home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 429 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  How i met your mother!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: How i met your mother!  (Læst 29402 gange)
Schytte
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: How i met your mother!
« Svar #15: 28 Jul 2010, 01:11 »

De sidste par sæsoner er ikke andet end fyld, serien er godt nok blevet langtrukken. Ikke at det ikke er sjovt mere (dog vil jeg sige, at uden NPH, så ville det ikke være værd at se), men de første sæsoner var meget bedre end de seneste.
Logged


Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: How i met your mother!
« Svar #16: 28 Jul 2010, 16:19 »

Ok, men det er godt nok lidt dyrere end andre steder, som f.eks. Stereo studiet hvor sæson 1-4 kommer til at koste 1000 kr.
Fona er nok det billigste sted at købe, hvis man skal...

Vh.Blackstone

Fona er sjældent det billigste sted at købe serier!  Wink
De sidste par sæsoner er ikke andet end fyld, serien er godt nok blevet langtrukken. Ikke at det ikke er sjovt mere (dog vil jeg sige, at uden NPH, så ville det ikke være værd at se), men de første sæsoner var meget bedre end de seneste.

Enig! Jeg holder kun ved, fordi jeg ved serien slutter om 2 sæsoner, og man lige så godt kan få det hele med.

Første 3 sæsoner var ren klasse, derefter har den taget et dyk. 5 sæsons start, var direkte rædselsfuld.
Logged


phil0883
Gæst
 
Sv: How i met your mother!
« Svar #17: 28 Jul 2010, 16:31 »

Altså har 2 spørgsmål,
1. Tror jeg har fået det af vide før eller sådan noget. Men How I Met Your Mother titlen er jo fordi, Ted forklarer sine børn, Hvordan han mødte deres mor. SÅ kommer mit spørgsmål. Hvem er nu moren, han fortæller om..?
2. hvem er NPH
Logged

mgk-99
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: How i met your mother!
« Svar #18: 28 Jul 2010, 16:36 »

Altså har 2 spørgsmål,
1. Tror jeg har fået det af vide før eller sådan noget. Men How I Met Your Mother titlen er jo fordi, Ted forklarer sine børn, Hvordan han mødte deres mor. SÅ kommer mit spørgsmål. Hvem er nu moren, han fortæller om..?
2. hvem er NPH

1. Ingen ved hvem moderen er endnu
2. Neil Patrick Harris
Logged

LOVE UNITED - HATE GLAZER

Marchena
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: How i met your mother!
« Svar #19: 28 Jul 2010, 16:38 »

Må indrømme jeg aldrig helt har forstået hypen omkring How I met your mother.
For det første synes jeg dåselatter er ved at blive lidt billigt i nutidens komedieserier. Hvis jeg endelig skal vælge en med dåselatter, så er Big Bang Theory langt foran.

Serien bruger alt for mange afsnit på ingenting her for nyligt. Ted bliver mere og mere et irritationsmoment og selv Barney begynder at blive lidt for meget det samme, der er dog ingen tvivl om han konstant redder serien.

Til dem der vil købe, kan jeg kun anbefale amazon.co.uk. Har bestilt mange serier derfra til billige penge uden problemer.
Logged

“My father was a quitter, my grandfather was a quitter, I was raised to give up. It’s one of the few things I do well. I’m disturbed, I’m depressed, I’m inadequate, I’ve got it all!"
- George Costanza

http://threelittlefantas.blogspot.com/

cjensen94
Gæst
 
Sv: How i met your mother!
« Svar #20: 28 Jul 2010, 16:38 »

Phil: 1. Det finder du nok ud af ved at se serien. Så jeg vil egentlig helst at du lige får det af vide over en PM, da jeg helst ikke vil vide det - da det ofte ødelægger serier, hvis man ved hvad der sker.
2. Ingen anelse.
Logged

søgaard
Gæst
 
Sv: How i met your mother!
« Svar #21: 28 Jul 2010, 16:45 »

Det eneste man har set af Teds kone er anklen, da Ted datede hendes roommate. og at hun var i den klasse, som han fejlagtigt underviste på sin første dag på universitetet.
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: How i met your mother!
« Svar #22: 28 Jul 2010, 16:48 »

Må indrømme jeg aldrig helt har forstået hypen omkring How I met your mother.
For det første synes jeg dåselatter er ved at blive lidt billigt i nutidens komedieserier. Hvis jeg endelig skal vælge en med dåselatter, så er Big Bang Theory langt foran.

Serien bruger alt for mange afsnit på ingenting her for nyligt. Ted bliver mere og mere et irritationsmoment og selv Barney begynder at blive lidt for meget det samme, der er dog ingen tvivl om han konstant redder serien.

Til dem der vil købe, kan jeg kun anbefale amazon.co.uk. Har bestilt mange serier derfra til billige penge uden problemer.

Jeg bliver mere og mere enig. Serien taber meget jo længere man kommer frem, den kører lidt for meget i tomgang. Big Bang Theory har også indhentet serien i USA, og de har seertallet på deres side. Smiley
Logged

Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: How i met your mother!
« Svar #23: 28 Jul 2010, 17:27 »

1. Ingen ved hvem moderen er endnu
2. Neil Patrick Harris
... og Neil Patrick Harris er skuespilleren bag Barney Stinson.

Har set alle afsnit af HIMYM og er enig med jer. Seriens kvalitet er virkelig dalet og finalen i sidste sæson var virkelig skuffende. Håber de tager sig sammen Peace
Logged

søgaard
Gæst
 
Sv: How i met your mother!
« Svar #24: 21 Sep 2010, 22:13 »

Nu var der premiere på HIMYM i USA i går aftes og da jeg så afsnittet i eftermiddags, så må jeg indrømme, at jeg sad og klappede i mine små fede hænder!

Og jeg blev overhovedet ikke skuffet. Et rigtig godt afsnit, hvor kommer tæt på, at han møder moren, uden man får det at vide. Samtidig er noget af den "gamle" humor tilbage og generelt følte jeg mig rigtig godt underholdt, hvor der var flere fede kommentarer, som f.eks. "High six" Tunge
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: How i met your mother!
« Svar #25: 21 Sep 2010, 22:17 »

Jeg må indrømme, at jeg aldrig har gjort mig i at se HIMYM. Derfor vil jeg gerne spørge om, om det er muligt at følge med, selvom man bare springer ind midt i det hele. Kan man det, eller skal man se det fra starten af?
Logged

Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: How i met your mother!
« Svar #26: 21 Sep 2010, 22:18 »

LIDT SPOILER

Jeg var godt nok skuffet. Der var for mange små letkøbte grin, og det eneste der var rigtig interessant, var der hvor han skulle holde tale... omend det er svært at se hvem andre end B, han sku holde tale for...

Jeg synes generelt niveauet er dalet fra femte sæsons start, men håber da snart det vender igen
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

søgaard
Gæst
 
Sv: How i met your mother!
« Svar #27: 21 Sep 2010, 22:21 »

Jeg må indrømme, at jeg aldrig har gjort mig i at se HIMYM. Derfor vil jeg gerne spørge om, om det er muligt at følge med, selvom man bare springer ind midt i det hele. Kan man det, eller skal man se det fra starten af?
Både og...

Du vil helt klart få mere ud af serien, hvis du så alle afsnit og ligesom fik hele historien. Det kan dog sagtens lade sig gøre, at se et afsnit uden at føle sig fuldstændig lost, da hvert afsnit nærmest er en lille sidehistorie, som bliver fortalt for at få en større forståelse for "den store historie", altså det overordnede plot.
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: How i met your mother!
« Svar #28: 21 Sep 2010, 22:22 »

Både og...

Du vil helt klart få mere ud af serien, hvis du så alle afsnit og ligesom fik hele historien. Det kan dog sagtens lade sig gøre, at se et afsnit uden at føle sig fuldstændig lost, da hvert afsnit nærmest er en lille sidehistorie, som bliver fortalt for at få en større forståelse for "den store historie", altså det overordnede plot.
Okay. Har overvejet at skaffe mig serien på DVD, men det siger jeg desværre om alt for meget..
Logged

søgaard
Gæst
 
Sv: How i met your mother!
« Svar #29: 21 Sep 2010, 22:24 »

Jakob E: Nu bliver de vist hver dag klokken 18-19 på 3+, hvis du har den kanal, så er det jo værd at følge lidt med der, så kan du eventuelt bestemme om de er værd at kaste penge efter.

StormQ: Enig i, at sæson 5 ikke helt levede op til de forrige, men synes, at det nye afsnit lovede meget for den kommende sæson i forhold til oplysninger om hvem moren er og generelt at vi kommer tættere på afslutningen.
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010