home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 355 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1037 1038 [1039] 1040 1041 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1067183 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #15570: 02 Sep 2014, 09:03 »

Det skuffende er jo at vi kun henter Welbeck. Jeg er egentlig fint tilfreds med ham - Hvis Giroud havde været fit og vi havde købt Welbeck, ville det være ganske tilfredsstillende. Problemet er at vi ikke fik købt en forsvarsspiller (og til dels også en defensiv midt). Men forsvaret...!

Det ser således ud:
Koscielny (CB)
Mertesacker (CB)
Debuchy (RB)
Gibbs (LB)
Monreal (LB)
Chambers (RB/CB)

That's it! Vi kan i aller sidste grelle tilfælde putte Flamini på en bak, men da Gibbs selvfølgelig er skadet, er der sgu ikke langt ned til ungdomsrækkerne og Flamini (som næste mand i rækken). Jeg fatter simpelthen ikke at det kan være så svært at købe en forsvarsspiller!

Og btw: Det er fint at vi har købt Welbeck, men det er lidt irriterende at det sker fordi at de henter Falcao. Jeg ved godt at det kun er på lån og han kræver 3mio om ugen i løn, but still...

Nå, optimistiske briller på! Nu kan Alexis komme ned på fløjen hvor han hører til og så Welbeck på toppen. Så har vi i det mindste en målscorer modsat SaNOGOAL.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #15571: 02 Sep 2014, 10:04 »

At vi ikke henter en forsvarsspiller, og dermed står med kun 6 af slagsen til at dække 4 positioner i hvert fald i den første halvdel af sæsonen, er selvfølgelig under al kritik.

Det må være Chambers og Monreal som 3. og 4. valg til midterforsvaret, og Bellerin som gardering på højre back.
Logged



Korzika
Gæst
 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #15572: 02 Sep 2014, 11:41 »

At vi ikke henter en forsvarsspiller, og dermed står med kun 6 af slagsen til at dække 4 positioner i hvert fald i den første halvdel af sæsonen, er selvfølgelig under al kritik.

Det må være Chambers og Monreal som 3. og 4. valg til midterforsvaret, og Bellerin som gardering på højre back.
Hvem har brug for defensive spillere, når man har SWAG? 

Sanogo
Welbeck
Alexis
Giroud
Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #15573: 02 Sep 2014, 12:41 »

Jeg håber også lidt, at han mente Wilshere (som han nok gjorde), for Ramsey kan der ikke sættes fingre på. Smiley

Rolig rolig - er helt enig omkring Ramsey IMO så har han yderligere kompetencer han bliver en af de største Britiske midtbane spillere nogensinde så det var altså positivt ment Peace Han kan blive endnu bedre !


Welbeck burde kunne komme til at betyde det samme for jer som Sturridge gør for Liverpool - prisen er rimelig når der er tale om en Engelsk spiller og hvis Wenger kan og vil give ham masser af kampe i den kommende tid kan det være det der skal til for at Welbeck kommer tilbage til hans høje niveau - Falcao ville da have pyntet - men prisen og risikoen for en belastningsskade efter en alvorlig skade hvor jeg mener Falcao måske har forceret genoptræningen for at nå at kunne komme med til VM.... det kan blive en dyr løsning for Man Utd.

I kan da "glæde" jer over at I ikke står tilbage med det største forsvars problem... det er sgu Man Utd der hænger på den men mon ikke Wenger finder en eller anden transferfri erstatning som backup løsning det har han da gjort før med et vis held

« Seneste Redigering: 02 Sep 2014, 13:32 af DeBuur » Logged

YNWA

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #15574: 02 Sep 2014, 14:34 »

Det er sgu misbrug af moderatorrettighede r  bare at slette sine pinlige indlæg med tilhørende svar, Boxx Tunge
Logged



Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #15575: 02 Sep 2014, 15:04 »

DeBuur opfordrede til det, og jeg var enig.. Jeg overvejede at lade dem stå, men følte det var rigtigt at fjerne, givet de kunne før til mere diskussion end hvad godt var.. så jeg fjernede dem. Om de var pinlige eller ej, havde de heller ikke noget med tråden at gøre.

Og det skal da ikke være fordi jeg har pinlig gjort mig selv, men fordi det måske vil føre til andre kommentarer som ikke hjælper denne tråd. Derfor har jeg valgt at fjerne dem, for at undgå folk læser, hvis et crewmedlem kan troll (hvilket ikke var min hensigt), så kan jeg også..
« Seneste Redigering: 02 Sep 2014, 15:07 af Boxx » Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #15576: 02 Sep 2014, 15:38 »

DeBuur opfordrede til det, og jeg var enig.. Jeg overvejede at lade dem stå, men følte det var rigtigt at fjerne, givet de kunne før til mere diskussion end hvad godt var.. så jeg fjernede dem. Om de var pinlige eller ej, havde de heller ikke noget med tråden at gøre.

Og det skal da ikke være fordi jeg har pinlig gjort mig selv, men fordi det måske vil føre til andre kommentarer som ikke hjælper denne tråd. Derfor har jeg valgt at fjerne dem, for at undgå folk læser, hvis et crewmedlem kan troll (hvilket ikke var min hensigt), så kan jeg også..

Fint herfra.. det er jo en vigtig og seriøs tråd denne Arsenal tråd så back to topic og det manglende forsvar i Arsenal Wink  Peace
Logged

YNWA

PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #15577: 02 Sep 2014, 15:56 »

Fint herfra.. det er jo en vigtig og seriøs tråd denne Arsenal tråd så back to topic og det manglende forsvar i Arsenal Wink  Peace

Fuck forsvaret, vi har Dat Guy Welbz
Logged


ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #15578: 02 Sep 2014, 17:13 »

Det er sgu misbrug af moderatorrettighede r  bare at slette sine pinlige indlæg med tilhørende svar, Boxx Tunge
Hvad skrev han?
Logged

welbz is dat guy

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #15579: 02 Sep 2014, 17:24 »

Har sendt dig en PB, da det ikke skal diskuteres her længere! Smiley Jeg lavede en fatal brøler, og undskylder og så skal tråden køre videre i god orden
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #15580: 02 Sep 2014, 23:55 »

Fuck forsvaret, vi har Dat Guy Welbz

Da Barcelona spillede med deres dream team - havde klubben reelt kun 2 dc med middelmådige kompetencer i det defensive... og de spillede vel noget af det smukkeste fodbold der er set de sidste 40 år Thumbs Up

Problemet er bare at PL kræver top dc og her bliver i sgu udfordret hvis I får bare en skade... men med en Özil tilbage i topform og en Sanchez der er faldet til så bliver der pres på modstandernes defensiv og Welbeck og Girou er jo ikke dårlige angribere.
Logged

YNWA

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #15581: 05 Sep 2014, 10:27 »

"Arsenal are set to offer 38-year-old free agent Mario Yepes a short-term contract. The Gunners are without centre-back cover after Thomas Vermaelen joined Barcelona and are ready to bring the veteran Colombian to north London." - Daily Star

Han var jo ikke den værste forsvarsspiller til slutrunden, og vi mangler en der kan gå ind og dække i nødstilfælde.
Logged

sebbe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #15582: 05 Sep 2014, 11:36 »

"Arsenal are set to offer 38-year-old free agent Mario Yepes a short-term contract. The Gunners are without centre-back cover after Thomas Vermaelen joined Barcelona and are ready to bring the veteran Colombian to north London." - Daily Star

Han var jo ikke den værste forsvarsspiller til slutrunden, og vi mangler en der kan gå ind og dække i nødstilfælde.

Haha, han er en katastrofe. Jeg var også selv meget forbløffet over hans slutrunde, men det ændre desværre ikke på, at han er færdig. Hvis han kommer til Arsenal, så håber jeg i hvertfald ikke I får brug for ham. I Milan var han i hvertfald decideret elendig og kom tit til kort overfor de hurtigere angriber. Det vil han også i Premier League. Smiley
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #15583: 05 Sep 2014, 12:38 »

Haha, han er en katastrofe. Jeg var også selv meget forbløffet over hans slutrunde, men det ændre desværre ikke på, at han er færdig. Hvis han kommer til Arsenal, så håber jeg i hvertfald ikke I får brug for ham. I Milan var han i hvertfald decideret elendig og kom tit til kort overfor de hurtigere angriber. Det vil han også i Premier League. Smiley

Han er ikke den hurtigste nej. Men hvis det er noget med at han bar er der som backup indtil januar så tror jeg stadig på han er bedre end ingen backup.

Det er self stadig et rygte, så kan jo være det blot er en and.
Logged

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #15584: 06 Sep 2014, 12:39 »

Det er vist det, som man kalder et low risk move og det er da klart bedre end ingenting.
Logged

Sider: 1 ... 1037 1038 [1039] 1040 1041 ... 1043 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010