home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 419 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  How i met your mother!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: How i met your mother!  (Læst 29408 gange)
BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: How i met your mother!
« Svar #30: 21 Sep 2010, 22:26 »

Jamen den kanal er jeg da den heldig ejer af. Wink

Jeg vil kigge lidt med, når jeg husker det og har tid.
Logged

Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: How i met your mother!
« Svar #31: 21 Sep 2010, 22:28 »

Enig.. Der var fremtidigt potentiale, men synes ikke rigtig at afsnittet fangede mig
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Marchena
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: How i met your mother!
« Svar #32: 21 Sep 2010, 22:47 »

Fin sæsonstart. Det jeg elsker mest ved serien, er når Jason Segel (Marshall) får lov til at udfolde sig, så kunne godt li sidestorien med hans far osv.

Synes efterhånden man bare er blevet vandt til "Nå, det er alligevel ikke moren, er det egentlig meningen jeg skal blive overrasket, når det igen viser sig at Ted ikke lige finder hende i dette afsnit?"

Jeg følger dog stadig med uge efter uge, da jeg synes der er en masse grin at hente.
For at være fair, så var der Boardwalk Empire i går, og selvom det slet ikke er samme genre, så var det bare ekstre svært at imponere mig efter det Wink
« Seneste Redigering: 21 Sep 2010, 22:50 af Marchena » Logged

“My father was a quitter, my grandfather was a quitter, I was raised to give up. It’s one of the few things I do well. I’m disturbed, I’m depressed, I’m inadequate, I’ve got it all!"
- George Costanza

http://threelittlefantas.blogspot.com/

Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: How i met your mother!
« Svar #33: 21 Sep 2010, 22:51 »

Jeg er også stor fan af Jason Segel, men de der små sideting trætter mig godt nok. Vi har aldrig hørt om hans far, og så lige pludselig snakker han med ham hele tiden... Det synes jeg de er begyndt (alt for) meget på.

Jeg venter også bare på et breakthrough i den historie, nu (stort set) hele 5. sæson var spildtid
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: How i met your mother!
« Svar #34: 21 Sep 2010, 22:59 »

Tror det er meget forskelligt, hvordan man ser på afsnittene. Jeg har i hvert fald et par venner, der mener at 5. sæson er den hidtil bedste.
Logged

Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: How i met your mother!
« Svar #35: 21 Sep 2010, 23:06 »

Det var fordi der var meget mere fokus på Barney og hans smarte bemærkninger. De er sjove, når timingen er rigtig, og indimellem, men når det er konstant, så er det bare ikke sjovt
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: How i met your mother!
« Svar #36: 21 Sep 2010, 23:11 »

Jeg ELSKER virkelig Barney i den serie, så det må være en sæson lige for mig! Opstemt
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

phil0883
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: How i met your mother!
« Svar #37: 14 Maj 2011, 13:56 »

Jeg er selv en kæmpe fan er HIMYM, og sidder og grubler som en sindsyg over det store spørgsmål. Hvem er moren? Har virkelig siddet og tænkt igennem, og er gået igang med at se alle 6 sæsoner forfra, og indtil videre er mit gæt den pige han møder på St. Patricks Day, også kaldet "Bump Girl".. Min teori er ganske enkelt, som i også kan læse meget mere om hvis i søger "HIMYM Bump Girl" på google, at ellers er det nytteløst at have scenen med. Men det var mit gæt, og jeg ved der burde komme en lang forklaring på hvorfor, men jeg er ikke så god til at huske sådan meget af sæsonen, så det var den forklaring der kom ud. Så kom med jeres teorier, og jeg vil glæde mig til at debattere med jer Peace!
Logged

Enged
Gæst
 
Sv: How i met your mother!
« Svar #38: 14 Maj 2011, 13:58 »

Er problemet ikke bare, at Ted selv siger, at han ikke møder hende den dag? Det må han jo have gjort, hvis han er stødt ind i hende.
Logged

phil0883
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: How i met your mother!
« Svar #39: 14 Maj 2011, 14:05 »

Egentlig siger han kun, at hun var til den St. Patricks Day's fest og mere siger han ikke. Han hverken modsiger det, eller bekræfter det.. Smiley
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: How i met your mother!
« Svar #40: 14 Maj 2011, 14:48 »

Egentlig siger han kun, at hun var til den St. Patricks Day's fest og mere siger han ikke. Han hverken modsiger det, eller bekræfter det.. Smiley

Han har sagt mange ting, han har jo også sagt at hun var i den klasse som han fejlagtigt gik ind i, og at hun var rumbo til hende lebben som han kort var sammen med. Der er en masse hints til hvem hun er, men han har aldrig nærmet sig at sige om en pige at hun var moren. Tværtimod har der været utallige som KUNNE være moderen og hvor han har hintet drilsk til det, men det så viste sig at det ikke var hende.

Jeg tvivler på at vi har mødt hende endnu, også hvis man tæller 6. sæson med, som ikke har haft premiere i DK endnu.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: How i met your mother!
« Svar #41: 14 Maj 2011, 14:50 »

Jeg er også stor fan af Jason Segel, men de der små sideting trætter mig godt nok. Vi har aldrig hørt om hans far, og så lige pludselig snakker han med ham hele tiden... Det synes jeg de er begyndt (alt for) meget på.

Jeg venter også bare på et breakthrough i den historie, nu (stort set) hele 5. sæson var spildtid

Sådan havde jeg ikke, eftersom man havde mødt hans far flere gange i serien, og så alle episoderne omkring hans død giver et dejligt nyt lys til serien.

Jeg var til gengæld lidt irriteret over det med Barneys far.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

phil0883
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: How i met your mother!
« Svar #42: 14 Maj 2011, 14:56 »

Sæson 6 har jeg da set? Men det har jo selvfølgelig været over nettet, men stadigvæk. Det bliver spændende når 7 og sidste sæson udkommer. Smiley
Logged

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: How i met your mother!
« Svar #43: 14 Maj 2011, 15:03 »

Sæson 6 har jeg da set? Men det har jo selvfølgelig været over nettet, men stadigvæk. Det bliver spændende når 7 og sidste sæson udkommer. Smiley

Der kommer minimum 8 sæsoner?
Logged


phil0883
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: How i met your mother!
« Svar #44: 14 Maj 2011, 15:05 »

Jeg syntes da at have læst den 7 sæson er den sidste, og i den sæson er Barney ikke med Smiley Eller også er det ottende sæson, kan ikke huske det. Ved bare at den sidste sæson er barney ikke med, og jeg mener altså der ikke bliverl avet flere end den 7..
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010