home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 533 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1036 1037 [1038] 1039 1040 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1068346 gange)
Sutharam
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #15555: 26 Aug 2014, 13:14 »

Som det ser ud nu, så mangler vi vel stadig en center forsvar, defensiv midt og en angriber... Det bliver en spændende uge vi går imod i dette transfervindue...

Realistisk set, så vil jeg tro vi henter Manolas, William Cavalho og Rémy

Manolos er vidst havnet i Roma som erstatning for Benatia, Øv, medmindre Wenger har tænkt sig at overraske med en stjerne dernede.. Havde virkelig håbet på vi fik Manalos, da jeg ser ham som en fremtidig erstatnig for merte. Især fordi han er pisse hurtig af en midtstoppper!

Carvalho til gengæld tror jeg mere og mere på især efter Artetas skade og det samme med en ny angriber, selvom jeg var tilfreds med Giroud.

Giroud er undervurderet og til de spiller og det spil vi spiller har vi brug for en som Giroud og sådan som markedet ser ud, kan jeg ikk se at vi finder en angriber der er bedre end Giroud. For det skal helst være en fysisk stærk angriber, dog kan er verdensklasse angriber som falcao også okay Opstemt
Logged

Naustratze
Gæst
 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #15556: 26 Aug 2014, 13:21 »

Chambers er jo den fremtidige erstatning for Mertesacker.
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #15557: 28 Aug 2014, 16:03 »

Realistisk set tror jeg vi henter en forsvarer.

Wenger tankegang:
Vi burde købe en angriber, men der skal punges ud med mange millioner før vi får en habil erstatning til Giroud - så kan vi lige så godt spille med Alexis/Sanogo/Walcott/Podolski.

Vi kunne godt bruge en defensiv midt, da Arteta er skadet, ved at blive gammel, og Flamini ikke har klassen. Men hvorfor ikke vente til næste sommer, og så kan Ramsey/Wilshere til nøds bruges på pladsen (måske side om side) og Chambers kan også spille der.

Vi skal have en forsvarer. Det tror jeg at Wenger henter, for han er godt klar over at Kos, Mert ikke er nok, især nu hvor Gibbs er skadet og Chambers/Monreal/Debuchy er de eneste forsvarere vi ellers har. Jeg tror ikke at han har tiltro nok til Bellerin - endnu.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Naustratze
Gæst
 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #15558: 28 Aug 2014, 16:11 »

Så du vil mene at Arteta har klassen, men Flamini ikke har? Den holder vist ikke helt stik.
Arteta har helt klart ikke klassen til en PL topklub længere, det er vel tydeligt. Flamini er nok heller ikke af høj nok kvalitet til at være fast mand, men er en fin backup.
Ud med Arteta, ind med en klasse CDM. Så er jeg sådan set tilfreds.
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #15559: 28 Aug 2014, 16:12 »

Nu forsøgte jeg at sætte mig ind i Wengers tankegang, derfor jeg skrev "Wengers tankegang:". Jeg ville hjertens gerne selv have en rigtig god DMC. Jeg tror bare ikke at det sker. Men man kan vel blive positivt overrasket.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Naustratze
Gæst
 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #15560: 28 Aug 2014, 16:14 »

Troede bare at det var din egen mening angående Arteta og Flamini.
Logged

kipmand
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #15561: 28 Aug 2014, 19:53 »

Håber til det sidste på, at vi henter William Carvalho
Logged

Engang Odense
ALTID Odense


___________________ ________
PSN: kasparlyk

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #15562: 31 Aug 2014, 21:54 »

Jeg synes efterhånden at det er bekymrende at vi ikke har fået spillet til at flyde endnu. Igen i dag kniber det meget med at kombinere os igennem modstandernes forsvar. Det er selvfølgelig ekstra bekymrende at Giroud er ude til jul, når Sanogo har ramt plet i sit saNOGOAL nick på twitter, og Podolski hører slet ikke til deroppe. Alexis kan med nød gå, men vi har virkelig brug for en angriber. Det sker bare ikke.

Og så irriterer det mig at han holder ved i at bruge Özil til enhver tid. Man skulle tro det stod i hans kontrakt.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #15563: 01 Sep 2014, 01:39 »

Jeg synes efterhånden at det er bekymrende at vi ikke har fået spillet til at flyde endnu. Igen i dag kniber det meget med at kombinere os igennem modstandernes forsvar. Det er selvfølgelig ekstra bekymrende at Giroud er ude til jul, når Sanogo har ramt plet i sit saNOGOAL nick på twitter, og Podolski hører slet ikke til deroppe. Alexis kan med nød gå, men vi har virkelig brug for en angriber. Det sker bare ikke.

Og så irriterer det mig at han holder ved i at bruge Özil til enhver tid. Man skulle tro det stod i hans kontrakt.

Måske næste år.... sådan har jeg det med Wenger og hans indkøb - Giroud er såmænd en stabil angriber... men Arsenal kan bare blive så meget bedre hvis I fik en klasse angriber.

Jeg undres over at se Sanogo han har da ikke standard til Arsenal  Peace

Podolski og Özil virker begge til at være gået i stå i Arsenal og spillere som Walcott, Ramsey og Chamberlaine skal sgu snart til at vise deres klasse - få indkøb og I har en sublim trup... men det sker bare ikke og så er det utroligt med alle de skader der har været de seneste år - jeg tror ikke på det er tilfældigt.. noget er galt helt galt.

Måske er det I trænger mest til, at Wenger trækker sig
, ikke fordi han er dårlig men fordi at der indimellem skal noget nyt til for at komme videre  Peace
Logged

YNWA

sebbe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #15564: 01 Sep 2014, 03:40 »

Måske næste år.... sådan har jeg det med Wenger og hans indkøb - Giroud er såmænd en stabil angriber... men Arsenal kan bare blive så meget bedre hvis I fik en klasse angriber.

Jeg undres over at se Sanogo han har da ikke standard til Arsenal  Peace

Podolski og Özil virker begge til at være gået i stå i Arsenal og spillere som Walcott, Ramsey og Chamberlaine skal sgu snart til at vise deres klasse - få indkøb og I har en sublim trup... men det sker bare ikke og så er det utroligt med alle de skader der har været de seneste år - jeg tror ikke på det er tilfældigt.. noget er galt helt galt.


What up?! Sagde du lige, at Ramsey skulle til at vise hans klasse?
Det er ligefør jeg bliver fornærmet og det er selvom jeg ikke engang er Arsenal fan.
Hvis du fjerner Yaya Toure, så har du vel den bedste centrale midtbanespiller det seneste års tid i Premier League.
Arsenal gik i den grad i stå, da de mistede Ramsey i sidste sæson og jeg tror faktisk, at Arsenal kunne have rendt med mesterskabet hvis ikke han var gået i stykker i sidste sæson. Det havde i hvertfald forbedret deres chancer må man sige.
Logged

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #15565: 01 Sep 2014, 08:20 »

Jeg håber også lidt, at han mente Wilshere (som han nok gjorde), for Ramsey kan der ikke sættes fingre på. Smiley
Logged

PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #15566: 01 Sep 2014, 22:34 »

Giv mig Welbeck! Fuck det bliver godt #BritishCore
Logged


Esmark11
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #15567: 02 Sep 2014, 00:58 »

Giv mig Welbeck! Fuck det bliver godt #BritishCore Den er hjemme i følge Goal Thumbs Up
Arsenal have agreed a €20 million fee for Danny Welbeck, Goal understands.
Logged

Naustratze
Gæst
 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #15568: 02 Sep 2014, 08:18 »

Var det årets dårligste PL transfer der kom i hus der? Det tror jeg nok det var.
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #15569: 02 Sep 2014, 08:36 »

Det er sgu meget sjovt.

De engelske Arsenal-fans er generelt rigtig godt tilfredse med at have købt Welbeck, og de engelske Man Utd-fans er helt nede i kulkælderen over salget.

Personligt har jeg det sådan at det er jo ikke en topklasse-angriber som vi nok gerne havde set, men det er da 100 gange bedre end at skulle starte med Sanogo i front. Dårligste PL-transfer? Not by a long shot.
Logged



Sider: 1 ... 1036 1037 [1038] 1039 1040 ... 1043 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010