home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 484 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1041 1042 [1043] Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1067995 gange)
g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #15630: 08 Okt 2015, 09:37 »

http://www.bbc.com/sport/0/football/34471565

Så var det DERFOR! Bare stik os en sejr på 3-0, så snakker vi ikke mere om det.
Logged



Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #15631: 20 Okt 2015, 20:45 »

Nu scorede  Alex Iwobi 2 kasser mod BM u19 i dag, hvor specielt det første er godt sparket ind. Hvordan ser hans fremtid egentlig ud?
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #15632: 20 Okt 2015, 21:40 »

Han er Jay-Jay Okochas nevø, hans fremtid kan ikke andet end at se godt ud.

På det mere seriøse plan, så er der forholdsvis gode udsigter til at han i hvert fald kommer i nærheden af førsteholdet. Han gjorde det ganske pænt på turen til Asien og i Emirates Cup, og også ganske fornuftigt på U-holdet. Næste træk er jo nok en lejeaftale i Championship.
Logged



Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #15633: 20 Okt 2015, 22:37 »

Så en lejeaftale i januar vil være bedst for ham?

Derudover, flot sejr.
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #15634: 20 Okt 2015, 22:56 »

Så en lejeaftale i januar vil være bedst for ham?

Derudover, flot sejr.

Jeg tror helt sikkert Iwobi ryger ud på leje senest til sommer, ja.

Og ja for dælen. Fremragende præstation hele vejen rundt.
Logged



CarlosVela
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #15635: 02 Mar 2016, 22:48 »

Jeg ved godt dette kan fremstå som et surt opstød, men jeg bliver nødt til at komme ud med det.

Dette er ikke blot en smule frustrerende, jeg kan stadig ikke få hovedet omkring det faktum at et såkaldt "tophold", som vi burde være kun får 11 point i 9 kampe. Denne sæson i Premier League, skulle have været vores for ingen af de andre konkurrenter spiller godt, men når Wenger konstant bruger spillere som Walcott og Oxlade, som hverken scorer eller assistere, så er det altså virkelig op af bakke. Jeg ser ærligt ikke hvem der skal score for os. Sanchez er en skygge af hvad han var sidste år, han kan intet gøre, alt hvad han gør i offensiv går galt. Giroud har nu ikke scoret i 8 kampe, og Welbeck er heller ikke den farligste angriber vi har haft. Nu kommer nok det sureste, vores defensiv. Føj føj føj, hvor er det elendigt. I dag spiller vi med Gabriel og Per Mertesacker, som begge prøver at spille forsvarende playmaker, samtidig med de knap nok kan forsvarere eller cleare en bold. Gabriel kan ikke engang følge sin egen mand, det så vi med Rashford med United. Jeg er så bitter over, at vi ikke kan tage os sammen og gribe chancen når alle andre hold er så elendige.  Sur
Logged

FMFreaks inside you.

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #15636: 02 Mar 2016, 23:04 »

Forløbet i Premier League i denne sæson viser jo bare med stor tydelighed, at der ikke er et Premier League hold der er på den allerøverste hylde blandt europæiske klubhold. Den hylde hvor Bayern München, Barcelona, Atlético Madrid, Real Madrid og Juventus alle befinder sig på. Paris Saint-Germain kan givetvis også tilføjes til den liste og inden sæsonen havde jeg regnet med at Chelsea og City ligeledes var deroppe. Det tør jeg dog nu roligt sige at de ikke er.

Sagt med al respekt for deres spillere og deres træner, så viser Leicesters placering 28 runder inde i sæsonen, at Premier Leagues helt, helt store klubber - navnlig Manchester United, Arsenal og Chelsea - ikke er i nærheden af at være ligeså stærke som de var for en håndfuld år siden, hvilket i øvrigt også manifesterer sig i de europæiske præstationer. Manchester City er ligeledes ikke ligeså stærke som de var for et par sæsoner siden - hvilket især kan tilskrives en stadig aldrende stamme på holdet, hvor Yaya Touré er faldet drastisk i niveau - mens Liverpool stadig er i en transitionsfase med Klopp ved roret.

Det skal blive spændende at se om Manchester City ikke fejer al modstand til side med Guardiola på bænken i næste sæson, hvor man formentlig også kommer til at forstærke sig meget markant. Jeg elsker Alexis Sánchez, jeg har enormt stor respekt for Wenger og jeg kan godt lide Arsenals tilgang til fodbold, men jeg er bange for at den her sæson er Wengers sidste chance for at vinde endnu et Premier League trofæ.

Det er virkelig knald eller fald for Wenger og så er der bare ikke råd til at tabe hjemme mod Swansea, når nu Leicester smider point mod West Bromwich.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Sider: 1 ... 1041 1042 [1043] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010