvænningsprobleme r, med at køre i den "forkerte" side. Var sgu ellers helt bekymret for den gamle dreng Smiley
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

billybob101
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Tre barstole med flosset sædebetræk, en foodprocessor og en fodboldklub
« Svar #72: 25 Aug 2010, 11:05 »

Greg er et naturtalent i en bil  Wink
Logged


Damse1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tre barstole med flosset sædebetræk, en foodprocessor og en fodboldklub
« Svar #73: 25 Aug 2010, 11:31 »

Har ikke fået taget mig sammen til at lægge en kommentar endnu, men her kommer den så.

Er syg som et ondt år og det her fik da bestemt et smil på læben igen. Du skriver rigtig flot og interesant. Syntes det er fedt at du skriver om du har været i DK og kigge Serie bold for at finde nye spillere til din klub.
Håber virkelig du kan holde spillet kørende og selvfølgelig bloggen.

KIU Smiley
Logged

billybob101
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Tre barstole med flosset sædebetræk, en foodprocessor og en fodboldklub
« Svar #74: 25 Aug 2010, 11:57 »

Spillet er faktisk kommet til den tredje sæson, så jeg har en ordenlig røvfuld updates, der bare ligger i skuffen og venter på at blive lavet færdig, så du behøver ikke være bange for at det kniber med at holde spillet, eller bloggen, kørende  Grin
Logged


Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 10 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010